مرکز خرید سانا، مجلل‌ترین و لوکس‌ترین مرکز خرید شمال تهران

مرکز خرید سانا اندرزگو جایی برای آدم‌های مشکل‌پسند است. چون کسانی که به‌دنبال خرید جنس‌های با کیفیت از برندهای معتبر ایرانی و خارجی هستند و یا برای دورهمی‌های صمیمانه و دوستانه خود جایی می‌خواهند که هم فضای لاکچری و غذاهای خوشمزه و هم نوشیدنی‌های خوش طعم داشته باشد، اینجا بهترین جاست. مرکز خرید شمال تهران پاتوق جوانان و مکانی برای گذراندن اوقات فراغت و خریدهای لوکس و ایده‌آل است.

اگر بیشتر در مورد مرکز خرید سانا می‌خواهید بدانید و این‌که چه امکانات و تفریحات جذابی دارد که اینقدر محبوب دل‌ها شده است، با ما در تهران مبله همراه باشید تا همه چیز را درباره سانا با شما در میان بگذاریم.

روی نقشه ببینید!


مرکز خرید سانا کجاست؟

مرکز خرید سانا در محله چیذر تهران و در بلوار کاوه، خیابان اندرزگو و خیابان علوی قرار دارد. شما برای رفتن به این مرکز خرید تهران می‌توانید هم از خودرو شخصی و هم وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

سانا تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Talebi

  • دسترسی با خودرو شخصی

اگر تصمیم گرفتید که با استفاده از خودروی شخصی به سانا بروید، در هر نقطه تهران که باشید باید خودتان را به اتوبان‌های امام علی، صدر، نیایش و صیاد و یا از طریق خیابان‌های شریعتی، دیباجی، قیطریه و بلوار کاوه خودتان را به فرمانیه برسانید.

چیزی که در استفاده از خودرو شخصی وجود دارد این است که باید به محدوده‌های طرح ترافیکی تهران توجه کرد و در رفت‌و‌آمدها آن را در نظر گرفت.

تازه با توجه به شلوغ بودن بلوار اندرزگو جای پارک بسیار محدود است و بهتر است که از پارکینگ طبقاتی مرکز خرید سانا استفاده کرد.

  • دسترسی با خط مترو

شاید بخواهید با استفاده از خط مترو به مرکز خرید سانا بروید، باید بگوییم بهترین راه را انتخاب کرده‌اید. شما می‌توانید با استفاده از مترو خط کهریزک به سمت تجریش خودتان را به ایستگاه قیطریه در خط قرمز برسانید و پس از بیرون آمدن از مترو، از تاکسی‌های خطی برای رسیدن به پاساژ استفاده کنید.

  • دسترسی با اتوبوس های خطی

هر چند از اتوبوس‌های خطی برای رسیدن مرکز خرید سانا نباید غافل شد. برای این کار کافی است سوار اتوبوس خط پایانه تجریش به سمت میدان ازگل شوید. محل توقف شما ایستگاه اتوبوس کامرانیه است و بعد از این ایستگاه با پیاده‌روی کوتاهی به سانا می‌رسید.

سانا اندرزگو

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahshid Far

بیشتر بخوانید: کافه های لاکچری تهران، از شیک‌ترین تا لوکس‌ترین های پایتخت


چرا اسم این مرکز خرید تهران را سانا گذاشتند؟

اسم سانا یعنی آسان و راحت. مرکز خرید سانا اندرزگو هم بیشتر برای راحتی مشتریان در خرید ساخته شده حتی شما  می‌توانید سادگی و جذابیت آن را در نمای داخلی و بیرونی آن ببینید.

شاید در در نگاه اول که مرکز خرید سانا را می‌بینید فکرتان به‌سمت زیبایی نمای بیرونی آن که تقلیدی از سبک رومی است برود، سبکی که جذابیت آنجا را بیشتر کرده است.

معمارهای مرکز خرید سانا در زمان ساخت این بنا با استفاده از ساخت‌و‌سازهای مرکز خریدهای ایالات متحده تلاش کرده‌اند با تلفیق سبک‌های مختلف، فضایی منحصر به فرد برای گذراندن زمانی دلچسب برای تهرانی و مسافران پایتخت فراهم کنند.

هر چند گفتیم که مرکز خرید سانا در محل پر رفت‌و‌آمد جوانان ایجاد شده تا مکانی با دسترسی آسان برای همه به ویژه جوانان باشد تا هم از برندهای مورد اعتماد خرید کنند و هم در محیطی زیبا، آرام و صمیمانه لحظات خوش‌شان را بگذارند.

پاساژ سانا در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Neema Paxima

بیشتر بخوانید: جاذبه های تفریحی و مکان های دیدنی شمال تهران


صاحب مرکز خرید سانا کیست؟

بر اساس شنیده‌ها مالک شهرک باستی هیلز لواسان، صاحب مرکز خرید سانا است. از آنجایی که سانا از چشم‌نوازترین جاهای دیدنی بلوار اندرزگو است در ذهن بسیاری این سوال ایجاد می‌شود که مالک این مجموعه وسیع چه کسی است؟ بر اساس گفته‌ها مهندس علی قطبی معمار مجموعه بوده و مالک آن غلامحسین مطهری است.


سانا چه امکاناتی و خدماتی برای طرفدارانش دارد؟

مرکز خرید سانا اندرزگو خدمات مختلفی را به خریداران و مشتریان ارائه می‌دهد، برای مثال شما می‌توانید با ارائه کارت اعتباری به مرکز رسیدگی به شکایات و انتقادات به طور رایگان از کالسکه و صندلی چرخ‌دار استفاده کنید.

  • فروشگاه‌ها و برندهای سانا

از آنجایی که مرکز خرید سانا در بلوار اندرزگو واقع شده یعنی جایی که مردم زیادی آنجا برای دور دور می‌روند، پس داشتن برندها و شرکت‌های معتبر در این مجموعه دور از انتظار نیست که جایی برای فروش اجناس لوکس هم باشد. 

شما در فروشگاه معروف سانا می‌توانید از برندهای بزرگ پوشاک و کفش و هر چیزی که لازم دارید خرید کنید. سانا برندهایی مثل تارات، کرامتی، نیل موتی و مانتو منفرد را هم دارند.

در این میان برند کرامتی از معروف ترین برندهای لباس مردانه سانا است که با تولیدکنندگان اول جهان همکاری دارد. برندهای خارجی در سانا از جین وست، یونایتد کالرز (United Colors of Benetton)، منگو و پوما گرفته تا دیزل،‌ نایک و اسپرینگ فیلد همگی می‌خواهند شما در ایران هم بتوانید از برند‎های مطرح دنیا استفاده کنید.

در سانا جدای از فروشگاه‌های پوشاک و کفش، فروشگاه‌های کالاهای دیگری مثل اسباب بازی، طلا و جواهرسازی،‌ عطر و لوازم آرایشی، لوازم خانگی و سرگرمی هم می‌توانید پیدا کنید.

البته یادآوری این نکته بسیار مهم است که شما پیش از این و قبل از تحریم‌های دوره ریاست جمهوری آمریکا، برندهایی مثل Zara اینجا به فروش می‌رسید که بعدها این برندها مجبور شدند از ایران بروند و تعداد آنها در مرکز خرید کمتر شد.

مرکز خرید شمال تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parsa Hejabi

بیشتر بخوانید: جاذبه های تفریحی و مکان های دیدنی شمال تهران

  • امکانات تفریحی کودکان در سانا

کسانی که در سانا کودک به همراه دارند از این که کودکان خود را در جایی سرگرم کنند که حوصله‌ آنها سر نرود بسیار مهم است. در این میان سانا با داشتن امکانات کامل و جذاب خیال شما را از بابت کودک راحت می‌کند و شما می‌توانید در سانا بهترین لحظات را برای آنها بسازید و خودتان هم مشغول خرید و پاساژگردی شوید. 

شهر مشاغل لیتل باس

اینجا برای بچه‎‎‌هایی است که به دنبال تجربه مهارت‌های شغلی توی یک فضای واقعی هستند. شهر مشاغل لیتل باس به کودکان کمک می‌کند که شغل آینده خود را اینجا انتخاب کنند. در شهر مشاغل بچه‌ها میزان علاقه و توانمندی خود در کارهای مختلف را از نزدیک حس می‌کنند و این ویژگی می‌تواند برای هر کسی در این سن کم جذاب باشد.

این مجموعه همه روزهای هفته از ساعت۹.۳۰ صبح تا۱۰  شب از بچه‌های ۲ تا ۸ سال میزبانی می‌کند. 

شهربازی فانی باس

 شهربازی فانی باس یک شهربازی مدرن در تهران است که مجهزترین پارک واقعیت مجازی را در نه تنها در تهران بلکه در ایران دارد. شهربازی سانا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahdi Zarafshan

بیشتر بخوانید: با تفریحات لوکس در تهران آشنا شوید

شهر اسباب بازی ماتی لوس 

اینجا هر نوع بازی فکری، آموزشی و سرگرمی را برای رده‌های سنی کودک و نوجوان را دارد و فرزندان شما می‌تواند بازی‌های هاسبرو، وی تک، لگو، کرایولا را در محیط مهیج و شاد تجربه کنند.

  • رستوران های فودکورت مرکز خرید سانا اندرزگو

طبقه آخر سانا جایی است با کلی خوراکی‌های خوشمزه و فضای دلنشین که برای میل کردن غذاهای خوشمزه است.

اینجا شما اگر هوس غذاهای ایرانی مثل قورمه سبزی کرده باشید و یا بخواهید در رستوران لبنانی غذای عربی بخورید کافی است فقط اشاره کنید چون همه‌چیز اینجا مهیاست.

اگر دوست دارید از هوموس خوش طعم، پیتزا با طعم‌های گوناگون و انواع کباب را اینجا تست کنید رستوران های سانا بهترین گزینه است. البته این رستوران‌ها هم در محیط داخلی و هم در محیط بیرونی قرار دارد و شما می‌توانید در فضای باز و دل‌انگیز غذای خود را میل کنید.

فودکورت سانا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahsa Derakhshan

بیشتر بخوانید: کافه های لاکچری تهران، از شیک‌ترین تا لوکس‌ترین های پایتخت


آدرس و راه های ارتباطی

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، بین کوچه زمانی و خیابان علوی

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۱۲

ساعت کاری مجموعه سانا: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

 نزدیکترین مترو به مرکز خرید سانا: مترو قیطریه

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


آیا شما تا‌به‌حال از مرکز خرید سانا در تهران دیدن کرده‌اید؟ چه چیز این مرکز خرید شمال تهران برای شما جالب بوده که در دیگر مرکز خریدهای تهران نیست؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. ما بی‌صبرانه منتظر ارسال تجربیات ارزشمند شما هستیم.


سوالات متداول

مرکز خرید سانا کجاست؟

مرکز خرید سانا از جدیدترین مراکز خرید تهران است که در منطقه اندرزگو قرار دارد و با داشتن انواع برندها روز دنیا، طرفداران خاص خود را در پایتخت دارد.

مرکز خرید سانا چه امکاناتی دارد؟

مرکز خرید سانا امکاناتی مثل پارکینگ طبقاتی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، بهداری، ارائه ویلچر و کالسکه، جایگاه تعویض نوزاد و خانه بازی را دارد تا شما بتوانید به راحتی در این مرکز خرید کنید و اوقات خوش خود را بگذرانید.

آیا مرکز خرید سانا فودکورت دارد؟

بله مرکز خرید سانا با داشتن دو رستوران بیرونی و داخلی می‌تواند برای مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی شما بسیار مناسب باشد.

ساعت کاری مرکز خرید سانا تا چند است؟

ساعت کار واحدهای تجاری سانا از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است اما واحد فودکورت معمولا از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.