پاساژ رویال سعادت آباد، جایی برای خرید‌های لاکچری در غرب تهران

در تهران تا چند‌سال پیش خبری از پاساژهای لوکس نبود یعنی همین مرکز خریدهای لوکسی که در سطح تهران می‌بینید مثل پالادیوم، میلاد نور و پاساژ رویال سعادت آباد تا چند سال پیش نبودند. بعدها با رفت‌وآمدهای خارجی‌ها و ایرانی‌ها به کشورهای مختلف، مرکز خریدهای لوکس تهران ساخته شدند.

حالا اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از خرید در غرب تهران هستید مجتمع تجاری رویال سعادت آباد بهترین پیشنهاد برای شماست تا هم خرید کنید و هم تفریح.

البته آنچه که در پاساژ رویال سنتر خیلی به چشم می‌زند میزان امکانات بالای آن برای رفاه و سرگرمی مخاطبین و مراجعین است.

پس در ادامه با تهران مبله همراه شوید تا پاساژ رویال سعادت آباد را بهتر بشناسید. 


پاساژ رویال کجاست؟

پاساژ رویال تهران در منطقه سعادت آباد تهران و در بلوار دریا و در تقاطع بلوار خوردین قرار دارد.

ساختمان این مرکز خرید تهران به نحوی گیرا و چشم‌نواز است که محال است آن را در این منطقه پیدا نکنید. برای رفتن به پاساژ رویال سنتر هم می‌توان هم از تاکسی‌ و ‌هم از مترو استفاده کرد.

شما اگر بخواهید با مترو به پاساژ رویال بروید نیاز است که در خط بنفش به ایستگاه مترو میدان صنعت بروید و بعد از پیاده شدن از مترو با استفاده از تاکسی‌های بلوار دریا خودتان را به تقاطع خوردین برسانید.

اگر هم بخواهید با اتوبوس راهی این پاساژ جذاب غرب تهران شوید می‌توانید از ایستگاه اتوبوس‌ میدان صنعت استفاده کنید و در نزدیکی بلوار دریا با کمی پیاده‌روی به این مرکز خرید تهران برسید.

برای دیدن آدرس مجتمع تجاری رویال سعادت آباد در نقشه گوگل می‌توانید روی نقشه کلیک کنید.

روی نقشه ببینید!

مرکز خرید سعادت آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Miladi


چرا مجتمع رویال سعادت آباد برای همه جذاب است؟

از آنجا که پاساژ تجاری رویال توی زمینی به وسعت بیش از سه هزار و ۷۰۰ متر مربع در منطقه سعادت آباد تهران ساخته شده فقط دو طبقه تجاری برای خرید و پاساژگردی دارد. بقیه واحدها و طبقات اداری هستند. 

با این حساب شاید با شنیدن اینکه برجی به این بزرگی در غرب تهران فقط دو طبقه تجاری دارد کمی در رفتن به آنجا ناامید شوید و تصور کنید که در رویال سعادت آباد نمی توانید خرید خوبی داشته باشید.

خوب است بدانید که زیربنای بزرگ پاساژ رویال تقریبا 50 فروشگاه تجاری از برندهای مختلف و برتر روز دنیا را در خود جای داده. 

طراحی داخلی رویال اونم توی بخش داخلی خیلی زیباست، چون طبق گفته معمار مجموعه بر اساس قواعد روز دنیا ساخته شده است. طوری که شما با گشت‌و‌گذار توی مجتمع تجاری رویال سعادت آباد، حس می‌کنید که در پاساژهای اروپایی قدم می‌زنید.

جای به این لوکسی حتما انتظار می‌رود که برند‌های معتبر دنیا را هم داشته باشد. بله شما با کمی دور زدن متوجه می‌شوید که اینجا برند‌هایی مثل پوما، ویکتوریا سکرت، برندز ریپاپلیکا، کاروانلو، برنداستور، میس اسمارت، زارا و نوین چرم را می‌توانید پیدا کنید و هر چه که دلتان می‌خواهد را خرید کنید.

پاساژ رویال سعادت آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس amir sayyad

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران، از دنج ترین تا لوکس‌ترین

راستی شاید بخواهید از دیگر فروشگاه های پاساژ رویال سعادت آباد به جز لباس عطر و طلا و این چیزها بخرید در همین دو طبقه تجاری پاساژ فروشگاه عطر سفیر، عینک امروز، گالری طلای مانیا، انواع فروشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی منزل و صرافی ابیدار هم هستند که می‌خواهند شما را دست پر به خانه برگردانند.
پس قبل از رفتن به رویال اصلا به کوچک بودن آن فکر نکنید و خودتان را برای یک خرید لوکس آماده کنید. 

این نکته را هم باید بگوییم که این پاساژ از پاساژهای لوکس و نسبتا گران تهران است و در آن می‌توانید خرید لوکس و با کیفیتی داشته باشید.

از جذابیت دیگر پاساژ رویال سعادت آباد فودکورت با ویوی 360 درجه‌ای آن است که طرفداران زیادی دارد و اینجا می‌توان کلی عکس زیبا با منظره فوق‌العاده از تهران را گرفت.

البته توی ماه‌های سرد تهران سقف متحرک این تراس بسته شده تا هم از ویوی زیبای تهران لذت ببرید و هم سرما شما را اذیت نکند.

بعد هم اگر با ماشین شخصی خود به رویال بروید این مجتمع با داشتن هفت طبقه پارکینگ هوشمند خیال شما را در پارک خودرو راحت می‌کند و بدون دغدغه اینجا می‌توانید لحظات خوشی را بگذرانید.

تازه در داخل پاساژ شش آسانسور و چهار پله برقی است و شما بدون مشکل و انتظار زیاد می‌توانید بین طبقات مختلف رویال جا‌به‌جا شوید.

مرکز خرید رویال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس SΛDEH

بیشتر بخوانید: لوکس ترین مناطق تهران برای اقامت کدامند؟


در واحدهای اداری مجتمع رویال سعادت آباد چه خبر است؟

همان‌طور که گفتیم بیشتر این پاساژ کاربرد اداری دارد. حالا اگر در غرب تهران به فکر گرفتن یک دفتر مناسب برای کسب‌وکار خود هستید، باید بدانید که واحد‌های اداری پاساژ رویال سعادت آباد می‌توانند برای شما بهترین گزینه باشند.

 در پاساژ رویال سعادت آباد ۵۶ واحد در متراژهای ۱۲۰ تا ۱۶۰ متر وجود دارند که همه آنها مجهز به سیستم هوشمند BMS هستند و تمام بخش‌های سیستم تهویه، سیستم روشنایی، سیستم تشخیص حریق و سیستم اطفای حریق به صورت کاملا هوشمند و یکپارچه اینجا انجام می‌شود.

همه واحد‌های اداری سیستم برق اضطراری یا همان UPS دارند تا در زمان قطعی برق شما بتوانید بدون مشکل کارهای اداری خود را انجام دهید.

خلاصه که توی ساخت این واحدها از بهترین‌ها استفاده شده از سرامیک پرسلان، سیستم پنجره کرتین وال گرفته تا شیشه‌های سان انرژی همگی می‌خواهند خیالتان را از بابت یک دفتر کاری مجهز راحت کنند و شخصیت بهتری به کسب‌و‌کارتان دهند.

واحدهای اداری روسال پارک سعادت آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Farsi

بیشتر بخوانید: با تفریحات لوکس در تهران آشنا شوید


فودکورت رویال تراس با ویوی تماشایی 360 درجه به تهران

فودکورت رویال تراس شاید یکی از بهترین فودکورت‌های تهران در منطقه سعادت آباد باشد که با چشم‌انداز زیبایش به شهر دلتان را می‌برد. اینجا شما می‌توانید ساعت‌ها بنشینید و با خوردن یک غذا و یا کافه خوشمزه نمای زیبای تهران را در یک قاب ببینید.

 در این مجموعه هم رستوران ایرانی و هم رستوران‌های آسیایی، ایتالیایی و حتی فست فود هستند. شما اگر مسافر خارجی داشته باشید و یا کودک به‌همراه‌تان باشد نگران سلیقه و ذائقه او نخواهید بود.

پس پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده به فودکورت رویال تراس سعادت آباد بروید و از تنوع بالای منوی غذایی آنجا لذت ببرید.

تازه اینجا با داشتن دوتا کافی شاپ می‌تواند خستگی شما را پس از یک خرید و تفریح دلچسب از تن‌تان بیرون کند.

رویال تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohamad Sharif

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


پارکینگی که داستان‌های جالبی در رویال سعادت آباد دارد

پاساژ رویال سعادت آباد هفت طبقه پارکینگ زیر زمینی دارد و از طبقه منفی یک تا منفی هفت مخصوص پارک ماشین است. در این پارکینگ 456 خودرو به‌صورت هوشمند جای پارک دارند.

یعنی تمام پارکینگ‌ها به صورت دائم با 216 دوربین مدار‌بسته در اتاق کنترل و مانیتورینگ می‌شوند تا نگرانی شما را از بابت امنیت وسیله نقلیه راحت کنند.

شاید همین ویژگی پیشرفته و هوشمند بودن را در مراکز خرید تهران را با این‌همه تکنولوژی پیدا نکرد.

 یادتان باشد که این پارکینگ همه روزه از ساعت 7 صبح تا 24 بامداد آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

پارکینگ رویال سنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Roxana Raoufi

بیشتر بخوانید: معرفی محله سعادت آباد تهران


اطلاعات بازدید از پاساژ رویال سعادت آباد

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین، مجتمع اداری تجاری رویال

شماره تماس: 02188371160

آدرس ایمیل: info@ARC.co.ir

ساعت کار واحدهای اداری رویال: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 19 عصر باز است.

ساعت کار واحدهای تجاری رویال: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب می‌توانید به این مرکز خرید تهران بروید.

ساعت کار فودکورت رویال سعادت آباد: همه روزه این بخش رویال از ساعت 11 صبح تا 24 بامداد برای ارائه خدمات به مشتریان باز است.

رویال سنتر تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parnian Da

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


با همه چیزهایی که از پاساژ رویال سعادت آباد گفتیم، نظر شما در مورد مجتمع تجاری رویال سعادت آباد چیست؟ آیا قبلا از این پاساژ اروپایی غرب تهران دیدن کردید؟ شما چه نکاتی از این پاساژ را در ذهن دارید که ما اینجا در مورد آن صحبت نکردیم؟ نظرات و تجربیات خود را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید. ما با دقت تمام نظرات شما را می‌خوانیم و در یادداشت خود استفاده می‌کنیم پس ما را منتظر نگذارید.


سوالات متداول

محبوب ترین مراکز خرید غرب تهران کدام است؟

مرکز خرید رویال یکی از محبوب‌ترین مرکز خریدهای تهران در منطقه غرب تهران است که به‌خاطر شباهت به پاساژهای اروپایی طرفداران ایرانی و خارجی بسیاری دارد.

آدرس پاساژ رویال کجاست؟
سعادت آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین، مجتمع رویال

آیا در پاساژ رویال همه چیز گران است؟
بله این پاساژ از پاساژهای لوکس و نسبتا گران تهران است و در آن می‌توانید خرید لوکس و با کیفیتی داشته باشید.

ساعت کار پارکینگ پاساژ رویال تا چند است؟

این پارکینگ همه روزه از ساعت 7 صبح تا 24 بامداد آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.