رستوران شاندیز جردن، جایی برای خوردن شیشلیک‌های آبدار و ترد

تا اسم رستوران شاندیز تهران را می‌شنوید اولین چیزی که به ذهنتان می‌آید این است که مگر شاندیز در مشهد نیست! بله شعبه اصلی این رستوران در مشهد است اما با‌توجه‌به استقبال پایتخت‌نشینان، تنها شعبه رستوران شاندیز با عنوان رستوران شاندیز جردن در خیابان آفریقا تهران افتتاح شد تا همه بتوانند طعم واقعی غذاهای خوشمزه شاندیز را اینجا تجربه کنند. پیشنهاد می‌شود در ادامه همراه ما باشید تا درباره غذاها، معماری و دکوراسیون رستوران شاندیز و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

روی نقشه ببینید!


رستوران شاندیز تهران کجاست؟

این رستوران در خیابان نلسون ماندلا، خیابان جردن، بلوار صبا و پلاک 27 قرار دارد که به‌خاطر داشتن موقعیت مکانی عالی مسیر دسترسی راحتی دارد و شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی با خودروی شخصی خود به آنجا بروید. پارکینگ اختصاصی رستوران شاندیز به همراه پارکینگ خیابانی که برای مشتریان رایگان است از لحاظ جای پارک و امنیت خیال شما را راحت می‌کند.
اگر ماشین ندارید‌ می‌توانید از تاکسی‌های خطی که به سمت جردن می‌روند، استفاده کنید و به راحتی به رستوران شاندیز جردن بروید.
البته محله جردن ایستگاه مترو اختصاصی ندارد و برای رفتن به این محله می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو یعنی ایستگاه مترو حقانی یا میرداماد استفاده کنید. همچنین با پیاده شدن در ایستگاه اتوبوس‌های خطوط بی‌آرتی در میدان ونک، میرداماد و پارک وی می‌توانید خود را با تاکسی یا پای پیاده به بلوار آفریقا برسانید.

رستوران شاندیز تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس لیلا موسوی

بیشتر بخوانید: بهترین شیشلیک های تهران را کجا بخوریم؟


مدیریت رستوران شاندیز جردن با چه کسی است؟

شاید در نگاه اول به رستوران شاندیز تهران، آنقدر جذب زیبایی‌ها، معماری و غذای لذیذ این رستوران شوید که یادتان برود اینجا با تلاش چه کسی ساخته شده. گاهی اگر عمیق فکر کنیم و به دنبال موفقیت‌ها باشیم باید به تلاش‌های یک نفر برای رسیدن به دستاوردها فکر کنیم تا ارزش رستوران و حتی غذایی که در آن می‌خوریم برایمان ملموس شود.

رستوران شاندیز یکی از رستوران‌های بین‌المللی ایران است که همه رویای داشتن آن را دارند اما باید گفت آقای عباس اکبرپور سال‌ها زحمت کشیده تا این رستوران در میان مردم محبوب شود.

 آقای اکبرپور صاحب رستوران‌های شاندیز، فعالیت خود را از همان دوره نوجوانی با همراهی پدرش آغاز کرد. او باتوجه‌به علاقه و توانمندی‌هایی که داشت، در مدت زمانی کوتاهی، اقدام به احداث رستوران شایان شاندیز در مشهد کرد و باتوجه‌به استقبال و درخواست دوستداران این رستوران، تنها شعبه رستوران شاندیز در 2 بهمن 1376 در تهران و در محله جردن افتتاح شد.

این رستوران معروف تهران به‌خاطر ترکیب دل‌نشین غذاهای باکیفیت و خوشمزه در محیط آرام با معماری و دکوراسیونی متفاوت، در میان مردم و گردشگران خارجی شناخته شده است. تمام غذاهای رستوران شاندیز با بهترین کیفیت ممکن تهیه می‌شوند، برای همین است که هر کسی با یک بار تجربه، مشتری همیشگی آن می‌شود.

منو رستوران شاندیز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس A Aras

بیشتر بخوانید: مکان‌های دیدنی و تفریحی شمال تهران


ویژگی‌های فضای داخلی و بخش‌های مختلف رستوران شاندیز

از همان لحظه اول که وارد رستوران شاندیز جردن می‌شوید، چیزی که در نگاه اول شما را درگیر خود می‌کند& همان معماری و دکوراسیون لوکس آن است. این رستوران 4 طبقه دارد و هر طبقه بر اساس کاربرد و مهمانان مخصوص خودش طراحی شده است. 

  • سالن عمومی رستوران شاندیز

این سالن که به اسم سالم اصلی شناخته می‌شود در طبقه همکف قرار دارد. طبقه دوم رستوران شاندیز به بخش وی آی پی اختصاص داده شده و بقیه طبقات هم برای بخش‌های اداری و مدیریت است. 

چیزی که در سالن اصلی شاندیز بیشتر به چشم می‌زند این است که تمام میزها و مبل‌های رستوران متناسب با دکوراسیون داخلی سالن انتخاب و چیدمان شده. تا جایی که معماری کلاسیک سالن و رنگ‌های چشم‌نواز آن اشتهای هر کسی را در زمان خوردن غذا چند برابر می‌کند. در سالن اصلی رستوران شاندیز به جرات می‌توان گفت هیچ نکته ظریفی از چشم طراحان دور نمانده است.

سالن اصلی شاندیز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Vivian House

  • سالن VIP رستوران شاندیز

خوب اگر شما مهمانی خاص و یا مراسم تولد و سورپرایز داشته باشید سالن VIP رستوران شاندیز بهترین گزینه لوکس در تهران برایتان است. مطمئن باشید که با دیدن سالن VIP این رستوران انگشت‌به‌دهان می‌شوید. چون این سالن تشریفاتی با سبک‌های معماری کلاسیک اروپایی طراحی شده و با ترکیب طیف رنگی آبی تیره و روشن به همراه طلایی فضای دلنشین و لاکچری را به میهمانان فراهم کرده است.

البته اینجا از طراحی دکوراسیون داخلی سالن گرفته تا موکت و دیوارها، درها و پرده‌ها همه و همه آرامش و زیبایی را به رخ می‌کشند.

فضای مجلل و زیبا اتاق تشریفات رستوران شاندیز به همراه تابلوهای نقاشی هنرمندان مطرح کشور و پرده‌هایی با پارچه‌های ژاکارد ایتالیا که با تور دست‌دوزی و با کتیبه‌های سوزن‌دوزی‌شده تزیین شده همه را متعجب می‌کند. اگر به شومینه سالن تشریفات رستوران شاندیز دقت کنید می‌بینید که با استفاده از آینه‌های ونیزی آن را با دقت تزیین کرده‌اند.

مبلمان سالن VIP شاندیز هم با ترکیب رنگ‌های حرفه‌ای، توسط هنرمندان ایرانی طراحی و ساخته شده است. در کنار همه این زیبایی‌ها، سالن VIP شاندیز بالکن مخصوصی دارد که در صورت تمایل، سرو غذا در آن انجام می‌شود.

البته شما برای رفتن به بخش وی آی پی رستوران جردن باید چند روز قبل میز خود را رزرو کنید چون این بخش همیشه تا 10 و یا 15 روز آینده رزرو شده است. منو سالن VIP با سالن اصلی متفاوت است و شما می‌توانید از غذاهایی مثل سینی کباب یا سینی دریایی برای مهمانان خود سفارش دهید. 

رستوران های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

  • تالار عقد و عروسی شاندیز

شاندیز جردن در کنار سالن عمومی و ویژه، یک تالار ویژه عقد و عروسی هم دارد. این تالار برای برگزاری جشن عقد و عروسی خیلی از خانواده‌ها بسیار مناسب است و همه تجهیزات ضروری عقد و عروسی در آن است تا شما با خیال راحت مراسم و مهمانی خود را آنجا برگزار کنید.

مثلا ممکن است شما مراسم خاصی مثل سالگرد ازدواج، جشن تولد و یا دورهمی خاص داشته باشید اینجاست که کیک تولد، انواع شیرینی و میوه، گل آرایی، سبد گل و حتی فیلمبرداری را می‌توانید از قبل با رستوران هماهنگ کنید تا برایتان توسط تیم شاندیز آماده شود. یادتان باشد که قیمت ورودی رستوران شاندیز جردن در بخش وی آی پی برای هر نفر جداگانه حساب می‌شود، این مورد را حتما در زمان رزرو پیگیر باشید.

شاندیز جردن

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

بیشتر بخوانید: لوکس ترین مناطق تهران برای اقامت کدامند؟


منو رستوران شاندیز جردن چه چیزهایی دارد؟

منوی این رستوران با داشتن غذاهای ایرانی، سه منو با غذاهای اصلی، پیش‌غذا و نوشیدنی‌ها دارد.

  • منو غذای اصلی رستوران شاندیز

این منو غذاهای اصیل ایرانی و بیشتر کباب‌ها را دارد. غذاهای شاندیز به دست سرآشپزهای حرفه‌ای و با مواد اولیه باکیفیت عالی تهیه می‌شود.

اگر بخواهیم واقع‌بینانه درباره منو این رستوران صحبت کنیم، باید بگوییم این منو خیلی متنوع نیست و فقط غذاهایی مثل شیشلیک، جوجه کباب، جوجه با استخوان، فیله مخصوص، برگ مخصوص، ماهیچه مخصوص، گردن مخصوص، کتف مخصوص، کباب لقمه و برنج دارد. 

محبوب ترین غذای شاندیز در درجه اول شیشلیک است که با گوشت درجه یک بره، گوجه فرنگی کبابی، لیمو و نان تازه طبخ می شود. از دیگر غذاهای فریبنده و پرطرفدار شاندیز، ماهیچه و کباب فیله است که با گوشت لطیف و تازه پخته می شود و این غذای خوشمزه با ماهیچه بره، گوجه فرنگی و نان تنوری درست می‌شود و طرفدارانش را از جای‌جای تهران دور هم جمع می‌کند.

این نکته را فراموش نکنید که این رستوران بیشتر غذاهای گوشتی دارد و اگر گیاه‌خوار یا وگان هستید و یا زیاد اهل خوردن کباب نیستید، اینجا غذای مناسبی برای شما نخواهد داشت.

شاندیز تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Jahangirnia

  • منو پیش غذاهای شاندیز

تا اینجا حسابی درباره غذاهای منوی اصلی شاندیز صحبت کردیم، بهتر است کمی هم درباره پیش غذاها و نوشیدنی‌های شاندیز بگوییم. بخش پیش‌غذاهای رستوران شاندیز با داشتن ماست، زیتون پرورده، سالاد فصل، سیر ترشی و خیارشور اشتهای خوردن غذا را برایتان چندین برابر می‌کند.

  • منو نوشیدنی های شاندیز

در منو نوشیدنی‌های شاندیز شما می‌توانید مناسب با ذائقه و سلیقه خود از نوشابه‌، دوغ یا دلستر ویژه آنجا نوش جان کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران کدام است؟


قیمت غذاهای منو رستوران شاندیز چقدر است؟

همانطور که می‌دانید رستوران شاندیز در دسته رستوران‌های گران قیمت تهران قرار می‌گیرد و از لحاظ قیمتی هم غذاها به نسبت رستوران های دیگر تهران گران هستند. اینجا نمی‌توان برای هر غذایی قیمت ثبت در نظر گرفت. مثلا قیمت شیشلیک در رستوران شاندیز که از غذاهای پرطرفدار این مجموعه است، با توجه به شرایط اقتصادی و تغییرات لحظه‌ای هنگام تهیه مواد اولیه، ممکن در هر روز متفاوت باشد.
پس بهتر است در این مقاله اشاره مستقیم به قیمت دقیق غذاها نداشته باشیم، چون قیمت‌ها دائم در حال تغییر است. بهتر است برای اطلاع از قیمت‌های دقیق منو رستوران به وب‌سایت شاندیز جردن مراجعه کنید تا از آخرین قیمت غذاها باخبر شوید.

مدیر رستوران شاندیز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mengzhe Gu

 

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها


ساعت کاری و آدرس دقیق شاندیز تهران

آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا (محله جردن)، بلوار صبا، پلاک 27

ساعت کاری: این رستوران در محله جردن همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ شب باز است.

تلفن رستوران شاندیز: 02175313

تلفن رزرو سالن ویژه:  02122017741

وب سایت: https://shandizjordan.com

صفحه اینستاگرام: shandiz.restaurants

بالکن رستوران شاندیز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ali golpari

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


شاید شما خیلی از غذاهای ایرانی مثل کباب و شیشلیک را در بقیه رستوران‌های تهران امتحان کرده باشید اما چیزی که زیاد گفته می‌شود این است که طعم غذایی که در شاندیز می‌خورید واقعا خاص و متفاوت است. اگر شما هم تجربه خوردن غذاهای این رستوران را داشته‌اید و می‌گویید که طعم آن متفاوت است، نظرات خود را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

رستوران شاندیز تهران کجاست؟

این رستوران در تهران و در محله جردن، بلوار صبا، پلاک 27 قرار دارد.

قیمت غذاهای رستوران شاندیز جردن چقدر است؟

قیمت غذاهای این رستوران گران است و برای اینکه از قیمت‌ها دقیق باخبر شوید، پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت رستوران شاندیز جردن مراجعه کنید.

آیا رستوران شاندیز جردن غذای گیاهی دارد؟

خیر، این رستوران فقط غذاهای گوشتی دارد و شما اگر گیاهخوار هستید نمی‌توانید به این رستوران بروید چون اینجا بهشت طرفداران غذاهای گوشتی و کبابی است.

محبوب ترین غذاهای رستوران شاندیز کدام است؟

شیشلیک، ماهیچه و کباب فیله از بهترین و خوشمزه ترین غذاهای رستوران شاندیز در جردن است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.