رستوران ایوان آپادانا، سفر به جای‌جای تاریخ با غذاهای لذیذ

رستوران ایوان آپادانا از عالی‌ترین و لاکچری‌ترین رستوران شرق تهران است. این رستوران شبیه کاخ‌های دوره هخامنشی است که با معماری خاص ایرانی و آبنمای آینه‌کاری شده جایی برای گذراندن لحظات خوش است.

 شما با انتخاب این رستوران علاوه بر فضای زیبا به‌همراه غذاهایی خوشمزه در یک تراس جذاب می‌توانید روز خوشی را بریتان بسازید. اینجا شما می‌توانید در کنار پنجره‌های ارسی زیبا و فضای دلنشین تا می‌توانید عکس بگیرید و خاطره‌بازی کنید.


رستوران ایوان آپادانا کجاست؟

این رستوران مجلل در میدان رسالت تهران، خیابان فرجام غربی، نرسیده به اتوبان باقری و در روبروی بانک سپه و پلاک ۱۸۷ قرار دارد.

شما می‌توانید به‌راحتی از هر جای تهران که هستید راهی کاخ رستوران آپادانا شوید و خودتان را مهمان یک غذای خوشمزه کنید. یادتان باشد که شما با انتخاب این رستوران علاوه بر خوردن غذای لذیذ بازدید از یک کاخ موزه را هم تجربه خواهید کرد.

رستوران آپادانا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Khonsari

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها


چطور به رستوران ایوان آپادانا برویم؟

رستوران آپادانا در منطقه چهار تهران و در فرجام غربی قرار دارد و شما می‌توانید با خودروی شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی به آنجا بروید. انتخاب با خودتان است که کدام مسیر را برای رفتن به کاخ رستوران آپادانا استفاده کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Sarfaraz

  • دسترسی با خودرو شخصی

شما اگر بخواهید به رستوران ایوان آپادانا بروید باید خودتان را به شرق تهران و بزرگراه امام علی و شهید سلیمانی برسانید. در این مسیر وارد میدان رسالت شده و به سمت فرجام غربی رانندگی کنید و در نرسیده به اتوبان باقری در روبروی بانک سپه با جستجوی پلاک ۱۸۷ به کاخ رستوران آپادانا را می‌رسید.

  • دسترسی با اتوبوس 

اگر تصمیم دارید با استفاده از اتوبوس به رستوران آپادانا بروید، ایستگاه اتوبوس سرسبز، ایستگاه دانشگاه علم و صنعت و ایستگاه شهید باقری نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به رستوران آپادانا فرجام هستند.

  • دسترسی با مترو

شاید هم بخواهید با مترو به این رستوران مجلل تهران بروید،‌ باید گفت نزدیکترین ایستگاه مترو به رستوران آپادانا، ایستگاه مترو جانبازان و ایستگاه مترو سرسبز است.

روی نقشه ببینید!

ورودی رستوران آپادانا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Shahab Nkh

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اجاره خانه در تهران


چیدمان‌ها و طراحی‌های داخلی رستوران آپادانا تهران چطور است؟

طراحی دکوراسیون این رستوران طبق گفته‌ها تقریبا هفت سال طول کشید و شاید برایتان جالب باشد که بدانید اینجا برای ریزترین طراحی‌ها وقت و هزینه بسیاری گذاشته شد تا چیزی که الان می‌بینید باشد، تا جایی که می‌توان گفت این رستوران توانست یک قاب زیبا برای تصاویر ثبت شده شما باشد.

تا آنجا که شما وقتی به رستوران ایوان آپادانا تهران می‌رسید، اولین چیزی که می‌بینید درب ورودی آنجاست که مثل دروازه ملل تخت جمشید و سر در باغ ملی است.

مجسمه‌های سنگی که در ورودی و داخل رستوران کار کرده‌اند همه یک تکه بوده و همه از جنس همان مجسمه‌های تخت‌جمشید هستند.

داخل مجموعه که می‌شوید حوض زیبای آبی رنگ به همراه تلمبه فشاری آب که شکل حوض خانه‌های قدیمی به همراه تراس‌های زیبا و لوسترهای تماشایی دلتان را می‌برد.

چیزی که در ورودی سالن همه را شگفت‌زده می‌کند تابلو فرش دست‌بافت نفیس کاشان است که بسیار خاص و زیبا بافته شده.

منو رستوران آپادانا فرجام

منبع عکس گوگل مپ، عکاس farhad armanmehr

بیشتر بخوانید: پارک های آبی تهران، موجی از شادی و هیجان فقط در چند ساعت

اگر سرتان را بلند کنید سقف رستوران می‌تواند سوژه عکاسی‌های شما در آپادانا باشد. چون سقف آنجا شبیه سقف بازار سنتی تبریز و تیمچه مظفریه است و می‌تواند شما را به روزگاران قدیم ببرد.

هرچند باید گفت همه این چیدمان تقریبا چند سال زمان برده تا به این شکل در رستوران آپادانا تهران به نمایش درآمده.

 بسیاری از وسایل قدیمی رستوران آپادانا واقعی هستند و قدمت تاریخی دارند. 

پس به این موضوع باید باور داشته باشید که با رفتن به رستوران آپادانا تهران، انگار در یک موزه مجلل و شیک مشغول میل غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی هستید.

هر چند در کنار فضای مجلل و کلی غذای لذیذ، پخش زنده موسیقی از دیگر جذابیت‌های رستوران آپادانا است که در یک تراس زیبا به اجرا گذاشته می‌شود و گروه موسیقی اینجا برای شما آواز می‌خوانند تا غذای خود را با جان‌و‌دل بخورید.

رستوران سنتی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Khonsari

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران کدام است؟


در منو رستوران آپادانا فرجام چه غذاهایی را می‌توان سفارش داد؟

این موضوع را باید بگوییم که تنها جذابیت رستوران ایوان آپادانا تهران دکوراسیون و طراحی آن نیست، بلکه طعم لذیذ غذاهای آپادانا چیزی است که نمی‌توان آن را با چیزی مقایسه کرد.

توجه کنید که منوی غذاهای ایرانی رستوران آپادانا کامل است و غذاهای خورشتی خوبی دارد. چون بیشتر خورشت‌ها را درون یک تنور گلی سبک قدیمی قرار می‌دهند که به پخت فوق‌العاده آن کمک می‌کند. 

اگر پا به طبقه دوم رستوران آپادانا تهران بگذارید یک دمنوش خانه به تمام معنا دارد که تمامی شربت‌ها و دمنوش‌های ایرانی را سرو می‌کند. یک چرخ سنتی زیبا هم در طبقه دوم است که در فصل گرم بستنی و در فصل سرد باقالی و از این دست خوراکی‌ها درست می‌کند. 

هرچند اینجا جایی است که انواع دل، جگر و قلوه را در فضای باز طبقه دوم که بسیار جذاب است، برای شما آماده می‌کنند تا با دلی خوش و شکمی سیر به خانه برگردید.

رستوران گردی در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس farhad armanmehr

بیشتر بخوانید:پارک پلیس تهران پارس ؛ مسیرهای دسترسی و دیدنی‌ها

راستی در رستوران آپادانا تهران از فضای باز روف گاردن دار که بیشتر غذای فرنگی درست می‌کنند جا نمانید.

اگر شب را مهمان روف گاردن رستوران آپادانا فرجام باشید سقف کشویی باز می‌شود که فوق‌العاده زیباست.

در اینجا از منو غذاهای فرنگی مخصوصا‌ استیک ویژه رستوران آپادانا تهران به سادگی رد نشوید که بسیار لذیذ بوده و با بهترین شیوه پخت برایتان آماده می‌شود.

اینجا خیلی کم غذای شما سرد می‌شود، چون میزهای رستوران آپادانا همگی مجهز به اجاق و آتش جهت گرمایش هستند و می‌توانند یک غذای داغ و خوشمزه را برای شما در روی میزتان تحویل دهند.

خوب است بدانید که قورمه سبزی و خوراک گردن رستوران آپادانا فرجام بی‌نظیر است و آن‌طور که گفته می‌شود یک دستور پخت ۱۶۰ ساله دارد و طول پخت آن به ۱۲ ساعت می‌رسد.

البته که کباب برگ رستوران آپادانا را همه می‌شناسند و طعم آن برای همه لذیذ است که به‌روش خاص خود پخت می‌شود.

رستوران گردی در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nima Abazari

بیشتر بخوانید: بولینگ عبدو، جایی هیجان‌انگیز در لابه‌لای تفریحات تهران


آیا رستوران آپادانا جایی برای برگزاری جشن و مهمانی دارد؟

بله رستوران ایوان آپادانا فرجام غربی با داشتن فضای خصوصی و مناسب برای مهمانی شما بسیار مناسب است. شما می‌توانید در هر طبقه‌ و حتی در بخش روف گاردن آنجا مراسم بگیرید.

حالا اگر این روزها تصمیم گرفتید در رستوران آپادانا تهران مهمانی‌های خانوادگی خود را برگزار کنید باید به شما تبریک بگوییم چون اینجا گزینه‌ای بسیار مناسب و لوکسی برای مناسبت‌های خاص شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران، از دنج ترین تا لوکس‌ترین


قیمت منوی رستوران آپادانا چقدر است؟

اگر نگاهی به منو رستوران آپادانا تهران بیندازید، می‌بینید که قیمت غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی و فرنگی آپادانا تقریبا بالاست، چون همه غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه شدند و طعم بسیار مطبوعی دارند.

در کنار کیفیت، دیزاین بسیار زیبای غذاهایی که سرو می‌شوند هم اینجا ترکیبی بسیار زیبا و هنرمندانه دارند و همین دلیلی است تا قیمت غذاها برای شما گران تمام شود.

پس به هنگام رفتن به رستوران آپادانا تهران، انتظار غذاهای با قیمت کم را نداشته باشید.

غذای خارجی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Raha Ramezan J. (Liberte raha)

بیشتر بخوانید: محله های شرق تهران


اطلاعات و راه های ارتباطی با رستوران آپادانا

آدرس: تهران، میدان رسالت، فرجام غربی نرسیده به اتوبان باقری، روبروی بانک سپه، پلاک ۱۸۷

 تلفن: 02177739400

ساعت کاری: همه روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب باز است.

 اینستاگرام: apadana.eyvan

جای پارک برای ماشین: دارد

آدرس رستوران آپادانا در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Alirezaee

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


خلاصه در این دنیایی که ما زندگی می‌کنیم مگر چندبار فرصت پیش می‌آید که خودمان را به غذا و نوشیدنی مورد علاقه‌ خود آن هم در یک کاخ موزه دعوت کنیم؟

پس با رفتن به رستوران آپادانا تهران سعی کنید که در لحظه زندگی کنید و دنیای خود را با نوشیدنی‌های آپادانا رنگی و خوش طعم کنید.

البته شاید شما قبلا به رستوران آپادانا تهران رفته باشید. نظرتان در مورد این رستوران چیست؟ آیا غذاهای آنجا خوشمزه بود؟ چقدر در این رستوران عکاسی کردید؟ موسیقی زنده چطور بود؟

پاسخ به این سوالات و اشتراک تجربه‌های شما می‌تواند راهنمای خوبی برای ما در تهران مبله و خوانندگان باشد.


سوالات متداول

رستوران ایوان آپادانا کجاست؟

رستوران ایوان آپادانا در شرق تهران و در میدان رسالت تهران، خیابان فرجام غربی، نرسیده به اتوبان باقری و در روبروی بانک سپه و پلاک ۱۸۷ قرار دارد.

ساعت کاری رستوران آپادانا تا چند است؟

این رستوران همه روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب باز است و شما می‌توانید برای وعده ناهار و شام به آنجا بروید.

آیا رستوران آپادانا پارکینگ برای ماشین دارد؟

بله شما می‌توانید با ماشین شخصی راهی این رستوران شوید و با پارک ماشین در جای امن به رستوران بروید.

قیمت غذاهای رستوران آپادانا چقدر است؟

قیمت غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی و فرنگی آپادانا گران است، چون همه غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه شدند و طعم بسیار مطبوعی دارند و در فضای مجلل و شیک سرو می‌شوند.

آیا در رستوران آپادانا می‌توان مهمانی و جشن برگزار کرد؟

بله رستوران آپادانا با داشتن فضای خصوصی و مناسب برای مهمانی شما بسیار مناسب است. 

پرطرفدارترین غذاهای رستوران آپادانا تهران کدام است؟

شما می‌توانید اینجا انواع خورشت به خصوص قورمه سبزی را نوش جان کنید. استیک مخصوص آپادانا با کباب برگ‌های اینجا همیشه طرفداران خاص خود را دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.