۵ تا از بهترین آپارتمان‌ های مبله غرب تهران

غرب تهران همیشه از بهترین جاهای پایتخت برای اجاره آپارتمان های مبله در تهران بوده است. دلیل آن دسترسی فوق‌العاده به بزرگراه‌های مهم و شهرهای اطراف تهران، نزدیکی به مراکز خرید و جاهای تفریحی تهران است.

حالا اگر به نیت خرید و تفریح به‌ تهران سفر کرده‌اید، می‌توانید در ۵ تا از بهترین آپارتمان های غرب تهران ساکن شوید و در پاساژها و مراکز تفریحی غرب تهران مثل ایران مال، مرکز خرید گلدیس، کوروش، بام لند و چیتگر بچرخید. هر چند بعضی‌ها معتقدند که با اجاره خانه مبله در غرب تهران می‌توانند در هوای تمیزتری باشند و در پارک ها و بوستان‌های غرب تهران تفریح کنند.


معرفی بهترین آپارتمان های مبله غرب تهران از وبسایت تهران مبله

رزرو بهترین آپارتمان مبله غرب تهران نیاز به بررسی اطلاعات درست، دسترسی و امکانات در سایت‌های مختلف دارد تا شما بتوانید محل اقامت خوبی را در تهران پیدا کنید و با خیال راحت اینجا بمانید. ما در این یادداشت تهران مبله برایتان ۵ تا از بهترین آپارتمان های غرب تهران را آماده کرده‌ایم تا در پیدا کردن بهترین واحدهای مبله غرب تهران دست‌تان بازتر باشد.

آپارتمان های مبله در غرب تهران

منبع عکس وب سایت تهران مبله

۱. اجاره آپارتمان مبله دنج در اشرفی اصفهانی، اینجا حس بودن در خانه را دارید

واحد ۸۵ متری اشرفی اصفهانی با ۲ اتاق خواب‌ دنج، از پرطرفدارترین واحدهای تهران مبله است.
این واحد در بهترین موقعیت مکانی تهران است و به ۴ اتوبان مهم دسترسی دارد. شما با اجاره واحد اشرفی اصفهانی می‌توانید از شمال به اتوبان حکیم، از شرق به اتوبان اشرفی اصفهانی، از غرب به بزرگراه ستاری و از جنوب به اتوبان آیت الله کاشانی برسید.
حالا شما اگر می‌خواهید برای خرید و گردش به تهران بیایید، هیچ محله‌ای به اندازه غرب تهران پر از مراکز خرید و جاهای تفریحی نیست. شما می‌توانید واحد اشرفی اصفهانی را به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از تهران مبله اجاره کنید و با خیال راحت کارهای تفریحی، اداری، آموزشی و خرید را در این مقظه تهران انجام دهید.

اشرفی ۸۵ متری

منبع عکس وب سایت تهران مبله

  • امکانات واحد ۸۵ متری اشرفی چطور است؟

امکانات آپارتمان اشرفی اصفهانی تهران مبله در کنار فضای دنج و زیبا، بسیار ایده‌آل است. طوری که وقتی در آپارتمان را باز می‌کنید حس بودن در خانه خودتان را دارید که همه وسایل و امکانات در دسترس‌تان است.
گفتیم که واحد اشرفی اصفهانی دو خواب دارد، یک اتاق خواب مستر با یک تخت دو نفره و اتاق خواب دیگر دو تخته یک نفره به‌همراه کمد، میز و آینه و وسایل راحتی دارد. سرویس خواب این اتاق‌ها باکیفیت بوده و به موقع تمیز و تعویض می‌شوند تا شما با خیال راحت از سرویس‌ه استفاده کرده و استراحت کنید.
هر چند شما نمی‌توانید آشپزخانه کامل و مجهز اشرفی اصفهانی را نادیده بگیرید. چون در این آشپزخانه تمام لوازم آشپزی، یخچال، مایکروفر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و سرویس کامل غذاخوری وجود دارد.
با بودن میز نهار‌خوری، مبلمان خوب، تلویزیون و سیستم سرگرمی و گیرنده‌ دیجیتال، تجهیزات مبله‌ می‌توانید در این واحد شیک و تمیز تهران مبله استراحت و تجدید قوا کنید و خودتان را برای یک روز گردش در غرب تهران آماده کنید.

البته آپارتمان مبله غرب تهران در اشرفی اصفهانی سرویس حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی دارد که همگی تمیز هستند. چون تیم نظافت تهران مبله داخل ساختمان است. برای همین نظافت این واحد مثل هتل منظم و دقیق انجام می شود. اینجا با داشتن پارکینگ اختصاصی می‌تواند خیال‌تان را از بابت خودرو شخصی راحت کند و با دریافت ریموت می‌توانید بدون محدودیت زمانی در هر موقعی از روز به پارکینگ رفت‌وآمد داشته باشید.

آپارتمان های مبله غرب

منبع عکس وب سایت تهران مبله

۲. رزرو آپارتمان مبله لوکس کوروش، اقامتی دلچسب و لذت‌بخش در غرب تهران

واحد کوروش تهران مبله ۱۲۰ متر مساحت و ۲ اتاق خواب دارد. همین متراژ بالا توانسته این واحد را در لیست‌ محبوب‌ترین‌ واحدهای غرب تهران مبله قرار دهد. این آپارتمان در بهترین لوکیشن تهران است و به‌خاطر نزدیکی به اتوبان‌های مهم تهران دسترسی فوق‌العاده‌ای به همه جای پایتخت دارد.
طوری که شما با اقامت در واحد ۱۲۰ متری کوروش تهران مبله می‌توانید از شمال به اتوبان همت، از جنوب با اتوبان حکیم، از شرق با اتوبان اشرفی اصفهانی و از غرب با اتوبان ستاری برسید.

آپارتمان مبله کوروش

منبع عکس وب سایت تهران مبله

  • امکانات در واحد کوروش تهران مبله چطور است؟

امکانات این واحد در کنار متراژ بزرگ بسیار مناسب است. امکانات داخلی واحد کوروش تهران مبله آشپزخانه مجهز آن است که تمامی لوازم آشپزی، یخچال، ماکروفر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و غیره را دارد. داشتن میز ناهارخوری به‌همراه تجهیزات و سرویس کامل غذاخوری از جذابیت‌های این واحد است تا مهمانان بتوانند مثل خانه خودشان آنجا آشپزی کنند یا حتی لباس‌های خود را بشویند.

در اتاق نشیمن واحد کووروش سرویس کامل مبلمان و تلویزیون به‌همراه گیرنده دیجیتال وجود دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی این واحد مبله تهران مرکزی است و شما در هر فصلی از سال که در آنجا اقامت داشته باشید می‌توانید از سیستم موردنیاز خود استفاده کنید.

 این واحد دو خوابه سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی دارد و با داشتن پارکینگ اختصاصی نگران شما را از بابت جای پارک وسیله نقلیه راحا می‌کند. راستی واحد ۱۲۰ متری کوروش آسانسور و نگهبان ۲۴ ساعته دارد و شما در امنیت کامل می‌توانید در این واحد اقامت روزانه، هفتگی و ماهانه داشته باشید.

اجاره آپارتمان های مبله غرب تهران

منبع عکس وب سایت تهران مبله

۳. رزرو آپارتمان دو خوابه اشرفی، قطب خرید در غرب اینجاست

واحد ۷۵ متری اشرفی اصفهانی تهران مبله، یک انتخاب مناسب برای کسانی که هم کیفیت برایشان مهم است و هم دنبال یک واحد مناسب اقتصادی در سمت غرب تهران هستند.
حالا اگر شما این روزها قرار است به تهران سفر کنید و به‌دنبال بهترین آپارتمان‌ های مبله غرب هستید، ما واحد اشرفی را به شما در تهران مبله پیشنهاد می‌دهیم که واحدی دنج و راحت و البته تمیز است.

هر چند شاید هدف شما از آمدن به تهران خرید باشد. باید بگوییم غرب تهران و بلوار مرزداران مرکز‌ خریدها و بازارهای زیادی دارد که می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید را از آن‌ها پیدا کنید. آپارتمان کوروش با دیزاین به‌روز و امکانات رفاهی خوب یک اقامتگاه لوکس در غرب تهران است و شما با سوار شدن یک کورس تاکسی به پاساژ کوروش می‌رسید.

دو خواب اشرفی

منبع عکس وب سایت تهران مبله

  • امکانات در آپارتمان مبله اشرفی ۷۵ متری چطور است؟

با اجاره واحد ۷۵ متری اشرافی از تهران مبله شما کامل‌ترین امکانات و تجهیزات ممکن را برای اقامت راحت و بدون دردسر در تهران دارید.
چون این واحد آشپزخانه مجهز با بهترین وسایل و امکانات را دارد و شما در زمان اقامت اگر هوس آشپزی به سرتان بزند می‌توانید از این امکانات این مجموعه استفاده کنید. امکاناتی مثل یخچال، ماکروفر، اجاق گاز، لوازم آشپزی در اینجا موجود است. طوری که شما با داشتن سرویس غذاخوری مجهز به‌همراه میز ناهارخوری و وسایل آشپزخانه می‌توانید مهمانی کاملی را اینجا برگزار کنید.

در اتاق نشیمن آپارتمان  مبله ۲ خواب اشرافی در کنار یک میز نهار‌خوری که گفته شد، یک ست کامل مبلمان راحتی، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال هم است تا شما حس بودن در خانه را اینجا تجربه کنید. اتاق خواب‌های این واحد یک تخت دو نفره و دیگری دو تخت یک نفره دارد و با داشتن سرویس بهداشتی و حمام خوب و تمیز راحتی اقامت را به شما هدیه می‌کند.

واحد ۷۵ متری اشرفی با داشتن پارکینگ اختصاصی خیال‌تان را از بابت جای پارک خودرو راحت می‌کند. یعنی اگر با ماشین خودتان به تهران بیایید، خیالتان راحت است که برای هر واحد تهران مبله یک پارکینگ اختصاصی وجود دارد. اگر هم نگران امنیت ماشین و پارکینگ هستید باید بدانید که ساختمان اشرفی اصفهانی به جز سرایدار، نگهبان ۲۴ ساعته هم دارد.
راستی حواستان باشد که این واحد مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی است.

۴. اجاره آپارتمان مبله پونک، با دوستان خود اینجا بیلیارد بازی کنید

شما با اقامت در این واحد در یکی از بهترین آپارتمان های مبله غرب تهران خواهید بود که هیچ وقت حوصله‌تان سر نمی‌رود. چون اینجا شما یک اقامت معمولی نخواهید داشت و می‌توانید با دوستان و حتی خانواده خود اینجا دورهمی بگیرید و روی میز بیلیارد از بازی کردن لذت ببرید.

  • امکانات در واحد پونک تهران چطور است؟

این‌جا علاوه بر امکانات رفاهی خوب مثل لوازم آشپزخانه کامل، سرویس نظافت، حوله یکبار مصرف، امکانات تفریحی جذابی هم دارد. امکاناتی مثل میز بیلیارد، صندلی راکی و تاب ریلکسی برای آرامش گرفتن در اختیار شماست.

در واقع می‌توان گفت خوبی اقامت در واحد مبله پونک این است که همه‌چیز در کنار کیفیت بالا، قیمت‌های مناسبی دارد. شما اینجا چه وسیله نقلیه شخصی داشته باشید چه نه، راحت به مراکز مهم غرب تهران دسترسی دارید.

۵. رزرو آپارتمان یک خواب در بین آپارتمان‌ های مبله غرب تهران

با رزرو بهترین آپارتمان‌ های مبله غرب تهران شما می‌توانید به‌راحتی به مراکز خرید و مال‌های غرب تهران بروید. همچنین در غرب تهران آب‌و‌هوای بهتری از تهران را تجربه کنید. این آپارتمان یک خواب، سرویس خواب و مبلمان راحتی دارد و برای اقامت دونفره کاملا مناسب است.

اگر برای سفر دو نفره خود قصد اقامت روزانه و هفتگی یا ماهانه را دارید این واحد در غرب تهران برایتان بسیار مناسب است.

واحدهای تهران مبله

منبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


چرا اجاره آپارتمان‌ های مبله غرب تهران بهتر است؟

ما اینجا با معرفی ۵ تا از بهترین واحدهای تهران مبله در غرب تهران سعی کردیم شما از همه امکانات و اطلاعات هر واحد با جزئیات کامل با‌خبر شوید. در ادامه علت محبوبیت این واحدها را خواهیم گفت:

  • نزدیکی به مراکز خرید و امکانات تفریحی غرب تهران

اجاره آپارتمان در غرب تهران برای شما مزایای زیادی دارد. اینکه شما می‌توانید به مرکز خرید کوروش و بام لند دسترسی خوبی داشته باشید. در این مراکز خرید غرب تهران شعبه‌های بیشتری از برندهای محبوب پوشاک و لوازم ورزشی وجود دارد که بسیاری را به قصد خرید به این مراکز می‌رساند.

مرکز خرید کوروش

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahdi Hejazi (SMSH)

یکی دیگر از مراکز تفریحی غرب تهران مرکز خرید ایران مال است. اینجا یکی از مناطق بزرگ خرید تهران است که کلی جاذبه و امکانات تفریحی دارد. شما می‌توانید برای تفریحاتی مثل پیست اسکی روی یخ، زمین گلف و دیدن باغ ایرانی و نشستن در فضای کتابخانه که مشابه‌ آن را در جای دیگری نمی‌بینید به اینجا رفته و یک روز خود را آنجا بگذرانید.

ایران مال تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس SAJJAD NAZI

 پارک چیتگر از مهم‌ترین مراکز تفریحی غرب تهران است که برای تفریح شما بسیار مناسب است. اینجا با داشتن فضای سبز و وسایل بازی زیاد مثل چرخ و فلک تاب و سرسره، قایق سواری، ماهیگیری و لنج سواری برایتان یک روز هیجانی در غرب تهران می‌سازد.

 از دیگر تفریحاتی است که میتوانید در نزدیکی دریاچه داشته باشید رفتن به رستوران‌ها و کافه‌هایی است که بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را برای شما دارند تا با حال خوش شما را به خانه برگردانند.

پارک چیتگر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Romina Shekary

  • دسترسی عالی به بزرگراه‌های اصلی تهران

غرب تهران از نظر دسترسی ارتباط بیشتری با همه جای تهران دارد. شما اگر با خودرو شخصی به تهران آمده باشید، می‌توانید با اجاره آپارتمان مبله در غرب تهران به‌راحتی به اتوبان‌های شهید خرازی، ستاری، اشرفی و همت بروید.

  •  دسترسی آسان برای رفتن به شهرهای اطراف تهران

 با اجاره بهترین آپارتمان های مبله غرب تهران شما می‌توانید با خط های مترو تهران به شهرهای اطراف مثل کرج و هشتگرد دسترسی راحتی داشته باشید.

  •  نزدیکی به ورزشگاه آزادی با اجاره بهترین آپارتمان های مبله غرب تهران

شاید شما از علاقه‌مندان بازی فوتبال باشید و برای دیدن بازی‌های مهم فوتبال به تهران بیایید. با اجاره آپارتمان مبله در غرب تهران شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به ورزشگاه آزادی بروید و از تماشای این مسابقات لذت ببرید.

ورزشگاه آزادی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Behzad Eydiyoon

بیشتر بخوانید: پاساژ رویال سعادت آباد، جایی برای خرید‌های لاکچری در غرب تهران


حالا نوبت شماست که به ما بگویید آیا شما قبلا در واحدهای مبله تهران مبله در غرب تهران اقامت داشته‌اید؟ این واحدها را از نظر امکانات و کیفیت چطور دیدید؟ آیا این واحدها دسترسی خوبی به مراکز خرید غرب تهران داشت؟ نظافت و امنیت در واحدهای مبله تهران مبله چطور بود؟ شما اقامت در این واحدها را به بقیه هم پیشنهاد می‌دهید؟ نظرات و تجربیات ارزشمند شما راهنمای خوبی برای خوانندگان ما در تهران مبله است. پس آن را با ما به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

بهترین آپارتمان‌ های مبله غرب کدام است؟

واحدهای اشرفی اصفهانی، کوروش و پونک و شهرک غرب از بهترین آپارتمان های مبله در غرب تهران هستند.
چرا آپارتمان‌ های مبله غرب در غرب تهران پرطرفدار هستند؟

به‌خاطر دسترسی خوب به اتوبان و شهرهای اطراف، نزدیکی به مراکز خرید و جاهای تفریحی تهران.
کدام مراکز خرید در نزدیکی واحدهای غرب تهران مبله هستند؟

مرکز خرید کوروش، مرکز خرید گلدیس،‌مرکز خرید ایران مال و پاساژ گلدیس در غرب تهران کمترین فاصله را با واحدهای تهران مبله دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.