شرایط اجاره روزانه خانه در تهران

همانطور که میدانید بسیاری از مردم برای اقامت خود در طی مسافرتهای تفریحی و یا کاری به فکر رزرو هتل میافتند اما بسیاری دیگر نیز در این میان اجاره خانه های مبله را ترجیح میدهند. چرا که خانه های مبله امکانات بیشتری در اختیارشان قرار میدهند. تعداد این خانه های مبله در شهرهای بزرگ بیشتر است چراکه تعداد مسافرانی که به این شهرها مراجعه میکنند بیشتر است. یکی از این شهر های پر مسافر، تهران است. تهران با امکانات رفاهی و تفریحی که دارد مقصد سفر بسیاری از ایرانی ها و خارجی هاست. چرا که راه گردشگری در ایران برای مسافران خارجی، از تهران میگذرد. از این رو اجاره روزانه خانه در تهران یکی از دغدغه هایی است که مسافرانی که به تهران می آیند دارند. تهران با تمام وسعتی که دارد هتل های زیادی که بتواند نیاز طیف گسترده ای را پوشش دهد ندارد. بنابراین در این میان خانه های مبله و اجاره روزانه خانه لاکچری در تهران بیش از پیش طرفدار پیدا کرده.
البته همه ی کسانی که به سراغ اجاره روزانه خانه های مبله در تهران می آیند مسافران نیستند، بسیاری از تهرانی ها نیز برای تجربه ی زندگی در خانه ها لاکچری و در محله های لوکس و به قصد اقامت داشتن در محل های تفریحی مانند توچال و درکه نیز در محله های اطراف این مناطق به دنبال اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران هستند. متقاضیان خانه های مبله طیف وسیعی را پوشش میدهند، در ادامه به چند دسته از افرادی که  دانستنشرایط اجاره روزانه خانه در تهران به کارشان می آید اشاره میکنیم.
•    ایرانی های مقیم خارج از کشور که برای تعطیلات تابستان خود به ایران باز میگردند: همانطور که میدانید بسیاری از ایرانی هایی که به کشور های دیگر مهاجرت کرده اند، برای مدتی جهت دیدار با خانواده‌شان به ایران باز میگردند. از آنجایی که عموم آنها مدت سفرشان بیشتر از یک هفته به طول می انجامد نیازمند محلی شخصی برای خود در ایران هستند. در این شرایط اجاره خانه های مبله بهترین گزینه برای آنهاست. این خانه هارا میتوان از طریق سایت تهران مبله جستجو و رزرو کرد.

•    دانشجویان شهرستانی: بسیاری از دانشجویان مقاطع ارشد و یا دکتری هستند که در دانشگاهای تهران تحصیل میکنند. این دانشجویان نه آنقدر میخواهند در شهر تهران بمانند که خوابگاه دانشجویی بگیرند و نه عموما مدت اقامتشان آنقدر کوتاه است که بخواهند در یک هتل ساکن شوند. برای این دسته از افراد نیز اجاره خانه های مبله بهترین گزینه است. چرا که هم تمام امکانات یک زندگی دانشجویی را در اختیارشان قرار میدهد و هم از هزینه های آنها تا حد چشم گیری میکاهد.

•    افرادی که جهت دریافت خدمات درمانی به تهران می‌آیند: همانطور که میدانید تهران به عنوان پایتخت ایران، از نظر سطح امکانات رفاهی و درمانی از باقی شهر ها بالا تر است. به همین سبب گاهی افراد برای پیگیری کارهای درمانی خود مجبور به مراجعه به شهر تهران میشوند. چرا که در تهران 118 بیمارستان وجود دارد که نیمی از آنها بیمارستان های تخصصی هستند و علاوه بر این تعداد بسیار زیادی از پزشکان حاذق ایران، در تهران مشغول فعالیت هستند. لذا برای اقدامات درمانی مهم، آمدن به تهران اولین تصمیمی است که افراد میگیرند. معمولا بیمارستانها برای همراهان بیمارانی که بستری میشوند هیچ محل اسکان و یا استراحتی در نظر نمیگیرند به همین دلیل اجاره آپارتمان مبله برای همراهان بیماران در تهران مناسب ترین گزینه ایست که تهران مبله به این دسته از افراد پیشنهاد میدهد.

•    کسانی که برای انجام امور اداری و کاری به تهران سفر میکنند: ایران علاوه بر اینکه تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری ایران را در خود جای داده است، پایتخت اقتصادی و سیاسی کشور ایران نیز هست. از این رو گذر هر ایرانی برای پیگیری امور اداری اش برای یکبار هم که شده به ایران میافتد. بسیاری از افراد هم که به نوعی تاجر محسوب میشوند برای انجام معملات خود نیازمند حضور چند روزه در تهران هستند. تامین محلی برای اقامت در شهر تهران از دغدغه های اصلی این افراد است.چرا که هتل ها پاسخگوی نیاز آنها نیستند. تهران مبله به این دسته از افراد نیز اجاره خانه مبله در تهران را پیشنهاد میکند. چرا که محل مناسبی برای استراحت پس از یک روز خسته کننده کاری را در اختیارشان قرار میدهد. به علاوه افراد میتوانند نزدیک ترین خانه‌ی مبله را به محل کارشان انتخاب کنند تا وقتشان را برای رفت و آمد در ترافیک های سنگین تهران هدر ندهند. آن دسته از افرادی که  یک سری جلسه طولانی مدت در تهران دارند، ممکن است یک هفته تا یک ماه اقامتشان به طول بیانجامد شرایط اجاره روزانه خانه در تهران به نسبت رزرو و اقامت در هتل میتواند تا 40 درصد در هزینه های آنها صرفه جویی کند. این صرفه جویی هم به دلیل کمتر بودن قیمت اجاره خانه های مبله است و هم به دلیل امکاناتی چون ماشین لباسشویی، اجاق گاز یخچال و فریزر و… که این امکانات به ندرت درهتل ها  دسترس هستند در حالی که در همه ی واحد هایی که در تهران مبله ارائه میشوند میتوانید به این امکانات دسترسی داشته باشند و هزینه هایی که قرار بوده بابت رستوران و اتوشویی بپردازند را حفظ و پس انداز کنند.
•    دسته‌ی دیگری از افراد که اجاره خانه های مبله و دانستن شرایط اجاره روزانه خانه در تهران به کارشان می آید کنکوری ها هستند: شاید تعجب کنید اما بهترین محل برای درس خواندن در این روزهایی که کرونا شیوع پیدا کرده و کتابخانه ها تعطیل است و اکثر افراد خانواده هم در خانه هستند و محیط ساکت و آرامی برای کنکوری ها در منزل فراهم نیست میتواند خانه های مبله باشد. خانه های مبله با سکوتی که در اختیار دانش آموزان قرار میدهند میتوانند تمرکز و کیفیت مطالعه آنها را تامین کنند. با وجود یک نگهبان مطمئن در آپارتمانهایی که تیم تهران مبله در اختیار هر واحد مبله قرار میدهد از کنکوریها از نظر امنیت مشکلی نخواهند داشت و میتوانند با خیال آسوده در یک محیط ساکت و آرام به صورت شبانه روزی به مطالعه بپردازند. با وجود آشپزخانه مجهزی که در هر واحد مبله وجود دارد کنکوریها در تامین خوراک خود به مشکلی بر نخواهند خورد. همچنین این دسته از افراد میتوانند با یکی از دوستان درسخوان خود به این واحدهای مبله بیایند و خود را در آنجا قرنطینه کنند تا هم هزینه ها را مشترکا بپردازند و هم از امکان همفکری کنار یکدیگر بهره‌مند شوند.

مزایای اجاره آپارتمان مبله

همانطور که تا کنون گفته شد آپارتمانهای مبله تمام امکانات کامل یک زندگی را دارند از همین جهت برای آن دسته که نمیخواهند اثاثیه منزل تهیه کنند بسیار راحت است و در اقامتهای کوتاه مدت نیز تمام امکانات لازم یک مسافر را در اختیار آنها قرار میدهد. به همین دلیل نیز جا به جایی از این خانه ها بسیار راحت بوده و شما میتوانید پس از اقامت در یک منطقه به راحتی و تنها با بردن وسایل شخصی خودتان منطقه زندگیتان را تغییر دهید. شرایط اجاره روزانه خانه در تهران بسیار آساناست چرا که شرایط منعطفی دارد و شما این خانه ها را میتوانید به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه اجاره کنید بنا بر این نگران تغییر و تمدید قرار داد در اقامتهای بلند مدت نخواهید بود.

معایب اجاره آپارتمان مبله

مانند هرچیزی در کنار مزایای متعدد اجاره آپارتمانهای مبله معایب خودشان را هم دارند. البته این مشکلات تنها در زمانی رخ میدهند که شما از سایت معتبری اقدام به اجاره آپارتمان مبله نکرده باشید. آپارتمانهای مبله ممکن است بسیار متفاوت تر از عکسهایشان باشد. سعی کنید از سایت های معتبر و با تجربه مانند سایت تهران مبله به اجاره خانه روزانه در تهران بپردازید تا به محض ورود به آپارتمانی که اجاره کرده اید از کیفیت بد مبلها و تمیز نبودن محیط شوکه نشوید.
به علاوه حواستان باشد قبل از تحویل گرفتن آپارتمان مبله قرار دادی را با مسئول آن خانه امضا کنید. قراردادی که منافع هر دو طرف را یاد آور شده باشد تا در صورت لزوم بتوان به آنها استناد کرد. در ادامه به بررسی  شرایط اجاره روزانه خانه در تهران و قوانین آن میپردازیم.

روشهای تعیین قیمت خانه های مبله

فاکتور های متفاوتی در تعیین قیمت اجاره خانه های مبله نقش دارند از جمله این شرایط باید به امکانات خانه مبله اشاره کرد. هرچه امکانات یک خانه مبله بیشتر باشد و از لوازم خانگی مدرن تری در آن استفاده شده باشد قیمت اجاره آن خانه  مبله بیشتر میشود. خانه های مبله میتوانند شامل تردمیل ، استخر ، سونا و جکوزی باشند که بر اجاره بهای آنها افزوده میشود. پارکینگ نیز از جمله امکاناتی است که خانه های مبله در صورت دارا بودن با قیمت بیشتری ارائه میشوند. تعداد خانه های مبله ای که به همراه پارکینگ اجاره داده میشوند زیاد نیستند و نبود پارکینگ همیشه یکی از دغدغه های مسافران تهران است چرا که پیدا کردن جای پارک در خیابانهای شلوغ تهران کار ساده ای نیست، اما لازم به ذکر است که تمامی واحد های مبله ای که از طریق سایت تهران مبله اجاره داده میشوند دارای یک واحد پارکینگ اختصاصی نیز هستند. از فاکتور های دیگر میتوان به متراژ خانه اشاره کرد، مانند اجاره آپارتمانهای معمولی که متناسب با متراژشان بر قیمتشان نیز افزوده میشود، خانه های مبله نیز با متراژ بالا تر قیمت ها بیشتری دارند. چرا که متراژ های بالا برابر است با تعداد اتاق خواب های بیشتر و در نهایت مساوی است با تعداد بیشتر کسانی که میتوانند در آن خانه اقامت کنند.
عامل موثر دیگر منطقه‌ای است که خانه مبله در آن واقع شده.
اگرخانه مبله در یکی از منطقه های خوب شهر واقع شده باشد قیمت آن بیشتر از سایر خانه هاست. این افزایش قیمت خانه های مبله، در محله هایی که لوکس تر به حساب می آیند بیشتر رخ میدهد.

قوانین اجاره آپارتمان مبله

اجاره روزانه خانه در تهران نیز مانند اجاره هر ملک دیگری تابع قوانین خودش است که این قوانین جزئی از شرایط اجاره روزانه خانه در تهران هستند، این قوانین هم به طور کلی وضع شده اند و هم در هر شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خانه مبله مانند شرکت تهران مبله، چیزی به این قوانین افزوده شده تا منافع متقاضیان این خانه ها بیش تر از پیش حفظ شود.
در ادامه به بررسی شرایط اجاره روزانه خانه در تهران، به صورت کلی و به صورت اختصاصی شرکت تهران مبله میپردازیم.

قوانین اجاره آپارتمان مبله در تهران

در ابتدا باید به پلن های مختلف اجاره خانه  و شرایط اجاره روزانه خانه در تهران مبله بپردازیم. همانطور که احتمالا میدانید خانه های مبله به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه اجاره داده میشوند. اجاره ساعتی خانه مبله بر خلاف قوانین است و هیچ شرکتی نباید چنین خدماتی ارائه دهد.
به طور معمول اجاره ماهانه و سالانه خانه های مبله دارای درصدی تخفیف نیز هستند. این درصد میتواند از بین 10 الی 40 درصد در شرکت های مختلف متفاوت باشد.
مورد بعدی از شرایط اجاره روزانه خانه در تهران که حتما باید قبل از اجاره خانه مبله به آن توجه شود، قرار داد است. اگر از شرکت معتبری همچون شرکت تهران مبله خانه مبله اجاره کنید، در بدو ورودتان قراردادی با شما بسته میشود که در آن اختیارات و منافع شما و شرایط اجاره روزانه خانه در تهران ذکر شده تا بعد ها از نظر قانونی به مشکل نخورید. طی این قرار داد شما به مدت روزهایی که اجاره پرداخت میکنید مالک تمام منافع خانه مبله میشوید.در طی این قرارداد، اجاره دهنده موجر و اجاره کننده مستاجر خوانده میشود. یادتان باشد که حتما باید مدت زمانی که آپارتمان مبله را اجاره کرده اید در قرار داد ذکر شود. پس از بستن قرار داد مالک حق ندارد در طی روزهایی که خانه را اجاره کرده اید وارد خانه ی شما شود. شما نیز در صورت آسیب رساندن به وسایل خانه مبله مشمول پرداخت خسارت خواهید شد.

شرایط اجاره روزانه خانه در تهران مبله:

همانطور که تا کنون گفته شد از مهم ترین شرایط اجاره روزانه خانه در تهران انتخاب مجموعه ای معتبر است. اگر تهران مبله را انتخاب کردید کافیست  پس از مراجعه به سایت و انتخاب واحد مبله مورد نظرتان با پشتیبانی تیم تهران مبله تماس بگیرید. در انتخاب خانه مبله به امکانات درج شده در سایت برای هر واحد مبله توجه کنید تا تمام نیازهای شمارا پوشش دهد. اگر قصد بازدید از یکی از جاذبه های گردشگری ایران در شهر تهران را دارید این موضوع را به پشتیبانی بگویید تا بتوانند نزدیک ترین خانه مبله نزدیک به آنجارا به شما پیشنهاد دهند. پس از انتخاب، تاریخ ورود و خروجتان را به پشتیبانی بگویید. پس از قطعی شدن انتخابتان، اطلاعات پرداخت برای شما ارسال میشود و پس از پرداخت بیعانه از سوی شما رزرو شما قطعی میگردد. مابقی مبلغ را میتوانید در تاریخ ورودتان پرداخت کنید. فراموش نکنید که هنگام ورود باید کارت شناسایی معتبر داشته باشید. از دیگر شرایط اجاره روزانه خانه در تهران مبله این است که برای لغو رزرو نیز باید حداقل 48 ساعت قبل از تاریخ رزروتان به پشتیبانی اطلاع دهید تا مشمول خسارت نشوید. اگر 24 ساعت قبل از تاریخ ورودتان رزروتان را لغو کنید باید نیمی از مبلغ اجاره را پرداخت کنید. برای تمدید رزرو نیز باید حداقل 24 ساعت قبل به پشتیبانی اطلاع دهید.
ساعت ورود به واحد ساعت 14 و ساعت خروج 12 ظهر روز بعد می‌باشد. شما می‌توانید هنگام ورود به واحد اقامتی ملحفه بهداشتی و یکبار مصرف از مدیریت مجموعه دریافت کنید. درخواست تحویل و تخلیه خارج از این ساعات فقط با هماهنگی قبلی و تنها در صورت خالی بودن واحد ها امکان پذیر است. ارائه مدرک شناسایی معتبر ( شناسنامه جدید، کارت ملی هوشمند، پاسپورت ) در زمان ورود به واحد الزامی است. استعمال دخانیات و مشروبات الکلی و برگزاری هرگونه جشن و مهمانی ممنوع است. پذیرش مسافرین با حیوانات خانگی داخل مجموعه ممنوع هست ولی در برخی از موارد که حیوان خانگی کوچک بوده و باکس داشته باشد به تایید مدیریت و پرداخت ضمانت امکان پذیر است.
در ادامه به برخی از نکات اجاره خانه مبله سایت تهران مبله اشاره میکنیم:
•   از مهم ترین شرایط اجاره روزانه خانه در تهراناین است که  شما باید اصل کارت ملی هوشمند، اصل شناسنامه جدید و یا اصل گذرنامه را به عنوان ضمانت واحد در اختیار داشته باشید. لازم بذکر است ارائه یکی از این 3 مورد کافی است.
•    زمان کاری واحد پشتیبانی از ساعت 8:00 الی ساعت 23:30 در ایام عادی و ساعت 9:00 الی ساعت 21:00 در ایام تعطیل است.
•    قیمت‌های سایت برای یک شب اقامت و ظرفیت استاندارد است. (یک خواب 2 نفر و دو خواب 4 نفر)
•    امکان ورود زودتر از زمان مقرر وجود ندارد.
•    رزرو واحد در تهران مبله نهایتا بصورت ماهانه است.
•    برای رزروهای ماهانه نظافت بصورت هفتگی و رایگان انجام می‌پذیرد، و برای سایر موراد با پرداخت مبلغ نظافت امکان پذیر است.
•    شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی با پذیرنده در هر ساعت از شبانه روز واحد خود را تحویل بگیرید.
• از دیگر شرایط اجاره روزانه خانه در تهران مبله این است که رزرو ساعتی در واحدهای تهران مبله ممنوع است.
•    اگر قصد دارید بیش از زمان خروج مقرر در آپارتمان بمانید باید بدانید که نیم شارژ خروج تا ساعت 16:00، تنها در صورت هماهنگی با بخش پشتیبانی از روز قبل و وجود ظرفیت خالی، با پرداخت نصف مبلغ یک شب اقامت امکان پذیر است.
•    واحدهای تهران مبله صرفا برای اسکان و اقامت هستند، بنابراین برگزاری هرگونه جشن، تولد ومهمانی ممنوع است.
•    شما می‌توانید در مدت نیم ساعت نسبت به نهایی نمودن رزرو خود اقدام نمایید. در غیر این صورت جهت بررسی ظرفیت با واحد پشیبانی تماس گرفته و یا مجدد رزروتان را از طریق سایت ثبت نمایید.
•    پس از نهایی شدن رزرو آدرس و شماره پذیرنده برای شما ارسال خواهد شد.
•    درخواست تمدید، تنها در صورت هماهنگی با بخش پشتیبانی حداقل از یک روز قبل و درصورت وجود ظرفیت خالی، امکان پذیر است.
•    شما می‌توانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی درخواست کنسلی خود را ثبت نمایید.
•    حداقل هزینه پرداختی برای نهایی شدن رزرو شما مبلغ یک شب اقامت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.