برج بین المللی تهران؛ از بلندترین برج های مسکونی ایران

برج بین المللی تهران که همه آن را به اسم برج سه بال تهران هم می‌شناسند، از بلندترین برج‌های مسکونی تهران است. این برج ۱۶۲ متر ارتفاع و ۵۶ طبقه دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشترین تعداد پنت‌هاوس‌های تهران در برج بین المللی تهران است. برج بین المللی از نظر دسترسی در میان شاهراه‌های حیاتی تهران قرار دارد و به‌‌خاطر همین لوکیشن خوب به همه جای تهران می‌توان به راحتی رفت.
محوطه باز، فضای سبز زیبا، چشم‌انداز مختلف واحدها به نقاط شهر تهران همراه با نورگیری مناسب، مصالح و تجهیزات مرغوب مطابق با استانداردهای بین المللی دنیا از ویژگی‌های جذاب این برج مسکونی تهران است. برای آشنایی بیشتر با برج بین المللی پایتخت تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


آدرس دقیق برج بین المللی تهران و مسیرهای دسترسی به آن

این برج در ضلع شمالی بزرگراه حکیم است. این برج از غرب به بزرگراه شیخ بهایی جنوبی و از شرق به بزرگراه کردستان می‌رسد. اگر روی نقشه ببینید را کلیک کنید در نقشه گوگل مپ می‌بینید که این برج در بهترین لوکیشن و مهمترین قسمت تهران است.

روی نقشه ببینید!

آپارتمان های برج بین المللی تهران منبع عکس گوگل مپ، عکاس Shahram reporter

برای دسترسی به برج بین المللی آن هم با خودرو شخصی شما باید از غرب به بزرگراه شیخ بهایی جنوبی و از شرق به بزرگراه کردستان بروید تا به این برج برسید.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به برج بین المللی تهران، ایستگاه اتوبوس شیخ بهایی است که شما می‌توانید در مسیر میدان ونک به شیخ بهایی از ایستگاه پیاده شده و با پیاده‌روی کوتاهی به داخل برج بین المللی بروید.



چه کسی برج بین المللی تهران را ساخت؟

کار طراحی و ساخت این برج مسکونی تهران توسط شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان انجام شده است. این شرکت هلدینگ بزرگی است که شرکت‌های مطرح در حوزه‌های طراحی و معماری و مشاوره و پیمانکاری ساختمان و مهندسی و نظارت و توسعه ساختمان و هتل را دارد. طوری که در زمان ساخت برج بلند تهران هم از توان تخصصی و حرفه‌ای شرکت‌های برتر داخل استفاده کرد و هم از شرکت فرانسوی Setec Batiment.
با این ایده که برج بین‌المللی تهران قرار است در برابر زلزله‌های ده ریشتری هم مقاوم باشد و تا الان هم موفق بوده و همه این برج را مقاوم‌ترین برج ایران در برابر زلزله و باد می‌دانند.

برج سه بال در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس alireza Peyda

بیشتر بخوانید: تهرانگردی در شب ؛ معرفی بهترین بام های تهران


در داخل برج بین المللی تهران چه خبر است؟

این برج با ارتفاع ۱۶۲ متر در محله یوسف آباد از بلندترین برج های تهران است. زیربنای این برج بیش در روی سه بال ساخته شده تا در برابر باد و زلزله بالاترین مقاومت را داشته باشد. بال‌ A به سمت مناطق شمالی تهران، بال B به سمت شرق و بزرگراه حکیم است و بال C به سمت بخش غربی تهران است. با این طراحی بال‌ها باید گفت که همه چیز در برج بین المللی مهندسی بوده و با استاندارد‌های روز دنیا ساخته شده.
در معماری و طراحی برج بین المللی در هر بال یک لابی عمومی و یک لابی اختصاصی گذاشته‌اند. به همین دلیل این مجموعه در کل ۶ لابی دارد و ساکنان این برج می‌توانند ملاقات‌های کوتاه خود را در این لابی‌ها داشته باشند.

برج سه بال تهرانمنبع عکس گوگل مپ، عکاس M Alef

بیشتر بخوانید: موزه جهان نما، قیمت بلیط و بازدید از آثار جمع‌آوری شده فرح پهلوی


برج مسکونی بین المللی تهران چه امکاناتی دارد؟

برج تهران براساس استانداردهای معتبر و دانش روز دنیا طراحی و اجرا شده. این برج بین المللی با داشتن ۵۷۲ آپارتمان، توانسته انواع واحدهای مسکونی از آپارتمان سوئیت، واحدهای دو خوابه و سه خوابه گرفته تا ۱۱ آپارتمان پنت هاوس تریپلکس به همراه ۱۷ واحد تجاری را در خود جای دهد. آپارتمان‌های این مجموعه هر یک پارکینگ و انباری جداگانه دارند. 

لابی اختصاصی برج بین المللی شیخ بهایی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

سالن اجتماعات با ظرفیت ۴۰۰ نفر برای مراسم و مناسبت‌هایی مثل عروسی و ختم در این مجموعه ساخته شده تا ساکنان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. سالن‌های بدنسازی جداگانه برای بانوان و آقایان، استخر، سونا و جکوزی به همراه دو سالن تنیس برای ورزش و بازی ساکنان برج در نظر گرفته شده تا بتوانند در نزدیکی خود از این امکانات استفاده کنند.

سالن اجتماعات برج بین المللی در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammadreza Tefaghi

راستی در برج بین المللی سیستم شستشو و نظافت نمای خارجی برج وجود دارد که کار نظافت برج را انجام می‌دهد. برج بلند تهران سیستم های کامپیوتری پیشرفته برای اطفای حریق، آنتن مرکزی،  سیستم تهویه، سیستم خنک کننده، سیستم گرمایشی پیشرفته را هم دارد.
با اینکه جمعیت زیادی در برج مسکونی بین المللی تهران زندگی می‌کنند اما کنترل ترافیک آسانسورها مخصوصا در ساعت های پیک روز مثل صبح و غروب به خوبی مدیریت شده است.
این برج در هر بال آسانسورهای مخصوص خود با تعداد مناسب برای جابه‌جایی جمعیت و باربری را دارد. تازه مسیرهای تردد ویژه معلولین و سالمندان در این برج تعریف شده تا بتوانند راحت در داخل برج جابه‌جا شوند.
با همه این امکانات برج بین المللی توانسته یک زندگی خوب در فضایی ایده‌آل را برای کسانی که در این برج زندگی می‌کنند، فراهم کند.

استخر برج بین المللی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس yashar mosayeb

بیشتر بخوانید: ۲۰ تا از بهترین رستوران های با موسیقی زنده در تهران


اطلاعات و شماره تماس برج مسکونی بین المللی تهران

آدرس: تهران، بزرگراه شهید حکیم، ابتدای شیخ بهایی جنوبی.
شماره تماس: ۰۲۱۹۶۶۶۰۰۷۳
وب سایت: https://www.borjtehran.ir
صفحه اینستاگرام: borj_tehran

آدرس برج مسکونی بین المللی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mahmoud sadataleahmad

بیشتر بخوانید: آشنایی با برج میلاد ششمین برج مخابراتی دنیا


آیا شما ساکن برج بین المللی تهران هستید؟ یا از آشناهای خودتان در این برج هستند؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است به ما بگویید که امکانات برج برای ساکنان چطور است؟ آیا زندگی در چنین برجی که شلوغ و پرجمعیت است اذیت کننده نیست؟ واقعا آپارتمان‌های این مجموعه ویوی خوبی به شهر تهران دارند؟ نظرات و تجربه‌های خود را در این یادداشت تهران مبله با ما به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

بلندترین برج مسکونی تهران کدام است؟
برج بین المللی تهران از بلندترین برج های مسکونی تهران است.
نزدیکترین اتوبوس به برج بین المللی تهران کدام ایستگاه است؟
ایستگاه اتوبوس شیخ بهایی به سمت میدان ونک نزدیکترین خط به این برج است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.