رستوران چیز فکتوری اقدسیه؛ به همراه آدرس و قیمت منو

اگر دنبال یک رستوران مدرن و شیک توی شمال تهران هستید، رستوران چیز فکتوری اقدسیه در مرکز خرید آوا سنتر بهترین جا برای شماست. این رستوران توی طبقه نهم آواسنتر است و برای دورهمی و قرارهای دو نفره بسیار مناسب است. اینجا انواع نوشیدنی‌ و پیش غذا‌‌ در کنار غذاهای اصلی و دسر آن هم به سبک اروپایی فوق‌العاده آماده می‌شود.
البته چیز فکتوری در کنار رستوران، منوی کافی شاپ با انواع نوشیدنی، دسر و کیک خوشمزه دارد که در فضای روباز و تراس بزرگ از شما پذیرایی می‌شود.
برای پیدا کردن چیز فکتوری اقدسیه هم نگران مسیریابی نباشید. چون ما در این مطلب تهران مبله قرار است در مورد مسیرهای دسترسی، آدرس رستوران چیز فکتوری، منو و قیمت‌ها باهم صحبت کنیم.


آدرس رستوران چیز فکتوری و مسیرهای دسترسی

چیز فکتوری اقدسیه در مرکز خرید آوا سنتر و در خیابان موحدی دانش و نبش خیابان فیروز بخش قرار دارد. برای دیدن آدرس دقیق رستوران چیز‌ فکتوری روی گوگل مپ روی نقشه ببینید را کلیک کنید:

روی نقشه ببینید!آدرس رستوران چیز فکتوری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس SINA SOLTANI

چطور به رستوران چیز فکتوری برویم؟

برای رفتن به رستوران چیز فکتوری شما می‌توانید هم از ماشین شخصی و هم وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید:

  • دسترسی با خودرو شخصی

برای کسانی که می‌خواهند با خودروی شخصی به رستوران چیز فکتوری اقدسیه بروند، باید بگوییم که اینجا در محدوده طرح ترافیک تهران نیست. شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی با خودرو خود به این رستوران در شمال تهران بروید.

مثلا اگر از مرکز تهران حرکت می‌کنید، می‌توانید از اتوبان صدر به سمت شرق بروید و سپس به بزرگراه امام علی شمال بپیچید. پس از رسیدن به خیابان نیاوران به سمت شرق رفته و به میدان اقدسیه بروید. بعد از میدان وارد خیابان موحد دانش شوید و به سمت مرکز خرید آوا سنتر و طبقه نهم برسید.

از نظر جای پارک هم خیالتان راحت باشد، چون پارکینگ طبقاتی آواسنتر بزرگ است و می‌توانید ماشین خود را آنجا بگذارید و با آسانسور مستقیم به طبقه ۹ و کافه رستوران چیز فکتوری بروید.

فقط توجه داشته باشید که ورودی پارکینگ آواسنتر در سمت شرق مجتمع و در خیابان فیروز بخش است. 

  • دسترسی با مترو و اتوبوس

مسیر دیگر برای رفتن به رستوران چیز فکتوری آواسنتر خطوط اتوبوس تهران است. شما می‌توانید سوار اتوبوس‌های خط ۲۲۰ در مسیر تجریش به ازگل و خط ۳۸۷ در مسیر میدان قدس به رسالت شوید  و در ایستگاه اتوبوس اقدسیه پیاده شده و کمی جلوتر به مرکز خرید آواسنتر و رستوران آنجا برسید.

شاید هم بخواهید با خطوط مترو تهران راهی رستوران چیز فکتوری اقدسیه شوید، قبل از هر چیز باید بدانید که هیچ ایستگاه مترویی نزدیک به آوا سنتر وجود ندارد.
ایستگاه میدان تجریش و میدان نوبنیاد، نزدیک ترین‌ مترو به رستوران چیز فکتوری هستند. اگر شما به این ایستگاه‌های مترو برسید، بعد از بیرون آمدن از ایستگاه می‌توانید ادامه مسیر را با تاکسی‌ها بروید تا به رستوران چیز فکتوری برسید.
البته این روزها با راه افتادن ایستگاه مترو اقدسیه در خط ۳ مترو تهران، شما ۱۰ دقیقه با آواسنتر فاصله دارید که می‌توانید این مسیر را پیاده‌روی کنید.



چرا باید به رستوران چیز فکتوری اقدسیه رفت؟

رستوران چیز فکتوری اقدسیه، بلندترین رستوران لاکچری تهران با غذاهای ایتالیایی است. سعی کنید حتما یک مرتبه در یکی از وعده‌های صبحانه، ناهار یا شام به آنجا بروید.
این رستوران ویوی خیلی خوبی به بیرون شهر و منطقه اقدسیه دارد. اگر در شمال تهران دوست دارید به یک رستوران پرنور و شیک بروید، این رستوران بهترین گزینه است.
یادتان باشد که منو رستوران چیز فکتوری به نسبت حجم غذا و کیفیت گران است. این نکته را یادتان باشد که اینجا شما بابت ویو و کلاس رستوران هزینه پرداخت می‌کنید تا پول غذا.

چیز فکتوری آواسنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad foromand


اطلاعات و ساعت کاری رستوران چیز فکتوری

آدرس: اقدسيه، مركز خريد آواسنتر، طبقه ٩.

ساعت کاری: ۸ صبح تا ۱۲ بامداد.

شماره تماس: ۰۹۱۹۸۸۸۸۲۰۰/ ۰۲۱۲۶۴۵۵۵۴۹.

صفحه اینستاگرام: thecheesefactory.ir

وب سایت: https://thecheesefactory.menew.ir

بیشتر بخوانید: گران ترین محله های تهران؛ کجا باکیفیت‌تره؟


منو رستوران چیز فکتوری چه چیزهایی برای مهمانان دارد؟

در منو کافه رستوران چیز فکتوری اقدسیه انواع پیش غذا، غذای اصلی، منوی کودک، بار سرد، چای و بار گرم وجود دارد که در محیط و فضای جذاب رستوران، به همراه فضای باز می‌تواند تجربه‌ تازه‌‌‌ای برای مشتریان باشد. در ادامه در مورد منو مفصل صحبت می‌کنیم:

  • منوی صبحانه چیز فکتوری آوا سنتر؛ روز خود را پر انرژی شروع کنید

از پرطرفدارترین صبحانه‌های چیزفکتوری می‌توان به فکتوری املت، صبحانه سرد، صبحانه انگلیسی، سوسیس تخم مرغ، پنکیک نوتلا، نیمرو اسفناج اشاره کرد.
البته کرپ نوتلا، چیز پلاتر، اسکرمبل وافل، ماست و گرانولا میوه‌ای، فرنچ تست، اگ بیکن، اگ آووکادو، پنکیک اورجینال، وافل بلژیکی و چیکن وافل هم سفارش دهید.

صبحانه انگلیسی چیزفکتوری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Ghorbanalibeik

  • منوی ناهار رستوران چیز فکتوری؛ با لیستی از غذاهای خوشمزه و دلچسب

از محبوب‌ترین غذاهایی که شما می‌توانید در وعده ناهار از منوی چیز فکتوری سفارش دهید، غذاهایی مثل مرغ و آلو، پنه کباب، مرغ یونانی، لم شنگ و هرب رایس، میگو جنوبی، ماهی رول، اگ‌ رول مرغ، گرند پوتیتو، سلمن تارتار و دینامیت شریمپ است.

  • منوی غذای اصلی چیز فکتوری اقدسیه؛ به سبک ایتالیایی‌ها غذا بخورید

اگر از طرفداران غذاهای ایتالیایی هستید، می‌توانید در منو رستوران چیز فکتوری به دنبال بیستکاپولو‌، فیله مدالیون استیک، بشقاب سبزیجات، آتلانتیک گیفت، لم شنگ، استیک آنتراکت، میگو اسکمپی، چیکن تاراگون، لم چاپس و استاف چیکن باشید.

استیک های ایتالیایی چیزفکتوری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad 17

  • منوی پاستا و غذاهای فرنگی چیز فکتوری؛ بهترین پاستاهای تهران اینجاست

لوئیزیانا، فورچیز، ترافل پارمیجانو، دی ماره‌، کاربونارا، لازانیا، رلویولی‌ چیکن آلفردو و بلاژیو، چوریزو از آن پاستا‌هایی هستند که در چیز فکتوری می‌توانید از هر یک سفارش دهید.

پاستاهای اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehrshad Esnaashari

  • منوی سوشی چیز فکتوری؛ لذت خوردن غذاهای آسیایی با انواع سوشی

برای سفارش غذاهایی آسیایی کافی است به بخش سوشی منو رستوران چیز فکتوری بروید تا لذت خوردن فیلادلفیا، ترافل رول، پرون اند کرب، کریسپی شریمپ، دراگون، بویلد سلمن، سلمن آووکادو، کریزی سلمن، هالومی رول، شریمپ تمپورا، تونا آووکادو، اسپایسی سلمن، کریسپی کالیفرنیا، فکتوری رول، سلمن اسپشیال و کریسپی چیز را فقط در چیز فکتوری آواسنتر تجربه کنید.



  • منوی پیتزاهای چیز فکتوری؛ به یک‌بار خوردنش می‌ارزد

جنووزه، پروشوتو، چیکن پستو، اینفرنو، کواترو استاژونی، کواترو فورماجی، مارگاریتا پستو، دیاولا، دل کارنه، وردورا، چیز فکتوری، ترافل، پولو از جذاب‌ترین پیتزاهای چیز فکتوری هستند که شما می‌توانید در آواسنتر بعد از یک گشت‌وگذار جانانه تجربه کنید.

پیتزاهای چیزفکتوری اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sara Ramezani

  • منوی ساندویچ چیز فکتوری آوا سنتر، با تعداد محدود اما به‌شدت خوشمزه

چنتو برگر، چیکن بیکد رپ، چیکن برست، رویال چیزبرگر از خوشمزه‌ترین ساندویچ‌هایی هستند که می‌توان در چیز فکتوری اقدسیه خورد.

منو ساندویچ چیزفکتوری اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Hossein Sayyadi Nezhad

  • منوی سوپ چیز فکتوری؛ با سوپ‌های ساده و رستورانی خوشمزه

سوپ جو، سوپ بروکلی و سوپ ترافل از بهترین سوپ‌های این رستوران هستند.

  • منوی پیش غذا چیز فکتوری؛ با سوپ‌های متنوع و خوشمزه

دیپ پنیر و اسفناج، مک اند چیز، فکتوری فرایز، چیز پلاتر و پیل پیل از پیش‌غذاهای معروفی هستند که می‌توانید قبل از رسیدن سفارش اصلی آن‌ها را سفارش دهید.

منو رستوران های ایتالیایی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس arvand tabatabaie

  • منوی سالاد؛ عاشقان سالاد این بخش از منو چیز فکتوری را بخوانند

 گریل هالومی سالاد، کارابین سالاد، سالاد مرغ دودی و بیف سالاد را می‌توانید در چیز فکتوری اقدسیه با کیفیت خوب و عالی بخورید.

منو سالاد چیزفکتوری آواسنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس نگین رجبی

  • منوی کافه و کافی شاپ چیز فکتوری اقدسیه؛ با انواع قهوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم

 وافل با موز و نوتلا، پای سیب کرامبل، چاکلت لاوا کیک با بستنی، چوکس کارامل، نوتلا، تیرامیسو، بشقاب میوه، لیگوییریزیا اسموتی و پشن بامب در منوی کافه چیز فکتوری وجود دارد. البته انواع نوشیدنی گرم و سرد مثل موکا

اسپرسو ماکیاتو، آیس آمریکانو، کافه اوله، اسپرسو، کارامل ماکیاتو، آیس موکا، لاته، قهوه ترک، وایت آمریکانو، کاپوچینو، اورنج جوس، اپل جوس، پینک مارگاریتا، جینجر موهیتو و … هم در منو هستند که هر یک را دوست داشتید متناسب با ذائقه خود آن را سفارش دهید.

وافل چیزفکتوری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ykka 8894

بیشتر بخوانید: محله های شمال تهران


آیا رستوران چیز فکتوری پارکینگ جدا در آواسنتر دارد؟

رستوران چیز فکتوری خودش پارکینگ جداگانه‌ای برای مشتریانش در مرکز خرید آوا سنتر ندارد. شما می‌توانید با مراجعه به این رستوران در پارکینگ ۱۰ طبقه‌ای ماشین خود را پارک کنید. این پارکینگ شیشه‌ای در طول روز نور کافی دارد و در بیشتر موقع‌ها رویداد‌ها و مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

میان وعده های رستوران چیز فکتوری اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Pooya Gholami

بیشتر بخوانید: لیست گل فروشی های شمال تهران با تحویل حضوری و آنلاین 


در نزدیکی رستوران چیز فکتوری اقدسیه از کجاها دیدن کنیم؟

اگر بخواهیم از جاهای دیدنی تهران در نزدیکی اقدسیه و چیز فکتوری بگوییم باید به کوچه آشتی‌ کنان، کاخ نیاوران و بوستان نیاوران اشاره کنیم:

  • کوچه آشتی کنان؛ کوچه باریک و صمیمی برای دوستی در شمال تهران

کوچه آشتی کنان، معماری خاص و متفاوتی که دارد در نزدیکی آوا سنتر است. این گذر دیدنی تهران، یادآور محله‌های قدیمی یزد همراه با عطر و بویی منحصربه‌فرد است. طوری که ذهن‌ هر کسی را به ساخت و سازهای کاه‌گلی می‌برد.
شاید دانستن دلیل ساخت کوچه‌هایی مثل کوچه آشتی کنان برای شما هم جالب باشد. اینکه آن قدر این کوچه‌ها را تنگ می‌ساختند تا مردمی که از آن رد می‌شوند، به هم برخورد کنند و این برخورد باعث نزدیکی و صمیمیت بین آن‌ها شود.
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، تنگستان دوم، خیابان عسگریان.

  • کاخ اختصاصی نیاوران؛ آخرین اقامتگاه پادشاهی در ایران

کاخ نیاوران محل اقامت ییلاقی خانواده پهلوی تا سال ۱۳۵۷ بود. این روزها بازدید از این کاخ برای عموم آزاد است و می‌توانند از معماری ساده و در عین حال مدرن آنجا که بسیار دیدنی است، بازدید کنند.
در این کاخ اشیا گران‌بهایی مثل فرش‌های دستباف، تابلوهایی نفیس و ظروف عتیقه که از دوره پهلوی و قبل‌تر به یادگار مانده نگهداری می‌شود.
آدرس: تهران، میدان شهید باهنر، مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران.

کاخ نیاوران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Babak Babakinejad

  • بوستان نیاوران؛ یکی از قدیمی‌ترین پارک‌ های تهران

بوستان نیاوران به عنوان پارکی در شمال شهر تهران این اجازه رو به اهالی شهر می‌دهد تا برای تفریح، پیک نیک و تعطیلات آخر هفته به این پارک بروند. داشتن فضای سبزی زیبا، آلاچیق‌های متعدد و امکانات رفاهی  مناسب باعث شده تا شما لحظات خوبی را شما در پارک نیاوران سپری کنند.
آدرس: تهران، میدان نیاوران، انتهای شمالی خیابان پاسداران.

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


آیا شما قبلا به رستوران چیز فکتوری رفته‌اید؟ نظرتان در مورد فضای این رستوران و قیمت غذاها چیست؟ چقدر از منو و غذاهایی این رستوران رضایت داشتید؟ این رستوران واقعا فضای شیکی برای دورهمی دوستانه و قرارهای دو‌نفره دارد؟ رفتن به این رستوران را به بقیه پیشنهاد می‌دهید؟ تجربیات خود را برای ما و خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

چطور به رستوران چیزی فکتوری برویم؟
آدرس این رستوران در میدان اقدسیه، خیابان موحد دانش و طبقه ۹ مجتمع تجاری آواسنتر است.
نزدیکترین مترو به رستوران چیز فکتوری اقدسیه کدام ایستگاه است؟
مترو نوبنیاد، مترو اقدسیه و مترو تجریش.
رستوران چیز فکتوری تا چه ساعتی باز است؟
این رستوران از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بامداد باز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.