آوا سنتر اقدسیه، آدرس، امکانات و گالری‌های طلا و جواهرات

آوا سنتر اقدسیه مجموعه‌ای لوکس و به یادماندنی در شمال تهران است. ساختمان لوکس و خاص این مجموعه به‌همراه نمای ترکیبی شیشه و فلز، آوا سنتر را نسبت به دیگر مرکز خریدهای تهران متفاوت کرده است. فروشگاه و گالری‌های تخصصی فروش و عرضه طلا و جواهرات همیشه در آواسنتر حرف اول را می‌زند تا جایی که خیلی از همایش‌ها و رویدادهای بین‌المللی طلا و جواهرات در اینجا برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از آواسنتر، آدرس و دیگر راه‌های ارتباطی تا انتهای این یادداشت با تهران مبله همراه باشید.


آوا سنتر کجاست؟ راه‌های دسترسی به آنجا چطور است؟

این مجتمع تجاری در شمال تهران و در منطقه اقدسیه، خیابان موحدی دانش و نبش خیابان فیروز بخش قرار دارد. برای دیدن آدرس دقیق روی گوگل مپ روی نقشه ببینید را کلیک کنید.

روی نقشه ببینید!

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Morteza Jafari

برای رفتن به آوا سنتر شما هم می‌توانید با خودرو شخصی و هم با وسایل نقلیه عمومی بروید:

  • دسترسی با خودرو شخصی

برای کسانی که می‌خواهند با خودروی شخصی به مجتمع تفریحی تجاری آوا سنتر بروند باید بگوییم که اینجا در محدوده طرح ترافیکی تهران نیست و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی به این مجموعه بروید.
البته خیالتان از وجود جای پارک راحت باشد، چون این مجتمع یک پارکینگ طبقاتی و بزرگ دارد که می‌توانید به ماشین خود را آنجا گذاشته و با خیال راحت به بازدید و تفریح در آوا سنتر بپردازید.
فقط توجه داشته باشید که ورودی پارکینگ آواسنتر در سمت شرق مجتمع و در خیابان فیروز بخش است. 

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Behrad Moudi

  • دسترسی با مترو و اتوبوس

اگر بخواهید از خطوط اتوبوس تهران برای رفتن به آواسنتر اقدسیه استفاده کنید باید سوار اتوبوس‌های خط ۲۲۰ (تجریش به ازگل) و خط ۳۸۷ (میدان قدس به رسالت) شوید  و در ایستگاه اتوبوس اقدسیه پیاده شده و کمی جلوتر به آوا سنتر برسید.

شاید هم با خطوط مترو تهران تصمیم گرفتید به مجتمع آوا سنتر بروید، قبل از هر چیز باید بدانید که هیچ ایستگاه مترویی نزدیک به آوا سنتر نیست. ایستگاه میدان تجریش و میدان نوبنیاد، نزدیک ترین‌ مترو به آوا سنتر هستند. اگر شما به این ایستگاه‌های مترو برسید بعد از بیرون آمدن در مقابل هر دوی آنها می‌توانید از خطوط تاکسیرانی تهران استفاده کنید و به راحتی در مقابل آواسنتر پیاده شوید. 

البته این روزها یا راه‌اندازی ایستگاه متروی اقدسیه در خط ۳ مترو تهران، شما ۱۰ دقیقه با آواسنتر فاصله دارید که می‌توانید این مسیر را پیاده‌روی کنید.

دسترسی به آواسنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hanieh Nazari

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


در طبقات مختلف آوا سنتر چه خبر است؟ 

مرکز خرید آوا سنتر ۱۶ طبقه دارد که ۶ طبقه زیرزمین، یک طبقه همکف و ۱۰ طبقه روی زمین است. این طبقات با راه‌پله‌ها، پله‌های برقی و آسانسورهای پانورامای شیشه‌ای بهم وصل می‌شوند.

فروشگاه های آوا سنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parham Rezaei

  • طبقات ۶ تا ۳ زیر زمین، پارکینگ و انباری مجتمع را اینجا پیدا کنید

اگر بخواهیم نگاهی کلی به طبقات مجتمع تجاری آوا سنتر بزرگ بیندازیم باید گفت که طبقات زیرزمین ششم تا سوم به عنوان پارکینگ و انباری استفاده می‌شوند. 

طبقات زیرزمین منفی ۲ و طبقه ۵ به عنوان فضای سرویس بهداشتی و خدماتی کاربری دارند.

  • زیرزمین۲ تا ۴ طبقه اول، فروشگاه‌های رنگارنگ با گالری‌ طلا و جواهرات اینجاست

همچنین زیرزمین دوم تا طبقه اول که باهم چهار طبقه است، بیشتر برای فضاهای تجاری آواسنتر است.

این طبقات در کل ۹۱ مغازه یا فروشگاه دارند که متراژ فروشگاه‌ها از ۲۲ متر تا ۱۵۰ متر متفاوت است. در فروشگاه‌های آواسنتر برندهای مختلفی در زمینه‌های پوشاک، آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، شیرینی و شکلات و کتابفروشی فعالیت دارند که می‌توانید ساعت‌ها سرگرم بازدید و تماشای اجناس لوکس، طلاها و جواهرات زیبا شوید.

در طبقه منفی یک و دو آوا سنتر فود کورت، سوپرمارکت و یک گل‌فروشی معروف به اسم گل فروشی گل هستی است که همه آن را می‌سناسند. چون دکوراسیون آن زیبا و مدرن بوده و با عطر و رنگ گل‌ها و گیاهان متنوع، حس و حال متفاوت‌تری به بازدیدکنندگان آوا سنتر می‌دهد.
البته شعبه دوم کار. خونه هم در این بخش با هدف حمایت از کسب‌وکارهای خانگی، محصولات هنری و دست‌ساز در زمینه‌های گوناگون از هنر و فرهنگ تا خوراک و پوشاک را به مشتریان آواسنتر ارائه می‌دهد.

گل فروشی آوا سنتر اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad foromand

  • طبقه ۵، انجام کارهای خدماتی خود را به این بخش آوا سنتر بسپارید

در طبقه پنجم و منفی این پاساژ می‌توانید سراغ خدماتی مثل خشکشویی، کارواش، خیاطی، کفاشی، آرایشگاه، پت شاپ و حتی اسپا (خدمات ماساژ) بگردید. هر چیزی که بخواهید اینجا پیدا می‌کنید پس با حوصله اینجا را بچرخید.

  • طبقه ۸، آرت سنتر با فرهنگ و هنر ارتباط ویژه‌ای دارد

آرت سنتر در مجتمع آواسنتر جایی است برای علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ. حالا اگر به هنر علاقه دارید بدون معطلی به طبقه هشتم آواسنتر اقدسیه بروید و در آرت سنتر این مجتمع بگردید و از آن لذت ببرید
در این طبقه شما می‌توانید از گالری‌ها، نمایشگاه، پرفورمنس یا نمایش‌های هنری مختلف را دیدن کنید و درباره هرچیزی که مربوط به هنر است اطلاعات بگیرید.
پارکینگ میانی مجتمع آرت سنتر هم جایی است که در آن امکان گردهمایی‌های هنری و برگزاری رویدادهای مختلف مثل کنسرت است.

آرت سنتر آواسنتر اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Hafizi

بیشتر بخوانید: فرحزاد تهران، جایی برای تفریح و خوش‌گذرانی


آواسنتر چه امکاناتی برای شما دارد؟

شما با گشتن در آواسنتر می‌توانید برای استراحت و شکم‌گردی جانانه از رستوران‌ها و همچنین برای پارک ماشین‌تان از پارکینگ استفاده کنید. در ادامه امکانات این مجتمع لوکس و مدرن تهران را برایتان خواهیم گفت؛

امکانات آواسنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mona Faraji

  • رستوران چیزفکتوری آواسنتر، در بلندترین رستوران لاکچری تهران غذاهای ایتالیایی بخورید

رستوران چیز فکتوری آوا سنتر یکی از بهترین شعب چیز فکتوری تهران و یکی از بهترین رستوران‌های شمال تهران در محله اقدسیه است. ساعت کاری چیز فکتوری آواپلت همه روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب، حتی در روزهای تعطیل است.
این رستوران در طبقه ۹ آوا سنتر یکی از بلندترین و خوش منظره‌ترین رستوران‌های لاکچری تهران است که حتما باید یک مرتبه در یکی از وعده‌های صبحانه، ناهار یا شام راهی آنجا شد.
رستوران چیز فکتوری ویوی خیلی خوبی به بیرون شهر و منطقه اقدسیه دارد. اگر در شمال تهران دوست دارید به یک رستوران پر نور بروید، این رستوران بهترین گزینه است.
یادتان باشد که منو رستوران چیز فکتوری به نسبت حجم غذا و کیفیت گران است و اینجا شما بیشتر پول ویو و کلاس رستوران رو می‌دهید تا پول غذا.

رستوران چیزقکتوری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amirreza Taqavi

  • رستوران و فودکورت آوا سنتر، شکم گردی و استراحت فقط جاش اینجاست

گردش و خرید در مجموعه بزرگ و لوکس آواسنتر اقدسیه بدون رفتن در رستوران‌های متنوع و چشیدن غذاهای لذیذ آن کامل نمی‌شود.
باید بدانید که بخشی از رستوران‌ها و فود مارکت آوا سنتر در طبقه منفی دو است که مجموعه‌ای از غذاها و خوراکی‌های متنوع، از غذاهای خانگی گرفته تا فست‌فود و ساندویچ در این طبقه سرو می‌شوند. در این طبقه، غذاهای ایرانی مثل کباب و دیزی تا منوی فرنگی چون پیتزا و پاستا و سوشی در کنار سالادهای مختلف و انواع آب‌میوه و نوشیدنی یافت می‌شود. وجود کافه بیکری، محصولات تمام ارگانیک و حضور برند‌های مطرح مواد غذایی، از دیگر خدماتی هستند که در آواسنتر می‌توانید پیدا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم در کنار این فودکورت‌ها از بوک‌لند، کتابفروشی آواسنتر دیدن کنید و در کنار صرف غذا، چرخی در دنیای کتاب‌ها بزنید.

بوکلند آوا سنتر اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Danial Niyazi

  • رستوران‌های مجلل آوا سنتر، واقعا شیک و مجلل برای سخت‌پسندان

وجود رستوران‌های شيک و مجلل در طبقه‌های نهم و دهم این مجموعه می‌تواند پذیرایی دلچسب به همراه تماشای چشم‌انداز زیبایی از شهر و دامنه کوه‌های پایتخت را به شما هدیه کند.

رستوران‌های مجلل آوا سنتر با تنوع خود، برای تمام سلیقه‌ها مناسب است، اینجا چه از طرفداران غذاهای سنتی باشید چه و یا غذاهای مدرن باشید، برندهای مطرح و خاص مواد غذایی هستند تا بهترین‌ها را برایتان سرو کنند.

رستوران های آواسنتر اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amirreza Taqavi

  • کافه اکسپرس آواسنتر، جذاب و شیک برای علاقه‌مندان به کافه‌های لوکس

کافه اکسپرس کافه‌ای روباز در تراس طبقه سوم آوا سنتر هم با داشتن انواع سالاد و برانچ، میان وعده، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه، انواع گلاسه و شیک فضای زیبا و با نشاطی را ایجاد کرده تا دمی آنجا استراحت کنید.

کافه آوا سنتر اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Jalal Rashedi

  • پارکینگ آوا سنتر، نه تنها برای پارک بلکه برای برگزاری رویدادها شرایط خوبی دارد

آوا سنتر اقدسیه با داشتن ۱۰ طبقه پارکینگ که چهار طبقه زیرزمین و ۶ طبقه روی زمین است قرار است همه جوره خیال‌تان را از بابت جای پارک راحت کند. در مجموع ۴۰۰ واحد پارکینگ با دو رمپ مجزا برای ورود و خروج در مجتمع آوا سنتر در نظر گرفته‌ شده که امکان دسترسی رمپ‌ها به یکدیگر در هر طبقه وجود دارد.

تازه دیواره شیشه‌ای این پارکینگ‌ها، ظاهر متفاوتی را در پارکینگ‌های آواسنتر ایجاد کرده،‌طوری که نور مناسب در طول روز همه جای پارکینگ را روشن می‌ند.

شاید همین شکل و شمایل متفاوت پارکینگ‌های میانی مجتمع آوا سنتر اقدسیه، باعث شده که به محل مناسبی برای برگزاری برنامه‌هایی چون نمایشگاه، جمعه بازار، رویدادهای متنوع، گالری و حتی کنسرت خیابانی باشد.

 آوا سنتر اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Emad

بیشتر بخوانید: مکان‌های دیدنی و تفریحی شمال تهران


قیمت‌‌ها در آواسنتر چطور است و چه چیزهای می‌توان از آنجا خرید؟

از آنجایی که آوا سنتر اقدسیه در منطقه شمالی تهران و محدوده‌ای است که معمولا قشر مرفه زندگی می‌کنند، پس نباید در این مجموعه به دنبال کالاهایی با قیمت اقتصادی باشید.

یادتان باشد که طیف قیمت‌ها در مجتمع آوا سنتر چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. یعنی اگر قصد خرید داشته باشید باید روی قیمت‌های متوسط روبه‌بالا و گران حساب کنید.
اما اگر می‌خواهید طلا و جواهر بخرید، تکلیف کاملا مشخص است، چون برندهای ارزنده و قیمت‌های زیادی اینجا در انتظارتان خواهد بود.

هر چند ممکن است بخت با شما یار باشد و به تخفیف‌های فروشگاه‌های آوا سنتر بخورید و اجناس باکیفیت را با قیمت خوب بخرید. پس سعی کنید صفحه اینستاگرام آوا سنتر را دنبال کنید تا به محض تخفیف، از اجناس برند با قیمت مناسب باخبر شوید.

قیمت آواسنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: تهرانگردی در شب ؛ معرفی بهترین بام های تهران


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با مرکز خرید آوا سنتر

آدرس: تهران، اقدسيه، خيابان موحد دانش، نبش خيابان فيروزبخش، مجتمع تجاری آوا سنتر

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۱۲۲۴۲۶

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱۱ شب.

وبسایت: www.ava-center.com

صفحه اینستاگرام: avacenteria

صفحه اینستاگرام آرت سنتر:avaartlevels 

آدرس آوا سنتر اقدسیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parsa Kiani

بیشتر بخوانید: مرکز خرید سانا، مجلل‌ترین و لوکس‌ترین مرکز خرید شمال تهران


خلاصه که باید بگوییم آوا سنتر اقدسیه نه یک پاساژ معمولی بلکه یک مرکز خرید چند منظوره است، طوری که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، دیدن معماری خاص آن می‌تواند برایتان لذت بخش باشد. حالا نوبت شماست که بگویید آیا تجربه خرید از مجتمع آوا سنتر اقدسیه را دارید؟ به نظر شما چه چیزی درباره یک مجتمع با این مختصات مهم‌تر از هر چیز دیگری است؟ اگر تجربه سرزدن به آوا سنتر را دارید، برای ما و خوانندگان تهران مبله بگویید که درخشان‌ترین نکته آواسنتر در چیست؟


سوالات متداول

آوا سنتر کجای تهران است؟
مرکز خرید لوکس و زیبای آوا سنتر در شمال تهران و در محله اقدسیه و نبش خيابان فيروزبخش است.
نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به آوا سنتر کدامند؟
ایستگاه اقدسیه، تجریش و میدان نوبنیاد در نزدیکی این مجتمع تجاری تهران هستند.
آوا سنتر اقدسیه چند طبقه دارد؟
این مجتمع تجاری، ۴۰ متر ارتفاع دارد و شامل ۱۶ طبقه دارد.
ساعت کاری آواسنتر تا چند است؟
اینجا همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب باز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.