بهترین آپارتمان های مبله شرق تهران

شاید این روزها تصمیم سفر به تهران را دارید و می‌خواهید قبل از آمدن بهترین آپارتمان های مبله شرق تهران را بشناسید تا زمانی که در تهران هستید، هم در یک منطقه خوش‌ آب‌وهوا باشید و کمی هم گشت و گذار کنید.
ما اینجا با معرفی واحدهای مبله شرق تهران قرار است شما را از داشتن امکانات آپارتمان، موقعیت قرارگیری واحد، کیفیت آپارتمان و اینکه به جاهایی که قرار است بروید چقدر نزدیک است با شما صحبت خواهیم کرد. یادتان باشد که دانستن این اطلاعات می‌تواند در کیفیت سفرتان بسیار تاثیرگذار باشد.


 آشنایی با واحدهای مبله شرق تهران مبله

ما در تهران مبله واحدهای خود را با توجه به موقعیتی که دارند در سایت به صورت جداگانه آورده‌ایم تا شما بتوانید به‌راحتی در جاهایی که می‌خواهید اقامت کنید. در این بخش بهترین آپارتمان‌ های مبله شرق تهران را به شما معرفی خواهیم کرد تا با جزییات آن‌ها بیشتر آشنا شوید:

۱. آپارتمان شریعتی ۲ خواب، اقامت لوکس و مدرن در بهترین واحد مبله شرق تهران

همانطور که می‌دانید خیابان شریعتی از مهم ترین خیابان‌های تهران در محدوده شمال و شمال‌شرق است. چون اگر برای کارهای درمانی به تهران آمده‌اید این واحد دسترسی راحتی به بیمارستان چشم پزشکی نگاه، بیمارستان مفید، کلینیک‌های معروف زیبایی و پوست تهران دارد.
با اقامت در واحد دو خوابه شریعتی شما در نزدیکی ایستگاه مترو دکتر شریعتی هستید و می‌توانید به هر کجای تهران که می‌خواهید به‌راحتی بروید.
اگر به سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام این آپارتمان سر بزنید، از تمیزی برق می‌زند. پس به هیچ عنوان با اجاره واحد شریعتی دو خواب تهران مبله نگران اقامت خود در شرق تهران نباشید. 

آپارتمان های شرق تهران

منبع عکس وب سایت تهران مبله

  • امکانات واحد دو خواب شریعتی تهران مبله چطور است؟

البته در کنار دسترسی خوب، این واحد ۹۰ متری با دو خواب در شریعتی امکانات بسیار زیادی وجود دارد که برای رفاه و راحتی شماست. در یکی از اتاق‌ها یک تخت خواب دو نفره و در دیگری دو تخت خواب یک نفره وجود دارد و همین باعث شده که خانواده‌ها به همراه فرزندان خود در همین آپارتمان مبله شرق تهران مبله اقامت داشته باشند.
از دیگر امکانات این واحد می‌توان به سرویس کامل آشپزخانه مثل یخچال، ماکروفر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و … اشاره کرد. اینجا تجهیزات و سرویس کامل غذاخوری کامل است و شما می‌توانید مهمانی و دورهمی‌های خود را آنجا برگزار کنید.
البته واحد دو خواب شریعتی تهران مبله به‌خاطر داشتن تلویزیون، سرویس کامل مبلمان، میز ناهارخوری می‌خواهد شما در طول اقامت‌تان در رفاه و راحتی کامل باشید.

از امکانات خوب این آپارتمان لاکچری مبله در شرق تهران می‌توان به وجود نگهبانی ۲۴ ساعته و آسانسور اشاره کرد. وجود تهویه یکی از مهمترین  امکاناتی است که واحد دو خواب شریعتی را در بین مهمانان پرطرفدار کرده است. تا جایی که با اقامت در این واحد حس بودن در خانه خود را خواهید داشت.
داشتن سیستم گرمایشی و سرمایشی از دیگر امکانات مهم این واحد است. شما در صورتی که بخواهید طولانی مدت در تهران باشید می‌توانید با قیمت مناسب و خوب واحد مبله دو خواب شریعتی را به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه اجاره کنید.

واحد پاسداران شریعتی

منبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید:  تمام شعبه های نان سحر، از نان بولکی تا چاپاتا

۲. شریعتی یک خواب، آپارتمانی زیبا با دکور داخلی جالب و متفاوت اسکاتلندی

با اقامت در بهترین آپارتمان های مبله شرق تهران مثل یک خواب شریعتی که دکور جالب و متفاوت اسکاتلندی دارد، خودتان را به زندگی در ویلاهای قدیمی انگلیسی مخصوص شکار ببرید. اگر بخواهید در مورد واحد مبله ۱ خواب شریعتی بیشتر بدانید باید بگوییم که اینجا یکی از بهترین اقامتگاه‌های تهران مبله در شرق تهران است برای کسانی که دوست دارند از دکورهای منحصربه‌فرد لذت ببرند.
این آپارتمان با متراژ ۸۰ متر از آپارتمان‌های بزرگ‌ مجموعه تهران مبله است که پارکینگ اختصاصی دارد و هر مهمان جایگاه پارک مخصوص خودش را دارد. این واحد از ۴ طرف به اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی تهران محدود می‌شود. برای مثال از شمال با اتوبان صدر، از جنوب با اتوبان همت، از شرق با اتوبان صیاد شیرازی و از غرب با بزرگراه حقانی همسایگی دارد.

بهترین آپارتمان های مبله شرق تهران

منبع عکس وب سایت تهران مبله

  • امکانات و نظافت واحد یک واب شریعتی تهران مبله چطور است؟

این آپارتمان بهترین تجهیزات و امکانات را دارد. برای مثال در آشپزخانه یک خواب شریعتی، لوازمی مثل ماکروفر، اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی و … وجود دارد که همگی با کیفیت هستند.
همچنین این آشپزخانه تجهیزات و لوازم کامل غذاخوری را دارد و برای آشپزی کردن چیزی کم نمی‌آورید و حتی در اقامت‌های طولانی هم می‌توانید با خیال راحت آنجا آشپزی کنید و حتی مهمانی بگیرید. در ضمن این مجموعه به میز ناهارخوری، ست کامل مبلمان لوکس، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، سرویس کامل خواب، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی هم مجهز است.
تازه ساختمان شریعتی هم نگهبانی و هم سرایداری دارد و مجهز به دوربین مخصوص برای پارکینگ هم است. پس خیالتان از امنیت ماشینتان راحت باشد.

واحد یک خواب شریعتی

منبع عکس وب سایت تهران مبله

بیشتر بخوانید: پارک شریعتی، پارک قدیمی اما پرطرفدار در بین تهرانی‌ها


خلاصه که باید بگوییم آدم‌ها برای انجام کارهای اداری، تفریح و خوش‌گذرانی به تهران سفر می‌کنند. با این حال برای داشتن یک سفر خوب و لذت‌بخش نیاز است که محل اقامت خوبی داشته باشید. پس اجاره مبله در شرق تهران یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست تا در سفر به این کلان شهر بتوانید به‌راحتی به‌هر جا که در شرق تهران می‌خواهید بروید و با کلی خاطره خوش به خانه برگردید.


البته ممکن است بعضی از شما قبلا تجربه اقامت در بهترین آپارتمان های مبله شرق تهران را داشته باشید، به ما بگویید که امکانات واحدهای مبله اینجا چطور بود؟ آیا شما در این آپارتمان‌ها احساس راحتی بیشتری داشتید؟ کیفیت این واحدها و برخورد پرسنل مدیر شاختمان‌های شرق تهران چطور بود؟ آیا این واحدها فضای تمیز و استریل شده‌ای داشتند؟
پیشنهادات و تجربیات ارزشمند شما راهنمای خوبی برای خوانندگان و میهمانان است، آن را با ما به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

شرق تهران کجا اقامت کنیم؟
آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه شریعتی در شرق تهران از بهترین واحدهای مبله تهران مبله است که شما می‌توانید برای اقامت روزانه، کوتاه مدت و بلند مدت آنجا را انتخاب کنید.
کدام واحد تهران مبله طراحی داخلی متفاوت اسکاتلندی دارد؟
آپارتمان یک خواب شریعتی با دکور جذاب می‌تواند برای اقامت شما در تهران بسیار متفاوت و خاص باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.