پاساژ پردیس ولیعصر در نزدیکی بلوار کشاورز و میدان ولیعصر

پاساژ پردیس ولیعصر از آن مرکز خریدهای تهران است که به‌شدت علاقه‌مندان به هنر و سبک‌های ایرانی آنجا را دوست دارند. پاساژی زیبا و مدرن با اتمسفر تازه که می‌توانید انواع پوشاک، زیورآلات و همچنین اجناس با طرح‌های سنتی یا هنری خود را از آنجا بخرید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فروشنده‌های پاساژ پردیس تهران برای داشتن بهترین و زیبا‌ترین ویترین‌ با‌هم سر جدال دارند و سعی می‌کنند جذاب‌ترین ویترین‌ها را برای بازدیدکننده‌های پاساژ بچینند.
با این حال این بار نوبت شماست که برای تجربه خریدی شیرین در  میدان ولیعصر با تهران مبله همراه شوید و سری به پاساژ پردیس بزنید.


پاساژ پردیس دقیقا کجای تهران است؟

پاساژ مدرن پردیس در بالای میدان ولیعصر و در ضلع شمال غربی و کوچه ارژنگ قرار دارد. این پاساژ به‌خاطر نزدیکی به میدان ولیعصر در بین جوانان همیشه شلوغ و پرطرفدار است. برای آن که بدانید آدرس دقیق پاساژ پردیس کجاست روی نقشه ببینید را کلیک کنید:

روی نقشه ببینید!

مرکز خرید پردیس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sohrab Gharavi

مسیرهای دسترسی به پاساژ پردیس ولیعصر

اگر بخواهید با ماشین شخصی راهی این پاساژ در مرکز تهران شوید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که میدان ولیعصر در محدوده طرح ترافیک تهران است و شما ماشین‌تان جریمه شود.
پس سریع‎ترین‌ و بهترین روش برای رفتن به پاساژ پردیس ولیعصر خرید طرح ترافیک و یا استفاده از خط مترو تهران است.
نزدیکترین مترو به پاساژ پردیس،
ایستگاه مترو میدان ولیعصر است در خط آزادگان به قائم است. در این خط شما با پیاده شدن از ایستگاه میدان ولیعصر و چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به پاساژ پردیس برسید.
البته که اتوبوس‌های BRT تهران مثل اتوبوس‌های تندور شمال به جنوب در خیابان ولیعصر در حرکت هستند و شما را می‌توانند به‌راحتی به پاساژ پردیس برسانند.

میدان ولیعصر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Farid Enayati

بیشتر بخوانید: آشنایی با زیباترین میدان تهران ؛ صفر تا صد میدان ولیعصر تهران


از پاساژ پردیس ولیعصر چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

مرکز خرید پردیس ولیعصر مغازه‌های زیادی در زمینه فروش پوشاک، زیورآلات و لوازم جانبی (اکسسوری) دارد. ساختمان پاساژ پردیس تهران ولیعصر، دو طبقه‌ است و در طبقات آن مغازه‌هایی هستند که هر کدام برای داشتن بهترین و زیبا‌ترین ویترین‌ با‌هم جدال دارند.

  • طبقه همکف پاساژ پردیس؛ لباس و اکسسوری‌ها شیک را اینجا بخرید

اولین فروشگاهی در لحظه ورود به طبقه همکف پاساژ پردیس ولیعصر می‌بینید، فروشگاه جین سیتی است. جین سیتی انواع پوشاک مانند پیراهن، تی‌شرت، شلوار و … از جنس جین را دارد و هر کسی که یکبار از اینجا خرید کرده باشد. مشتری پایه ثابت آنجا می‌شود.
راستی جین سیتی در مناسبت‌های خاص در کنار خرید هدیه‌های کوچکی مثل گیر سر، جاسوییچی و …هم به مشتریان می‌دهد. همین دلیلی شده که همه جین سیتی را در مرکز خرید پردیس بشناسند.

پاساژ پردیس میدان ولیعصر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD ka

رخت ایرانی ماهور و فروشگاه تن‎پوش ایرانی از آن فروشگاه‌های هنری پردیس است که لباس‌های‌ معمولی و ساده را در کیفیت بالا به مشتریان می‌فروشند. در این فروشگاه‌ها شما می‌توانید کلی لباس با طرح‌های ایرانی و با جنس کنف و نخی بخرید.

مغازه مجسمه فروشی در طبقه همکف از دیگر جاهایی است که در پاساژ پردیس همه ممکن متعجب کند. چون در فضای عجیب این فروشگاه اگر چرخی بزنید می‌توانید مجسمه‌هایی کوچک در اندازه یک بند انگشت تا مجسمه‌هایی بزرگتر از یک انسان بالغ را پیدا کنید.
البته در این طبقه صندلی‌هایی هم برا نشستن است تا با حوصله و با دقت از همه فروشگاه‌‌ها دیدن کنید.

پردیس میدان ولیعصر

منبع عکس، صفحه اینستاگرام رخت ایرانی ماهور

  • طبقه زیر همکف؛ با فروشگاه‌های و ویترین‌های جالب و پرطرفدار

از فروشگاه‌‎های خوب طبقه پایین پاساژ پردیس، می‌توان فروشگاه ماتریس را نام برد که صنایع دستی، کوله پشتی، کیف دستی و حتی پارچه‌های سنتی می‌فروشد. شما از فروشگاه ماتریس که بیرون بیایید، مغازه کوچکی را می‌بینید که وسایل آرایشی و بهداشتی می‌فروشد.
البته فروشگاه مورد علاقه قشر خاصی از مردم، فروشگاه توباکو است که کالاهایی مثل پیپ و فندک با طرح‌های زیبا، سیگارهای مختلف برای سلیقه‌های خاص را دارد و همچنین قهوه‌ در مدل‌های متفاوت را می‌زند که ارزش یکبار خوردن را حتما دارد.

اگر علاقه‌مند به طرح‌های سنتی یا مینیمالیستی هنری هستید، سری به بوتیک پینار در طبقه زیر همکف بزنید. فروشگاه هلیا در طبقه زیر همکف لباس‌های شنا و مایو دارد و در نزدیکی آن فروشگاه گاردین است که ویترین جالبی دارد. در گاردین انواع کیف‌ها، زیورآلات بدلی و مانتوها در سبک‌های زیبا و هنری که به دست خود فروشنده ساخته شده، به فروش می‌رسد.

فروشگاه اریب پاساژ پردیس تهران از دیگر فروشگاه‌های این پاساژ است که سبک خاص خودش را دارد. در این فروشگاه لباس‌هایی از پارچه‌های ساده و بدون هیچ طرح و نقشی درست شدند که در قسمتی از آن‌ها یک طرح زیبا از یک بیت شعر یا طرف گرافیکی سنتی چاپ شده که در بین جوانان علاقه‌مند به هنر پرطرفدار است.
راستی در این طبقه مغازه خیاطی هم است تا شما بتوانید به‌راحتی بدون اینکه از پاساژ بیرون بروید، کار دوختن لباس و یا کوچک کردن سایز لباس خود را به آنجا بسپارید.

مرکز خرید پردیس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD ka

بیشتر بخوانید: ۵ تا از بهترین آپارتمان های مبله مرکز تهران


ساعت کار مرکز خرید پردیس تهران تا چند است؟

گشتن و قدم زدن در مراکز خرید خودش به‌تنهایی یک نوع تفریح است حتی اگر هدف خرید کردن نباشد. حالا اگر بخواهید از ساعت کاری پاساژ پردیس میدان ولیعصر با خبر شوید،‌ باید بدانید که این پاساژ  هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.
فقط به این نکته توجه کنید که در روز جمعه ساعت کاری از ۱۶ عصر تا ۲۲ شب است.


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با پاساژ‌ پردیس

آدرس: میدان ولیعصر، ضلع شمال غربی میدان، کوچه ارژنگ.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۴۹۷۶۶۲

صفحه اینستاگرام: pardis_shopping_center

بیشتر بخوانید: کافه های مرکز تهران، فهرستی برای کافه‌روهای آماتور و حرفه‌ای


دیدنی‌ها و رستوران‌های اطراف پاساژ پردیس ولیعصر

اگر به بیرون از پاساژ بروید در نزدیکی میدان ولیعصر و بلوار کشاورز کافه‌ها و فست فودهای زیادی را پیدا می‌کنید. فست‌فود شیلا در ضلع جنوب‌شرقی میدان ولیعصر قرار دارد و منو گسترده‌ای از انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری را دارد که می‌توانید بعد از گشت‌و‌گذار در پاساژ پردیس برای شکم‌گردی به آنجا بروید.

فست فود شیلا نزدیک پاساژ پردیس میدان ولیعصر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس shaqayeq nikoo

سینما آفریقا یا سینما آتلانتیک قدیم، از آن سینماهای قدیمی مرکز تهران است. این سینما با یک سالن بزرگ هزارنفره کمی بالاتر از میدان ولیعصر است که پاتوق دوستداران فیلم است.

پارک لاله هم از دیدنی‌ های معروف تهران است که می‌توانید در نزدیکی پاساژ پردیس به آن سر بزنید. هرچند فرصت عکاسی در بلوار کشاورز و پارک لاله را یادتان نرود. چون اینجا از بهترین لوکیشن‌های عکاسی در تهران است.

پارک لاله

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamed Ghanami

بیشتر بخوانید: برای گشت و گذار در مرکز تهران کجا بریم؟


اگه برای مسائل کاری به تهران آمده باشید اجاره آپارتمان در مرکز تهران بهترین پیشنهاد برای شماست. از آنجا که تهران مبله واحدهای خوب با دسترسی ایده‌آل در مرکز تهران دارد. شما می‌توانید با اقامت در این آپارتمان‌های مبله به خیابان ولیعصر، انقلاب و بلوار کشاورز دسترسی خوبی داشته باشید. از طرفی این واحدها مثل خانه خودتان است تا جایی که می‌توانید به‌راحتی در آشپزخانه با تجهیزات کامل آنجا آشپزی کنید و اگر مهمانی دارید بدون محدودیت ساعت و تعداد نفرات آن‌ها را به خانه خود دعوت کنید.
شما با اقامت در واحدهای تهران مبله می‌توانید اقامت‌ روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی رهن سالانه خود را با قیمت خوب اجاره کنید و حتی در پارکینگ اختصاصی واحدهای مبله مرکز تهران، خودرو شخصی خود را بدون دغدغه پارک کنید.


نظر شما در مورد پاساژ پردیس ولیعصر تهران چیست؟ آیا شما تا‌به‌حال به پاساژ پردیس تهران رفته‌اید؟ واقعا ویترین فروشگاه‌های این پاساژ زیباست؟ قیمت‌ها در پاساژ پردیس ولیعصر چطور است؟ آیا دیدن این پاساژ را به بقیه هم پیشنهاد می‌دهید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید. 


سوالات متداول

پاساژ پردیس کجاست؟
این پاساژ در در میدان ولیعصر و در ضلع شمال غربی میدان و در کوچه ارژنگ قرار دارد.
پاساژ پردیس تا چه ساعتی باز است؟
شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و جمعه‌ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب است.
نزدیکترین مترو به پاساژ پردیس ولیعصر کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو میدان ولیعصر در خط قائم آزادگان نزدیک این پاساژ است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.