پارک آبی اوپارک، اینجا به زندگیت موج نشاط بده

کسانی که دوست دارند تعطیلات خود را با شنا و تفریح در آب بگذرانند، پارک آبی اوپارک یکی از جدیدترین پارک های آبی تهران است که شما می‌توانید حتی به‌همراه کودکان خود به آنجا بروید و یک روز شاد و پرخنده‌ای را در اوپارک داشته باشید.

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با تمامی امکانات اُپارک آشنا کنیم تا جایی که بعد از پایان این یادداشت با دید بهتری برای تعطیلات خود در تهران برنامه‌ریزی کنید.


پارک آبی اوپارک کجاست؟

این جای تفریحی تهران در اتوبان تهران کرج، بعد از آزادگان، خروجی شهرک گلستان، انتهای خیابان شمیم قرار دارد. شما برای رفتن به اوپارک می‌توانید از مسیر آزادراه تهران کرج و حاشیه جنوبی پارک چیتگر استفاده کنید و خودتان را به این مجموعه برسانید یا از بزرگراه همت با وسیله شخصی به او‌پارک بروید.

اوپارک تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Travel Guid

بیشتر بخوانید: پارک های آبی تهران، موجی از شادی و هیجان فقط در چند ساعت


چطور به پارک آبی او‌پارک تهران برویم؟

  • دسترسی با مترو

 اگر می‌خواهید با مترو راهی پارک آبی اوپارک شوید باید از خط ۵ متروی تهران استفاده کنید و در ایستگاه مترو ایران خودرو و یا ایستگاه مترو چیتگر از قطار پیاده شوید و با پیاده‌روی کوتاهی به اوپارم برسید.

راستی هر یک از این ایستگاه‌های مترو به یکی از ورودی‌های مجموعه اوپارک راه دارند و شما می‌توانید به راحتی به پارک آبی اوپارک دسترسی پیدا کنید.

  • دسترسی با خودرو شخصی

برای دسترسی به اوپارک با خودرو شخصی می‌توانید از دو مسیر اصلی بزرگراه همت و اتوبان تهران کرج راهی این پارک شوید.

مسیر دسترسی از سمت بزرگراه همت، بزرگراه باکری و آزادگان ترافیک کمتری دارد و می‌تواند مسیر مناسب‌تری برای شما باشد.

البته هر دو این مسیرها به اتوبان تهران کرج می‌رسد. پس از رسیدن به این اتوبان باید به سمت بلوار کوهک و کوچه شمیم بروید و در انتهای این کوچه پارک آبی با تابلوی جذاب و ساختمان بزرگش به چشم‌تان می‌زند.

 

روی نقشه ببینید!

پارک آبی اوپارک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس amirsalar saheli

بیشتر بخوانید: نقشه بی آر تی تهران، حرکت در سرعت‌های بالا فارغ از ترافیک‌


چرا پارک آبی اوپارک نسبت به پارک های آبی دیگر اینقدر پرطرفدار شده است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید وقتی به پارک آبی اوپارک می‌روید، کل پارک‌های آبی دیگری که قبلا رفته‌اید را فراموش می‌کنید. 

دلیل آن هم مشخص است اول اینکه در این پارک آبی تهران، شما با بزرگ‌ترین سرسره آبی سرپوشیده خاورمیانه روبرو می‌شوید. پس خیالتان راحت باشد لذت و تفریح شما سرجایش است بدون کمترین کم‌کاستی. 

دلیل دوم اینکه شما بر اساس هیجان خود مسیر آبی را انتخاب می‌کنید. پس انتخاب‌های شما زیاد است تا بتوانید فکر کنید کدام گزینه برای شما جذاب‌تر است.

آیا آرامش و ریلکس بودن را دوست دارید یا یک ماجراجویی پر از آدرنالین. در او‌پارک برای هر سلیقه‌ و هر سن‌و‌سالی، فضا و امکانات گذاشته شده تا بتوانند هر جور که دلشان می‌خواهد تفریح کنند.

شما می‌توانید با انتخاب بلندترین سرسره سقوط آزاد پر هیجان‌ترین پرتاب زندگی خود را تجربه کنید یا اینکه در مسیری جذاب مسابقه بدهید.

دلیل سومی که محبوبت این پارک را زیاد می‌کند این است که در پارک آبی اوپارک شما این فرصت دارید را دارید که با دوستان یا همراهان به اوپارک بروید و خاطرات جذابی باهم بسازید.

پارک آبی اوپارک تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Travel Guid

بیشتر بخوانید: سالن های ماساژ تهران، اینجا فقط به ریلکس شدن فکر کن


تفریحات جذاب و پر از خنده او‌پارک کدام‌ها هستند؟

در این پارک آبی هیجان‌انگیز تهران گزینه‌های تفریحی متنوعی دیده می‌شود از رودخانه خروشان، چاله فضایی و انواع مختلف سرسره آبی گرفته تا استخر موج مصنوعی و چند حوضچه که روز زیبایی را برایتان می‌توانند بسازند. 

  • سرسره ابر شیب،خاطره‌ای فراموش نشدنی از شادی و هیجان 

اگر از آن آدم‌هایی هستید که به سرعت و هیجان بالا علاقه دارید، سرسره ابر شیب پارک آبی اوپارک بهترین پیشنهاد تفریحی برای شماست. این سرسره به‌خاطر داشتن شیب تند و زمان کوتاه سقوط به شما لذت پرتاب از ارتفاع را می‌دهد. اینجا اوج هیجان و لذت سرعت بی‌حد‌و‌مرز را با تمام وجود تجربه می‌کنید.

  • سرسره آکوا‌لوپ، اینجا فرصت آدرنالین بازی را هیچ جوره از دست ندهید

در سرسره آکوا‌لوپ پارک آبی اوپارک سقوط آزاد با سرعت ۱۵ متر بر ثانیه همراه با چرخش های ۳۶۰ درجه حسابی شما را هیجان‌زده می‌کند.

چون در این سرسره بازی شما بین زمین و هوا در پرواز هستید و شاید حس اینکه دیگر نفس نمی‌کشید حسابی شما را بترساند.

پس توصیه می‌کنیم کسانی که سابقه بیماری قلبی دارند بی‌خیال این سرسره اوپارک شوند. چون شدت هیجان بالاست و برای این افراد اصلا مناسب نیست.

سرسره جذاب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Travel Guid

بیشتر بخوانید: بهترین استخرهای تهران، تجربه‌ای متفاوت و تکرار‌نشدنی از شنا در پایتخت

  • ابیس‌ اوپارک‌، سر خوردن در مسیر پیچ‌در پیچ و مهیج 

اگر با دوستان یا خانواده به اوپارک تهران رفته باشید، سرسره ابیس یک گزینه عالی برای شماست. چون این سرسره بزرگترین سرسره‌‌ پارک آبی اوپارک است و شما می‌توانید در این سرسره در مسیرهای پیج‌در‌پیج حسابی جیغ بکشید و تفریح کنید.

البته بخش جذاب سرسره آبیس، چرخش در طول مسیر از ارتفاع ۱۸ متری و پرتاب نهایی و سریع در انتهای کار داخل حوضی از آب است.

  • رالی شیب او‌پارک، دوستان خود را به چالش و مسابقه گروهی دعوت کنید

تفریحات آبی به خودی خود هیجان‌انگیز هستند اما وقتی پای مسابقه دادن و رقابت کردن در میان باشد، آن تفریح رنگ‌و‌بوی متفاوت‌تری دارد. شما در این رقابت دوستانه و تفریح در رالی شیب باید سوار یکی از سرسره‌های رالی شیب ۶ نفره شوید و به سمت پایین با ترفند خاصی سر بخورید تا بتوانید از نفرات دیگر جلو بزنید.

یادتان باشد که اینجا شما در بزرگترین راید رالی خاورمیانه با دوستان خود رقابت می‌کنید.

  • سرسره‌های او‌پیچ، تماشای نمای کلی پارک آبی اوپارک از اینجا دیدنی است

سرسره اوپیچ از سرسره‌های روباز پارک آبی اوپارک هستند که تقریبا ۲۰ متر از زمین ارتفاع دارند و شما می توانید هنگام سر خوردن از مسیرهای مارپیچ از تمامی بخش های اوپارک دیدن کنید. البته نگران نباشید، حتما از این یکی هم کلی لذت می‌برید.

  • سرسره های اورنگ، در این سرسره خودتان را به جریان آب بسپارید

برای شما که بازی‌های جذاب و بی‌دردسر را دوست دارید، سرسره های اورنگ بهترین انتخاب در پارک آبی اوپارک است. اورنگ به‌صورت روباز و سرپوشیده است. سرسره‌ رنگین‌کمانی اورنگ لذت رها شدن در مسیری مارپیچ و غیرقابل پیش‌بینی است.

اینجا حواستان باشد که شما قرار نیست کاری کنید چون جریان آب شما را در مسیرهای برنامه‌ریزی شده پیش می‌برد.

پارک آبی اوپارک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین تفریحات سر پوشیده تهران

  • سرسره بومرنگ، در پارک آبی اوپارک تهران هم‌ سر بخورید و هم تماشاچی باشید

اگر با دوستانتان به پارک آبی اوپارک‌ رفتید، سرسره بومرنگ را فراموش نکنید. در این بازی شما می‌توانید در گروه‌های ۳ نفره از لذت جمعی و هیجان آب بازی تا می‌توانید استفاده کنید و هم تفریح کنید و هم تماشاچی باشید.

  • سرسره گرد‌الوپ، در مسیر دایره دایره تا می‌توانید سرسره بازی کنید

اگر فکر می‌کنید در پارک آبی اوپارک به اندازه کافی نتوانستید سرسره بازی کنید، نوبت سرسره گرد‌الوپ است که شما در طولانی‌ترین سرسره تونلی خاورمیانه ببرد و آنجا تا جایی که بتوانید در مسیره‌های دایره دایره سرسره بازی کنید.

  • استخر موج اوپارک، اینجا موج‌های دریا را به تهران آورده‌اند

استخر موج پارک آبی اوپارک تنها استخر سونامی استانداردی است که موج‌هایی آن ۱.۵ متر هم می‌سد و این بخش آنقدر هیجان‌انگیز است که با شنیدن صدای زنگ شروع موج همه راهی آنجا می‌شوند و در محیطی شبیه دریای خودشان را به دل موج‌ها می‌زنند.

  • جکوزی، جایی برای تفریح و استراحت در اوپارک

همیشه وسط آب بازی و شنا چیزی که حسابی حال آدم را خوش می‌کند، جکوزی است. چون چند دقیقه استراحت و ریلکس شدن بعد آن همه هیجان لازم است. حالا اگر جکوزی رفتن با جمع دوستان و خانواده باشد که لذت بیشتری دارد.

  • رودخانه خروشان، شنا و موج سواری را باهم در پارک آبی اوپارک تهران تجربه کنید

شک نکنید یکی از بخش‌های مهیج و تقریبا شلوغ پارک آبی او‌پارک رودخانه خروشان است. اینجا انتخاب اول خیلی از مهمانان است تا در این رودخانه ناآرام کمی تفریح کنند تا یخ‌شان آب شود.

اینجا شما می‌توانید لذت شنا کردن و و موج سواری را همزمان باهم تجربه کنید.

استخر موج

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arash Ketabi

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


در قسمت کودکان پارک آبی اوپارک چه خبر است؟

اگر قصد داریم با کودکان خود به اوپارک بروید، باید بگوییم این مجموعه امکانات مخصوص برای کودکان دارد تا فرزند شما بتوانند در جزیره الوپیا و سرسره گوگولیا خوش بگذراند.

تازه محیط مخصوص کودکان اوپارک بالاترین سطح ایمنی را دارد و شما با خیال راحت می‌توانید کودک خود را برای آب بازی به این قسمت ببرید. البته که دمای استخر کودکان مناسب سازی شده تا کودکان در آب‌وهوای مناسب تفریح کنند.

  • جزیره الوپیا، جایی برای بازی کودکان ریز و درشت در پارک آبی اوپارک تهران

اگر فرزند یا همراه شما در اوپارک سن زیر ۱۶ سال را دارد، جزیره الوپیا با یک دنیا وسایل بازی در انتظار کودکان شماست.

  • سرسره گوگولیا، اینجا مخصوص کودکان زیر ۶ سال است

اینجا جایی است که فرزند یا همراه خردسال شما در محیطی کاملا امن و بی‌خطر برای آب بازی آماده می‌شود. در سرسره گوگولیا شیب ملایم و ارتفاع کم است و امکان همراهی والدین با کودکان وجود دارد.

پارک آبی اوپارک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Samimi

بیشتر بخوانید: پارک های غرب تهران برای تفریح کودکان


از دیگر امکانات پارک آبی ا‌وپارک چه چیزهایی هستند؟

تفریح و ورزش در اوپارک می‌تواند حسابی شما یا فرزندتان را گرسنه کند، نگران نباشید مجموعه با داشتن کافی شاپ‌های متنوع، فست‌فودهای سالم و خاص و ایستگاه نوشیدنی، سالاد بار و قسمت بستنی و آبمیوه می‌تواند انرژی از دست رفته شما را برگرداند تا دوباره بازی را از سر بگیرید.


سانس های پارک آبی اوپارک برای آقایان و بانوان چطور است؟

  • سانس بانوان
    روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵:۳۰ بانوان می‌توانند برای تفریح به اوپارک بروند.
  • سانس آقایان
    روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹صبح تا ۲۲ شب و چهارشنبه و پنجشنبه، از ساعت ۱۷ تا ۲۴ بامداد و روز جمعه، از ساعت ۱۰ تا ۲۳ شب این مجموعه مخصوص سانس آقایان است.

اپارک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Saeed Akhavan

بیشتر بخوانید: اقیانوس پارک تهران، سفر جنجالی به عمق اقیانوس


ساعت کاری پارک آبی اوپارک تا چند است؟

در فصل تابستان از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب و در فصل‌های دیگر سال از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب این مجموعه باز است.


قیمت بلیط پارک آبی اوپارک تهران چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت دقیق بلیط اوپارک لازم است که شما با شماره تماس مجموعه در ارتباط باشید و یا به وب سایت اوپارک مراجعه کنید و در آنجا با دادن اطلاعات لازم می‌توانید به صورت اینترنتی بلیط اوپارک را رزرو کنید و با خیال راحت به این مجموعه تفریحی تهران بروید.


راه های دسترسی و اطلاعات لازم 

آدرس: تهران، اتوبان‌ تهران‌ کرج، بعد از خروجی‌‌‌ آزادگان، شهرک‌گلستان، انتهای‌ خیابان‌ شمیم.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۷۶۲۴۱۱ 

وب سایت: https://www.opark.ir

صفحه اینستاگرام: opark_tehran

سانس آقایان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arash Ketabi

بیشتر بخوانید: اجاره مبله تهران، بی‌دغدغه و بدون دردسر سفر کنید


شاید شما در سال‌های اخیر اسم اوپارک تهران را زیاد شنیده‌ باشید. آیا تا‌به‌حال به این به پارک آبی تهران رفته‌اید؟ در کدام سرسره آبی این پارک سرسره بازی کردید؟ کدام یک از سرسره‌های اوپارک را بیشتر از همه دوست داشتید؟ آیا سقوط آزاد را اینجا امتحان کردید؟ آیا صدای زنگ موج‌های خروشان استخر را شنیدید؟ چقدر این مجموعه تفریحی برایتان در تهران جذاب بوده؟ تجربه‌های خودتان را از رفتن به اوپارک را با ما و خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

بهترین پارک آبی تهران کدام است؟

اوپارک در بین پارک های آبی پایتخت یکی از جدیدترین و بهترین پارک های آبی تهران است که در بین تهرانی‌ها خیلی محبوب شده است.

اوپارک کجای تهران است؟

این پارک آبی در اتوبان تهران کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک (شهید پوری)، پارک جنگلی چیتگر، انتهای خیابان شمیم قرار دارد.

سرسره‌های هیجان‌انگیز اوپارک تهران کدامند؟

سرسره ابر شیب، آکوا‌لوپ، اورنگ، گرد‌الوپ، او‌پیچ و بومرنگ از جذابترین سرسره‌های اوپارک هستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.