مراکز درمانی بانک ملی تهران را بهتر بشناسید

بیمارستان معروف بانک ملی یکی از مراکز درمانی بانک ملی تهران است که توانسته بدون هیچ‌چون چرایی مستقیما امنیت جانی کارمندان خود را حفظ کند. در این بیمارستان تمام روش‌های درمانی برای بیماران فراهم شده تا بتوانند کارهای پزشکی خود را آنجا انجام دهند.
بانک ملی با داشتن این بیمارستان مجهز، برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر کارکنان خود با مراکز درمانی دیگر در تهران هم قرارداد بسته تا بدون هیچ مشکلی کارکنان این بانک درمان شوند. پس در ادامه همراه ما باشید چون اینجا قرار است تمامی مراکز درمانی از کلینیک‌های دندانپزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، سونوگرافی‌ها، فیزیوتراپی‌هایی که تحت پوشش بانک ملی در تهران را برایتان معرفی کنیم. 


بیمارستان های طرف قرداد با بانک ملی

به جز بیمارستان بانک ملی، بیمارستان های مطرح دیگر تهران هستند که طرف قرارداد بانک ملی هستند. در ادامه لیست بیمارستان های معروف طرف قرارداد بانک ملی تهران را مشاهده کنید:

  • بیمارستان بانک ملی، بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بانک ملی ایران

این مرکز درمانی به عنوان یک بیمارستان عمومی و تخصصی در تهران برای کارمندان بانک ملی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید در این مرکز برای درمان بیماری خود به بخش‌های مربوطه مثل کلینیکی، بستری، ستاره‌دار، پاراکلینیکی و آزمایشگاه‌های آنجا بروید و درمان شوید.

آدرس: تهران، میدان فردوسی،خیابان جمهوری اسلامی، خیابان شیروانی،خیابان ایروانی، پلام 96

شماره تماس: 02161420000

بیمارستان بانک ملی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arash Sayad

  • بیمارستان جم، با نیم قرن خدمت برای کارمندان بانک ملی

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جم یکی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بانک ملی تهران است که در طول سال‌های فعالیت خود توانسته با تمرکز بر ایمنی بیماران در ارتقای سلامت کارکنان بانک ملی موفق باشد. این بیمارستان در مرکز تهران قرار دارد و شما لازم است خودتان را به خیابان مطهری تهران برسانید.

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، بیمارستان جم

شماره تماس: 02184141

بیشتر بخوانید: هتل بیمارستان گاندی، اولین دهکده درمانی تفریحی ایران

  • بیمارستان مسیح، تنها بیمارستان دولتی کشور برای درمان بیماری‌های عفونی و ریه

این بیمارستان یکی از بیمارستان های تخصصی در درمان بیماری‌های ریوی و عفونی در تهران است که با بانک ملی هم طرف قرارداد است و شما اگر از پرسنل بانک ملی باشید می‌توانید برای درمان بیماری‌های خود به این بیمارستان مراجعه کنید و در بخش‌های مربوطه کارهای خود را بدون هیچ معطلی انجام دهید.

آدرس: تهران، خیابان شهید باهنر، دارآباد، بیمارستان مسیح دانشوری

شماره تماس: 02126205050

  • بیمارستان پارس، بیمارستان تخصصی با آزمایشگاه مجهز  برای کارکنان بانک ملی

این بیمارستان یکی از بیمارستان های خصوصی تهران است که با بانک ملی هم طرف قرارداد دارد. بیمارستان پارس بخش‌های اورژانس، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی ترمیمی و پلاستیک، جراحی قلب، جراحی زنان و زایمان را دارد.

شما می‌توانید در بخش شیمی درمانی، آندوسکوپی، رادیولوژی، آزمایشگاه طبی، آزمایشگاه پاتولوژی، ام‌آرآی، اکوکاردیوگرافی، الکتروآنسفالوگرافی، خدمات تشخیصی طب هسته‌ای، سونوگرافی، سی‌تی اسکن و دیگر امکانات پزشکی که بسیار مجهز هستند کارهای درمانی خود را انجام دهید.

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، پلاک 67 ، بیمارستان پارس

شماره تماس: 02188960051

بیمارستان پارس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس behnam samadi

بیشتر بخوانید: بلوار کشاورز تهران ۱ نوستالژی طهرانی!

  • بيمارستان تهران، بیمارستانی برای درمان و پذیرش بیماری های عفونی 

بیمارستان تهران یک بیمارستان خصوصی در بین مراکز درمانی طرف قرارداد با بانک ملی است که از نظر امکانات آزمایشگاهی و درمانی بسیار مجهز است.

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان حسینی

شماره تماس: 02188821021

  • بيمارستان رسالت، بیمارستانی مدرن و مجهز برای کارکنان بانک ملی در شرق تهران

این بیمارستان یکی از بیمارستان های برتر شرق تهران است که به صورت خصوصی اداره می‌شود.

با این حال بیمارستان رسالت با داشتن تجهیزات درمانی مدرن و مجهز در حال حاضر در لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بانک ملی است.

شما اگر از کارکنان بانک ملی باشید می‌توانید برای کارهای درمانی خود با ارائه یک کد ملی از هزینه‌های درمانی رایگان و یا با فرانشیز بسیار کم استفاده کنید.

آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، ابتدای پل سید خندان، نبش خیابان ابوذر غفاری، پلاک 1، بیمارستان رسالت

شماره تماس: 02122869647

بیمارستان رسالت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید: مراکز اهدای خون تهران،‌ اینجا زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارید

  • بيمارستان مهراد، از بیمارستان های خصوصی ممتاز مورد تایید بانک ملی ایران

این بیمارستان از بیمارستان های خصوصی 200 تخت‌خوابی در منطقه 7 تهران است که با بانک ملی هم طرف قرارداد است. 

در بیمارستان مهراد ارائه خدمات پیشگیرانه، تشخیصی، درمانی، مراقبتی اثر بخش و بیمار محور به بیماران با استانداردهای ملی و بین المللی انجام می‌شود.

آدرس: تهران، خيابان مطهری، خيابان ميرعماد، نبش کوچه ششم

شماره تماس: 02188747401 

  • بیمارستان شریعتی، جایی با دسترسی فوق‌العاده برای درمان بیماری

این بیمارستان یکی از مراکز عمومی مجهز و معتبر مراکز درمانی طرف قرارداد با بانک ملی است. در این مرکز خدمات درمانی سرپایی، خدمات سرپایی پاراکلینیک و خدمات اورژانس به بهترین و کامل ترین نحو ارائه می‌شود و شما اگر زیر نظر بانک ملی باشید می‌توانید از هزینه‌های درمانی رایگان این بیمارستان استفاده کنید.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان کارگر شمالی ، سه راه جلال آل احمد ، روبروی دانشکده اقتصاد

شماره تماس: 02128111050

البته که یادآور می‌شویم ممکن است بیمارستان‌ها، کلینیک و درمانگاه‌های دیگری هم در تهران باشند که با بانک ملی قرارداد دارند. ما در این مطلب مهمترین آنها را برایتان معرفی کردیم. 

بیمارستان شریعتی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس behnam samadi

بیشتر بخوانید: بهترین بیمارستان های تهران کدامند؟


  • مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بانک ملی تهران

در صورتی که درگیر مشکلاتی از قبیل عصب کشی، پر کردن، ترمیم دندان، روکش کردن دندان و کشیدن دندان هستید، می‌توانید از میان بهترین کلینیک و درمانگاه‌های دندانپزشکی تهران که طرف قرارداد با بانک ملی هستند مراکز مورد نظر را انتخاب کنید و با مراجعه به یک دندانپزشک خوب، درمان خود را تکمیل کنید.

مراکز طرف قرارداد با بانک ملی تمامی هزینه‌های دندانپزشکی عمومی و تخصصی را به صورت کلی یا جزئی تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

فقط کافی است به سایت بانک ملی بروید و در بخش مراکز درمانی طرف قرارداد تهران این مراکز را پیدا کنید و با تماس و گرفتن وقت قبلی بدون معطلی دندان‌های خود را درست کنید.

بیمارستان داندانپزشکی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Backgammon Learning

بیشتر بخوانید: داروخانه ۱۳ آبان، مرجعی برای تهیه انواع دارو

  • مراکز رادیولوژی طرف قرارداد بانک ملی

اگر کارمند بانک ملی بوده و به دنبال مراکز طرف قرارداد بانک ملی با مراکز فیزیوتراپی و سونوگرافی هستید شما می‌توانید به وب سایت بانک ملی با آدرس bmihis.com بروید و از میان بهترین متخصصان رادیولوژی و سونوگرافی، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص تصویربرداری و سونوگرافی خوب، مشکلات خود را درمان کنید.

  • مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد بانک ملی

خیلی از کسانی که با سیستم کار می‌کنند ممکن است در طول سال‌ها فعالیت برای یکبار هم شده به مراکز فیزیوتراپی کارشان بیفتد. در این میان بانک ملی برای کارمندان خود این شرایط را ایجاد کرده که در صورت نیاز به درمان‌های فیزیوتراپی به مراکز طرف قرارداد با بانک ملی بروند و کارهای درمانی خود را آنجا انجام دهند.

البته که مراکز طرف قرارداد با بانک ملی در زمینه فیزیوتراپی بسیار زیاد است و شما می‌توانید با پیدا کردن این مراکز در وب سایت بانک ملی به راحتی به هر یک از آنهایی که در نزدیکی شماست مراجعه کنید.

  • مراکز چشم پزشکی طرف قرارداد بانک ملی

چشم یکی از اعضای بسیار حساس در بدن انسان است و کسانی که با سیستم سروکار دارند بیشتر درگیر بیماری‌های چشمی هستند. در این میان بانک ملی برای کارمندان خود سعی کرده که هزینه های چشم پزشکی را برایشان رایگان کند. 

شما می‌توانید برای پیدا کردن مراکز طرف قرارداد با بانک ملی به سایت این بانک مراجعه کنید و با پیدا کردن بیمارستان‌ها و کلینیک‌های چشم پزشکی درمان خود را سریع انجام دهید.

چشم پزشکی تهران

منبع عکس، وب سایت بیمارستان بانک ملی

بیشتر بخوانید: بهترین بیمارستان های چشم تهران را بشناسید

  • داروخانه های طرف قرارداد بانک ملی تهران

داروخانه‌های طرف قرارداد با بانک ملی در تهران کم نیستند. این داروخانه‌ها تمام داروهای عمومی تحت پوشش بیمه بانک ملی را پوشش می‌دهند و هزینه‌های این پوشش را شرکت بیمه تا سقف مورد تعهد خود که در قراردادش به بیمه‌گذار اعلام کرده است پرداخت می‌کند.

شما می‌توانید اسامی داروخانه های طرف قرارداد با بانک ملی را پیدا کنید و مواردی که در نسخه پزشک برایتان تجویز شده را با پرداخت آنلاین هزینه دارو از طرف بانک و بیمه داروهای خود را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: داروخانه ۲۹ فروردین، از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین‌ها در تهران


شاید خیلی از شماهایی که این مطلب تهران مبله را می‌خوانید از اعضای بانک ملی ایران باشید. اگر پاسختان بله است به ما بگویید از کدام مراکز تحت پوشش بیمه که در این لیست معرفی کردیم استفاده کرده‌اید؟ آیا این مراکز توانسته‌اند دغدغه شما را در هزینه‌های درمان کاهش دهد؟

آیا این مراکز توانسته‌اند با خدماتی که ارائه می‌دهند برای شما رضایت‌بخش باشد؟ یادتان باشد که پاسخ شما راهنمای خوبی برای خوانندگان ما خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.