معرفی بهترین جاهای تهران برای برف بازی

بهترین جاهای تهران برای برف بازی، کمی ناشناخته هستند. در شهر تهران، گزینه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که برخی از آن ها کاملا شناخته شده و محبوب هستند و برخی دیگر نیز، به عنوان مکان های بکر و دنج برای افرادی که آن نقاط را کشف کرده اند می باشند. اما با فرا رسیدن فصل زمستان، همه ی پایتخت نشینان دوست دارند تا به یک مکان بکر و عالی برای برف بازی بروند. و خوشبختانه باید اشاره کنیم که امروزه، می توان گزینه های بسیار زیادی را تحت عنوان بهترین جاهای تهران برای برف بازی معرفی نمود. طبیعتا با توجه به وسعت بسیار زیادی که پایتخت دارد و مهم تر از همه، وجود رشته کوه البرز در بخش شمالی این شهر و استان، می توان تعداد زیادی از مناسب ترین جاهای تهران برای برف بازی را پیدا کرد.

بهترین جاهای تهران برای برف بازی، در بخش های مختلف پایتخت واقع شده اند و دسترسی به هر کدام از آن ها نیز بسیار راحت است. تنها کافی است تا اطلاعات و مشخصات لازم و کافی را از این نقاط گردشگری زیبا بدانید و در نهایت، کوله بار سفر را ببندید و یک روز پر ماجرا و هیجان انگیز را تجربه نمایید. در ادامه این مطلب، به معرفی برخی از جذاب ترین و زیبا ترین جاهای تهران برای برف بازی پرداخته ایم. اگر شما نیز به دنبال مکان هایی جذاب و مناسب که دارای تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برای برف بازی باشد هستید، توصیه می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. بدون شک پس از آشنایی با این جاهای تهران برای برف بازی در اولین فرصت برای بازدید از این نقاط اقدام خواهید کرد. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

لذت برف بازی در زمستان تهران

بهترین جاهای تهران برای برف بازی، که قرار است در ادامه این مطلب معرفی کنیم، مکان هایی هستند که پس از سفر به آن ها، بدون شک دوست دارید تا چندین روز در این نقاط بممانید و علاوه بر تماشای مناظر و چشم انداز های بسیار زیبایی که دارند، از تفریحات هیجان انگیزی که می توان در آن ها انجام داد نیز استفاده کنید. به طور کلی، برف بازی یکی از لذت بخش ترین و محبوب ترین تفریحات در تمام دنیا است که انجام آن بسیار شادی آور است. لذت پوشیدن لباس های رنگی و گرم، و در نهایت، آماده شدن برای رفتن د دل سرما، و به ویژه نوشیدن چای و نوشیدنی های داغ، به قدری هیجان انگیز است که تمامی انسان ها علاقه مند به انجام آن هستند.

به واسطه وجود این لذت ها که در فصل زمستان ایجاد می شوند، افراد بسیار زیادی برای رسیدن زمستان لحظه شماری می کنند تا در نهایت بتوانند عالی ترین و لذت بخش ترین اوقات خود را بگذرانند. اما برای دست یابی به این تفریحات، باید حتما برخی از جذاب ترین و بهترین جاهای تهران برای برف بازی را بشناسید تا در نهایت، بتوانید خاطراتی خوش را به ثبت برسانید.

لیست بهترین جاهای تهران برای برف بازی

بهترین جاهای تهران برای برف بازی، عموما در بخش های شمالی این شهر قرار دارند. و در نهایت برای دسترسی به آن ها، باید راهی جاده های شمالی شهر شوید و سفری هیجان انگیز را شروع کنید. لیست زیر، تعدادی از جذاب ترین و خاص ترین جاهای تهران برای برف را نشان می دهد.

1.    توچال تهران

اولین و نزدیک ترین مورد از بهترین جاهای تهران برای برف بازی که هم دسترسی به آن بسیار آسان بوده، و هم می توان در کوتاه ترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کرد، توچال تهران است. بام تهران، و پیست اسکی توچال، یکی از مشهور ترین و محبوب ترین جاهای تهران برای برف بازی است که همه ساله، و حتی در وسط تابستان افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می کند. قله ی توچال، یکی از مرتفع ترین قله های ناحیه شمالی کشور است که گاهی اوقات می توان در اوایل تابستان نیز در آن مکان برف پیدا کرد. لازم به ذکر است که در صورتی که برای برف بازی در تهران به قله توچال بروید، با مجموعه ای از کامل ترین و مجهز ترین امکانات و گزینه های رفاهی و تفریحی رو به رو می شوید.

حتی اگر وسیله های لازم برای اسکی را ندارید، نگران نباشید. چرا که در این منطقه، می توانید هم لباس و هم وسایل اسکی را تهیه کنید و در نهایت، اوقات بسیار خوبی را تجربه نمایید. اما علاوه بر اسکی، می توانید از برف تمیز و بکر توچال تهران برای برف بازی استفاده کنید. همه ساله افراد بسیار زیادی برای تجربه بهترین و عالی ترین برف بازی خود، به این منطقه می آیند و چند ساعتی را به دور از دغدغه های فکری و ذهنی سپری می نمایند. برای دسترسی به توچال باید خود را به منطقه ولنجک تهران برسانید و در نهایت، پس از پیمودن مسیر بام تهران، سوار تله کابین شده و خود را به ایستگاه های 5 یا 7 برسانید. بدون شک می توانید عالی ترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را با سفر به توچال که یکی از بهترین جاهای تهران برای برف بازی است سپری نمایید.

2.    پارک جنگلی کوهسار، از زیباترین جاهای تهران برای برف بازی

یکی از بکر ترین و عالی ترین جاهای تهران برای برف بازی، پارک جنگلی کوهسار است. اگر در محدوده شمال غربی شهر تهران زندگی می کنید یا این منطقه به محل زندگی شما نزدیک است، توصیه می کنیم برف بازی در پارک جنگلی کوهسار را از دست ندهید. در این پارک جنگلی می توانید با چشم اندازی بسیار خاص و بی نظیر از شهر تهران، و همچنین تپه ها و کوه هایی سرپوشیده از برف رو به رو شوید. به طور کلی، با سفر به پارک جنگلی کوهسار، می توانید در سکوتی مطلق، آرامش بی نظیری را از این منطقه دریافت کرده و در نهایت، یکی از به یاد ماندنی ترین خاطرات خود را به ثبت برسانید.
با توجه به این که کمتر کسی این منطقه را می شناسد، عموما خلوت بوده و می توان از کم بودن جمعیت در ان استفاده کرد و سکوت خوبی را دریافت کرد. در نتیجه اگر دوست دارید تا در محیط های خلوت باشید و شلوغی زیاد شما را اذیت می کند، بازدید از پارک جنگلی کوهسار بر شما واجب است. بدون شک یکی از بهترین جاهای تهران برای برف بازی می باشد و شما می توانید لذت بخش ترین اوقات خود را در این منطقه سپری نمایید.

3.    بوستان یاس فاطمی، بکر ترین جاهای تهران برای برف بازی

در محدوده شمال شرقی شهر تهران، یک پارک جنگلی بسیار بزرگ وجود دارد که تابستان ها، پاتوق مناسبی برای پیک نیک بوده و زمستان ها، با سفید پوش شدن آن، گزینه ای ایده آل و مناسب برای برف بازی می شود. در واقع باید اشاره کنیم که در مقایسه با سایر جاهای تهران برای برف بازی، بوستان یاس فاطمی گزینه مناسب و ایده آلی است. چرا که این بوستان، به قدری وسیع است که می توان، جایی مناسب و دست نخورده را برای برف بازی انتخاب کرد و در نهایت، اوقات خوشی را در این منطقه بگذرانید.

وجود درخت ها و شیب های تندی که در این پارک جنگلی وجود دارد، سبب شده تا زیبایی و جذابیت آن چند برابر شود و در نهایت، به عنوان گزینه ای مناسب برای برف بازی شناخته شود. لازم به ذکر است که در بوستان یاس فاطمی، می توانید از امکانات رفاهی نیز برخوردار شوید. در نتیجه نگران هیچ چیز نباشید و برای تجربه ی خاطره انگیز ترین برف بازی خود، برنامه بازدید از بوستان یاس فاطمی را بچینید.

4.    پارک ملت، شلوغ ترین جاهای تهران برای برف بازی

اگر عاشق جمعیت زیاد هستید و دوست دارید تا در بین تعداد زیادی از افراد، به برف بازی پردازید، پارک ملت بهترین و عالی ترین گزینه برای شما می باشد. همه ساله، با بارش اولین برف زمستانی، افراد بسیار زیادی برای بازدید از پارک ملت اقدام می کنند. شما می توانید لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در این پارک تهران بگذرانید. چرا که افراد بسیار زیادی همانند شما برای برف بازی به این مکان می آیند و در نهایت، ساعاتی را به دور از شهر و زندگی شلوغ سپری می کنند. شور و شوقی که در پارک ملت در هنگام زمستان و به ویژه در هنگام برف بازی وجود دارد در هیچ کجای دیگر یافت نمی شود.

چرا که در این منطقه، همه ی افراد به دنبال پرت کردن گلوله ی برفی هستند و همه با شادی و خنده در حال بازی کردن هستند. بدون شک یکی از عالی ترین و بهترین جاهای تهران برای برف بازی، پارک ملت است و توصیه می کنیم اگر تجربه برف بازی در زمستان در پارک ملت را ندارید، در این سال حتما تجربه کنید تا بتوانید ساعتی معنای دقیق زندگی کردن را بفهمید.

5.    پیست اسکی دیزین، حرفه ای ترین گزینه برای برف بازی و اسکی

اگر علاقه مند به انجام ورزش های برفی باشید، و یا دوست دارید تا زمستان خود را به انجام تفریحی متفاوت بگذرانید، توصیه می کنیم بازدید از پیست اسکی دیزین را از دست ندهید. قطعا، یکی از عالی ترین جاهای تهران برای برف بازی، پیست دیزین است که شما می توانید لذت بخش ترین و عالی ترین اوقات خود را در آن بگذرانید. همانطور که می دانید، در شهر تهران، پیست های اسکی متعددی وجود دارد. و هر کدام از آن ها، امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اما پیست اسکی دیزین، یکی از حرفه ای ترین و جذاب ترین پیست های اسکی در تهران است که می توانید لذت بخش ترین و عالی ترین تفریحات برفی را در آن تجربه نمایید.

به طور کلی این منطقه برای انجام مسابقات جهانی ورزشی ساخته شده است و در نتیجه، با خاص ترین و اصلی ترین گزینه برای برف بازی و اسکی در تهران رو به رو هستید. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هایی که پیست اسکی دیزین دارد این است که درون این منطقه، تمامی امکانات رفاهی و تفریحی تعبیه شده است و در نتیجه، می توانید لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین اوقات را در آن سپری کنید. پیست اسکی دیزین، در محدوده شمال شرقی شهر تهران قرار دارد و برای دسترسی به آن باید مسافت بیشتری را نسبت به سایر جاهای تهران برای برف بازی بپردازید. اما با این حال باید اشاره کنیم که بازدید از آن ارزش پیمودن این مسیر را دارد.

6.    کن، از متفاوت ترین جاهای تهران برای برف بازی

برای برف بازی در تهران، به هر نقطه از محدوده شمالی آن که بروید، می توانید جایی را برای برف بازی پیدا کنید. یکی از زیبا ترین جاهای تهران برای برف بازی که اتفاقا در محدوده شمال غربی این شهر نیز قرار دارد، کن می باشد. منطقه کن سولقان تهران، جایی است که در تابستان، زمستان، و در هر زمانی زیبا است. چرا که این منطقه، دارای جاده های پیچ در پیچی است که از درون کوه های البرز می گذرد. و خوبی این منطقه این است که در محدوده شهر تهران قرار داشته و دسترسی به آن نیز بسیار آسان است. برای دسترسی به کن، باید راهی بزرگ راه همت شوید و درست در کنار ورودی بوستان جوانمردان، شاهد خروجی این منطقه باشید.

در نهایت، باید اشاره کنیم که می توانید با پیمودن مسیر در محدوده کن، گزینه ای مناسب برای برف بازی را پیدا کنید و یا می توانید، مسیر جاده کن را ادامه دهید و به سمت سولقان و یا امام زاده داوود بروید. در این مسیر، بدون شک، با جاهای بسیار زیادی رو به رو می شوید که باب میل شما برای برف بازی باشد. و در نهایت، تجربه ای عالی  و متفاوت را از برف بازی در تهران تجربه نمایید. منظره و جشم اندازی که در محدوده کن و یا سولقان وجود دارد، در هیچ کجای دیگر یافت نمی شود و توصیه می کنیم حتما یک بار، برای کسب این تجربه، در فصل زمستان برنامه ریزی کرده و با طبیعت بی نظیر و تفریحات عالی ای که می توان در این منطقه انجام داد آشنا شوید.

برف بازی در بهترین جاهای تهران را تجربه کنید!

کشف بهترین جاهای تهران برای برف بازی سبب می شود تا بتوانید، تفریحات متفاوتی را در زندگی خود تجربه کنید و ساعاتی را در بهترین و مناسب ترین مکان ها به برف بازی بپردازید. اگر تا به حال، در بهترین جاهای تهران برای برف بازی که در لیست بالا به آن اشاره کردیم اقدام به برف بازی نموده اید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. و یا اگر گزینه های دیگری را می شناسید که می توانند به عنوان بهترین جاهای تهران برای برف بازی تلقی شوند، آن ها را به ما معرفی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.