پیست اسکی دربندسر، آدرس، تصاویر و قیمت بلیط

با آمدن فصل زمستان، تفریح در ارتفاعات برفی اطراف تهران می‌تواند بهترین پیشنهاد باشد. پیست اسکی دربندسر یکی از مجهزترین پیست اسکی های تهران است که اسکی‌بازان حرفه‌ای آن را می‌شناسند.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید این پیست تنها پیست اسکی تهران است که دستگاه برف‌کوب و برف‌ساز مجهز دارد. به‌همین‌خاطر دیگر خیالتان راحت است که زمستان‌های پر برف را در این پیست تجربه می‌کنید. البته اگر دقیق‌تر بخواهم بگویم، پیست دربندسر از جاهای دیدنی تهران در زمستان هم است.
حالا اگر به‌دنبال ساختن روزی پر از خاطره‌های جذاب هستید، در اولین‌فرصت اسکی‌بازی در پیست اسکی دربندسر را در برنامه زمستانی خود جای دهید.


پیست اسکی دربندسر کجاست؟ 

این پیست اسکی در ۵۵ کیلومتری شمال شرق تهران (از جاده لشگرک) و در منطقه لواسانات و رودبار قصران، شهر شمشک، محله دربندسر قرار دارد. برای پیدا کردن آدرس دقیق روی نقشه ببینید را کلیک کنید.

روی نقشه ببینید!

پیست اسکی دربندسر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس soroush karahrodi

چطور به این پیست برویم؟

شما برای رفتن به پیست دربندسر دو مسیر پیشنهادی دارید که باید متناسب با فصلی که می‌خواهید بروید بهترین مسیر را انتخاب کنید: یکی از جاده لواسانات است و دیگری جاده کرج گچسر است.

  • مسیر اول دسترسی به پیست دربندسر

اگر می‌خواهید با خودرو شخصی از تهران به پیست دربندسر بروید. اول باید خودتان را شمال شرق تهران برسانید و بعد به جاده لواسانات بروید. با رانندگی در این مسیر شما با ۵۵ کیلومتر رانندگی از محور لشگرک فشم عبور کرده و به روستای دربندسر و پیست آنجا می‌رسید.

  • مسیر دوم دسترسی به پیست دربندسر

مسیر دیگری هم برای رفتن به پیست دربندسر وجود دارد که این مسیر از طریق جاده کرج گچسر انجام می‌شود. هرچند این مسیر ۶۶ کیلومتری از تهران، فقط برای سفرهای تابستانی خوب است و در زمستان‌ها بسته بوده و یا شرایط خوبی برای رانندگی ندارد.

مپرسه اسکی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس dubai china

بیشتر بخوانید: پیست دیزین، حرفه ای ترین پیست اسکی تهران


پیست اسکی دربندسر در گذر زمان

سال ساخت پیست دربند به سال ۱۳۵۷ برمی‌گردد. زمانی که بسیاری از اسکی‌بازان و افراد خوش‌ذوق منطقه شمشک و دربندسر دور هم جمع شدند تا یک پیست خوب با امکانات مجهز راه بیندازند. هرچند در زمان ساخت و راه‌اندازی این پیست یکی از مربیان و قهرمانان سابق شمشک، از پایه بالابر سقوط کرده و فوت کرد. طوری که همین خاطره تلخ سال‌ها کار این پیست تهران را عقب انداخت
تا اینکه در سال ۱۳۶۱ این پیست با تلاش علاقه‌مندان، پیشکسوتان، قهرمانان اسبق تیم ملی و اهالی منطقه به با یک دستگاه تله‌سیژ دو نفره شروع به کار کرد. این پیست با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی روزبه‌روز جان گرفت و امکانات آن بیشتر شد، تا جایی که الان مجهزترین پیست از نظر امکانات تفریحی ورزشی، رفاهی و آموزشی در بین پیست‌های بین‌المللی دنیاست.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehrdad Mike Eskenasi

بیشتر بخوانید: معرفی 5 مورد از محبوب ترین پیست های اسکی تهران


پیست اسکی دربندسر چع امکاناتی دارد؟

پیست دربندسر نه‌تنها برای اسکی‌بازهای حرفه‌ای جذاب است بلکه یکی از بهترین پیست‌های تهران برای یادگیری اسکی است. شما در این پیست می‌توانید در کلاس‌های اختصاصی آموزش اسکی با مربیان حرفه‌ای شرکت کنید. البته تله سیژ، تله کابین، تله اسکی چکشی و بشقابی از دیگر امکانات پیست دربندسر هستند که شما می‌توانید از آنها برای تفریح و شادی خود استفاده کنید.
راستی اینجا نباید لذت صرف غذا و نوشیدنی در کافه و رستوران‌های با چشم‌انداز زیبای طبیعت اطراف را فراموش کنید. در ادامه در مورد هر یک از امکانات پیست دربندسر صحبت خواهیم کرد:

 پیست اسکی دربندسر تلفن

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Babak Aminian

  • امکانات تفریحی، گرمای شادی اسکی‌بازی در سرمای کوهستان

شاید شما هم مثل خیلی از افرادی که اسکی بلد نیستند، فکر کنید که پیست دربندسر فقط برای کسانی خوب است که تجربه اسکی دارند. 

اما باید بگوییم که این فکر شما درست نیست. چون با بودن پیست اسکی دربندسر شما نباید لذت وقت‌گذرانی، تفریح و دیدن منظره برفی پیست در تله‌کابین و حتی لذت سر خوردن و اسکی مقدماتی روی برف‌های مصنوعی را در دربندسر از دست دهید. 

در پیست دربندسر شما می‌توانید از تله‌سیژ و تله‌کابین‌های چند نفره در ارتفاع‌های مختلف، تله‌اسکی بشقابی به طول ۷۰۰ متر از کشور ایتالیا و دو دستگاه تله‌اسکی چکشی که مخصوص اسکی‌بازان مبتدی است استفاده کنید.

البته تاسکی در شب پیست اسکی دربندسر از دیگر امکانات تفریحی است که ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱۹ شب فعال است. در این بازه زمانی چراغ‌های پیست دربندسر روشن شده و حال و هوای خاصی دارد.

جالب است که بدانید ۲۵ درصد از فضای پیست اسکی دربندسر به‌صورت اختصاصی برای افراد مبتدی طراحی شده است.

 اخبار پیست اسکی دربندسر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس seomanager Rezaee

  •  امکانات ورزشی پیست اسکی دربندسر، اینجا حرفه‌ای اسکی‌بازی کنید

بعد از تفریحات پیست دربندسر، نوبت به امکانات ورزشی می‌رسد. امکاناتی که مخصوص اسکی‌بازهای حرفه‌ای است تا آنجا مهارت‌های خودشان را به چالش بکشند.  این قسمت از پیست دربندسر به دو بخش پیشرفته و حرفه‌ای تقسیم شده که ۵۰ درصد فضای پیست برای پیشرفته‌ها و ۲۵ درصد باقی‌مانده هم به افراد حرفه‌ای است.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Federico Prelati


حالا که با امکانات تفریحی و ورزشی پیست اسکی دربندسر آشنا شدید. شاید شما ساکن تهران نباشید و بخواهید برای اسکی خودتان را چند روزی در تهران مهمان کنید تا سر فرصت اسکی‌بازی بروید. در این شرایط شما ممکن است به فکر رزرو اقامتگاه باشید. پیشنهاد می‌کنیم با اجاره آپارتمان های مبله در شرق تهران خیال خودتان را از بابت دسترسی به پیست دربندسر راحت کنید.


  • امکانات آموزشی اسکی، همه اینجا می‌توانند اسکی را آموزش ببینند

همانطور که گفتیم که پیست اسکی دربندسر از بهترین پیست‌های تهران برای یادگیری اسکی است. چون این پیست فقط پیست تفریحی نیست، بلکه در آن شرایط آموزش در بهترین سطح ممکن در سطح بین‌المللی برای علاقه‌مندان به اسکی وجود دارد.

بیشتر مربیان و مدرسان این مدرسه اسکی تهران، از پیشکسوت گرفته تا جوان همه باتجربه‌ هستند و سال‌های زیادی را در حوزه اسنوبرد و آلپاین فعالیت داشتند.

اینجا شما می‌توانید در کلاس‌های اختصاصی آموزش آلپاین، دوره‌های اختصاصی آموزش اسنوبرد شرکت کنید و با ثبت‌نام و دریافت کارت عضویت در کلوپ مخصوص مجموعه شرکت تله‌کابین دربندسر در همه روزهای سرد سال اسکی‌بازی کنید.

آموزش اسکی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Aydın K

  • امکانات رفاهی، تفریح و ورزش همراه با خوراکی‌های خوشمزه پیست دربندسر

امکانات رفاهی دربندسر برای کسانی که دوست دارند در هوای کوهستان شکم‌گردی کنند فوق‌العاده است. چون در مجموعه تفریحی پیست اسکی دربندسر رستوران و فست‌فودهایی هستند که می‌توان با خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها داغ آن‌ها، خستگی‌تان را از تن به‌در کرد.

رستوران چوبی پیست دربندسر یکی از مهم‌ترین رستوران‌های این مجموعه تفریحی ورزشی است. این رستوران یک و نیم طبقه دارد و از چوب نراد فنلاندی ساخته شده. قطعا خوردن غذای گرم در سرمای پیست دربندسر آن هم در خانه‌ چوبی که شاید در آن بوی می‌آید، می‌تواند تجربه‌ای خوبی برایتان باشد.

رستوران چوبی پیست اسکی دربندسر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad hosein soltani

رستوران قله پیست دربندسر یا رستورانی که در ایستگاه مقصد تله‌سیژ دونفره پیست دربندسر است، منتظر شماست تا لحظات خوش خود را آنجا بگذرانید. اگر هم از طرفدارهای غذاهای فست‌فودی هستید، برگرلند دربندسر از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر باز است تا شما بتوانید از غذاهای خوشمزه آنجا سفارش دهید.

شاید شما از آن دسته از کسانی باشید که پس از شب‌گردی در پیست دربندسر تصمیم بگیرید که اقامت شبانه را هم تجربه کنید، می‌توانید با اجاره آپارتمان مبله در تهران که در نزدیکی این پیست است، شب را با خوشی در یک جای شیک و تمیز به‌سر کنید.

پیست اسکی در شب دربندسر منبع عکس گوگل مپ، عکاس Meisam Alahverdi meigouni

بیشتر بخوانید: بهترین آپارتمان های مبله شرق تهران


قیمت بلیط پیست اسکی دربندسر ۱۴۰۲ چقدر است؟

برای افرادی که می‌خواهند وارد پیست دربندسر شوند، دو نوع بلیط وجود دارد. قیمت بلیط دربندسر برای کسانی که قصد اسکی‌بازی دربندسر را ندارند و فقط می‌خواهند با استفاده از تله‌کابین به قله بروند و از چشم‌انداز زیبای قله دماوند لذت ببرند با کسانی که می‌خواهند اسکی کنند، متفاوت‌ است.
اما کسانی که با انگیزه اسکی‌بازی اقدام به خرید بلیط پیست اسکی دربندسر می‌کنند، افرادی هستند که هزینه بیشتری باید پرداخت کنند. این افراد می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر به تعداد نامحدود از پیست دربندسر استفاده کنند.
در بهمن ماه ۱۴۰۲ قیمت بلیط اسکی در پیست دربندسر در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۵۰۰ هزارتومان و در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶۵۰ هزار تومان است. البته که با اجاره تجهیزات به ۸۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

قیمت بلیط پیست اسکی دربندسر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Jalal Rashedi

بیشتر بخوانید: پیست اسکی توچال را از دست ندهید


کی به پیست اسکی دربندسر برویم؟

روستای دربندسر یکی از مکان‌های تفریحی نزدیک تهران در همه‌ی فصل‌هاست. اما اگر بخواهید برای تفریح و اسکی به اینجا بروید، باید بین ماه‌های آذر تا اردیبهشت‌ماه راهی دربندسر شوید. ناگفته نماند که تابستان هم دربندسر زیباست و جای خوبی برای دوری از هوای گرم تهران و استفاده از آب و هوای خنک است.


راه های ارتباطی با مجموعه تفریحی ورزشی دربندسر

آدرس:‌ تهران، اتوبان بابایی، به سمت لواسان، بعد از شمشک، دربندسر.

شماره تماس: ۰۲۱۷۵۱۸۶۰۰۰

ایمیل: info@darbandsarski.ir

شماره اطلاعات: ۰۹۳۹۱۲۰۴۰۴۰

آدرس صفحه اینستاگرام: darbandsarski@

ساعت کاری: روزها از  ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر و شب‌ها از ۱۵ بعدازظهر تا ۲۰ شب.

وب‌سایت: شما می‌توانید با مراجعه به سایت مجموعه تفریحی دربندسر به آدرس https://darbandsarski.ir از اخبار پیست اسکی دربندسر و اطلاعات دیگر باخبر شوید.

مسابقه اسکیمنبع عکس گوگل مپ، عکاس Hojjat Kaviani

بیشتر بخوانید: با تفریحات لوکس در تهران آشنا شوید


به ما بگویید که نظر شما در مورد پیست دربندسر چیست؟ آیا تا‌به‌حال به این پیست اسکی تهران رفته‌اید؟ تجربه اسکی در پیست دربندسر را چطور دیدید؟ امکانات ورزشی و تفریحی این پیست واقعا مجهز بود؟ آیا به‌نسبت قیمتی که پرداخت می‌کنید خدمات می‌دهد؟ 

تجربه‌های خودتان را از پیست دربندسر برای ما بنویسید. قطعا نظرات شما برای ما و خوانندگان تهران مبله راهنمای خوبی خواهد بود.


سوالات متداول

پیست اسکی دربندسر کجاست؟
این پیست تهران در بخش شمال شرقی پایتخت و در جاده لشگرک به فشم و در روستای دربندسر است.
دسترسی به پیست اسکی دربندسر چطور است؟
برای رفتن به پیست اسکی دربندسر حتما باید از خودروی شخصی استفاده کنید. شما می‌توانید برای رسیدن به این پیست از دو مسیر جاده لشگرک فشم و جاده کرج گچسر استفاده کنید.
بهترین ماه‌ها برای رفتن به پیست اسکی دربندسر کی است؟
ماه آذر تا اردیبهشت بهترین موقع برای رفتن به پیست دربندسر است.
قیمت بلیط پیست اسکی دربندسر چقدر است؟
در روزهای وسط هفته ۵۰۰ تومان  در روزهای آخر هفته ۶۵۰ تومان (در تاریخ بهمن ماه ۱۴۰۲)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.