اسکای سنتر لواسان؛ جایی برای پرسه، تماشا و البته خرید

اسکای سنتر لواسان، لوکس‌ترین مراکز خرید اطراف تهران است. برای همین می‌توان گفت اینجا بیشتر برای لواسان نشینان است تا تهرانی‌ها.
اما اگر شما از دسته از کسانی هستید که می‌خواهید این‌روزها روحیه‌تان عوض شود و کمی برای خودتان و حال خوب‌تان خرج کنید، پیشنهاد می‌کنیم خودتان را برای رفتن به اسکای سنتر آماده کنید. چون با رفتن به این مجموعه شما می‌توانید در راهروهای با منظره رو به طبیعت زیبای سد لتیان قدم بزنید و از برندهای لوکس و شیک فروشگاه‌ها دیداری تازه کنید.
تازه اگر اهل شکم‌گردی هم باشید می‌توانید با سر زدن به کافه‌ها و رستوران اسکای سنتر لواسان دلی از عزا در بیاورید و روز خوش‌تان را آنجا بسازید.


آدرس اسکای سنتر کجاست؟

برای پیدا کردن اسکای سنتر سعی کنید وقت را غنیمت بشمارید و با دل سپردن به ارتفاعات زیبای لواسان، از تهران بیرون بزنید و خودتان را از آدرس اتوبان باقری و جاده لشگرک به بلوار امام خمینی و خیابان گلها در لواسان برسانید. اینجا با دیدن ساختمان زیبای اسکای سنتر همه چیز از یادتان می‌رود و به تنها چیزی که فکر می‌کنید چرخیدن در این مرکز خرید لوکس است.

روی نقشه ببینید!

اسکای سنتر

منبع عگس گوگل مپ، عکاس mohamadhosein arvanaghi

بیشتر بخوانید: لواسان و جاذبه های گردشگری آن


چطور از تهران به اسکای سنتر لواسان برویم؟

اگر می‌خواهید برای خرید و یا تفریح به اسکای سنتر بروید، پیشنهاد می‌کنیم از خودرو شخصی استفاده کنید. چون مترو و اتوبوس در نزدیکی مرکز خرید اسکای سنتر وجود ندارد و اگر بخواهیم بگوییم اینجا از آخرین خط اتوبوس و مترو قائم ۵ تا ۸ کیلومتری فاصله دارد.

پس در هر جای تهران که هستید با خودرو شخصی خود به سمت اتوبان شهید باقری و جاده لشگرک بروید. بعد از جاده لشگرک به سمت بلوار امام خمینی و خیابان گل‌ها حرکت کنید تا به پلاک ۱۱ و مجموعه اسکای سنتر لواسان برسید.


مرکز خرید اسکای سنتر لواسان، جایی برای لاکچری‌پسندان و صد البته طبیعت‌دوستان

همانطور که گفتیم مرکز خرید اسکای سنتر با طبیعت خوش آب‌و‌هوا و مناظر هیجان‌انگیز سد لتیان از مراکز خرید مفرح اطراف تهران است. البته این مرکز خرید نوساز و لاکچری مشتریان مخصوص به خودش را دارد، ییلاق‌نشینان تهران.

  • نما و معماری، اینجا زیبایی‌ها حرف می‌زنند نه برندهای جهانی

اسکای‌سنتر با معماری کلاسیک و بسیار مجلل، پاتوق برندهای معتبر و معروف است و اگر شما همزمان بخواهید هم از هوای ارتفاعات اطراف تهران لذت ببرید و هم خرید کنید، محل بسیار مناسبی است.

اگر بخواهیم از نما و دکوراسیون داخلی ساختمان اسکای سنتر لواسان بگوییم که باید گفت تجملات و طراحی سبک کلاسیک از در و‌ دیوار اینجا می‌بارد.
ستون‌هایی که به زیبایی طراحی شدند و با فضای داخلی زیبا و مجلل قرار است شکوه و عظمت را به نمایش بگذارند. 

البته هستند کسانی که زیاد اهل خرید برندهای گران‌قیمت نیستند و دوست دارند فقط برای دیدن زیبایی‌های اسکای سنتر لواسان به این مجموعه بروند. این موضوع در اسکای سنتر چیز عجیبی نیست، جون تمامی المان‌ها و نقاشی‌های داخلی با نظم و هماهنگی خاصی ایجاد شده‌اند که ارزش دیدن دارد.

اسکای سنتر

منبع عگس گوگل مپ، عکاس Hein Bester

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین نقاط برای کمپینگ در اطراف تهران

  • در فروشگاه‌ها اسکای سنتر لواسان جیب‌تان را پر پول کنید

به هرحال بدانید که مرکز خرید اسکای سنتر لواسان ۹ طبقه و ۲۷ فروشگاه و واحد تجاری دارد که همه آن‌ها در پنج طبقه زیر‌زمین و سه طبقه در بالای همکف هستند.

از آن جایی که این مرکز خرید لوکس، می‌تواند خریداران برندهای معروف دنیا را به خود جلب کند، معمولا مشتریان خاص خودش را دارد.
تمام فروشگاه‌ها در طبقه اول اسکای سنتر و از واردکنندگان اصلی اجناس اورجینال و اصل هستند و به‌همین‌خاطر قیمت محصولات اینجا گران‌تر از مراکز خرید دیگر است. پس جیب‌تان را پر از پول کنید و برای خرید برندهای اورجینال در اسکای سنتر آماده شوید.
البته به این نکته توجه کنید که فروشگاه‌های اسکای سنتر لواسان هیچ وقت دست از تخفیف و فروش ویژه برنمی‌دارند. آنها در بازه‌های زمانی و مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های خاصی می‌گذارند. پس تا تنور داغ است، بچسبانید و فرصت را از دست ندهید.

هر چند فروشگاه گل و گیاه منتخب با عرضه گل‌های خوشبو در هایپر استار، توانسته طراوت و تازگی را اینجا چند برابر کند. از از این فروشگاه شما می‌توانید برای سورپرایز‌ها و تولدهای دوستان‌تان باکس گل‌های لاکچری و زیبا سفارش دهید.

مرکز خرید لواسان

منبع عگس گوگل مپ، عکاس Reza Rezaei

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اجاره خانه در تهران

  • کافه‌ها و رستوران اسکای سنتر لواسان، اینجا از خوردن خوراکی دست برندارید

در کنار حضور برندهای معتبر پوشاک و هر چیزی که در اسکای سنتر لواسان است، نباید از رفتن به کافه در اسکای سنتر لواسان و رستوران برای خوردن خوراکی‌ها غافل شد، چون اینجا عجیب غذا می‌چسبد و عجیب هم حال‌تان را خوش می‌کند.

دلیل آن هم این است که شما پس از پیاده روی چند ساعته، حتما هوس خوردن نوشیدنی و یا غذاهای ایرانی، فرنگی و یا لبنانی را خواهید کرد.
پس با خیال جمع به سراغ رستوران کوبابا و کافه هوگون در طبقه سوم مرکز خرید اسکای سنتر بروید.

  • رستوران کوبابا اسکای سنتر لواسان، شکم گردی شاهانه و جانانه 

 این رستوران با فضای دل‌انگیز و دلباز که چشم‌انداز زیبایی‌ هم به طبیعت لواسان دارد به همراه موسیقی شاد و دکوراسیون زیبای آماده پذیرایی از شماست.

اینجا شما می‌توانید غذا را با مزه‌های گرم مثل سمبوسه گوشت و جعفری یا سیب زمینی تند لبنانی شروع کنید. هر چند اگر صبر کنید برای پیش غذا بهتر است که حمص سنتی یا انواع سالاد مثل فتوشیا سزار را انتخاب کنید.
در رستوران کوبابا در انتخاب کباب آدانا با برنج خوش عطر یا غذاهایی ایتالیایی مثل انواع پیتزا، اسپاگتی و لازانیا دست‌تان باز است و شما می‌توانید آنچه که با سلیقه‌تان جور است را سفارش دهید.

برای نوشیدنی می‌توانید از لیموناد یا شربت آلوورا این رستوران در مرکز خرید اسکای سنتر نوش‌جان کنید.

رستوران کوبابا

منبع عکس گوگل کپ، عکاس Dariush Nx

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران کدام است؟

  • در کتاب فروشی اسکای سنتر لواسان، کتاب بخوانید و با خود کتاب به یادگار ببرید

فضای کتابفروشی اسکای سنتر لواسان با ترکیبی از کتاب، موسیقی، کالاهای فرهنگی، صنایع دستی و لوازم‌التحریر برای ساکنان لواسان، شمال و شمال شرق پر شده و شما می‌توانید در دنیای کتاب لحظاتی برای خودتان بچرخید.

جذابیت این فروشگاه در کنار فروش کتاب، برگزاری ایونت‌ها و دورهمی‌های فرهنگی و دسته‌جمعی مثل کتاب و موسیقی، برگزاری جشنواره‌های مناسبتی و دورهمی‌های فرهنگی است که محبوبت آن را بین دوستداران کتاب و فرهنگ زیاد کرده است.

 

فروشگاه کتاب

منبع عگس گوگل مپ، عکاس mojdeh kamyabi

بیشتر بخوانید: معرفی دیدنی های جاده هراز

  •  کافه هوگون، جایی برای استراحت و نفسی تازه کردن

باید بدانید که كافه هوگون در مرکز خرید اسکای سنتر فضای زیبا و منظره دل‌انگیز رو یه سد لتیان دارد. در کنار ویو در کافه هوگون سالاد کاهوی گردو و پس از آن پنینی بیکن یا رپ مرغ و بادمجان چیزی است که اگر آن را نخورید بدون شک پشیمان خواهید شد.

صبحانه ایرانی یا آمریکایی هوگون هم دلچسب است. تازه می‌توانید به‌جای همه این‌ها از انواع کیک کوکی و پای سیب  که با دمنوش هوگون درست می‌شود بخورید تا خستگی بازدید را تن خود بیرون کنید.

راستی شما در این پاساژگردی می‌توانید از دیگر رستوران فرنگی و ایرانی اسکای سنتر لواسان مثل رستوران تومو، رستوران و کافی شاپ گامی لند و کافه قنادی Cook که اینجا شعبه دارند هم استفاده کنید.

رستوران اسکای سنتر

منبع عگس گوگل مپ، عکاس mohamadhosein arvanaghi

  • امکانات اسکای سنتر، هر چیزی که فکرش را کنید در اسکای سنتر پیدا می‌کنید

امکانات مرکز خرید اسکای سنتر لواسان به‌خاطر تازه تاسیس شدن خیلی مدرن و لوکس است. همین امکانات توانسته فضای دنج و آرامش‌بخشی را برای مراجعان ایجاد کند.
آسانسورهای متعدد و پله‌برقی‌هایی که در این مجموعه هستند، رفت‌و آمد بین طبقات را راحت‌تر کرده‌، بخصوص مهم‌تر از همه این‌ها، هایپر مارکت است که شما می‌توانید آنجا سبد مصرف روزانه خود را پر کنید و به خانه برگردید.

  • پارکینگ اختصاصی، در اسکای سنتر نگران جای پارک خودرو نباشید

پارکینگ مرکز تجاری اسکای سنتر لواسان در ۴ طبقه با ظرفیت ۲۰۰ واحد درست شده تا مراجعان به هیچ عنوان نگران پارک ماشین خود نباشند و آن را با خیال راحت در این قسمت پارک کنند. شما می‌توانید در طبقات -۵ تا -۲ ماشیت خود را در اسکای سنتر پارک کنید.

پارکینگ اسکای سنتر

منبع عگس گوگل مپ، عکاس Kaveh Ghobadi

بیشتر بخوانید:رودخانه های اطراف تهران، هم تفریح کنید هم ورزش و آب‌بازی


چه ساعتی به بازدید از این مجتمع در لواسان برویم؟

اسکای سنتر لواسان از شنبه تا چهارشنبه و حتی روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است. البته اگر می‌خواهید در زمان پاساژگردی از منظره زیبای لواسان هم لذت ببرید سعی کنید تا قبل از تاریک شدن هوا خودتان را به اسکای سنتر برسانید.

اسکای سنتر

منبع عگس گوگل مپ، عکاس Kumars M.Nejad

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین نقاط برای کمپینگ در اطراف تهران


خلاصه که با رفتن به اسکای سنتر لواسان، شما می‌توانید از فروشگاه‌های متنوع آن خرید کنید. در رستوران بسیار لوکس پاساژ غذا بخورید و از منظره سد لتیان که از این مرکز خرید قابل مشاهده است، لذت ببرید.

اگر قبلا به اسکای سنتر لواسان رفته‌اید و تجربه خرید و یا بازدید از این مجموعه را داشته‌اید از تجربیات‌تان برای ما بنویسید. این‌که از نظر شما فضای زیبا و دلنشینی برای پاساژگردی داشت؟ آیا ارزش دارد که برای خرید و تفریح به آنجا برویم؟ آیا در رستوران و کافه‌ها اسکای سنتر چیزی خوردید؟ اگر بله به ما بگویید که آیا به نسبت قیمت کیفیت خوب و راضی‌کننده‌ای داشت؟


سوالات متداول

اسکای سنتر کجاست؟

این مرکز خرید در اطراف تهران و در لواسان، بلوار امام خمینی، خیابان گل‌ها و پلاک ۱۱ قرار دارد.

آیا اسکای سنتر لواسان هایپرمارکت دارد؟

بله. شما می‌توانید کل خریدهای روزانه خود را از هایپرمارکت اینجا که همه چیز دارد خرید کنید و با سبد پر به خانه برگردید.

در اسکای سنتر می‌توان جای پارک برای خودرو پیدا کرد؟

اسکای سنتر لواسان با داشتن پارکینگ اختصاصی می‌تواند دغدغه و نگرانی شما را از جای پارک خودرو برطرف کند.

آیا هم چیز در اسکای سنتر گران است؟

اسکای سنتر مرکز تجاری لوکس و مدرن است و با ارائه برندهای معتبر و بین‌المللی معلوم است که قیمت‌های گران‌تری نسبت به بقیه مال‌های تهران دارد. اینجا همه چیز برند و با کیفیت است و برای رفتن به آن باید هزینه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.