بیمارستان مهر تهران کجاست و با کدام بیمه‌ها قرارداد دارد؟

بیمارستان مهر از اولین و خوشنام‌ترین بیمارستان ایران است که در مرکز شهر تهران قرار دارد. این بیمارستان را آقای دکتر محمد علی صدر در خیابان امیریه به‌همراه دوستان خود که همه از پزشکان معروف بودند، افتتاح کردند. سال تاسیس بیمارستان مهر تهران به سال ۱۳۲۵ برمی‌گردد.
این بیمارستان بعد از ۱۵ سال فعالیت در خیابان امیریه‌ به خیابان زرتشت غربی کنونی انتقال پیدا کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیمارستان مهر جایی است که اخوان ثالث در آنجا آخرین نفس‌های عمرش را کشید. چون این بیمارستان نزدیک خانه مهدی اخوان ثالث بود.
برای اطلاع از مسیرهای دسترسی، نحوه نوبت دهی، شماره تماس و بیمه‌های طرف قرارداد با بیمارستان مهر همراه ما باشید.


چطور به بیمارستان مهر تهران برویم؟

آدرس بیمارستان مهر تهران در نزدیکی میدان ولیعصر و خیابان زرتشت غربی است.  شما می‌توانید با سوار شدن به خط سه مترو تهران در ایستگاه مترو میدان ولیعصر و یا مترو میدان جهاد از قطار پیاده شوید و با طی کردن مسیر کوتاهی به خیابان زرتشت غربی و بیمارستان مهر برسید.

برای استفاده از اتوبوس هم کافی است سوار اتوبوس‌های تندرو شمال به جنوب تهران شده و در ایستگاه اتوبوس میدان ولیعصر و یا قدس پیاده شوید. از اینجا تا بیمارستان فاصله زیادی ندارید. البته اتوبوس صادقیه به سمت میدان ولیعصر و اتوبوس های شهری میدان آزادی به میدان هفت تیر هم شما را می‌توانند به این بیمارستان برسانند.

شماره تلفن نوبت دهی بیمارستان مهر تهران: ۰۲۱۸۸۹۸۲۰۰۰

بیمارستان مهر در نزدیکی مترو ولیعصر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس AshKan Ardalan

بیشتر بخوانید: مرکز شهر تهران کجاست؟ تیتر خبری همیشگی‌ تهرانی‌ها


گاهی افراد ممکن است برای انجام کارهای درمانی راهی تهران شوند که این بیماران می‌توانند اورژانسی و غیر اورژانسی و از راه‌های دور و نزدیک به تهران آمده باشند. در این صورت شما می‌توانید با اجاره آپارتمان مبله در تهران به‌راحتی با وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل مترو و بی‌آرتی به آنجا بروید.

تهران مبله با داشتن واحدهای مبله تمیز و شیک در بهترین لوکیشن مرکز تهران قرار است اقامت شما را در تهران به‌یادماندنی کند.


بیمه های تحت پوشش بیمارستان مهر تهران کدام است؟

بیمه بانک سپه، تجارت، کشاورزی، رفاه، صادرات، صنعت و معدن، بانک مرکزی، ملت، ملی، پارسیان، بیمه کارآفرین، سامان، آرمان، بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بیمه نیروهای مسلح، بیمه ایران، معلم، آسیا، البرز، بیمه شرکت نفت، صندوق بازنشستگی نفت، بیمه کانون سردفتران، بیمه رازی و بیمه تکمیلی از بیمه‌های طرف قرارداد با بیمارستان مهر هستند.

شما می‌توانید در زمان مراجعه به بیمارستان مهر در صورت داشتن هر یک از بیمه‌ها از مزایای آن استفاده کنید.

لیست پزشکان بیمارستان مهر تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Man

بیشتر بخوانید: بیمه درمان تکمیلی آسیا در تهران با چه مراکزی قرارداد دارد؟


در درمانگاه بیمارستان مهر چه بخش‌های وجود دارد؟

بیمارستان مهر تهران، بزرگترین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در بین بهترین بیمارستان های تهران است. درمان‌گاه‌های این بیمارستان در همه روزهای هفته از ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر فعال بوده و همه متخصصان رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی، اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور برای ویزیت بیمار در بخش‌های مختلف به آنجا می‌روند.

 بخش‌های مختلف پزشکی هسته‌ای، آزمایشگاه شنوایی شناسی، ژنتیک، آسیب‌شناسی، آندوسکوپی، تصویربرداری و سنجش تراکم استخوان در بیمارستان مهر توسط پزشکان با سابقه اداره می‌شوند، تجهیزات این قسمت بسیار پیشرفته‌ و مدرن است. همین دلیلی شده تا روند درمان آسان در بیمارستان مهر آسان شود.
خدمات درمانی سرپایی بیمارستان مهر شامل اورژانس، جراحی روزانه، دیالیز، شیمی‌درمان، سنگ‌شکن، فیزیوتراپی و است که روزانه به بیماران رسیدگی می‌کنند تا سلامتی را به آن‌ها بازمی‎گرداند.

 بخش‌های مختلف ICU و CCU هم از دیگر قسمت‌هایی است که بیمارانی که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند را در آن نگهداری می‌کنند.

بخش بیماران بین المللی بیمارستان مهر تهران از بخش‌های بسیار مهم این مجموعه است. این بخش وظیفه درمان، مراقبت و پرستاری از بیماران خارجی که از کشورهای دیگر برای درمان به ایران سفر می‌کنند را دارد.
در این بخش کارهای زیادی انجام شده تا با امکانات خوب و کادر درمانی آشنا به زبان انگلیسی مراحل درمان برای افراد خارجی به راحتی انجام شود.

درمانگاه بیمارستان مهر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Gh

بیشتر بخوانید: ۵ تا از بهترین آپارتمان های مبله مرکز تهران


امکانات رفاهی بیمارستان مهر چطور است؟

بیمارستان مهر تهران سعی کرده تا با در اختیار گذاشتن امکانات خوب و باکیفیت، بیماران و همراهان آن‌ها بدون دغدغه به این بیمارستان بروند و کارهای درمانی خود را انجام دهند. در بیمارستان مهر خدماتی مثل منو غذای انتخابی و کاناپه تخت شو ویژه همراه در نظر گرفته شده تا همراه بیمار احساس راحتی کند.
 کافی شاپ و خدمات بانکی و دستگاه‌های عابر بانک از دیگر امکانات بیمارستان مهر تهران هستند که در اختیار عموم قرار می‌گیرند. البته در این بخش شرایطی فراهم شده تا بیماران خارجی بتوانند هزینه‌های درمان را به دلار پرداخت کرده و حتی صورت حساب به زبان انگلیسی دریافت کنند.
همچنین برخورداری از اینترنت پرسرعت از دیگر خدمات بیمارستان مهر تهران است که به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته است.

مرکز تصویربرداری پزشکی بیمارستان مهر

مرکز تصویر برداری بیمارستان مهر مجهز به مجموعه تجهیزات X-Ray، سونوگرافی رنگی و داپلکس، سی تی اسکن ۶۴ و ام آر آی است. شما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی و حتی روزهای تعطیل به آنجا بروید و از خدمات تصویربرداری آنجا استفاده کنید. اینجا کارهای سونوگرافی و سی تی اسکن هم انجام می‌شود. 

مرکز تصویربرداری بیمارستان مهر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس dalir saeidi

بیشتر بخوانید: لیست کامل مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی تهران


نظر شما در مورد بیمارستان مهر تهران چیست؟ آیا تابه‌حال به این بیمارستان رفته‌اید؟ امکانات و خدماتی که گرفتید چطور بود؟ رفتار پرسنل و پزشکان بیمارستان مهر را چطور دیدید؟ هزینه‌های این بیمارستان گران است؟ آیا توانستید از بیمه‌های خود در بیمارستان مهر استفاده کنید؟ تجربه‌های خود را با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید. نظرات شما راهنمای خوبی برای خوانندگان ما خواهد بود.


سوالات متداول

بیمارستان مهر کجای تهران است؟
آدرس دقیق بیمارستان مهر در میدان ولیعصر و خیابان زرتشت غربی است.
بیمارستان مهر به کدام ایستگاه مترو نزدیک است؟
مترو میدان ولیعصر و مترو جهاد در نزدیکی این بیمارستان هستند.
شماره تلفن نوبت دهی بیمارستان مهر تهران چند است؟
برای اطلاع و نوبت‌دهی از بخش‌های مختلف بیمارستان می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۸۲۰۰۰ تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.