پردیس سینمایی مگامال اکباتان؛ قیمت بلیت و مسیر دسترسی

پردیس سینمایی مگامال یکی از بزرگترین مجتمع سینمایی غرب تهران است که از همان ابتدا در مگامال نبود اما در سال ۱۳۹۶ توسط شرکت نمایشگران پرده نقره‌ای به این مرکز اضافه شد. در این مجموعه فرهنگی هنری، امکان نمايش مستقل فيلم‌ در هر سالن و همین‌طور نمایش فیلم در همه سالن‌ها به‌صورت هم‌زمان وجود دارد.
برگزاری جشنواره‌های هنری با دعوت از بازیگران سینما، برگزاری تئاتر و اجرای کنسرت‌های هیجانی از جذابیت‌های پردیس سینمایی مگامال است.


چطور می‌توان به سینمای مرکز خرید مگامال رفت؟

آدرس سینمای مگامال در بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، خیابان هگمتانه یکم، خیابان صارمی مجتمع تجاری مگامال و طبقه سوم قرار دارد. برای دیدن آدرس روی نقشه بزنید تا در گوگل مپ به آدرس دقیق دسترسی داشته باشید. 

روی نقشه ببینید!

سینماهای تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس The Food Hunter

برای رفتن به پردیس سینمایی مگامال هم می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی و هم از خودرو شخصی استفاده کنید. انتخاب با شماست که چطور خودتان را به این سینمای تهران برسانید.

  • دسترسی با مترو

اگر با مترو قصد رفتن به این سینما را دارید، کافی است در ایستگاه مترو اکباتان در خط ۴ مترو پیاده شوید. مگامال اکباتان روبه‌روی ایستگاه قرار دارد و با کمی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به این سینمای جذاب برسانید.

  • دسترسی با اتوبوس

اگر هم ترجیح می‌دهید با استفاده از اتوبوس به این سینمای مگامال بروید در ترمینال آزادی سوار خط اکباتان شده و ایستگاه اتوبوس ۱۶ مگامال در نزدیکی ورودی مرکز خرید مگامال پیاده شده و به طبقه سوم بروید.

  • دسترسی با خودرو شخصی

شما اگر تصمیم بگیرید برای رفتن به پردیس سینمایی مگامال از ماشین شخصی استفاده کنید از بابت ترافیک و پارکینگ دردسر چندانی نخواهید داشت. چون شما از طریق بزرگراه نیایش، همت، حکیم و جاده کرج به‌راحتی بدون محدودیت طرح ترافیک تهران به مقصدتان می‌رسید. تازه اینجا شما مشکل جای پارک هم ندارید. پس می‌توانید خودتان را برای دیدن فیلم در سینمای مگامال بدون نگرانی جای پارک آماده کنید.

پردیس سنمایی مگامال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arash Parsian

بیشتر بخوانید: توچال، ماجراجویی هیجانی در بیخ گوش تهران


چرا باید به پردیس سینمایی مگامال برویم؟

این سینما از مجهزترین سینماهایی است که با بهترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است. حالا اگر بخواهید بدانید که جذابیت پردیس سینمایی مگامال در مقایسه با دیگر سینماهای تهران در چیست؟ باید بگوییم این سینما از جدیدترین و مدرن ترین سینماهای تهران است که با تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده.

سینمای مگامال با داشتن گنجایش ۱۲ هزار نفر بازدیدکننده از بزرگ‌ترین سینماهای ایران برای طرفداران فیلم و سینما است.

جالب است که بدانید کیفیت صدا و تصویر در تمام سالن‌های پردیس سینمای مگامال عالی بوده و می‌تواند در برگزاری انواع رویدادها مثل کنسرت، کنفرانس، تئاتر در غرب تهران مورد استفاده قرار بگیرد.

اینجا در بعضی از روزهای سال اکران‌های جذابی برگزار می‌شود مثل افتتاحیه فیلم‌ها که در آن از ستارگان سینمایی دعوت می‌شود تا به سینمای مگامال بیایند. تا جایی که همین اکران‌ها خودش به‌تنهایی توانسته سینمای مگامال را در بین جوانان بسیار محبوب کند.

خرید بلیط تئاتر سینما مگامال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس AshKan Ardalan

از دیگر جذابیت‌های سالن‌های پردیس سینمایی مگامال

یکی از سالن‌های سینمای مگامال مجهز به سیستم صوتی سه بعدی(3D) است و با داشتن سالن‌های وی آی پی و سی آی پی توانسته خودش را رقیب جدی برای پردیس سینمایی کوروش مال کند. 

این نکته را در نظر داشته باشید که لژ VIP پردیس سینمایی مگامال برای یک تفریح خانوادگی دلچسب یک گزینه‌ پیشنهادی فوق‌العاده است که می‌تواند حال‌تان را خوش کند.

راستی فعالیت‌های فرهنگی و هنری پردیس سینمایی مگامال هم بیشتر در سالن کنفرانس، سالن موسیقی، شهر کتاب، فروشگاه‌های اقلام فرهنگی و کلاس‌های هنری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: پیشنهادهای متنوع برای تفریحات کم‌هزینه در تهران


قیمت بلیط در پردیس سینمایی مگامال چقدر است؟

قیمت بلیط‌ها با توجه به سانس‌ها و فیلم‌هایی که پخش می‌شوند در سینمای مگامال متفاوت است. در آذرماه ۱۴۰۲ فیلم‌های پخش شده در سانس صبح تا ظهر ۳۰ هزار تومان و از عصر به بعد ۶۰ هزار تومان است.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۴۶۳۴۲۳۳ تماس بگیرید.


چه روزهایی بلیت پردیس سینمایی مگامال نیم بها و یا رایگان است؟

بلیط سینما مگامال در همه روزهای هفته در سانس ظهر (بین ساعت ۱۱ تا ۱۳) نیم بها است. در روزهای سه شنبه و شنبه هم بلیط نیم بها حساب می‌شود.

سینما

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arash Parsian

بیشتر بخوانید: باغ فردوس ؛ موزه سینما ایران


امکانات رفاهی و تفریحی نزدیک به سینمای مگامال

امکاناتی که در نزدیکی پردیس سینمایی مگامال است، خیلی بیشتر از آن است که سر و ته سینما و پاساژ را سر هم بیاورد. در ادامه همه امکانات رفاهی و تفریحی را برایتان معرفی خواهیم کرد:

  • لذت دیدن و خرید از برندهای روز دنیا را در مگامال از دست ندهید

در مرکز خرید مگامال چیزی که ساکنان اکباتان می‌گویند از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. البته درست هم می‌گویند چون فروشگاه‌های برندهای مختلف از کیف و کفش، صنایع دستی، زیورآلات، لوازم آشپزخانه خانه، دکوراسیون گرفته تا شال و روسری، چرم، محصولات آرایشی بهداشتی و لوازم ورزشی همگی در بهترین برند و کیفیت اینجا است.
طوری که شما با رفتن به پردیس سینمایی مگامال می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید، یعنی هم فیلم ببینید، هم تفریح کنید و هم خرید‌های شخصی و خانه را انجام دهید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

  • داشتن پارکینگ طبقاتی خیالتان را در پردیس سینمایی مگامال راحت می‌کند

موقع رفتن به پردیس سینمایی مگامال، شما فکر جای پارکینگ برای پارک خودرو شخصی را نکنید. چون مگامال پارکینگ مجهز سه طبقه‌ای دارد که خیال‌تان را از بابت جای پارک راحت می‌کند.

این‌طور به نظر می‌رسد که قبلا استفاده از پارکینگ مگامال برای کسانی که برای تماشای فیلم به پردیس سینمایی می‌رفتند رایگان بود اما الان باید مبلغی برای ورودی بپردازند که به‌ازای هر ساعت استفاده به آن اضافه می‌شود.

البته شما می‌توانید با خرید بلیط‌ پردیس سینمایی مگامال به‌صورت اینترنتی و یا خرید از هایپرمارکت مگامال تخفیف‌های سینمایی و حتی پارکینگ بگیرید.

  • شکم گردی در فودکورت سینمای مگامال بی‌نظیر است

نوبتی هم که باشد، بعد از این دیدن فیلم مورد علاقه خود در سینمای مگامال و آن‌همه گشتن در بین فروشگاه‌های این مرکز خرید تهران، باید به طبقه دوم این مجتمع بروید. جایی که بوی غذا و ساندویچ‌های خوشمزه دهان‌تان را آب می‌اندازد.

هر چند کافه تریا و رستوران‌هایی هم در طبقه اول و سوم مگامال هستند که به محض گرسنه شدن می‌توانید در هر یک با خوردن یک میان وعده و یا نوشیدنی خوشمزه از خجالت معده گرسنه‌تان بر بیایید.

 البته در کنار سینمای مگامال یک سری از رستوران‌های بین المللی هم هستند که می‌توانید به آن‌ها بروید و از غذاهای خوشمزه و محیط دلنشین آنها لذت ببرید.

فود کورت پردیس سینمایی مگامال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس alber-nb

  •  با رفتن به دریاچه چیتگر تفریح خود را در نزدیکی مگامال کامل کنید

پس از گشت‌وگذار در فروشگاه‌ها و دیدن فیلم در پردیس سینمایی مگامال، شما می‌توانید سری به دریاچه چیتگر بزنید و در فضای عالی کمی پیک‌نیک کرده و حسابی روزتان را بسازید.

اینجا امکانات تفریحی و بازی‌های هیجانی زیادی مثل سرسره سقوط آزاد، تونل وحشت، پیست کارتینگ و زیپ‌ لاین دارد که حکایت از گذراندن اوقاتی خوش در کنار دوستان و خانواده دارند.
البته بام لند هم در مجاورت دریاچه چیتگر با انواع و اقسام مراکز خرید و رستوران و فودکورت، گزینه فوق‌العاده‌ای برای خرید و شکم‌گردی است.

پارک ارم هم از بزرگ‌ترین پارک تفریحی کشور است که در نزدیکی پردیس سینمایی مگامال قرار دارد. این مجموعه با داشتن سه شهربازی و یک باغ وحش می‌تواند برای شما و کودکان‌تان هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد.

چیتگر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nina

بیشتر بخوانید: آشنایی با جاذبه های گردشگری غرب تهران


ساعت کاری و دیگر اطلاعات سینمای مگامال

آدرس: بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی، مگامال اکباتان، طبقه سوم.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۳۴۲۹۰

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

آدرس وب سایت: http://megamallcinema.com

صفحه اینستاگرام: megamallcineplex‌

پردیس سینمایی مگامال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahsa

بیشتر بخوانید: آپارتمان مبله در تهران ، بدون محدودیت در تهران بمانید


در این مطلب تهران مبله در مورد یکی از جذاب‌ترین سینماهای تهران صحبت کردیم. حالا نوبت شماست که به ما بگویید که آیا تا‌به‌حال به پردیس سینمایی مگامال اکباتان رفته‌اید؟ در این سینما به تماشای کدام فیلم و تئاتر نشسته‌اید؟
آیا قیمت‌های این سینما نسبت به دیگر سینماهای تهران به‌صرفه بود؟ نظرتان در مورد بخش‌هایی مثل فودکورت و مرکز خرید و پارکینگ چه بود؟ برای ما از تجربه‌ها خود بنویسید تا خوانندگان ما بتوانند در رفتن به پردیس سینمایی مگامال از راهنمایی‌های شما استفاده کنند.


سوالات متداول

امکان خرید آتلایت بلیت دارد؟

بله.

پردیس سینمایی مگامال کجای تهران است؟
این مجموعه در بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی، مرکز خرید مگامال اکباتان و طبقه سوم قرار دارد.
آیا سینمای مگامال پارکینگ دارد؟

بله پردیس سینمایی مگامال در مرکز خرید مگامال اکباتان است که پارکینگ طبقاتی دارد. شما می‌توانید با رفتن به این مجموعه به‌راحتی ماشین خود را پارک کرده و به تماشای فیلم مورد علاقه بپردازید.
چگونه با مترو به سینمای مگامال برویم؟

پردیس سینمایی مگامال در فاصله کوتاهی از ایستگاه خط چهار مترو تهران (کلاهدوز به ارم سبز) است و شما می‌توانید در ایستگاه مترو اکباتان پیاده شده و به این مجموعه بروید.
چه روزهایی بلیط‌ پردیس سینمایی مگامال نیم بها و یا رایگان است؟

در روزهای شنبه و سه شنبه و همچنین سانس‌های ۱۱ صبح تا ۱۳ ظهر بلیط‌های پردیس سینمایی مگامال نیم بها بوده و در روز سینما بلیط‌های این مجموعه رایگان است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به پردیس سینمایی مگامال کجاست؟

ایستگاه مترو شهرک اکباتان در خط چهار مترو تهران (کلاهدوز به ارم سبز) نزدیکترین ایستگاه به این سینماس است.
 سینمای مگامال تا چه ساعتی باز است؟

شما برای دیدن فیلم و یا اجراهای هنری و فرهنگی می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است.

سنیما مگامال کافه و رستوران دارد؟

بله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.