رستوران حسین فرحزاد معروف به باغچه دایی 

به منطقه فرحزاد که می‌رسید رستوران‌های متنوعی را می‌بینید که تقریبا همه شلوغ هستند. رستوران حسین فرحزاد از قدیمی‌ ترین رستوران های تهران است که به باغچه دایی حسین معروف است. حالا اگر به دنبال رستوران خوب در جای خوش‌آب‌وهوا هستید می‌توانید به رستوران حسین فرحزاد بروید و تعطیلات خود را در روزهای آخر هفته‌ آنجا بگذرانید.


آدرس دقیق رستوران حسین فرحزاد کجاست؟

این رستوران در خیابان فرحزادی، نرسیده به آبشار و پلاک ۴۳ قرار دارد که شما می‌توانید از هر نقطه تهران خودتان را به باغچه دایی حسین برسانید.

با توجه به اینکه آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل، رستوران حسین شلوغ است، بهتر است قبل از رفتن با شماره تلفن رستوران حسین تماس بگیرید و میز خود را رزرو کنید تا تا در روزهای تعطیل مجبور نشوید زیاد در صف منتظر بمانید.

بهترین رستوران فرحزاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amir sefati

بیشتر بخوانید:آبشار تهران ؛ تفریحی جذاب و متفاوت در پایتخت


چیدمان فضای داخلی و روباز رستوران حسین

 رستوران حسین محیطی شیک و تمیز دارد و شما اگر بخواهید می‌توانید هم داخل ساختمان غذا میل کنید و هم داخل فضای باز که شبیه باغ و باغچه است.

این رستوران دو سالن پذیرایی، سه باغچه مجزا و یک تراس دارد و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی از این فضاهای را برای نشستن انتخاب کنید.

در سکوهای سنتی باغچه دایی حسین فرش انداخته‌اند و همه فضاهای خالی باغ با گلدان‌های شمعدانی پر شده و حس‌وحال نوستالژیکی را به شما می‌دهد. البته رستوران‌ حسین تخت‌های بزرگتری نسبت به بقیه رستوران های فرحزاد دارد و شما اگر تعدادتان بالاتر باشد هم از این بابت مشکلی نخواهید‌ داشت.

 رستوران فرحزاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس tourvision

بیشتر بخوانید: عجیب ترین تفریحات تهران را میشناسید؟

در این رستوران نهر کوچکی را می‌بینید که از میان باغ می‌گذرد و صدای شرشر آب در این نهر حس خوبی را در هر کسی ایجاد می‌کند.

 در این باغچه رستوران دو سالن برای پذیرایی از مهمان‌ها وجود دارد که شما هم می‌توانید در فضای باغ روی میز و صندلی و سکوهای سنتی بنشینید و غذای خود را بخورید.

هم در سالن سرپوشیده رستوران حسین یک غذای خوشمزه را نوش جان کنید.

 اگر هم قرار باشد که یک مهمانی لاکچری با دوستانتان و یا خانواده در فرحزاد داشته باشید، باغچه حسین یک گزینه مناسب برای شماست. 

رستوران خوب در فرحزاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Meisam Beiky

بیشتر بخوانید: رستوران های اوین ولنجک، از لوکس‌ترین تا دنج‌ترین


قیمت غذاها در منو رستوران حسین چقدر است؟

رستوران حسین در دو وعده ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می‌کند. قیمت غذاهای باغچه حسین نسبت دیگر رستوران های تهران گران‌تر است، چون قیمت غذاها مناسب با محیط و کیفیت ارائه می‌شود و شما می‌توانید خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و انواع کباب را اینجا با کیفیت خوب بخورید.

غذاهای ایرانی باغچه حسین انواع چلوکباب‌ها از شیشلیک‌های داغ، فیله کباب گوسفندی، چلوکباب سلطانی کباب برگ، جوجه کباب بی استخوان و با استخوان گرفته تا کباب چنجه بختیاری، کباب لقمه زعفرانی، کباب فیله ماهی، کباب یونانی کباب مکزیکی کباب کوبیده زرشک پلو با مرغ باقالی پلو با ماهیچه، باقالی پلو با گوشت، باقالی پلو با مرغ، دیزی مخصوص را منو دارد.

 حلیم بادمجان، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، کوفته تبریزی، کوفته برنجی، سیب زمینی سرخ کرده و بورانی اسفناج از دیگر غذاهای محلی شهرهای مختلف ایران است که برای طرفدارانش سرو می‌شود.

منو رستوران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Saeed Sarshar

بیشتر بخوانید: کافه های معروف تهران، اول بخوانید بعد بروید

شما می‌توانید در منو رستوران حسین فرحزاد انواع سالاد از سالاد اندونزی، سالاد شیرازی، ماست و خیار مخصوص، ماست و موسیر، انواع زیتون و ترشی به همراه دوغ محلی، چیپس و ماست ژله دسر و را سفارش دهید.

شما اگر هوس خوردن نوشیدنی کرده باشید می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و بستنی‌های خوشمزه را در قسمت کافی شاپ رستوران حسین نوش جان کنید.

تازه شاید دوست داشته باشید در فضای سنتی و شیک غذاهای فرنگی بخورید. اینجاست که می‌توانید در رستوران حسین از استیک گوشت، استیک مرغ، ماهی قزل آلا، دنده کباب، فیله گوشت و مرغ گریل شده و شنیسل ماهی قزل آلا و مرغ، میگو پفکی و جوجه چینی سفارش دهید و یک شب به‌یادماندنی را در این رستوران برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

 رستوران حسین محله فرحزاد تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Rezgar

بیشتر بخوانید: بهترین کبابی تهران کجاست؟


نکاتی که باید در مورد رستوران باغچه دایی بدانید

دانستن این نکته در مورد رستوران حسین خوب است که این رستوران خیلی فضای دنج و آرامی ندارد و تقریبا شلوغ بوده و تخت‌ها کنار هم و پرسنل هم مدام در حال رفت و آمد هستند.

حالا اگر به دنبال جایی هستید که در آرام و دنج باشد و در آنجا بخواهید غذا بخورید، رستوران حسین فرحزاد آن فضا را برای شما ندارد و بیشتر برای مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی خوب است.

شما در این رستوران در کنار منوی غذا، سرویس چای و قلیان را هم می‌توانید سفارش دهید.

کسانی که با دود قلیان مشکل داشته باشند و در صورتی که با دود قلیان اذیت می‌شوند می‌توانند از فضاهای روباز استفاده کنند. در غیر این صورت باید گفت اینجا برای رفتن شما شرایط مناسبی ندارد.

باغچه دایی حسین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس tourvision

بیشتر بخوانید: باشگاه های سوارکاری تهران، جایی برای تفریحات گران‌قیمت و مهیج 


امکانات رستوران باغچه حسین چطور است؟

یکی از جذابیت‌های رستوران حسین ارتباط مستقیم به خیابان فرحزاد و آبشار و فاصله بسیار کم آن با بزرگراه یادگار امام است. همین دلیل کافی است تا شلوغی اینجا بیشتر از حد معمول باشد.

برای حل این مشکل و اینکه مشتری اذیت نشود، سالنی به اسم سالن انتظار وجود دارد که شما می‌توانید لحظاتی را آنجا بنشینید تا میزها و آلاچیق‌ها که خالی شد به آنجا بروید.

 رستوران حسین پارکینگ اختصاصی دارد و شما می‌توانید با خیال راحت ماشین خود را در پارکینگ این رستوران پارک کنید و یک شام خوشمزه را آنجا نوش‌جان کنید. مطمئن شوید که خاطره‌ای خوش از آن در ذهنتان خواهد ماند.

رستوران باغچه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Saeed Sarshar

بیشتر بخوانید: با تفریحات لوکس در تهران آشنا شوید


ساعت کاری رستوران حسین تا چند است؟

این رستوران هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است و شما می‌توانید در وعده‌های ناهار و به‌خصوص شام به این رستوران بروید و در هوای خوش آنجا یک غذای خوب بخورید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس tourvision

بیشتر بخوانید: رودخانه های اطراف تهران، هم تفریح کنید هم ورزش و آب‌بازی


دسترسی به رستوران باغچه حسین

رستوران حسین در خیابان فرحزادی تهران قرار دارد که شما می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی و یا خودرو شخصی به آنجا بروید.

روی نقشه ببینید!

  • استفاده از ماشین شخصی

برای رفتن به باغچه حسین فرحزاد با استفاده از خودروی شخصی، اول باید خودتان را در هر کجای تهران که هستید به بزرگراه یادگار امام و یا بلوار فرحزادی برسانید. موقعیت فرحزاد طوری است که برای رسیدن به آن در هر زمانی که اراده کنید، بدون محدودیت طرح ترافیکی و با خیال راحت می‌توانید به آنجا بروید.

  • استفاده از وسیله نقلیه عمومی

شما می‌توانید از بزرگراه یادگار امام جنوب به راحتی خود را به محله فرحزاد و رستوران حسین برسانید. برای این کار کافی است که مستقیم تا انتهای بزرگراه یادگار امام بروید تا به تابلوهای خروجی بلوار فرحزادی برسید. وارد بلوار فرحزادی که شدید می‌توانید با پیاده‌روی کوتاهی در ابتدای بلوار آبشار به دنبال تابلو و پلاک ۴۳ بروید.

  • استفاده از خط مترو

با استفاده از خط دو شما می‌توانید در ایستگاه مترو صادقیه پیاده شوید و از میدان صادقیه با تاکسی و اتوبوس خودتان را به ایستگاه محله فرحزاد برسانید.

  • استفاده از اتوبوس

شما اگر بخواهید با اتوبوس های تهران به رستوران حسین بروید، باید به خط ۱۰ اتوبوس‌های بی‌‌آر‌تی سوار شوید و در ایستگاه سه راه فرحزاد از اتوبوس پیاده شده و با اندکی پیاده‌روی خودتان را به باغچه حسین در بلوار فرحزادی برسانید.

رستوران در فرحزاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس akbar fakhfour

بیشتر بخوانید: رستوران قائم فرحزاد، شکم‌گردی و خوش‌گذرانی چند ساعته در تهران


اطلاعات و راه های ارتباطی 

 آدرس: تهران، يادگار امام جنوب، فرحزاد شمالی، خيابان محمد فرحزادی، پلاک ۴۳

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۸۱۹۲۲

وب سایت: http://www.hosseinrestaurant.ir

صفحه اینستاگرام: hossein.restaurant

باغچه رستوران حسین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Saeed Sarshar

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی از رستوران حسین فرحزاد در اختیار شما قرار دهیم، شاید انتخاب بعدی شما در رستوران گردی تهران، این رستوران باشد. شاید هم قبلا تجربه حضور در این رستوران را داشته‌اید؟

 اگر اینطور است، از کیفیت غذاهای این رستوران برای ما بگویید؟ آیا از خوردن غذاهای رستوران راضی بودید؟ تجربه خود را با ما و خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید. 


سوالات متداول

چطور به رستوران حسین فرحزاد برویم؟

رستوران حسین در خیابان فرحزادی تهران قرار دارد که شما می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی و یا خودرو شخصی به آنجا بروید. برای دانستن آدرس دقیق می‌توانید در بخش مسیرهای دسترسی روی نقشه بزنید تا دقیق موقعیت رستوران را پیدا کنید.

قیمت غذاهای رستوران حسین فرحزاد چقدر است؟

قیمت غذاهای باغچه حسین نسبت دیگر رستوران های تهران گران‌تر است، چون قیمت غذاها مناسب با محیط و کیفیت ارائه می‌شود و شما می‌توانید خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و انواع کباب را اینجا با کیفیت خوب بخورید.

رستوران حسین در فرحزاد تا چه ساعتی باز است؟

این رستوران هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است و شما می‌توانید در وعده‌های ناهار و شام به این رستوران بروید.

شماره تلفن رزرو رستوران حسین فرحزاد چند است؟

شما قبل از رفتن به رستوران حسین می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۲۰۸۱۹۲۲ تماس بگیرید و میز خود را رزرو کنید. با این کار دیگر زیاد معطل خالی شدن میزها نخواهید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.