مرکز خرید گالریا، جایی برای خریدهای شیک از برندهای معروف

مرکز خرید گالریا از معروف‌ترین و  مجلل‌ترین مراکز خرید شمال تهران و منطقه ولنجک است. اینجا بهشت دوست‌داران کالاهای لوکس و لاکچری است. تا جایی که می‌توان گفت از درودیوارش تجملات می‌بارد. طوری که اگر به گالریا بروید می‌توانید تا ساعت‌ها بدون خستگی از چرخیدن در آن لذت ببرند. در ادامه این یادداشت درباره امکانات و هر آنچه که باید از مرکز خرید گالریا را بدانید، برایتان خواهیم گفت، پس همراه ما باشید.

روی نقشه ببینید!


مرکز خرید گالریا تهران کجاست؟

 مرکز خرید گالریا در سال ۱۳۹۵ در ولنجک و در انتهاى خيابان سيزدهم شرقی، پلاک پنج افتتاح شد. این مرکز خرید شمال غرب تهران دو ساختمان تجاری و اداری دارد. حالا اگر قصد دارید دوستان و همراهان خود را غافلگیر کنید بدون شک مرکز خرید گالریا بهترین گزینه برای شماست. برای رفتن به این مرکز می‌توانید از ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، تاکسی و یا خودرو شخصی خود استفاده کنید.

راه های دسترسی به مرکز خرید گالریا 

  • اتوبوس های بی‌ارتی:‌ برای اینکه با بی‌ار‌تی به پاساژ گالریا بروید، باید از خط چهار بی‌ار‌تی استفاده کنید و در ایستگاه پمپ بنزین پیاده شوید.
  • استفاده از مترو: برای دسترسی به مرکز خرید گالریا با مترو، باید خودتان را به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که ایستگاه تجریش در خط ۱ است برسانید و در ایستگاه تجریش با تاکسی‌های کوهسار، درست روبه‌روی مرکز خرید گالریا پیاده شوید.
  • ماشین شخصی: برای رسیدن به مرکز خرید گالریا با ماشین شخصی باید خودتان را به ولنجک برسانید و سپس به خیابان سیزدهم بروید.

سینما گالریا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید:‌ تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


مرکز خرید گالریا چه امکاناتی دارد؟

امکانات، خوش گذرانی و تفریح در مرکز خرید گالریا ولنجک تمامی ندارد. شاید یکی از دلایلی که گالریا را از دیگر مراکز خرید تهران متفاوت می‌کند، استفاده از مواد و متریال درجه یک و ممتاز است که در ساخت آن استفاده شده است. اگر برای اولین بار از این مجتمع دیدن کنید، اولین چیزی که شما را مجذوب خود خواهد کرد همین امکانات و طراحی جذاب آن است. باهم برویم و با بخش های مختلف و امکانات گالریا آشنا شویم:

  • در گالریا از بزرگ‌ترین لوستر دست‌ساز خاورمیانه دیدن کنید

در پاساژ گالریا می‌توانید بزرگ‌ترین لوستر دست‌ساز در خاورمیانه را از نزدیک ببینید. سبکی که این لوستر ساخته شده، سبک آرت دکو است و طرح آن از طبیعت الهام گرفته شده است. ارتفاع این لوستر تقریبا ۳۲ متر است و به همین دلیل بزرگترین لوستر دست‌ساز خاورمیانه است. این لوستر از فلز ضد زنگ با آبکاری مشکی درست شده و با گوی‌های روکش طلایی که از جنس برنج براق درجه یک هستند، تزیین شده است.

  • سینما کودک گالریا، جایی برای دیدن انیمیشین‌های جذاب برای کودکان

سینما کودک گالریا یک سینمای اختصاصی برای کودکان است که فیلم‌ها و انیمیشن‌های مخصوص کودکان در آن پخش می‌شود و کودکانتان را سرگرم می‌کند. همچنین مسابقه‌های مخصوص کودکان هم در این سینمای کودک برگزار می‌شود. 

  • پردیس سینمایی گالریا، همه فیلم ببنید هم پذیرایی شوید

این پردیس سینمایی از مدرن‌ترین سینما‌ها در ایران است. پردیس سینمایی گالریا اولین سینمایی در ایران است که سالن vip دارد و شما می‌توانید در این سالن هر فیلمی که درخواست می‌کنید را با دوستان و همراهان‌تان ببینید و در حین فیلم دیدن پذیرایی شوید. مجموعه سینمایی گالریا ۶ سالن دارد و در دو طبقه ساخته شده است. 

  • فودکورت گالریا، شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین بخش گالریا

اگر بخواهید زمان زیادی را در پاساژ گالریا بگذرانید و همه طبقاتش را بگردید، قطعا بسیار خسته و گرسنه می‌شوید. در طبقه پنجم مرکز خرید گالریا فودکورتی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی و عربی قرار گرفته است. فودکورت گالریا یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این پاساژ است و به دلیل تنوع غذایی زیادی که دارد در اکثر ساعت‌های کاری این پاساژ شلوغ است. 

آدرس پاساژ گالریا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس galleria center

  • شهربازی روبو کیدز، اولین پارک رباتیک ایران اینجاست

در طبقه چهارم، واحد ۴۰۹ پاساژ گالریا اولین پارک رباتیک ایران به نام شهربازی روبو کیدز قرار گرفته است. اگر با کودکانتان به این مرکز خرید رفته‌اید و می‌خواهید ساعتی را هم به آن‌ها اختصاص دهید، حتما به پارک سرپوشیده روبو کیدز بروید. بدون شک کودکانتان عاشق اینجا خواهند شد. 

  • سورپرایز در گالریا، محلی برای غافلگیری دوستان

در مرکز خرید گالریا یک فضایی وجود دارد که در آن می‌توانید عزیزانتان را به بهانه‌های مختلفی مثل تولد و سالگرد و جشن فارق‌التحصیلی سوپرایز کنید. 

  • پارکینگ هوشمند گالریا، بی‌دغدغه خرید کنید

مرکز خرید گالریا دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۵۵۰ ماشین است. این پارکینگ دارای ۸ طبقه است و از امنیت بسیار زیادی برخوردار است. با خیال راحت می‌توانید ماشین‌تان را در این پارکینگ پارک کنید و نگران هیچ چیزی نباشید. پس دیگر نیازی نیست که نگران کمبود جای پارک باشید و با خیال راحت پس از پارک خودرو در پارکینگ به خرید خود بپردازید. این پارکینگ با مدیریت هوشمند در خدمت آسودگی هرچه بیشتر مراجعه‌کنندگان است.

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


ساعت کاری مرکز خرید گالریا

شما برای رفتن به مرکز خرید گالریا در ولنجک با توجه به این‌که قرار است روزهای وسط هفته و آخرهفته‌ای به آنجا بروید، باید از ساعت‌هایی که درهای این مجتمع برای افراد باز می‌شوید، باخبر باشید. روزهای شنبه تا چهارشنبه مرکز خرید گالریا از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب می‌توانید به این مجتمع بروید و همچنین روزهای جمعه و روزهای تعطیل اینجا از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ باز است.

بیشتر بخوانید: رستوران های اوین ولنجک، از لوکس‌ترین تا دنج‌ترین


جاذبه‌های اطراف مرکز خرید گالریا 

  • توچال، دنیایی از سرگرمی و تفریح

یکی از جاذبه‌های نزدیک به مرکز خرید گالریا، توچال است. یک مکانی تفریحی که می‌توانید در آن انواع تفریحات مثل بانجی جامپینگ، تله‌سیژ، تله کابین و پیست اسکی و… را پیدا کنید. توچال از سورتمه سواری تا انواع بازی‌های واقعیت مجازی و تعداد زیادی از تفریحات دیگر را  در خودش جای داده است. 

توچال معروف‌ترین پناهگاه‌‌ها را برای کوهنوردان دارد تا بتوانند برای فتح قله توچال از این جاذبه دیدن کنند. این پناهگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند که به کوهنوردان این امکان را می‌دهند تا حداقل یک شب را در آن‌جا سپری کنند. 

معروف‌ترین بخش توچال بام تهران است که در بالاترین نقطه ولنجک قرار گرفته است. نقطه‌ای از تهران که انگار همه تهران در زیر پاهای شما قرار گرفته و یکی از بهترین ویو‌های تهران‌ را می‌توانید در این مکان ببینید. توصیه می‌کنیم این منطقه را حتما در شب بازدید کنید تا با اوج زیبایی آن رو به رو شوید. 

بیشتر بخوانید: پیست اسکی توچال را از دست ندهید

  • کاخ موزه سعدآباد ، گنجینه‌ای ارزشمند از تاریخ معاصر

مجموعه کاخ موزه سعد آباد از دیدنی‌ترین موزه‌های ایران به شمار می‌رود که دو سلسله پادشاهی آخر ایران یعنی پهلوی و قاجار در این کاخ زندگی می‌کردند. این مجموعه خود از موزه‌های مختلفی تشکیل شده است. کاخ موزه سعد آباد در وسط یک باغ سرسبز پر از درخت قرار گرفته است که حتی قدم زدن در این باغ بسیار بسیار لذت بخش است. 

ساعت بازدید از کاخ موزه سعدآباد در نیمه اول سال از ساعت ۹ صبح تا ۷ غروب است و در نیمه دوم سال از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر است. برای خرید بلیط به صورت حضوری در این کاخ، فقط تا ساعت ۱۵: ۳۰ وقت دارید. 

مرکز خرید گالریا ولنجک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahnaz Shaker

  • موزه زمان، دنیایی از ساعت‌های قدیمی

موزه زمان اولین موزه ساعت ایران است که در یک خانه قدیمی با معماری و تزیینات قدیمی قرار گرفته است. در این موزه با اولین ساعت‌هایی که در ایران ابداع شدند آشنا می‌شوید. حتی انواع ساعت‌های فرانسوی و آلمانی و سوئیسی هم در این موزه قرار دارد. معروف‌ترین ساعت‌های این موزه ساعت دکتر حسابی و ساعت آفتابی ناصرالدین شاه است. ساعت‌های قدیمی، دکوری، رومیزی و جیبی از قدیم تا به امروز را می‌توانید در این موزه پیدا کنید. 

در حیاط موزه زمان کافه رستورانی هم وجود دارد که می‌توانید در آن‌جا یک وعده غذایی مثل یک صبحانه کامل را میل کنید و با خیال راحت و بدون احساس گرسنگی به گشت و گذار خود در این موزه ادامه دهید. ساعت کاری این موزه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ غروب است. 

 

  • دربند، تفرجگاهی خاطره‌انگیز در شمال تهران

دربند یکی از خوش آب و هواترین منطقه‌های تهران است. جایی که هم می‌توانید در آن‌جا پیاده روی کنید، هم کوهنوردی کنید، هم به رستوران‌های شیک و لوکس آنجا سری بزنید و هم در سردترین روزهای سال در حین پیاده روی باقالی و بلال و انواع ترشی‌ها و لواشک‌ها را بخورید و امتحان کنید. دربند آن‌قدر در بین مردم معروف است که در اکثر تورهای تهران‌گردی نقش بسیار موثری دارد و همیشه مورد بازدید توریست‌های داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. 

بیشتر بخوانید: پیشنهادهای متنوع برای تفریحات کم‌هزینه در تهران


حالا با خواندن اطلاعات مرکز خرید گالریا، احتمالا خودتان هم متوجه شده‌اید که اینجا یک مرکز خرید لوکس و گران‌قیمت است. با توجه به موقعیت مکانی و امکانات و بقیه چیزهایی که در این مجتمع می‌بینید، میانگین قیمت‌های فروشگاه‌ها و رستوران‌های آن بالاتر از متوسط و حتی گران هستند اما خوب دیدن و تماشای فضای این مجتمع، لوستر خاص آن و گشت و گذار در آب‌و هوای منطقه ولنجک هزینه زیادی نمی‌خواهد.

البته شما شاید قبلا به این مرکز خرید رفته‌ باشید؟ امکاناتش چه‌طور بود؟ آیا این مرکز خرید تهران از مرکز خریدهای محبوب‌تان است؟ نظرات و نجربیات خود را به ما به اشتراک بگذارید تا خوانندگان ما بتوانند با راهنمایی شما به مرکز خرید گالریا تهران بروند.


سوالات متداول 

مرکز خرید گالریا تهران کجاست؟

این مجتمع در تهران، ولنجک، انتهای خيابان سيزدهم شرقی، پلاک پنج قرار دارد.

مالک مرکز خرید گالریا کیست؟

مرکز خرید گالریا با استناد به اطلاعات وبسایت محتمع گاریا می‌توان گفت به گروه مهندسی صحیح النسب تعلق دارد.

مرکز خرید گالریا چه امکاناتی دارد؟

اینجا فروشگاه‌های خرید از برندهای معروف دنیا، کافه و رستوران، سینما کودک، شهربازی روبو کیدز، پردیس سینمایی و رادیو گالریا و پارگینگ هوشمند اختصاصی دارد که می‌توانید از آن‌ها به راحتی استفاده کنید.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید گالریا کدام است؟

ایستگاه مترو تجریش نزدیکترین مترو به مرکز خرید گالریا در ولنجک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.