مرکز قلب تهران، تنها بیمارستان مدرن و مجهز قلب ایران

مرکز قلب تهران یک مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب تهران است که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران است. این بیمارستان دولتی که در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده را همه به‌اسم قطب های علمی پزشکی قلب و عروق تهران می‌شناسند.
این مرکز با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و کادر درمانی خوب، متخصصان و هیئت علمی فوق‌العاده، آماده ارائه خدمات آموزشی درمانی با بهترین کیفیت ممکن به بیماران است.
البته در کنار همه این خدمات، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این بیمارستان، داشتن بخش پذیرش بیماران بین‌المللی است که کلیه خدمات درمانی و سرپایی مراجعان خارجی را انجام می‌دهد. با این‌حساب آوازه مرکز قلب تهران نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه هم پیچیده است.


چطور به بیمارستان مرکز قلب تهران برویم؟

این بیمارستان قلب تهران در آدرس کارگر شمالی، نبش بزرگراه جلال آل احمد و در کنار بیمارستان شریعتی قرار دارد. شما می‌توانید از طریق وسایل نقلیه عمومی و همچنین خودرو شخصی راهی این بیمارستان شوید، برای دیدن آدرس دقیق روی نقشه کلیک کنید.

روی نقشه ببینید!

بهترین بیمارستان های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Maysam Fahimi

  • دسترسی با خودرو شخصی

این بیمارستان تقریبا در مرکز شهر تهران قرار دارد، با این حال دسترسی به آن از غرب و شمال تهران خیلی راحت‌تر است. برای این کار کافی شما با خودرو شخصی خود را به سمت بزرگراه چمران، جلال آل احمد و کردستان بروید. از اینجا به بعد هم باید به‌سمت کارگر شمالی که از خیابان‌های مرکزی تهران حرکت کنید تا به بیمارستان مرکز قلب تهران برسید.

  • دسترسی با مترو

کسانی که می‌خواهند با مترو به بیمارستان مرکز قلب تهران بروند می‌توانند از نزدیکترین ایستگاه‌های مترو به مرکز قلب تهران، یعنی ایستگاه مترو میدان انقلاب در خط چهار مترو تهران و یا ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس در خط شش استفاده کنند.

پس از پیاده شدن از مترو ادامه مسیر را می‌توانید با اتوبوس، تاکسی‌های گذری و یا به صورت پیاده طی کنید.

  • دسترسی با اتوبوس

مسیرهای دسترسی با اتوبوس از طریق اتوبوس‌های با کد ۲۵۹ پایانه معین به پایانه شهرک والفجر، خط اتوبوس ۳۸۸ مترو صادقیه به پایانه شهید بهشتی و خط ۲۳۶ کوی نصر به پایانه میدان ولیعصر انجام می‌شود. شما با سوار شدن به هریک از این خط‌های اتوبوس تهران می‌توانید در ایستگاه بیمارستان شریعتی پیاده شوید و به این بیمارستان تهران بروید.

بیمارستان قلب تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: هتل بیمارستان گاندی، اولین دهکده درمانی تفریحی ایران


چرا برای درمان بیماری‌های قلبی و عروقی باید به مرکز قلب تهران رفت؟

چون بیشتر خدمات تخصصی و فوق تخصصی فوق‌العاده‌ای این بیمارستان در حوزه‌های پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی بیماری‌های قلبی ارائه می‌دهد. این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان های تهران است و ۵۷۱ تخت فعال دارد و در آن انواع خدمات درمانی دیگر مثل مشاوره و برنامه‌های کنترل تغذیه، فیزیوتراپی و روانشناسی و بخش آنژیوگرافی با تجهیزات مدرن و پیشرفته در دو بخش مجزای بزرگسالان و کودکان هم ارائه می‌شود.

این بیمارستان شریعتی با داشتن آزمایشگاه‌های مجهز تشخیص طبی، بخش‌های تصویربرداری حرفه‌ای، سی تی اسکن، ام آر آی، اسکن هسته‌ای و بازتوانی قلبی مجهز و مدرن بهترین شرایط را برای درمان بیماران در نظر گرفته است.

البته شما می‌توانید از خدمات بخش‌های پاراکلینیکی و سرپایی مثل کلینیک‌های تخصصی، اکوکاردیوگرافی، هولتر مانیتورینگ فشار خون و نوار قلب، تست ورزش، آریتمی و سنکوپ که توانسته حرف اول را در زمینه‌ درمان بیماران قلبی می‌زند هم استفاده کنید.

بیمارستان های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی تهران


آموزش‌های پزشکی و درمانی در مرکز قلب تهران چه جایگاهی دارد؟

این مرکز در کنار درمان بیماران قلبی، جایی است که با داشتن کادر مجرب و هیئت علمی تمام وقت در جهت آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی رشته‌های قلبی و عروقی خدمت بزرگی به جامعه پزشکی می‌کند. تا جایی که این مرکز درمانی آموزشی توانسته تعداد زیادی از دستیاران تخصصی و فلوشیپ فوق تخصصی را در رشته‌های مختلف قلبی جذب کند و آموزش‌‌های پزشکی را کامل به آنها یاد دهند.


ساعات ملاقات در مرکز قلب تهران چطور است؟

ساعت ملاقات این بیمارستان با توجه به نوع بیماری مراجعه‌کنندگان متفاوت است:

ساعت ملاقات بخش‌های بستری غیر از بخش‌های ویژه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و جمعه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۴ عصر است.

بخش های بستری کودکان هم به‌جز بخش‌های ویژه همه روزه از شنبه تا جمعه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۴ عصر است.

بخش‌های سی سی یو بزرگسالان مرکز قلب تهران در همه روزهای هفته از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۴ عصر وقت ملاقات می‌دهد.

وقت ملاقات بخش‌های سی سی یو کودکان، مخصوص پدر یا مادر بیمار است که آن هم با هماهنگی مسئول بخش مرکز قلب تهران باید انجام شود.

ای سی یو بزرگسالان هم اصلا ساعت ملاقات ندارد و می‌توان گفت ممنوع است.ساعت ملاقات بیمارستان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Farzad Karkhani

بیشتر بخوانید: بیمارستان میلاد،‌ مشهورترین و شلوغ ترین بیمارستان‌ تهران


خدمات تخصصی قابل انجام در مرکز قلب تهران کدام‌ها هستند؟

اگر می‌خواهید در مورد خدمات ویژه‌ای که این بیمارستان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد بیشتر بدانید با ما در ادامه همراه شوید:

  • برخورداری از اورژانس ۲۴ ساعته که بدون محدودیت زمان خدمات می‌دهد

 بخش اورژانس این بیمارستان انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی قلبی و عروقی را به مراجعان می‌دهد. اینجا تجهیزات حمل و نقل اورژانس مثل آمبولانس، بالگرد وجود دارد و بیماران می‌توانند از خدمات کادر باتجربه و باسابقه این مرکز در طول شبانه‌روز برخوردار شوند.

  • انجام انواع عمل‌های جراحی قلب توسط پزشکان متخصص و کادر درمانی خوب

این مرکز با داشتن پزشکان متخصص و با تجربه و همچنین وجود تجهیزات منحصر به فرد، خدمات متنوع و شایسته ای به بیماران ارائه می‌دهد. در اتاق‌های عمل جراحی قلب باز  و قلب بسته و انواع عمل های قلب باز کودکان، ترمیم و تعویض دریچه‌های قلب و ترمیم اختلالات مادرزادی قلب انجام می‌شود.

در اتاق عمل مرکز قلب تهران یک تیم پزشکی که از اساتید جراح، بیهوشی و تیم کلینیکال پرفیوژن با تجربه در کنار هم مثل یک تیم منسجم کار می‌کنند تا بیماران در آرامش کامل و با بهترین مراقبت‌های درمانی، در سلامت کامل بعد از عمل به آغوش خانواده باز گردند.

مرکز قلب تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Eh San

بیشتر بخوانید: اجاره خانه مبله، اقامتی بی‌دردسر در جای‌جای تهران


مرکز قلب تهران با کدام بیمه ها طرف قرارداد است؟

بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت ایرانیان، بیمه نیروهای مسلح و با بیمه‌های تکمیلی بانک تجارت، ملت، سپه، صادرات ایران، کشاورزی، بانک مرکزی ایران، رفاه، ملی، مسکن و صنعت و معدن از بیمه‌های طرف قرارداد با این بیمارستان هستند.


اطلاعات و راه های ارتباطی

آدرس: تهران، کارگر شمالی ، نبش بزرگراه جلال آل احمد ، مرکز قلب تهران

شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۰۲۹۶۰۰

وب‌سایت: https://thc.tums.ac.ir

بیشتر بخوانید: بیمارستان فارابی، قطب علمی چشم پزشکی ایران


سوالات متداول

مرکز قلب تهران کجاست؟

این بیمارستان در مرکز شهر تهران و در کارگر شمالی، نبش بزرگراه جلال آل احمد قرار دارد.

کدام خدمات تشخیصی و درمانی در مرکز قلب تهران ارائه می شوند؟

در بیمارستان قلب تهران خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حوزه پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی بیماری‌های قلبی ارائه می‌شود.

مرکز قلب تهران با کدام بیمه ها قرارداد دارد؟

بیمه‌های تامین اجتماعی، بیمه سلامت ایرانیان و بیمه نیروهای مسلح و بیمه تکمیلی مراکز بانکی در این بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرکز قلب تهران، بیمارستان دولتی است یا خصوصی؟

اینجا یک بیمارستان دولتی است و از قطب های علمی پزشکی قلب و عروق کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.