رستوران پستو سعادت آباد، غذاهای ایتالیایی را تهران بخورید

از جذاب‌ترین تفریحات این روزهای تهرانی‌ها، شکم‌گردی در رستوران‌ های ایتالیایی است. رستوران‌ ایتالیایی پستو سعادت آباد یکی از رستوران های لوکس تهران در محله سعادت آباد است که برای زوج‌های جوان و دورهمی‌های دوستانه فوق‌العاده است. شما می‌توانید در این رستوران بنشینید و همان غذایی را بخورید که یکی در رستورانی در قلب رم نشسته و دقیقا همان غذا را می‌خورد.

با این حال انتخاب رستوران پستو یک انتخاب خوب برای تعطیلات و روزهای عادی هفته شماست. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با منو رستوران پستو و چیدمان داخلی آن تا انتهای این یادداشت همراه ما باشید.


رستوران پستو کجاست؟

رستوران پستو در محله سعادت آباد تهران قرار دارد و شما می‌توانید به آدرس میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع تجاری مارکیز سنتر و طبقه R این برج بروید و در محیط لوکس و زیبای روف گاردن آنجا لحظاتی را به خوشی بگذرانید.

رستوران گردی در سعادت آباد

منبع عکس گوگل مپ،عکاس Rose Shayeghi

بیشتر بخوانید: پاساژ رویال سعادت آباد، جایی برای خرید‌های لاکچری در غرب تهران


چیدمان داخلی رستوران پستو سعادت آباد چگونه است؟

طراحی این رستوران به گونه‌ای است که اگر هر قسمتی از آن را برای گذراندن وقت انتخاب کنید می‌توانید شاهد یک تکه از منظره بکر تهران و چشم‌اندازهای بی‌نظیرش باشید، زیرا هر گوشه‌ای از این رستوران جذاب حال و هوای خاصی دارد و شما می‌توانید هر قسمتی که با روحیه‌تان بیشترین سازگاری را دارد را برای نشستن انتخاب کنید. 

موقعیت و امکانات منحصر به فرد رستوران پستو می‌تواند یک روز عالی و به یادماندنی را برای شما و عزیزان رقم بزند.

پستو

منبع عکس گوگل مپ،عکاس Thapanee Kongngoenthong

شاید هم بخواهید مهمانی، ایونت و جشن های باشکوه خود را در این رستوران برگزار کنید که باید بگوییم که رستوران پستو سعادت آباد یک مکان فوق‌العاده برای برگزاری مراسم‌های شماست و در این راستا بسیار حرفه‌ای و تخصصی می‌تواند برنامه‌های شما را اجرا کند.

پارتیشن‌بندی و جدا بودن هر میز با فضای اختصاصی در این رستوران آنقدر خوب درست شده که همه آن را می‌پسندند. چون بدون مزاحمت دیگران می‌توانند آنجا با دوستان و خانواده خود دورهم باشند و خوش بگذرانند.

رستوران ایتالیایی سعادت آباد

منبع عکس گوگل مپ،عکاس Mohammad-Hossein Emami

بیشتر بخوانید: رستوران تهران بین، پاتوق رستوران‌گردهای لاکچری در سعادت آباد


منو کافه رستوران مازتی سعادت آباد چه چیزهایی برای خوردن دارد؟

غذاهای ایتالیایی به‌خاطر طعم فوق‌العاده‌ای که دارند تا حدودی نزدیک به ذائقه ایرانی‌ها است و همین دلیلی است تا غذاهای ایتالیایی در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کند. شما در پستو سعادت آباد می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی از پیتزا، ساندویچ، غذاهای دریایی و ایتالیایی گرفته تا سالاد و نوشیدنی و میان وعده را سفارش دهید و با بالاترین کیفیت آن را نوش‌جان کنید.

رستوران پستو

منبع عکس گوگل مپ،عکاس Negin Karbassian

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها


چطور به رستوران پستو سعادت آباد برویم؟

برای رفتن به رستوران پستو سعادت آباد شما هم می‌توانید از خودرو شخصی و هم وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

  • استفاده از ماشین شخصی

اگر بخواهید با ماشین شخصی به رستوران پستو در مارکیز سنتر بروید، کافی است بهترین مسیر رفتن به میدان کاج و مرکز خرید مارکیز سنتر را در گوگل مپ بزنید و از طریق اتوبان هاشمی رفسنجانی، اتوبان یادگار امام و اتوبان چمران راهی مرکز خرید مارکیز سنتر شوید.

وقتی به مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد رسیدید، کافی است که وارد پارکینگ این مجموعه شوید تا ماشین خود را پارک کرده و از طریق آسانسورهای مجموعه راهی رستوران پستو در طبقه R شوید.

  • استفاده از خط مترو

شاید هم بخواهید با وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به رستوران پستو در مارکیز سنتر بروید، شما با سوار شدن در مترو خط ۷ تهران می‌توانید در ایستگاه مترو میدان صنعت پیاده شوید و از آنجا با تاکسی‌ها یا اتوبوس‌هایس که به سمت میدان کاج می‌روند خودتان را به برج مارکیز سنتر و رستوران پستو سعادت آباد برسانید.

  • استفاده از اتوبوس‌های تندرو و شهری

برای استفاده از اتوبوس شما می‌توانید از هر نقطه تهران خودتان را به وسیله مترو به ایستگاه دانشگاه شریف برسانید. اینجا شما از ایستگاه مترو که خارج شدید، باید به سمت اتوبوس‌های میدان صنعت بروید و در میدان صنعت از اتوبوس پیاده شده و به کمک تاکسی‌‏ خودتان را به مرکز خرید مارکیز سنتر برسانید.

  • استفاده از تاکسی شهری

اگر  برای رفتن به رستوران پستو، نمی‌خواهید از اتوبوس و مترو استفاده کنید. برای این کار کافی است خودتان را تاکسی‌هایی که به سمت میدان صنعت، میدان آرژانتین و میدان آزادی می‌روند با تاکسی‌های خطی به سعادت آباد بروید و از آنجا هم دوباره با تاکسی‌هایی که به سمت میدان کاج می‌روند خودتان را به برج مارکیز سنتر و رستوران پستو برسانید.

روی نقشه ببینید!

فضای داخلی پستو

منبع عکس گوگل مپ،عکاس Rose Shayeghi

بیشتر بخوانید: سالن های ماساژ تهران، اینجا فقط به ریلکس شدن فکر کن


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با رستوران پستو

آدرس:‌ سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع تجاری مارکیز، طبقه R

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۲۲۷۲۲۱

ساعت کاری: این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳:۳۰ باز است.

صفحه اینستاگرام: pastofood

غذای ایتالیایی

منبع عکس گوگل مپ،عکاس Negin Tootoonchian

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


شاید شما تا‌به‌حال به رستوران پستو سعادت آباد رفته باشید به نظر شما کدام آیتم منوی پستو همیشه شما رو جذب خودش می‌کند؟ به‌نظرتان این رستوران می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما بسازد؟ البته اگر خاطره‌ای از این رستوران در برج مارکیز سنتر سعادت آباد را دارید با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

رستوران پستو کجاست؟

این رستوران در منطقه سعادت آباد و در میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع تجاری مارکیز، طبقه R قرار دارد.

ساعت کاری رستوران پستو تا چند است؟

این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۲۳:۳۰ باز است.

آیا منوی رستوران ایتالیایی پستو سعادت آباد قیمت گرانی دارد؟

بله این رستوران به‌خاطر قرار گرفتن در لوکس‌ترین منطقه تهران قیمت‌های گرانی دارد و البته کیفیت و تنوع غذاهای اینجا را نمی‌توان ندید گرفت.

در رستوران پستو چه غذاهایی ایتالیایی را می‌توانیم سفارش دهیم؟

در رستوران پستو سعادت آباد شما می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی از پیتزا، لازانیا ساندویچ و انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی، سالاد و نوشیدنی و میان وعده را سفارش دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.