خانه پنیر پرچک؛ کافه‌ای متفاوت با پنیرهای رنگارنگ

خانه پنیر پرچک از کافه‌های تازه تاسیس تهران است که اسمش را همه شنیده‌اند. یکی از دلیل شناخته شدن این کافه مدل و شکل و شمایلش که مشابه آن در تهران کمتر پیدا می‌شود. منوی خانه پنیر پرچک هر سلیقه‌ای رو راضی می‌کند و تنها شرط آن این است که پنیر دوست داشته باشید.
رفتن به این خانه پنیری مساوی با خوردن بهترین پیراشکی پنیر عمرتان. پس با این حال بهتر است بعد از خوردن غذاهای پنیری جا برای ماکیاتوی سرد، پنینی مرغ، انواع تست با پنیر، کیک زاخر و… هم بگذارید.
هر چند توجه کنید که قیمت‌ غذاهایی که اینجا سفارش می‌دهید، نسبت به دیگر کافه های تهران گران است و اینجا انتظار قیمت مناسب نداشته باشید.
برای اطلاع از آدرس، مسیرهای دسترسی، منو غذایی و شماره تماس کافه خانه پنیر پرچک تهران این یادداشت تهران مبله را بخوانید.


چطور به خانه پنیر پرچک برویم؟

از آنجایی که کافه پنیر پرچک در خیابان ولیعصر قرار گرفته است، می‌توانید از اتوبوس‌های بی آر تی ولیعصر برای رفتن به این کافه استفاده کنید. شما می‌توانید در ایستگاه پل همت از اتوبوس پیاده شده و راهی خانه پنیر شوید. اگر هم با ماشین شخصی‌ به کافه می‌روید، باید به شما بگوییم که کمی در پارک ماشین به مشکل می‌خورید، چون این کافه پارکینگ اختصاصی ندارد و منطقه در محدوده طرح ترافیک تهران قرار دارد.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس K1 Yari

بیشتر بخوانید: کافه های صبحانه دار تهران همراه با آدرس و تصاویر و منو


آدرس و راه های ارتباطی با کافه پنیری تهران

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه گل، خیابان ۳۲ ، پلاک ۲. (روی نقشه ببینید!)
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۵۲۲۵۵
ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و روز جمعه تا ساعت ۱۵ بعدازظهر.
وب سایت: http://www.parchak.com
صفحه اینستاگرام: parchakcheesehouse‌



بهترین صبحانه عمرتان را در خانه پنیر پرچک بخورید

همانطور که می‌دانید وعده غذایی صبحانه، مهمترین وعده غذایی روز است. چون شروع یک‌ روز خوب حس‌و‌حال ما را تا آخر روز ‌می‌سازد. پس با خوردن یک صبحانه‌ دلچسب آن هم با پنیرهای رنگارنگ می‌توانید روز خودتان را بسازید. این کافه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و جمعه‌ها تا ساعت ۱۵ باز است و شما می‌توانید بهترین صبحانه عمرتان را اینجا بخورید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Pooya Ranjbar

بیشتر بخوانید: کافه های خاص تهران را از کجا پیدا کنیم؟


مقایسه حس‌وحال خانه پنیری پرچک با بقیه کافه‌های تهران

اگر تصمیم گرفتید به کافه پنیر پرچک بروید، باید قبل از هر چیز علاقه‌مند به خوردن پنیر باشید. چون تنها شرط رفتن به این خانه است. کافه پنیر پرچک دو طبقه دارد و یک طبقه همکف و یک نیم طبقه بالا دارد. 

  • طبقه اول خانه پنیر پرچک؛ اینجا پر از پنیرهای رنگارنگ است

شما با ورود به طبقه اول خانه پنیر پرچک اولین چیزی که می‌بینید، همان یخچال پر از پنیر است که در آن انواع پنیرهای رنگارنگ را آنجا پیدا می‌کنید. شما می‌توانید با توجه به ذائقه خود هر آنچه را که دوست دارید را سفارش دهید.
البته در بین این پنیرها شما ممکن است بعضی از پنیرها و چیزکیک‌ها را ببینید که همه با پنیر درست شده‌اند. تا جایی که ممکن است شما اصلا اسم بعضی از پنیرها را نشنیده باشید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس AshKan Ardalan

  • نیم طبقه دوم خانه پنیر پرچک؛ فضای اصلی کافه اینجاست

در نیم طبقه کافه پنیر پرچک شما وارد فضای اصلی کافه می‌شوید. فضایی که در آن میز و صندلی‌هایی از جنس چوب و به رنگ‌ سفید در نزدیکی به‌هم چیده شدند و فضای دنجی را ایجاد کرده‌اند.
یادتان باشد که رنگ کافه به شکل پنیر بوده و همه جا در خانه پنیر خیابان ولیعصر سفید و روشن است. پس اگر دنبال یک جای تاریک و تا حدودی کم نور هستید، خانه پنیر پرچک قطعا به درد شما نمی‌خورد.
خانه پنیر تهران از صبح تا ظهر، جای خوبی برای درس خوندن و کار کردن است، چون اگر ۳ تا ۴ ساعت هم اینجا سر میز بنشینید، کسی کاری به شما ندارد.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahdieh Foroumandi

بیشتر بخوانید: میدان ونک تهران، خاطره‌بازی، خرید و پیاده‌روی همه باهم 


در کافه پنیر پرچک چی بخوریم؟

این کافه که در نزدیکی پارک ساعی تهران است هم غذای اصلی و هم پیش غذا و کلی نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد.
منو کافه پرچک انواع قهوه‌ها، نوشیدنی‌های گرم، دمنوش‌ها، شیک، گلاسه، کوکتل و نوشیدنی‌های سرد دارد. شما می‌توانید در کنار این نوشیدنی‌ها از انواع کیک، دسر و‌ یا کیک‌های پنیری نیویورکی ساده، چیزکیک شاتوت، کلاسیک یا نوتلا سفارش دهید.
در منو اصلی خانه پنیر پرچک ساندویچ‌های مرغ کاری، مرغ با بادمجان یا جعفری و ژامبون بوقلمون را می‌توانید انتخاب کنید.
بعد هم می‌توانید از قسمت آخر منو بشقاب‌های غذا مثل بورک پنیر، اسنک پنیر، پنیر کبابی و سوخاری، پاستا و.. را سفارش دهید.
به این نکته دقت کنید که در خانه پنیر پرچک قبل از انتخاب غذای اصلی، از قسمت سالاد‌ها پیش غذای جذابی را برای خودتان انتخاب کنید تا غذای اصلی شما آماده شود.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس AmirHossein Elahi

بیشتر بخوانید: رستوران های گاندی و ونک، ترکیبی از سنت و مدرنیته


شاید این روزها بخواهید در طولانی‌ترین خیابان تهران یعنی ولیعصر ساعتی را اول صبح قدم بزنید و یه صبحانه خوشمزه بخورید، پیشنهاد می‌کنیم سری به خانه پنیر پرچک بزنید. البته شاید قبلا به خانه پنیری تهران رفته باشید. نظرتان در مورد این کافه خاص تهران چیست؟ آیا محیط و منو غذایی آنجا را دوست داشتید؟
بیشترین جذابیت خانه پنیر پرچک چیست؟ آیا رفتن به این کافه را به بقیه دوستان خود هم پیشنهاد می‌دهید. نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا خوانندگان تهران مبله از تجربیات ارزشمند شما استفاده کنند.


سوالات متداول

آدرس کافه پنیر پرچک کجاست؟
خانه پنیر تهران در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه گل، خیابان ۳۲ پلاک ۲ قرار دارد.
در کافه پنیر پرچک چی بخوریم؟
اینجا شما می‌توانید انواع پیش غذاها، غذای اصلی و صبحانه را سفارش دهید و روز خود را با پنیرهای رنگارنگ شروع کنید.
قیمت‌ غذاها در منو خانه پنیر پرچک چطور است؟
قیمت‌های غذاها و پیش غذاها در منو خانه پنیر پرچک نسبت به دیگر کافه‌های تهران گران‌تر است. پس انتظار قیمت پایین نداشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.