مارکیز سنتر سعادت آباد، از مرکز خریدهای تو دل برو تهران

شاید تا به حال در بین مرکز خریدهای معروف تهران اسم مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد را نشنیده‌ باشید. البته که حق دارید، چون این مرکز خرید از مجلل ترین مرکز خریدهای تهران است که به تازگی در منطقه سعادت آباد تاسیس شده است.

حالا اگر برای شما هم جالب شده که بدانید دقیقا مجتمع تجاری مارکیز سنتر کجاست و چطور مرکز خریدی است و چه امکاناتی برای تفریح و سرگرمی شما دارد، این مطلب تهران مبله را پیشنهاد می‌کنیم حتما بخوانید.


مارکیز سنتر تهران کجاست؟ چطور به این مرکز خرید سعادت آباد برویم؟

مارکیز سنتر در محله سعادت آباد تهران قرار دارد و شما می‌توانید به آدرس میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع تجاری مارکیز بروید و با گشت‌وگذار و خرید از برندهای لوکس، برای استراحت در رستوران‌ها و کافه‌های دنج لحظاتی را به خوشی بگذرانید.

روی نقشه ببینید!

مرکز خرید مارکسز سنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Milad Jafari

برای رفتن به مارکیز سنتر سعادت آباد شما می‌توانید خودرو شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی را انتخاب کنید که تمامی مسیرها را برای شما با جزییات کامل توضیح می‌دهیم:

دسترسی با خودرو شخصی

اگر بخواهید با ماشین شخصی به مارکیز سنتر بروید، کافی است بهترین مسیر رفتن به میدان کاج و مرکز خرید مارکیز سنتر را در گوگل مپ بزنید و از طریق اتوبان هاشمی رفسنجانی، اتوبان یادگار امام و اتوبان چمران راهی مرکز خرید مارکیز سنتر شوید.

وقتی به مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد رسیدید، کافی است که وارد پارکینگ این مجموعه شوید تا ماشین خود را پارک کرده و با خیال راحت از این مرکز خرید دیدن کنید.

دسترسی با وسایل نقلیه عمومی

  •  خط مترو

شاید هم بخواهید با وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به رستوران پستو در مارکیز سنتر بروید، شما با سوار شدن در مترو خط ۷ تهران می‌توانید در ایستگاه مترو میدان صنعت پیاده شوید و از آنجا با تاکسی‌ها یا اتوبوس‌هایس که به سمت میدان کاج می‌روند خودتان را به برج مارکیز سنتر سعادت آباد برسانید.

  •  اتوبوس‌های تندرو و شهری

برای استفاده از اتوبوس شما می‌توانید از هر نقطه تهران خودتان را به وسیله مترو به ایستگاه دانشگاه شریف برسانید. اینجا شما از ایستگاه مترو که خارج شدید، باید به سمت اتوبوس‌های میدان صنعت بروید و در میدان صنعت از اتوبوس پیاده شده و به کمک تاکسی‌‏ خودتان را به مرکز خرید مارکیز سنتر برسانید.

  •  تاکسی های شهری

اگر  برای رفتن به رستوران پستو سعادت آباد، نمی‌خواهید از اتوبوس و مترو استفاده کنید. برای این کار کافی است خودتان را تاکسی‌هایی که به سمت میدان صنعت، میدان آرژانتین و میدان آزادی می‌روند با تاکسی‌های خطی به سعادت آباد بروید و از آنجا هم دوباره با تاکسی‌هایی که به سمت میدان کاج می‌روند خودتان را به برج مارکیز سنتر برسانید.

مارکیز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس amin seyyedi

بیشتر بخوانید: پاساژ رویال سعادت آباد، جایی برای خرید‌های لاکچری در غرب تهران


درباره مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد بیشتر بدانید

همانطور که گفتیم مارکیز سنتر یک مرکز خرید تازه تاسیس در تهران است که ظاهر بسیار زیبایی دارد. اینجا شما می‌توانید از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های بسیار جذابی دیدن کنید و در نهایت از برندهای باکیفیت خرید کنید.

چیزی که در مارکیز سنتر سعادت آباد خیلی به چشم می‌آید، فروشگاه‌هایی است که در عرضه کالا و محصولات تنوع بسیار بالایی دارند. تا جایی که شما می‌توانید برای خرید انواع لباس‌ها، اکسسوری‌ها، عطر و اجناس دیگر مثل وسایل الکترونیکی و وسایل ورزشی به آنجا مراجعه کنید و از بهترین‌‌های آنجا برای خودتان انتخاب کنید.

فروشگاه های مارکیز سنتر

منبع عکس صفحه اینستاگرام مارکیز سنتر

بخش دیگری که در مارکیز سنتر سعادت آباد وجود دارد بخش مخصوص فروش لوازم و اسباب‌بازی‌های مخصوص کودکان است.
شما می‌توانید اسباب بازی‌های با‌کیفیت، درجه یک و خارجی زیادی را در این مجموعه پیدا کنید و محصولات مورد نظر خود را از مارکیز سنتر سعادت آباد خریداری کنید.
البته بعد از چرخیدن و دور زدن در فروشگاه‌های مارکیز سنتر می‌توانید خودتان را مهمان فودکورت این مرکز خرید تازه تاسیس تهران کنید.
اینجا شما با رفتن به رستوران پستو مارکیز سنتر می‌توانید هر نوع غذای ایتالیایی که دوست دارید را نوش‌جان کنید و یا با خوردن قهوه و نوشیدنی‌ها در کافه‌ اوستریا دوباره خودتان را برای دیدن بخش‌های مختلف مارکیز سنتر آماده کنید.

فودکورت مارکیز سنتر

منبع عکس صفحه اینستاگرام مارکیز سنتر

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


چه امکاناتی در مارکیز سنتر برای تفریح و سرگرمی وجود دارد؟

افرادی که قصد دارند تا از مرکز خرید مارکیز سنتر بازدید کنند، یکی از سوالات بسیار مهمی که همان ابتدا می‌پرسند این است که این مرکز خرید چه امکاناتی دارد؟ باهم مهمترین‌ها را اینجا بررسی خواهیم کرد:

  • باشگاه فیول استیشن، اینجا برای ریلکس شدن آماده شوید

اگر شما به دنبال جایی برای تفریح، ریلکسیشن و ورزش در محله سعادت آباد هستید، می‌توانید به طبقه چهارم مارکیز سنتر بروید. در باشگاه فیول استیشن با انواع کلاس های گروهی و خصوصی ورزشی، اسپا و ماساژ خودتان را به آرامش بسپارید.

این باشگاه در همه روزهای هفته به‌خصوص در تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی است تا بتوانید خستگی روزهای کاری و استرس‌ها را آنجا برطرف کنید و با حال خوش به خانه برگردید.

باشگاه فول استیشن

منبع عکس گوگل مپ، عکاس amin seyyedi

بیشتر بخوانید: با تفریحات لوکس در تهران آشنا شوید

  • بالونیا، بهترین انتخاب والدین برای سرگرمی کودکان 

شاید شما در بازدید از مرکز خرید مارکیز سنتر فرزند خود را به‌همراه خود برده باشید، اصلا جای نگرانی ندارد شما می‌توانید در طبقه سوم مارکیز سنتر به خانه بازی کودک بالونیا‌ بروید و کودکان خود را برای بازی و تفریح آنجا بگذارید.
در این مکان انواع بازی و سرگرمی مخصوص کودکان وجود دارد. در بالونیا علاوه بر سرگرم شدن فرزندتان، می توانید ساعتی را به دور از دغدغه در کافه دنجی که مخصوص والدین است، آرامش داشته باشید.
یا به فروشگاه‌های مارکیز سنتر بروید و چرخی در آن‌ها زده و در صورت تمایل خریدهای خود را انجام دهید.

بالونیا مارکیز سنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Lnaz Maleki

  • بوکلند مارکیز سنتر، خریدهای خود را یکجا تهیه کنید

مارکیز پنجمین شعبه‌ بوکلند است که در سال ۱۴۰۱ در مارکیز سنتر سعادت آباد تاسیس شد. این شعبه بوکلند نسبت به شعبه‌های دیگر فضایی دنج و دلچسب دارد، مناسب نشستن و ساعتی فارغ از هیاهوی بیرون مطالعه کردن است. البته در این مجموعه شما با معاشرت بچه‌های بوکلند می‌توانید از کتاب‌های جدید و منابع روز دنیا باخبر شوید و همه را یکجا سفارش دهید.

بوکلند مارکیز سنتر

منبع عکس صفحه اینستاگرام مارکیز سنتر

راستی خوب است بدانید که بوکلند مارکیز سنتر در مجاورت کافه‌ اوستریا است که همین نزدیکی می‌تواند طعم خوش قهوه را با ساعتی ورق زدن کتاب‌‌ها برای شما دلچسب کند.

کافه اوستریا مارکیز سنتر سعادت آباد

منبع عکس صفحه اینستاگرام مارکیز سنتر

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران، از دنج ترین تا لوکس‌ترین


قیمت در فروشگاه‌های مارکیز سنتر چطور است؟

از موقعیت و لوکیشن مارکیز سنتر سعادت آباد شما به‌راحتی می‌توانید حدس بزنید که قیمت لباس‌ها و اجناس دیگر اینجا تقریبا بالاست. اینجا شما نباید انتظار خرید لباس های ارزان را داشته باشید.
اگر شما اهل دنیای مد هستید و به لباس‌های مد روز و با‌کیفیت علاقه دارید و ترجیح می‌دهید که از برندهای نام آشنا خرید کنید، بهتر است که به مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد بروید و از فروشگاه های آنجا دیدن کنید.

مرکز خرید مارکیز آدرس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahshid Far

بیشتر بخوانید: معرفی 4 مورد از مراکز خرید غرب تهران


ساعت کاری و راه های ارتباطی با مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی، پلاک ۷۰

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۲۲۰۷۵۸

ساعت کاری: این مجموعه همه روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

صفحه اینستاگرام: @markizcenter

رستوران مرکز خرید مارکیز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس amin seyyedi

بیشتر بخوانید: اجاره خانه مبله، اقامتی بی‌دردسر در جای‌جای تهران


راستی شما از مرکز خرید مارکیز سنتر دیدن کرده‌اید؟ آنجا را چطور دیدید؟ لباس‌های این مرکز خرید گران است؟ یا اطلاعات خاصی درباره آن دارید. تجربه‌ها و نظرات ارزشمند خود را با ما و خوانندگان تهران مبله در میان بگذارید. 


سوالات متداول

مارکیز سنتر کجاست؟
مرکز خرید مارکیز در محله سعادت آباد تهران و در میدان فرهنگ و خیابان سرو شرقی قرار دارد.
نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید مارکیز سنتر کدام ایستگاه است؟

شما برای رفتن به این مرکز خرید باید به ایستگاه مترو میدان صنعت بروید. از آنجا با تاکسی و یا اتوبوس خودتان را به مارکیز سنتر برسانید.

اسم رستوران مارکیز سنتر چیست؟

رستوران پستو مارکیز از بهترین رستوران‌های مارکیز سنتر است که برای خوردن یک غذای خوشمزه ایتالیایی می‌توانید خودتان را مهمان آنجا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.