هایلند آرژانتین، عطر و ادکلن اصل را از اینجا بخرید

هایلند آرژانتین از فروشگاه‌های بزرگ و معروف تهران است که تمام برندهای اصل لوازم آرایشی، عطر و ادکلن را می‌توان آنجا پیدا کرد. این مرکز خرید تهران را می‌توان از فروشگاه های لوکس تهران هم دانست که بیشتر به‌خاطر محصولات آرایشی بهداشتی و عطر و ادکلن معروف شده تا جایی که باید گفت اگر قصد خرید عطر و ادکلن اصل دارید باید راهی هایلند آرژانتین شوید.
برای اینکه بیشتر در مورد مرکز خرید هایلند آرژانتین و مسیرهای دسترسی به آن بدانید در ادامه همراه ما در تهران مبله باشید.


هایلند تهران کجاست؟

مرکز خرید هایلند یک مرکز خرید دو طبقه در نزدیکی میدان آرژانتین است که در ابتدای خیابان بخارست (احمد قصیر) و پلاک ۵۱ قرار دارد. البته تابلوی فروشگاه کاملا مشخص است و همه تهرانی‌ها بیشتر این مرکز را به‌ اسم یک مرکز لوازم آرایشی می‌شناسند.

 هایلند آرژانتین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahshid Far

بیشتر بخوانید: رستوران شاندیز جردن، جایی برای خوردن شیشلیک‌های آبدار و ترد


چطوری به هایلند آٰرژانتین برویم؟

  • استفاده از خودرو شخصی

شاید شما بخواهید با خودرو شخصی خود راهی هایلند آرژانتین شوید. ممکن است که شما از مسیرهای مختلف راهی اینجا شوید و فقط یادتان باشد که اگر در محدوده طرح ترافیک تهران هستید، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید.

 مثلا اگر در مناطقی مثل میدان انقلاب، هفت تیر، طالقانی، قائم مقام و ولیعصر هستید و می‌خواهید به سمت احمد قصیر و هایلند بروید باید طرح را در نظر بگیرید تا جریمه نشوید.

  • استفاده از مترو

اگر می‌خواهید با مترو راهی هایلند آرژانتین شوید، نزدیکترین ایستگاه مترو به هایلند، ایستگاه مترو میرزای شیرازی است. البته شما باید ادامه مسیر را با تاکسی، اتوبوس و یا پیاده بروید تا به این مرکز خرید تهران برسید.

  • استفاده از اتوبوس

 شاید هم بخواهید با اتوبوس راهی هایلند شوید. برای این کار کافی است اتوبوس‌هایی که به سمت میدان آٰرژانتین در حرکت هستند را سوار شوید و در نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان یعنی ایستگاه اتوبوس میدان آرژانتین پیاده شوید و در احمد قصیر راهی هایلند شوید.

  • استفاده از تاکسی های شهری

برای رفتن به مرکز خرید هایلند از طریق تاکسی شهری، کافی‌ است سوار تاکسی‌های میدان آرژانتین شوید. این تاکسی‌ها شما را در هر نقطه تهران که باشید در میدان آرژانتین پیاده می‌کنند و از اینجا تا هایلند هم راه زیادی ندارید که می‌توانید پیاده این مسیر را بروید.

روی نقشه ببینید!

هیلند

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Faramarz Mohazab Balaghi

بیشتر بخوانید: تهرانگردی در شب ؛ معرفی بهترین بام های تهران


هایلند آرژانتین چه چیزهایی برای خرید کردن دارد؟

مرکز خرید هایلند دو طبقه دارد. طبقه اول بیشتر مربوط به مواد غذایی و بهداشتی است و طبقه دوم عطر و ادکلن.

اگر به طبقه اول هایلند آرژانتین بروید، شما انواع مواد غذایی خارجی و وسایل بهداشتی همچون اسپری‌های خوشبو کننده بدن، محصولات مراقبت از پوست و مو را می‌توانید از برندهای معتبر پیدا کنید.

اینجا شما حتی مجله‌های خارجی سلامت و سبک زندگی را می‌بینید که می‌توانید برای بالا بردن اطلاعات خود از آنها استفاده کنید.

هایلند آرژانتین ساعت کار

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Kashef

بیشتر بخوانید: مرکز خرید گالریا، جایی برای خریدهای شیک از برندهای معروف


طبقه دوم هایلند را همه به اسم مرکز بورس عطر و ادکلن تهران، لوازم آرایشی و تزئینی می‌شناسند. خوب است بدانید که در طبقه دوم جایی هم برای دیزاین کادو وجود دارد، یعنی شما می‌توانید هدیه‌هایی که خریده‌اید را به افراد مسئول در کانترهای فروش بدهید تا برایتان به زیباترین شکل ممکن کادو کنند. 

عطرهای این فروشگاه از هر برندی در هایلند دیده می‌شوند. شما می‌توانید از تستر انتخاب عطر یا ادکلن جدید که در کنار هر یک گذاشته شده استفاده کنید.

با این حال شما می‌توانید بدون دغدغه و عجله هر کدام را تست کرده تا آنچه که مدنظرتان است را بخرید.

هایلند عطر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohsen Ghadrdan

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


چرا قیمت‌ محصولات در هایلند آرژانتین بالاست؟

لوازم آرایشی و زیورآلات هایلند آرژانتین همه خارجی و از برندهای مشهور هستند، با این حال با توجه به معتبر بودن برند محصولات مرکز خرید هایلند، قیمت‌ها اینجا بالاست و تنوع و کیفیت بسیار خوبی دارد.

پالت‌های رنگی سایه‌های چشم، رژگونه‌ها و انواع کرم‌پودرهای آرایشی و دنیای لاک‌ها که در آن از یک رنگ در صدها تناژ دیده می‌شود، همه برند و اصل بوده و همین دلیل توانسته هایلند را بهشت استفاده‌کنندگان لوازم آرایشی در ایران تبدیل کند.

توجه داشته باشید که هایلند مرکز خرید لوکسی بوده و به جز شعبه آرژانتین، شعبه دیگری در تهران ندارد و شما می‌توانید از اینجا محصولات آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن و وسایل تزیینی خود را با کیفیت و قیمت گران خریداری کنید.

هایلند آرژانتین price

منبع عکس گوگل مپ، عکاس bahador mirrahimi

بیشتر بخوانید: مرکز خرید میرداماد، از قدیمی‌ترین بازار های خرید پایتخت


آیا هایلند آرژانتین پارکینگ برای پارک خودرو دارد؟

هایلند آرژانتین پارکینگ برای پارک خودرو ندارد و شما برای رفتن به این مرکز خرید باید این نکته را در نظر بگیرید که ماشین خود را در جایی امن پارک کنید.

بیشتر بخوانید: سالن های ماساژ تهران، اینجا فقط به ریلکس شدن فکر کن


راه های ارتباطی با هایلند تهران

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان بخارست (احمد قصیر)، پلاک ۵۱

تلفن تماس: ۰۲۱۴۱۶۸۸۰۰۰

ساعت کاری: این مجموعه همه روزه به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است اما در روزهای پنجشنبه، هایلند از ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب فعال است.

وب‌سایت: https://hilandbeauty.com

صفحه اینستاگرام: hilandbeauty

هایلند بیوتی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Kashef

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال لوازم آرایشی، عطر و ادکلن‌های برند و اورجینال هستید، حتما به هایلند آرژانتین سر بزنید. شاید هم قبلا به آنجا رفته‌اید و از فروشگاه‌های آنجا خرید کرده باشید. اگر پاسخ‌تان مثبت است به ما بگویید که چه چیزهایی از هایلند‌ آرژانتین خرید کرده‌اید؟ آیا محصولاتی که گرفتید اصل بودند؟ آیا از خرید خود راضی بودید؟

نظرات و تجربیات خود را با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید تا همه خوانندگان بتوانند از راهنمایی شما در رفتن به هایلند استفاده کنند.


سوالات متداول

هایلند تهران کجاست؟

این مرکز خرید در میدان آرژانتین و در خیابان نلسون ماندلا، شهید احمد قصیر (بخارست)، پلاک ۵۱ قرار دارد.

ساعت کاری هایلند آرژانتین تا چند است؟

همه روزه به جز روزهای پنجشنبه‌ هایلند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز و در روزهای پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب باز است.

نزدیکترین مترو به مرکز خرید هایلند کدام است؟

مترو میرزای شیرازی نزدیکترین ایستگاه به مرکز خرید هایلند است و شما می‌توانید پس از پیاده شدن از مترو با تاکسی خودتان را به هایلند آٰرژانین در خیابان احمد قصیر برسانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.