مرکز خرید میرداماد، از قدیمی‌ترین بازار های خرید پایتخت

شاید از زبان بعضی‌ها شنیده باشید که می‌گویند برویم پاساژ رودبار. بعد تعجب می کنید که پاساژ رودبار کجاست؟ چرا در تهران همچین اسمی دارد و چرا تا حالا نشنیده‌اید؟ پاساژ رودبار همان مرکز خرید میرداماد است.

روی نقشه ببینید!


مرکز خرید میرداماد کجاست؟

پاساژ میرداماد در بلوار میرداماد، خیابان رودبار، نزدیک و نرسیده به میدان مادر قرار دارد. الان متوجه شدید که چرا بهش پاساژ رودبار هم می‌گویند. 

ساعت کاری پاساژ میرداماد: ۱۰ صبح تا ۲۲. 

این‌جا پارکینگ هم دارد و نگران پیدا کردن جای پارک در خیابان‌های شلوغ اطراف نخواهید بود. 

پاساژ گردی در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس E Gramifar

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


پاساژ میرداماد؛ مرکز خرید قیمت مناسب تهران

این پاساژ یکی از قدیمی‌ترین پاساژهای تهران است. با این‌که در زمان خودش خیلی مدرن ساخته شده و الان به چشم خیلی قدیمی نمی‌آید.

این‌جا تقریبا هر چیزی از پوشاک، طلا، اکسسوری و… بخواهید یک مغازه برایش پیدا می‌کنید و قیمت‌ها نسبت به جاهای دیگر در این منطقه منصفانه است. 

اگر دنبال یک خرید با قیمت مناسب در تهران هستید، مرکز خرید میرداماد یکی از گزینه‌های خوب است. 

پاشاژگردی در میرداماد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Persia_T2

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران کدام است؟


اطراف پاساژ میرداماد

مترو

پاساژ میرداماد نزدیک میدان مادر یا همان میدان محسنی است. مترویی وجود ندارد که برای رسیدن به این مرکز خرید نیاز به هیچ پیاده‌روی نباشد اما دسترسی خوبی دارد. 

برای مثال هم می‌توانید مترو میرداماد پیاده شوید و از آن‌جا یک ربع تا بیست دقیقه در بلوار میرداماد ‌پیاده‌روی کنید تا به خیابان رودبار و پاساژ میرداماد برسید. 

ایستگاه مترو شریعتی به این پاساژ خیلی نزدیک‌تر است. فاصله مترو شریعتی تا پاساژ میرداماد ۳ دقیقه پیاده است. 


خوردنی و نوشیدنی

محل خوبی برای خرید آمده‌اید چون در منطقه زنده‌ای قرار دارد، از این جهت که اطرافش پر از مغازه‌های دیگر، رستوران  کافی‌شاپ‌های مختلف است. از رستوران‌ها و فست‌فود‌های نزدیک به پاساژ میرداماد می‌شود از فست‌فود باروژ، برگر ذغالی، وی‌کافه و پاست فکتوری و رستوران پردیس ملل گفت.

فست فود پاروژ‌ مرکز خرید میرداماد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mahdi mahdi

بیشتر بخوانید: جاذبه های تفریحی و مکان های دیدنی شمال تهران


در نزدیکی مرکز خرید میرداماد از کجا دیدن کنیم؟

پل طبیعت، پارک آب و آتش و پارک طالقانی از جاهای نزدیک به پاساژ میرداماد است که برای گشت‌وگذار و تفریح خیلی مناسب است. اگر وسیله نقلیه شخصی داشته باشید خیلی راحت می‌توانید به این مکان‌ها بروید. 

توی خود پل طبیعت هم کافی‌شاپ و رستوران پیدا می‌کنید.

میدان مادر میرداماد هم که پر از لباس‌ عروس‌فروشی است. اگر در گیرودار عروسی هستید می‌توانید بعد از خریدتان از مرکز خرید میرداماد به این مزون‌ها هم سر بزنید. 

اگر باز هم دنبال پاساژ میرداماد هستید به مجتمع تجاری اداری رز میرداماد هم می‌توانید بروید. این مجتمع به مترو میرداماد خیلی نزدیک است. در همین اطراف یک شهر کتاب بزرگ و خواستنی هم پیدا می‌کنید. 

مرکز خرید آرین در همین راستا قرار دارد که برای خرید کت و شلوار و لباس مردانه است. اطراف آن باز هم از برندهای دیگر لباس مردانه پیدا می‌کنید. 

مرکز خرید در میرداماد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس vahid bolhasani

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


ما در این مطلب شما را با مرکز خرید میرداماد تهران در شمال پایتخت آشنا کردیم. این مرکز خرید تهران علاوه بر واحدهای مختلف تجاری، اداری فروشگاه‌های برند معتبری از قدیم اینجا بوده و شما می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید را با قیمت بسیار مناسب از پاساژ بخرید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم از این بازار قدیمی پایتخت بازدیدکنید و تجربه های خود را با ما در میان بگذارید.


سوالات متداول

آدرس مرکز خرید میرداماد کجاست؟
این مرکز خرید تهران در بلوار میرداماد، بعد از میدان مادر و خیابان رودبار قرار دارد.

ساعت کاری مرکز خرید میرداماد چند است؟
این مرکز خرید تهران همه روزهای هفته به‌جز روزهای تعطیل و جمعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای بازدید باز است.

چجوری به پاساژ میرداماد تهران برویم؟
ایستگاه مترو میرداماد بهترین مسیر دسترسی به پاساژ میرداماد است. از ایستگاه میرداماد شما با کمی پیاده روی به پاساژ می‌رسید.
البته از ایستگاه‌های شریعتی و شهید حقانی هم می‌توان برای رفتن به این مرکز خرید تهران استفاده کرد. اگر هم می‌خواهید با خودروی شخصی خود به مرکز خرید میرداماد بروید، باید خودتان را به بزرگراه شهید حقانی برسانید و از آنجا خود را به میدان میرداماد و خیابان رودبار برسانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.