کافه لونا لانژ، تجربه طعم‌های تازه در فضای مدرن

معمولا خاطرات خوب از کنار هم چیدن لحظه‌های قشنگ ساخته می‌شوند. کافه لونا لانژ در غرب تهران، کافه‌ای با دکور متفاوت و قهوه‌های خاص است. اگر به‌دنبال طعم‌های خاص قهوه و خوراکی‌های خوشمزه هستید که مشابه آن در هیچ کافه‌ای نباشد، کافه لونا لانژ می‌تواند پیشنهاد خوبی برایتان باشد.


چطور به کافه لونا لانژ برویم؟

برای رفتن به کافه لونا لانژ باید در تهران به اتوبان اشرفی اصفهانی، خیابان قموشی، شهرک هما، بلوار عربشاهی، داخل پارکینگ فاز ۲ و میدان نهج البلاغه بروید. برای دیدن آدرس دقیق کافه روی نقشه را کلیک کنید.

روی نقشه ببینید!

شما می‌توانید با اتوبوس‌های که به‌سمت شهرک هما می‌روند در ایستگاه اتوبوس بهار پیاده شوید و به کافی شاپ لونا لانژ بروید.

ایستگاه متروی مرزداران هم به‌تازگی در خط ۶ مترو تهران راه‌اندازی شده که در نزدیکی لونا لانژ است و شما می‌توانید از آن برای رفتن به این کافه استفاده کنید.

کافه لونا لانژ

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: رستوران تهران بین، پاتوق رستوران‌گردهای لاکچری در سعادت آباد


شاید این روزها تصمیم گرفتید که برای ماموریت کاری و درمانی و یا تفریح به تهران سفر کنید، قطعا برای استراحت و شب ماندن باید محل اقامت مناسبی را برای خود و یا خانواده انتخاب می‌کنید. اگر به‌دنبال اجاره خانه روزانه در تهران هستید، واحدهای شیک و تمیز تهران مبله با قیمت خوب می‌تواند حس بودن در خانه را در شما ایجاد کند.


منو کافه لونا لانژ، فارغ از روزمرگی‌ها اینجا قهوه و خوراکی بخور

منو این کافه با داشتن ساندویچ‌های اصیل فرانسوی با پنیر گودا و سس مخصوص، سالاد اسفناج با پرتقال و توت فرنگی که با توجه به میوه‌های فصل بیشتر درست می‌شود طرفداران مخصوص خود را دارد.

در منو کافه لونا لانژ شیک‌ها متنوع مثل شیک نوتلا و دبل چاکلت و شیک‌های ترکیبی از میوه‌های مختلف و دم نوش‌های اختصاصی حرف اول را می‌زنند. از جذابیت‌های کافه لونا لانژ منوی قهوه آن است که توسط River بسته شده و از همین نوع قهوه بیشتر استفاده می‌کنند.

گاهی وقت‌ها به‌خصوص در روزهای سرد سال شاید شما دوست داشته باشید که یک قهوه‌ با حجم زیاد دستتان باشد و آن را مزه مزه کنید آمریکانو‌های لونا لانژ گزینه خیلی خوبی است. البته موکا‌های کافه لونالانژ‌ با خامه زیادی تزیین می‌شود که برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌تواند گزینه خیلی خوبی باشد.

هر چند لونا لانژ خیلی بزرگ نیست و نهایت ۴۰ صندلی برای مهمانان دارد و اگر شما به این کافه در غرب تهران بروید، معمولا هم یکی دو تا جای خالی در گوشه‌و‌کنار کافه پیدا می‌کنید که خستگی روزمره خود را آنجا برطرف کنید. هرچند بهترین چیزی که باید تو لونالانژ سفارش بدهید، قهوه مخصوص اسپرسو است که جایی برای حرف زدن نمی‌گذارد.

منو کافه لونا لانژ

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: بهترین کافه های تهران، لذت کافه‌گردی‌ با تهران مبله


داخل کافه لونا لانژ‌ چه حس‌وحالی دارد؟

لونا لانژ یکی از پاتوق‌‌های فوق مدرن برای کافه‌نشینی در تهران است. دیوارهای سفید کافه در کنار تابلوهای زیاد و متنوعی که روی آن‌ها زیبایی لونا لانژ را چند برابر کرده است. مبل‌ها و کاناپه‌های کافه لانژ بسیار راحت و بزرگ هستند و علاوه بر تنوع منو، فضا و اتمسفرش حال هر کسی را خوب می‌کند.
البته سقف بلند شش متری با لوکیشن‌های متفاوت در لونا لانژ جان می‌دهد برای عکاسی‌های در کافه‌های تهران.

حالا اگر به دنبال یک فضای مدرن هستید که در آن بتوانید طعم‌های اصیل خوراکی‌ها را امتحان کنید و با عکس‌های یادگاری جذاب به خانه برگردید، کافه لونا لانژ را از دست ندهید.

تازه هر وقت که دوست داشته باشید می‌توانید با ماشین شخصی به این کافه بروید، چون از بابت جای پارک خیال‌تان راحت است.

خلاصه که فضای کافه لونا لانژ تهران برای قرارهای دونفره یا جلسات کاری بسیار مناسب است.

کافه های غرب تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: پاساژ رویال سعادت آباد، جایی برای خرید‌های لاکچری در غرب تهران


جاهای دیدنی تهران در نزدیکی کافه لونا لانژ

اگر بخواهید در نزدیکی این کافه به تفریح و گردش بروید جا زیاد است. فقط کافی است که متناسب با سلیقه خود هر کدام را انتخاب کنید. ما در اینجا به شما معرف‌ترین ها را خواهیم گفت:

  • مرکز خرید تیراژه، از قدیمی‌ترین مرکز خریدهای غرب تهران

تیراژه مرکز خرید فوق‌العاده بزرگ در غرب تهران است که دو شعبه دارد. شعبه اول این مجموعه با داشتن بوتیک‌ها و فروشگاه‌های زیاد می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. با رفتن به مرکز خرید تیراژه شما می‌تواند تمامی خرید های خود را در یک روز انجام دهید.

مرکز خرید تیراژه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Moein VF

  • بوستان نهج البلاغه، از پل معلق تا آبشار چند متری

پارک نهج البلاغه یکی از پارک‌های جذاب پایتخت است که در دره فرحزاد و در نزدیکی یکی از فضاهای طبیعی غرب تهران قرار دارد. هوای خنک، سایه‌های دنج و چمن‌زارهای باصفا تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های پارک نهج البلاغه هستند که حسابی حال و هوای آدم را عوض می‌کند.

  • شهربازی سرزمین عجایب، کی حاضره کی غایب؟

سرزمین عجایب تهران در داخل مرکز خرید تیراژه است که همه صددرصد تبلیغ آن را چند سال پیش در تلویزیون دیده‌اند. این شهربازی با داشتن وسایل مدرن، دستگاه‌های جایزه‌ای و تیک‌تی، چرخشی، حرکتی، چنگکی نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم جذاب است.
شهربازی سرزمین عجایب به‌خاطر سر‌پوشیده بودن در همه فصل‌های سال باز است و شما می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۴ عصر تا ۲۲ شب به آنجا بروید. پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل هم ساعت کار شهربازی از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است.

شهربازی تیراژه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس foroz forozani

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با لونا لانژ 

آدرس: اتوبان اشرفی اصفهانی،خیابان قموشی،شهرک هما،بلوار عربشاهی ، داخل پارکینگ فاز ۲ نهج البلاغه

شماره تلفن: ۰۹۰۱۶۶۶۶۶۱۰

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ بامداد.


حالا شما بگویید که آیا تا‌به‌حال به کافه لانژ تهران رفته‌اید؟ از قهوه‌های آنجا امتحان کرده‌اید؟ امکانات کافه را چه‌طور دیده‌اید؟ به نظرتان چه چیزی در کافه لانژ برایتان جذاب بوده است؟ برای ما از تجربیات و نظرات خود بنویسید تا خوانندگان تهران مبله از راهنمایی شما استفاده کنند.

راستی اگر برای تهران‌گردی به تهران سفر کرده‌اید و برای اقامت خود دنبال یک اجاره خانه مبله در تهران مجهز می‌گردید به وب سایت تهران مبله سر بزنید و در آن بهترین آپارتمان مبله خود را در هر‌ جایی که می‌خواهید رزرو کنید.


سوالات متداول

کافه لونا لانژ کجاست؟
این کافه در اتوبان اشرفی اصفهانی،خیابان قموشی،شهرک هما،بلوار عربشاهی، داخل پارکینگ فاز ۲ نهج البلاغه قرار دارد.
ساعت کاری کافه لونا لانژ‌ تا چند است؟
کافه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح ظهر تا ۱۲ بامداد باز است به جز روزهای تعطیل و جمعه که ساعت کاری از ۱۲ شروع می‌شود.
در نزدیکی کافه‌ لونا لانژ به کدام جای دیدنی تهران می‌توان رفت؟
مرکز خرید تیراژه، بوستان نهج‌البلاغه و شهربازی عجایب از معروفترین‌ جاهای دیدنی تهران به لونالانژ هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.