مرکز خرید آرتمیس کجاست و چه امکاناتی دارد؟

مرکز خرید آرتمیس پاساژی مدرن در یکی از گرانترین محله های تهران یعنی فرمانیه است. معماری این پاساژ زیبا به همراه تزیینات درب ورودی برای همه شناخته شده است. از مناسبات‌های یلدایی و نوروز گرفته تا بلک فرایدی. با این حال سر زدن به این مجموعه خودش به‌تنهایی نوعی تفریح و بازدید جذاب است.
برج آرتمیس ۱۲ طبقه دارد که ۳ طبقه آن زیرزمین و ۹ طبقه آن طبقه آن روی زمین است. اینجا یکی از بهترین فود کورت‌های تهران را دارد. شما می‌توانید در بورسا کباب یا سینتیا انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را بخورید. کافه قهوه تلخ هم در این مجتمع است که با انواع نوشیدنی سرد و گرم خستگی را از تن شما در می‌آورد.
اگر می‌خواهید در مورد آدرس، مسیرهای دسترسی، امکانات، فروشگاه‌ها و رستوران آرتمیس فرمانیه بیشتر بدانید در ادامه همراه ما باشید.


چطور به مرکز خرید آرتمیس برویم؟

اگر بخواهید در مورد آدرس برج آرتميس فرمانيه بپرسید. باید بگوییم این برج در شمال شرق تهران و در گرانترین منطقه فرمانیه است. برای دسترسی به این مرکز خرید زیبا و مدرن می توانید علاوه بر خودروی شخصی، با استفاده از وسایل نقلیه عمومی هم خود را به آن برسانید و در آن به گشت و گذار بپردازید.

ورودی مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Abolfazl Saberi

در ادامه انواع مسیرهای دسترسی به پاساژ آرتمیس را خواهیم گفت تا به‌راحتی راهی این برج شوید:

  • دسترسی با خودرو شخصی

از آنجا که منطقه فرمانیه در محدوده طرح ترافیک تهران نیست، شما می‌توانید از خودروی شخصی برای رفتن به آرتمیس استفاده کنید.
برای این کار کافی است در هر کجای تهران که هستید خودتان را به اتوبان صدر برسانید و از طریق خروجی پاسداران به سمت چهارراه فرمانیه مسیر خود را ادامه دهید تا به آرتمیس برسید.
توجه داشته باشید که مرکز خرید آرتمیس پارکینگ عمومی دارد و می‌توانید با خیال راحت خودروی خود را در پارکینگ پارک کرده و به گردش و خرید در پاساژ آرتمیس بروید. 

  • دسترسی با مترو و تاکسی

اگر تصمیم دارید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خود را به پاساژ آرتمیس برسانید، بهترین وسیله استفاده از خط مترو تهران است. کافی است سوار مترو خط ۳ تهران (آزادگان به قائم) شوید و در ایستگاه مترو نوبنیاد از مترو بیرون بیاید. بقیه مسیر را می‌توانید پیاده‌روی کنید و یا با تاکسی‌های خطی راهی برج آرتمیس شوید. 

برج آرتمیس چهارراه فرمانیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad-Sohrab Sameni

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران، از دنج ترین تا لوکس‌ترین


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با مرکز خرید آرتمیس

آدرس: خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از پمپ بنزین شماره ۲۷، نرسیده به چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان چهارم، پلاک ۱. (روی نقشه ببینید)

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب.

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۵۳۲۵۳

وب سایت: http://www.artemisfarmanieh.com

صفحه اینستاگرام: artemis.mall



آشنایی با مرکز خرید آرتمیس

برج آرتمیس در سال ۱۳۹۵  افتتاح شده و از مراکز خرید جدید در تهران است. این مرکز ۳۰۵۰۰ متر مربع مساحت دارد. مرکز خرید آرتمیس ۱۹ طبقه دارد که ۹ طبقه از آن زیرزمین و ۱۰ طبقه روی زمین است.
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دلیل انتخاب اسم آرتمیس برای این برج چیست؟ در رابطه با اسم زیبای آرتمیس که برای این مرکز خرید انتخاب شده بایستی بدانید که آرتمیس الهه یونانی و نامی اصیل و ایرانی است که در دوره حکومت خشایار شاه زندگی می‌کرد. در آن زمان آرتمیس حامی حیوانات و جنگل بود.
از آنجایی که مدیریت مجتمع تجاری آرتمیس شعار حمایت از حیوانات را برای خود انتخاب کرده، نام زیبای آرتمیس را برای این مرکز خرید مجلل گذاشته است.


در طبقات مختلف برج آرتمیس چه خبر است؟

مرکز خرید آرتمیس با مساحت ۱۷۵۰ متر مربع کلا ۱۹ طبقه دارد که طبقات -۱ تا طبقه اول مخصوص  واحدها و فروشگاه‌های تجاری است.
شما می‌توانید برای خرید و گردش در میان فروشگاه‌های طبقات -۱ تا طبقه اول را بچرخید. طبقه ۴ تا طبقه ۱۲ مرکز خرید آرتمیس هم مربوط به بخش‌های اداری است.
طبقه دوم و سوم مجتمع تجاری آرتمیس هم رستوران‌های مختلف و شهربازی مخصوص کودکان را در خود جای داده است.

طبقات -۵ و -۹ مجموعه تفریحی تجاری آرتمیس پارکینگ عمومی است تا مراجعان بتوانند با خیال راحت و بدون داشتن نگرانی بابت جای پارک خودروی شخصی خود، خودرو را در پارکینگ مجموعه پارک کرده و به گردش و تفریح در میان طبقات مرکز خرید آرتمیس بروند.

برندهای مرکز خرید آرتمیس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید: مرکز خرید سانا، مجلل‌ترین و لوکس‌ترین مرکز خرید شمال تهران


از فروشگاه های برج آرتمیس چی بخریم؟

در فروشگاه‌های آرتمیس که در سه طبقه پخش شده‌اند می‌توان از انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، اکسسوری، لوازم منزل، دکوراسیون و تزئینات منزل، اسباب بازی برای کودکان، سرویس های طلا و جواهرات و …خریداری کرد.
این نکته را در نظر داشته باشید که مرکز خرید آرتمیس از مراکز خرید شمال تهران است، اجناس و محصولاتی که در فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری آن به فروش می‌رسند، قیمت‌های بالایی دارند و هزینه‌های زیادی باید برای خرید کالا پرداخت کنید.
البته دلیل گرانی هم مربوط به محصولات و کالاهایی می‌شود که از بهترین برندهای ایرانی و خارجی مثل زارا، منگو، آدیداس، پوما، بادی اسپینر، رابین، لیسکا، چیلیا، ای دی ال و … می‌شود. تازه بعضی از این برندها از بهترین برندهای کشورهای خارجی مثل مارک لاین آو پورچز هستند که از بهترین طراحی‌ها در تهیه آن‌ها استفاده شده است.

 مرکز خرید آرتمیس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس arvand tabatabaie

بیشتر بخوانید: بالا شهر تهران کجاست و چرا انقدر پر طرفداره؟


راستی اگر به تهران آمدید و به‌دنبال جایی جز هتل هستید که مثل خانه خودتان باشد، باید به‌ سراغ اجاره آپارتمان های مبله در تهران بروید. جاهایی که متناسب با کاری که دارید خانه بگیرید. خبر خوش این است که تهران مبله با داشتن واحدهای مبله در همه لوکیش‌های پرتردد تهران می‌تواند به شما در اجاره آپارتمان مبله کمک کند، کافی است به وب سایت تهران مبله بروید و با یک تماس راهنمایی‌های لازم را از همکاران ما در خصوص رزرو آپارتمان مبله دریافت کنید.


مرکز خرید آرتمیس چه امکانات تفریحی و رفاهی دارد؟

پاساژ آرتمیس از بهترین و لوکس ترین پاساژهای تهران است.در این برج علاوه بر واحدها و فروشگاه‌های تجاری، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی وجود دارد و همین دلیلی شده تا انتخاب بسیاری از پایتخت نشینان و گردشگران باشد.
مثلا شهربازی آرتمیس در طبقه سوم این مجتمع تجاری است که مساحت آن به ۸۰۰ مترمربع می‌رسد.
در شهربازی برج آرتمیس انواع بازی‌های هیجان‌انگیز وجود دارند که می توانید به همراه فرزند خود به این شهربازی بروید و لحظات شاد و هیجان انگیزی را آنجا برای کودک خود بسازید.

شهربازی برج آرتمیس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Javidmehr

راستی در پاساژ آرتمیس یک خانه بازی برای کودکان وجود دارد که والدین می‌توانند فرزند خود را به صورت رایگان در این خانه بازی بگذارند و با خیال راحت به خرید و گردش خود بروند.
این خانه بازی در طبقه دوم پاساژ آرتمیس قرار دارد و فرزندان شما در محیطی امن و شاد سرگرم بازی می‌شوند.
مجتمع تجاری آرتمیس بهترین سیستم سرمایشی و گرمایشی مولتی اسپلیت VRF امریکن پرو دارد.
داشتن همین سیستم باعث شده که در فصل‌های گرم سال بهترین خنکی و در فصل های سرد سال بهترین گرمایش را در آن احساس کنید.

رستوران آرتمیس فرمانیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arezoo

بیشتر بخوانید: دونر گاردن پاسداران، خوشمزه‌های انفجاری ترکی را اینجا بخورید


کافه و رستوران های مرکز خرید آرتمیس

قطعا یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید در پاساژهای تهران از آن ها لذت ببرید، شکم گردی در میان کافه‌ها و رستوران های مراکز خرید است.
در مرکز خرید آرتمیس تهران یک فودکورت است که از بهترین فودکورت های مراکز خرید تهران به حساب می‌آید. در این مجموعه انواع غذاهای ایرانی، فست فود، دریایی و محلی خوش طعم و با کیفیت‌هایخوب تهیه شده و به مشتریان ارائه می‌سود.
فودکورت آرتمیس دکوراسیون و فضایی زیبایی دارد و بسیاری از افراد برای جشن‌های کوچک مثل تولد، سالگرد ودورهمی آنجا را انتخاب می‌کنند.

فودکورت آرتمیس فرمانیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Rastegar

  • رستوران آرتمیس؛ با بهترین غذاهای ایرانی خوشمزه

این رستوران از معروف‌ترین رستوران های مجتمع تجاری آرتمیس است که در آن انواع غذاهای خوشمزه ایرانی تهیه و سرو می‌شوند. از بهترین غذاهای رستوران آرتمیس می‌توان به برگ مخصوص آرتمیس، چلو کباب سلطانی آرتمیس، چلو کباب لقمه مخصوص و غیره اشاره کرد.

البته در منوی رستوران آرتمیس انواع غذاهای دیگر مطابق با میل و سلیقه افراد است که می‌توانند از آن‌ها سفارش داده و میل کنند.

  • رستوران بورسا کباب؛ اولین رستوران زنجیره‌ای بین المللی در تهران

این رستوران در طبقه سوم برج آرتمیس است. رستوران بورسا یک فضای وسیع، مدرن و مجهز دارد. شما با خوردن یکبار از انواع غذاهای بورسا کباب طعم و مزه به یاد ماندنی یک غذای محلی ترکی را در تهران خواهید چشید. 

رستوران بورسا کباب مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arezoo

  • رستوران سینتیا؛ از پرطرفدارترین کافه رستوران های شمال تهران

رستوران سینتیا در طبقه دوم برج آرتمیس است. کافه رستوران معروف سینتیا دکوراسیونی خاص و زیبا دارد.،
این کافه رستوران محیطی عالی و مناسب برای زوج‌های جوان، قرارهای دوستانه ، دورهمی‌های خانوادگی، قرارهای کاری، قرار های گروهی و … دارد. با داشتن این گزینه افراد می‌توانند در این کافه رستوران جشن‌هایی مثل تولد، سالگرد عقد، سالگرد ازدواج را برگزار کنند.
کافه رستوران سینتیا، روزهای یکشنبه ده درصد تخفیف برای بانوانی که به این کافه رستوران مراجعه می‌کنند در نظر گرفته است و همه می‌توانند از انواع و اقسام غذا‌ها و نوشیدنی‌‌های اینجا سفارش داده و نوش ‌جان کنند.

  • کافه قهوه تلخ؛ خوردن یک فنجان قهوه برای رفع خستگی

علاوه بر رستوران های مختلف در این پاساژ، کافی شاپ قهوه تلخ هم اینجاست. شما می‌توانید برای قرارهای دوستانه و خانوادگی به سراغ آن بروید. همچنین اگر در میان گردش و تفریح احساس خستگی کردید، می‌توانید با مراجعه به کافه قهوه تلخ خود را به یک نوشیدنی سرد یا گرم دلچسب دعوت کنید و خستگی را از خود دور کرده و برای ادامه گردش و تفریح آماده شوید.

کافه قهوه تلخ فرمانیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parsa Hejabi

  • از دیگر رستوران های برج آرتمیس

رستوران های دیگری مثل رستوران سوپر استار، گریل لاین، آدور و ریکوتا در پاساژ آرتمیس وجود دارند که هر کدام از آن‌ها انواع غذاهای با کیفیت و خوشمزه را تهیه و سرو می‌کنند. 


پارکینگ برج آرتمیس چقدر ظرفیت دارد؟

پارکینگ مرکز خرید آرتمیس فرمانیه ظرفیت ۴۰۰ ماشین را در طبقات -۵ تا -۹ دارد. از طبقه منفی ۹ تا منفی ۵ این مجموعه به پارکینگ اختصاص دارد و طبقه منفی ۴ هم پارکینگ به همراه سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه آقایان است. طبقه منفی ۳ هم به پارکینگ و سرویس بهداشتی و نمازخانه خانم‌ها اختصاص دارد.

پارکینگ برج آرتمیس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ashkan Aghajany

بیشتر بخوانید: بررسی صفر تا صد محله پاسداران تهران؛ آدرس، امکانات و قیمت آپارتمان


ما در این مقاله در مورد برج آرتمیس گفتیم اگر قبلا به این مجموعه رفته‌اید از تجربیات خود بگویید. اینکه این مجتمع برای بازدید و خرید چطور است؟ قیمت کالاها و اجناس گران است یا مناسب؟ مسیر دسترسی آنجا را دوست داشتید؟ آیا منو رستوران و کافه آرتمیس را تست کردید؟ نظرات شما راهنمای خوبی برای ما و خوانندگان تهران مبله است.


سوالات متداول

مرکز خرید آرتمیس کجاست؟
خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از پمپ بنزین شماره ۲۷، نرسیده به چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان چهارم، پلاک ۱.
ساعت کاری مرکز خرید آرتمیس چگونه است؟
این مجموعه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب باز است.
برج آرتمیس چند طبقه دارد؟
آرتمیس فرمانیه ۱۲ طبقه دارد که طبقات -۱ تا اول تجاری هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید آرتمیس کدامند؟
کافه، رستوران، شهربازی، خانه کودک، پله برقی و فروشگاه‌های برند در این مجتمع به مشتریان خدمات می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.