مرکز خرید اندیشه، محبوب دل خانم‌های تهرانی

مرکز خرید اندیشه تهران جان می‌دهد برای پاساژ گردی، دیدن مغازه‌ها و اجناس جدید. چون تعداد فروشگاه‌های اندیشه  زیاده بوده و تنوع بالایی هم دارند. شما با رفتن به این مرکز خرید شناخته شده و لوکس تهرانی‌ها می‌توانید اجناسی مثل لباس زنانه، کیف، کفش، زیورآلات، ساعت، لوازم جانبی موبایل و حتی لوازم تزئینی منزل را پیدا کنید.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید پاساژ اندیشه بیشتر مناسب خانم‌هاست و همیشه لباس، کیف و کفش‌های جدید و شیکی دارد. قیمت‌ها در این پاساژ متفاوت است و در بعضی وقت‌های سال فروشندگان حراج می‌گذارند.


مرکز خرید اندیشه کجاست و چطور آنجا برویم؟

آدرس دقیق پاساژ اندیشه در انتهای خیابان سهروردی شمالی، میدان پالیزی و خیابان شهید قندی است. این مرکز خرید تهران دقیقا جنب شهرداری منطقه ۷ تهران است و با داشتن اجناس باکیفیت، پارکینگ اختصاصی و امکانات فوق‌العاده مورد علاقه بسیاری از تهرانی‌ها برای خرید شده است.

روی نقشه ببینید!

پاساژ اندیشه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ghasem Hassanzadeh

  • دسترسی با خودرو شخصی

برای رفتن به پاساژ اندیشه باید از خیابان مطهری به سمت سهروردی شمالی بروید و این خیابان را تا انتها ادامه دهید تا به میدان پالیزی برسید.
از همین جا ساختمان رنگی رنگی اندیشه را می‌بینید. پاساژ اندیشه چند طبقه پارکینگ دارد که برای استفاده از آن باید مبلغی بپردازید.
البته از آنجایی که محل قرارگیری پاساژ در محدوده طرح ترافیک تهران و طرح آلودگی است، شاید نتوانید به راحتی از خودرو شخصی برای رسیدن به آنجا استفاده کنید. اما نزدیک بودن به پل سیدخندان باعث شده دسترسی به پاساژ آسان شود.

  • دسترسی با تاکسی‌های درون شهری

زیر پل سیدخندان تاکسی‌های زیادی به رفتن به نقاط مختلف شهر مثل میدان ونک دیده می‌شود. شما می‌توانید از این تاکسی‌ها برای رفت‌و‌آمد استفاده کنید. هرچند در ساعات شلوغی ممکن است تعداد تاکسی‌ها هم کم باشد. پس بهتر است زمانی که حجم ترافیک کمتر است از تاکسی‌ها استفاده کنید.
البته از پل سیدخندان تا مرکز خرید اندیشه تقریبا فاصله کم است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنجا بروید.

  • دسترسی با اتوبوس و مترو

 از طرفی اگر بخواهید از خط‌های مترو تهران برای رفتن به مرکز خرید اندیشه استفاده کنید، ایستگاه مترو سهروردی و مترو قدوسی در خیابان بهشتی در همان نزدیکی‌ها قرار گرفته‌اند.

از آنجا که خیابان بهشتی خیابان سهروردی را قطع می‌کند. در نزدیکی این چهارراه ایستگاه مترو سهروردی خط سه مترو تهران (قائم-آزادگان) قرار دارد. شما پس از پیاده شدن از قطار می‌توانید از داخل ایستگاه بیرون بیایید و با پیاده‌روی کوتاه به اندیشه برسید. البته اگر علاقه به پیاده‌روی ندارید، می‌توانید این مسیر را با تاکسی‌های گذری طی کنید.

آدرس پاساژ اندیشه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Riazi

بیشتر بخوانید: تمام شعبه های نان سحر، از نان بولکی تا چاپاتا


از فروشگاه‌های مرکز خرید اندیشه چی بخریم؟

مرکز خرید اندیشه ۴ طبقه تجاری و ۶ طبقه پارکینگ دارد.
شما در این پاساژ می‌توانید از ۲۴۳ فروشگاه خرید کنید. فروشگاه‌هایی که با داشتن پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، طلا و جواهر، نقره و بدلیجات، اسباب‌بازی، وسایل تزیینی و دکوری، لباس ورزشی، کیف و کفش مردانه و زنانه، پارچه‌فروشی، شال و روسری، عطر فروشی، ساعت‌فروشی، لوازم جانبی موبایل و لوازم‌التحریر همه را راضی به خانه برمی‌گردانند.

فروشگاه های اندیشه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sadegh.f Lawyer

البته افراد زیادی هم برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به مرکز خرید اندیشه می‌روند. چون تعدادی از فروشگاه‌های این پاساژ به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول هستند.
هر چند باید گفت که بیشتر فروشگاه‌های مجتمع اندیشه در زمینه پوشاک و اکسسوری بانوان فعالیت دارند. تا جایی که همه این پاساژ را به اسم مرکز خرید مناسب برای خرید بانوان می‌دانند. یادتان باشد که تنوع در مرکز خرید اندیشه آنقدر زیاد است که کسی دست خالی از آن بیرون نمی‌رود.

مرکز خرید اندیشه تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Edwin Majnoonian (sharpknifeedge)

بیشتر بخوانید: گالری های هنری تهران، سکویی برای نمایش آثار هنرمندان


چه موقعی برای خرید به پاساژ اندیشه برویم؟

شما برای گشت‌و‌گذار و خرید در پاساژ اندیشه تقریبا به دو ساعت زمان نیاز دارید تا ویترین فروشگاه‌ها را ببینید. اگر چیزی نیاز دارید که آن را باید بخرید بهتر است تنها به مغازه‌هایی سر بزنید که اجناس مورد نیاز شما را دارند.

ساعت ۶ عصر تا ۹ شب شلوغ‌ترین زمان و ۱۰ تا ۱۲ هم خلوت‌ترین ساعت‌های مرکز خرید اندیشه است. پس اگر به‌دنبال خرید و گشت‌وگذار در محیطی آرام و بدون شلوغی هستید، صبح‌ها به این پاساژ بروید.

مرکز خرید اندیشه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و در هر زمانی از روز می‌توانید به آنجا سر بزنید. در روز جمعه‌ هم فروشگاه‌های پاساژ اندیشه معمولا از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب باز هستند.
به این نکته توجه کنید که این پاساژ در روزهای سوگواری تعطیل است پس در این زمان به آنجا نروید، چون که به در بسته می‌خورید.

مانتو اندیشه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Parsi

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


مرکز خرید اندیشه از جذاب‌ترین پیشنهادها برای تفریح و پاساژگردی در منطقه هفت تهران است. اگر شما قبلا به این مرکز خرید رفته‌اید از امکانات و جذابیت‌ها بگویید. اینکه آیا چیزی که می‌خواستید را در اندیشه پیدا کردید؟ قیمت‌ها اجناس چطور بود؟ آیا پارکینگ مناسبی داشت؟ پاسخ به این سوالات توسط شما به ما و خوانندگان تهران مبله در پاساژگردی اندیشه کمک خواهد کرد. منتظر خواندن نظرات و تجربیات ارزشمند شما هستیم.


سوالات متداول

آدرس پاساژ اندیشه تهران کجاست؟
این پاساژ در خیابان مطهری، انتهای خیابان سهروردی شمالی و در خیابان شهید قندی قرار دارد.
ساعت کار پاساژ اندیشه تا چند است؟
اندیشه در همه روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و جمعه‌ها هم از ۴ عصر تا ۲۱ باز است.
نزدیکترین مترو به مرکز خرید اندیشه کدام ایستگاه است؟
ایستگاه سهروردی و قدوسی دو ایستگاه در خط آزادگان به قائم هستند که شما را به پاساژ اندیشه می‌رسانند.
از پاساژ اندیشه چی بخریم؟
پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، اسباب‌بازی، پارچه فروشی، طلا و جواهر، نقره و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل تزیینی و دکوری، لباس ورزشی، کیف و کفش مردانه و زنانه، شال و روسری، عطر فروشی، ساعت فروشی، لوازم جانبی موبایل، لوازم التحریر را می‌توانید از این مرکز خرید سهروردی شمالی بخرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.