بازار مبل تهران، جدیدترین و شیک‌ترین‌ها را از اینجا بخرید

این روزها اگر قصد خرید سرویس چوب برای خانه خود داشته باشید، به اولین جایی که فکر می‌کنید بازار مبل تهران است. جایی که شما می‌توانید تنوع در طراحی و ساخت مبلمان را از نزدیک ببینید و متناسب با سلیقه و بودجه هر چیزی که می‌خواهید را انتخاب کنید.

پس در این مقاله با ما همراه باشید تا برای صرفه‌جویی در وقت، تمامی بازارهای مبل تهران را به همراه آدرس و ویژگی‌های هر کدام به شما معرفی کنیم.


  • بازار مبل یافت آباد، معروف ترین بازار خرید مبلمان و دکوراسیون خانگی و اداری

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران بازار مبل یافت آباد است که در منطقه ۱۷ تهران قرار دارد و با داشتن بیش از ۸ هزار فروشگاه مبل در برندهای مختلف به بهترین جای تهران برای خرید مبلمان و دکوراسیون داخلی معروف شده است.

بیشتر فروشگاه‌های بازار مبل یافت آباد بوکس بوده و بازار مبل ایران شماره یک، بازار مبل ایران شماره سه، بازار مبل خلیج فارس، بازار مبل پاسارگاد هم در بازار مبل یافت آباد هستند.

بازار یافت آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Hakha

تنوع بالای مبلمان در این بازار باعث شده تا خیلی از مشتریان راهی باز مبل یافت آباد شوند و هر چیزی که لازم دارند را خرید کنند.

این بازار از نظر دسترسی شرایط خوبی دارد. زوری که می‌شود گفت که شما با وسایل نقلیه‌های مختلف می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

 نزدیک‌ترین ایستگاه مترویی که شما را به یافت آباد می‌رساند ایستگاه مترو آزادگان است که می‌توانید برای دسترسی راحت از آن استفاده کنید.

اگر هم با خودرو شخصی راهی این بازار شوید نگران جای پارک نباشید. چون شما می‌توانید در پاساژهای مختلف بازار مبل خودرو خود را پارک کنید. همین دلیل یکی از برترین مزایای بازار مبل یافت آباد است.

آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، چهارراه یافت آباد (روی نقشه ببینید)

یافت آباد تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس نامشخص

بیشتر بخوانید: شب های شگفت انگیز تهران ؛ شب‌گردی در تهران


  • بازار چهاردانگه، بهترین گزینه برای انتخاب مبلمان راحتی زیبا و باکیفیت

شهرک صنعتی چهاردانگه هم از بزرگ‌ترین بازارهای مبل تهران است که بخش بزرگی از تولیدکنندگان این مجموعه تخصصی در حوزه تولید مبلمان کار می‌کنند.

اگر این روزها به‌دنبال خرید مبلمان برای خانه خود هستید و در صورتی که با محدودیت بودجه دارید، ما این بازار مبل را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌خاطر تنوع زیاد و رقابت بالا محصولاتی با قیمت مناسب را می‌توانید آنجا پیدا کنید.

بازار مبل چهاردانگه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب فعالیت دارد و قسمت تولیدی‌های مبل چهاردانگه هم معمولا از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر در حال فعالیت هستند.

هر چند در مناسبت‌ها و زمان‌های مختلف ممکن است ساعات کاری کمی متفاوت باشد.

آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، حد فاصل بزرگراه تهران و ساوه، بزرگراه تهران قم، خروجی اتوبان سعیدی (روی نقشه ببینید)

با مبل چهاردانگه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس shahram ardebilli

بیشتر بخوانید: طباخی های تهران، جایی با غذاهای چرب‌و‌چیلی خوشمزه


  • بازار دلاوران، مرکز بورس خرید مبلمان و سرویس خواب

بازار مبل دلاوران یکی از بی‌رقیب‌ترین بازارهای مبل تهران است که در شرق تهران قرار دارد.

دلاوران یک خیابان عریض و طولانی است که پر از فروشگاه‌های مبلمان و سرویس‌های چوب است. امروزه خیابان دلاوران با توجه به تنوع محصولات طرفداران زیادی دارد، به شکلی که تولیدکنندگان مبل یافت آباد هم در این بازار بزرگ دستی بر آتش دارند.

اینجا شما در کنار مبلمان خانگی می‌توانید انواع سرویس خواب، میز و مبلمان های اداری را هم از دلاوران خرید کنید.

رقابت زیاد در این بازار تا جایی است که قیمت‌ها تا حدودی منصفانه و عادلانه تعیین می‌شود تا مشتری‌ها در زمان مقایسه برندها و قیمت‌ها از خرید منصرف نشوند.

یادتان باشد که در بازار مبل دلاوران پارکینگ برای پارک ماشین شما وجود ندارد و سعی کنید با وسایل نقلیه عمومی به آنجا بروید.

آدرس: خیابان دلاوران، حد فاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج، بازار مبل دلاوران (روی نقشه ببینید)

بازار مبل دلاوران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Yunes Khatib

بیشتر بخوانید: باشگاه های سوارکاری تهران، جایی برای تفریحات گران‌قیمت و مهیج 


  • بازار شهرک ولیعصر، مرکز تولید عمده مبلمان و سرویس‌های چوبی

در طی چند سال گذشته با بالاتر رفتن تعداد تولیدکنندگان در بازار مبل شهرک ولیعصر میزان تنوع این بازار بالاتر رفته و کسانی که به دنبال خرید مبل هستند راهی اینجا می‌شوند.

 با مراجعه به بازار مبل شهرک ولیعصر می‌توانید خرید بهتری را تجربه کرده و گزینه‌های متنوع‌تری را برای انتخاب پیش روی خود ببینید.

آدرس: منطقه ۱۸ تهران، محله شهید رجایی، مفتح شمالی، خیابان وحدت (روی نقشه ببینید)

بازار مبل شهرک ولیعصر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Khamseh

بیشتر بخوانید: ۳ ترفند برای خسته نشدن در بازار چارسو تهران!


  • بازار پاسگاه نعمت آباد، خرید مبلمانی شیک و باکیفیت با قیمت مناسب

باید گفت تنوع برندها در این بازار به نسبت سایر بازارها کمتر است اما قیمت مناسب محصولات این بازار توانسته مشتریان زیادی را به این مرکز بکشاند.

از طرفی بازار مبل پاسگاه نعمت آباد یکی از قدیمی‌ترین بازارهای مبلمان در تهران است که مشتریان مورد نظر خود را دارد و از سایر بازارها عقب نمانده است.

 آدرس: تهران، بزرگراه کاظمی، جانباز، شاهی شرقی (روی نقشه ببینید)

بازار مبل نعمت آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Pooya Gholami

بیشتر بخوانید: محله های جنوب تهران


  • بازار جاجرود، برندهای معروف مبل تهران اینجاست

بازار مبل کمرد یا جاجرود یکی از بازارهای مبل بزرگ تهران است که در قسمت شرق تهران و در خارج از پایتخت قرار دارد.

در این بازار انواع مختلفی از مبلمان کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن وجود دارد و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید به این بازار بروید و مبلمان مورد نظر خود را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که اگر به دنبال خرید مبلمانی ارزان هستید این بازار را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اما اگر مبلمانی فاخر و با کیفیت در نظر دارید حتما به بازار مبل جاجرود سر بزنید.

آدرس: برای رفتن به این بازار مبل باید از تهران به سمت آبعلی حرکت کنید و بعد از پل رودخانه جاجرود در قسمت چپ جاده به بازار مبل برسید. بعد از اینکه ۵ کیلومتر را طی کردید به قسمت کمرد‌ می‌رسید و بازار مبل کمرد را همان‌جا می‌بینید (روی نقشه ببینید)

بازار مبل جاجرود

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Yunes Khatib

بیشتر بخوانید: رودخانه های اطراف تهران، هم تفریح کنید هم ورزش و آب‌بازی


  • بازار شریعتی، بازار محبوب تهرانی‌ها با دسترسی آسان

نه تنها مبلمان بلکه لوستر و لوازم خانگی مجلل و لوکس ایرانی و خارجی در این بازار مبل تهران به فروش می‌رسد.

خریداران مبلمان و دکوراسیون داخلی برای خرید لوکس ترین کالاها از سراسر ایران به این بازار می‌آیند و تقریبا می توان گفت اجناس خارجی و ممتاز ایرانی در فروشگاه‌ها و گالری‌های منطقه یک و سه تهران پیدا می‌شود.

با توجه به محدودیت‌های واردات مبلمان و پارچه از سال های گذشته، همچنان مبلمان و پرده در این بازار با پارچه‌های ترک و خارجی به فروش می‌رسد.

از معایب این بازار مبل تهران باید گفت که این بازار از بازاری متمرکز فروش مبل نیست و گاهی مغازه‌ها با هم فاصله زیادی دارند و شما مجبور به استفاده از ماشین هستید.

اما مزیت این بازار داشتن برندهای خاص و یونیک با مدل‌های به‌روز و کیفیت بالاست که صد البته قیمت آن هم به نسبت بازارهای دیگر گران‌تر است.

آدرس: این بازار در حدفاصل میدان میرداماد و میدان قدس در راستای خیابان شریعتی قرار دارد (روی نقشه ببینید)

بازار مبل شریعتی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohsen Ghadrdan

بیشتر بخوانید: مرکز خرید میرداماد، از قدیمی‌ترین بازار های خرید پایتخت


آیا شما تجربه خرید از هر یک از بازارهای مبل تهران را داشته‌اید؟ این بازارهایی که به شما معرفی شد آیا توانسته‌اند رضایت شما را در خرید مبلمان و وسایل دکوری خانه و اداره شما را راضی کنند؟ لطفا اگر نکته‌ای در خصوص بازارهای مبل تهران وجود دارد که بقیه هم بدانند بد نیست را اینجا برای ما بنویسید. بدون شک تجربیات شما راهنمای خوبی برای ما و خوانندگان ما خواهد بود.


سوالات متداول

بازارهای مبل تهران کجاست؟

یافت آباد، دلاوران، چهاردانگه، شریعتی، جاجرود، شهرک ولیعصر و پاسگاه نعمت آباد از مهمترین مراکز مبل در تهران هستند.

ساعت کاری بازار مبل یافت آباد جمعه‌ها چگونه است؟

بازار مبل یافت آباد روزهای جمعه هم باز است. توجه داشته باشید که مجتمع‌ها از ۹ صبح تا ۱۶ یا ۱۸ (بنا به فصل) باز بوده و فروشگاه‌های داخل خیابان هم بیشتر موقع‌ها تا ساعت حدود ۹ یا ۱۰ شب باز هستند.

هزینه ارسال مبل از یافت آباد به شهرستان چقدر است؟

بستگی به مبلمان خریداری شده، نوع خودرو و برند باربری و مسافت طی شده هزینه‌های ارسال تفاوت دارد.

قیمت مبلمان در یافت آباد بهتر است یا دلاوران؟

تفاوتی ندارد، برندهای مبلمان بر اساس متریال، اسم و رسم برند و همین‌طور وضعیت بازار قیمت‌گذاری می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.