خرید سیسمونی در تهران، نه عجول باشید و نه بیخیال

قبل از تولد فرزندتان، احتمالا شما هم مثل همه پدر و مادرها به‌دنبال جایی برای خرید سیسمونی در تهران باشید. پس اولین چیزی که ممکن است به ذهن‌تان برسد، رفتن به مراکز پخش سیسمونی است. در تهران چند بورس سیسمونی وجود دارد که با توجه به شرایط و محل زندگی خود می‌توانید به هر یک مراجعه کنید.
البته شناخت مراکز خرید سیسمونی در تهران به شما کمک می‌کند تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت، با کیفیت‌ترین لوازم را برای کودک تازه متولد شده‌ خود بخرید.


از کجا سیسمونی بخریم؟

خرید برای کودکان همیشه جز سخت‌ترین خریدها بوده و تا حدودی چالش برانگیز هم است. پس اگر می‌خواهید برای کودک خود خرید کنید بهتر است مراکز خرید را بشناسید، این‌که از کجا می‌توانید برندهای لوکس خارجی را پیدا کنید و یا در کجا می‌شود خرید سیسمونی ارزان و به صرفه‌تری را داشته باشید. 

سیسمونی در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس majid karimi

  • خیابان بهار، قدیمی‌ترین بورس سیسمونی نوزاد در تهران

‎اولین گزینه‌ایی که در خرید سیسمونی در تهران برای کودکان به ذهن می‌رسد، خیابان بهار است. این خیابان سال‌هاست که بورس لباس کودکان است و اگر قصد خرید برای یک مراسم مهم برای فرزندتان را دارید می‌توانید به خیابان بهار مراجعه کنید.
قیمت لباس‌ و لوازم کودک در خیابان بهار تقریبا گران است و اگر دنبال قیمت‌های مناسب‌تری هستید این مرکز را کنار بگذارید. البته جنس و کیفیت لباس‌ها و لوازم در این خیابان بالاست و شما قطعا این مثال را شنیده‌اید که هیچ گرانی بی‌علت نیست.
در خیابان بهار شما می‌توانید لباس‌های وارداتی با برندهای خارجی و تولیدات داخلی را پیدا کنید. مغازه‌های لباس کودک خیابان بهار از تقاطع بهار با انقلاب شروع شده و تا خیابان سمیه ادامه دارد.
‎درست است که بورس لباس کودک در همان خیابان بهار است اما مغازه‌هایی که در خیابان‌های اطراف مثل خیابان طالقانی هستند فروشگاه‌های لباس کودک و سیسمونی خوبی دارند.

شما برای رفتن به خیابان بهار می‌توانید با خطوط مترو تهران و در ایستگاه دروازه دولت یا اتوبوس‌های خطوط خیابان انقلاب و سمیه خودتان را به آن‌جا برسانید.

آدرس: خیابان بهار، تقاطع خیابان انقلاب اسلامی تا خیابان طالقانی و سمیه.

سیسمونی در بهار

منبع عکس گوگل مپ، عکاس omid360 Studio

  • بازارچه کودک گاندی، ایستگاه مد نورسیده‌ها، کودکان و خردسالان

‎پاساژ کودک گاندی در محله گاندی تهران قرار دارد که در خیابان حقانی و خیابان گاندی جنوبی است. حالا اگر به دنبال پیدا کردن مرکز خرید سیسمونی و یا لباس کودک در تهران هستید، بعد از خیابان بهار بهترین گزینه‌ها برای شماست.

 بازارچه کودک گاندی ۲۵ فروشگاه فوق‌العاده دارد که در کنار خرید لباس نوزاد می‌توانید لباس خردسالان هم از آنجا تهیه کنید. جذابیت این بازار بیشتر به‌خاطر داشتن برندهای لوکس و خاص است. چون بیشتر لباس‌های بازار کودک گاندی وارداتی است و قیمت‌ تقریبا بالایی دارد.

شما در این مرکز خرید می‌توانید لباس مختلف فرزند خود را از نوزادی تا نوجوانی را پیدا کنید. همچنین در بازار گاندی انواع اکسسوری کودک مثل کلاه، کمربند، شال گردن و کراوات است که کار شما را در خرید این لوازم راحت می‌کند.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به بازارچه کودک گاندی، ایستگاه اتوبوس شهید همت در خط راه‌آهن به پارک وی است. شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب به این مجموعه مراجعه کنید.

آدرس: خیابان گاندی، روبروی نهم، بازارچه کودک گاندی

پاساژ گاندی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ehsan

  • بازار بزرگ تهران، لذت خرید متنوع لباس کودک در تهران

بازار بزرگ تهران یکی از آن جاهایی است که برای خرید سیسمونی در تهران بسیار مناسب است. شما با رفتن به این بازار هرگز دست خالی به خانه برنمی‌گردید‎. در این بازار شما می‌توانید جنس باکیفیت و با قیمت مناسب پیدا کنید. چون قسمت بورس لباس کودک و سیسمونی بازار بزرگ تهران اجناس ایرانی و خارجی متنوعی دارد و قیمت‌های آن بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه است.
شما برای رسیدن به بورس لباس بچه و سیسمونی در بازار تهران، باید به پاساژ مهتاش و پاساژ تهرانچی سر بزنید. در طبقه دوم پاساژ مهتاش چندین فروشگاه سیسمونی است که می‌توانید لوازم سیسمونی دلخواهتان را از آنجا بخرید.
البته در پاساژ کویتی‌های بازار بزرگ تهران هم تعدادی فروشگاه سیسمونی با کالاهای برند است که قیمت آن‌ها کمی بیشتری از دیگر مرکز خرید سیسمونی در تهران و بازار است.
از آنجا که بازار بزرگ تهران در محدوده طرح ترافیک تهران قرار دارد، بهتر است از وسایلی مثل اتوبوس و مترو استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از ایستگاه‌های مترو و اتوبوس خیام و ۱۵ خرداد به این راسته بروید.

آدرس: خیابان پانزده خرداد، راسته سیسمونی فروش‌های بازار.

سیسمونی بازار بزرگ تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس majid karimi

  • خیابان ولیعصر، بازاری کوچک برای خرید لباس‌های بچه در تهران

‎اگر در خیابان خاطره‌انگیز ولیعصر باشید، با یک چشم بر هم زدن می‌توانید خودتان را برای خرید سیسمونی در تهران به روبروی پارک ساعی برسانید. در این قسمت ولیعصر چند فروشگاه مخصوص سیسمونی و لباس کودک دیده می‌شود  که از نظر اجناس تکمیل هستند.

شما در فروشگاه‌های لباس کودک خیابان ولیعصر می‌توانید تمام آن چیزی که فرزندتان به آن احتیاج دارد را پیدا کنید، از لباس نوزادی گرفته تا اسباب بازی، میز و تخت.

راستی به این نکته توجه داشته باشید که قیمت های اجناس در این فروشگاه ها متوسط و رو به بالاست. به گفته فروشندگان این راسته، کیفیت اجناس اینجا بسیار بالاست و از پارچه های مرغوب برای دوخت آن استفاده شده است.
یادتان باشد که بیشتر اجناس در این فروشگاه‌ها از برندهای معروف و خارجی هستند. برای رفتن به این فروشگاه لباس کودک در تهران می‌توانید در خیابان ولی عصر با استفاده از اتوبوس‌های BRT خودتان را به ایستگاه آبشار برسانید.

خرید سیسمونی از خیابان ولی عصر تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Zarenejad

  • مرکز خرید سیسمونی آقابزرگ، بازار قنداق و کیسه‌خواب تا ملحفه و لحاف نوزاد

این مرکز خرید از بزرگترین ایستگاه‌های مد خرید سیسمونی در تهران است. در مرکز خرید سیسمونی آقا بزرگ بهترین لباس‌های بچه‌گانه پسرانه و دخترانه تا سن نوجوانی را با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد. سیسمونی آقا بزرگ اسمی آشنا برای والدین است. این مرکز علاوه بر پوشاک نوزاد، ملزومات خانگی مثل ملحفه و حوله هم دارد.

شما در مرکز خرید سیسمونی آقا بزرگ می‌توانید لباس‌های با‌کیفیت و مقرون به‌صرفه که زیبا، راحت و بادوام هستند را بخرید. اینجا لباس‌های مناسب هر رده سنی دیده می‌شود که با نیازها و سبک کودکان شما مطابقت دارد.
بیشترین جذابیت‌های مرکز خرید سیسمونی آقا بزرگ به لباس‌های شیک‌وپیک آن است. چون شما می‌توانید همیشه دوست‌داشتنی‌ترین لباس‌ها را برای کودک خود از آنجا بخرید و با آن‌ها ست‌های زیبا بسازید.
البته جذابیت اینجا یکی دوتا نیست، چون شما می‌توانید از آقابزرگ برای کودک نوپای خود پیراهن‌های راحت و زیبا با طرح‌های سرگرم کننده هم پیدا کنید. ساعت بازدید در آقابزرگ از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ عصر است و در همه روزهای هفته حتی جمعه‌ها باز است.

آدرس: خيابان شهيد رجایی، نرسیده به باقرشهر، سه راه ترانسفو، داخل بازار آرین.

سیسمونی بزرگ آقا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس majid hatami

  • پاساژهای جمهوری، پر از لباس کودک و لوازم سيسمونی‌ جذاب

‎اگر به دنبال خرید سیسمونی در تهران و همچنین لباس برای کودکان خردسال خود هستید، می‌توانید به خیابان جمهوری سر بزنید. در این خیابان قیمت‌ همه اجناس مناسب بوده و با کیفیت خوبی به فروش می‌رسند. پاساژ شانزلیزه از بهترین جاهای جمهوری برای خرید لباس کودک و سیسمونی است.
در کنار این پاساژ مغازه‌ها و فروشگاه‌های زیادی هستند که لباس خردسال و لوازم سیسمونی می‌فروشند، شما به‌راحتی با یک گشت کوتاه می‌توانید در بین این پاساژها قیمت‌ها را مقایسه و در نهایت خرید کنید.

البته خیابان جمهوری در کنار بورس خرید انواع لباس برای بازه‌های سنی متفاوت، جایی برای خرید خانوادگی است و شما با رفتن به جمهوری می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان جمهوری.

خرید سیسمونی جمهوری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Nabati

  • میدان سنایی(خیابان کریمخان تا مطهری)، از لباس تا اکسسوری کودک را از اینجا بخرید

‎فروشگاه‌های دور و اطراف میدان سنایی با عرضه لباس‌های ایرانی و خارجی کودک یکی از قطب های پوشاک خردسالان است. این خیابان از زیر پل کریمخان شروع شده و به خیابان مطهری می‌رسد. از ابتدا تا انتهای این خیابان در دو طرف، ۱۵ بوتیک لباس و کفش کودک و نوجوان دارد.

توجه کنید که این فروشگاه‌ها بازه قیمتی شبیه به مغازه‌های خیابان بهار دارند و نسبت به دیگر مرکز خرید سیسمونی در تهران تقریبا قیمت گران‌تری دارند. چون به گفته بوتیک‌دارها بیش‌تر لباس‌های آن‌ها از کشورهایی مثل ترکیه و چین وارد می‌شوند و با توجه به تنوع مدل و رنگ، جنس مرغوبی دارند.

باز هم اگر فکر می‌کنید که قیمت اجناس در خیابان سنایی با بودجه‌تان هم‌خوانی ندارد، پیشنهاد ما این است که آخر هر فصل، سری به فروشگاه‌های سیسمونی میدان سنایی بزنید. چون در این بازه زمانی می‌توانید از تخفیف‌های ۳۰ تا ۷۰ درصدی برخوردار شوید.

البته علاوه‌بر لباس و سیسمونی، چهار مغازه کفش‌فروشی در خیابان سنایی وجود دارد که می‌تواند خریدهای فرزندتان را تکمیل کند. هرچند اینجا زور بوتیک‌های لباس‌ فروشی به فروشگاه‌ کفش‌ها می‌چربد.
بوتیک‌های سنایی تقریبا از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب همیشه باز هستند. جالب‌تر این‌که اگر شما مجبور باشید سر ظهر، و در بدترین موقع خرید سراغ بوتیک‌های میدان سنایی بروید، حتما با در باز بوتیک و روی ­خوش صاحب آن، روبه‌رو می‌شوید.

آدرس: از ابتدای خیابان کریمخان تا خیابان مطهری.

فروشگاه وسایل بازی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sepid mikhaili

  • خیابان شریعتی بالاتر از ملک، از جدیدترین مرکز خرید سیسمونی در تهران

‎به تازگی در خیابان شریعتی تهران و در حد فاصل بین خیابان ملک تا مطهری چند فروشگاه مخصوص فروش سیسمونی تاسیس شده است. بزرگی و جدید بودن تمام اجناس فروشگاه‌های شریعتی، به شما امکان این را می‌دهد که علاوه بر لباس، اسباب بازی، کالسکه و بقیه لوازم مورد نیاز کودک خود را از این فروشگاه‌ها بخرید.

به این نکته توجه داشته باشید که قیمت‌های محصولات فروشگاه‌های شریعتی به اندازه گاندی و سنایی آن‌قدر گران نیست و چیزی شبیه مغازه‌های خیابان بهار است.

آدرس: حد فاصل بین خیابان ملک تا خیابان مطهری.

خرید سیسمونی ملک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس alireza ahmadi

  • پاساژ سروستان و فروشگاه‌های سعادت آباد، مرکزی برای خرید سیسمونی در غرب تهران

‎اگر از ساکنان غرب تهران هستید در دور میدان کاج سعادت آباد، مرکز خرید کوچکی به اسم پاساژ سروستان است. در این پاساژ چند مغازه مخصوص فروش پوشاک خردسالان و سیسمونی نوزاد وجود دارد که اجناس مرغوب و درجه یک در آنجا پیدا می‌شود.
قیمت اجناس این مغازه‌ها مثل دیگر مرکز خرید سیسمونی تهران است و قیمت‌ها بستگی به کیفیت اجناس دارد. اینجا هرچه را که برای خرید سیسمونی نیاز باشد وجود دارد از لباس گرفته تا کالسکه، شیشه شیر، ساک و لوازم بچه.

آدرس: سعادت آباد، میدان طهرانی مقدم، مجتمع سروستان.

شریعتی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس majid karimi

  • خیابان شریعتی تقاطع ضرابخانه، بورس لباس کودک در تنوع بالا در یک فروشگاه

‎شاید برایتان جالب باشد که بدانید در شریعتی و در تقاطع ضرابخانه، فقط یک فروشگاه فروش لوازم سیسمونی و کودک وجود دارد. اما همین فروشگاه توانسته اجناس بسیار مرغوب در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت با قیمت‌های مناسب را در یکجا جمع کند.
شما با رفتن به این مرکز خرید می‌توانید هم سیسمونی پیدا کنید هم لباس، تخت و کمد کودک. البته قیمت اجناس در این فروشگاه متوسط رو به بالاست اما وسایل مرغوبی را می‌توانید از آنجا بخرید.
حالا اگر فرصت خرید و سر زدن به بازارهای دیگر خرید سیسمونی در تهران را ندارید، می‌توانید با یکبار رفتن به فروشگاه شریعتی، محصولات درجه یک بازار را برای کودک خود از آنجا تهیه کنید.

آدرس: خیابان شریعتی، تقاطع ضرابخانه.

خرید سیسمونی در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس omid360 Studio

  • بازار عبدل آباد، خرید سیسمونی ارزان و باکیفیت در تهران

بازار عبدل‌آباد مناسب کسانی است که می‌خواهند با ارزان‌ترین قیمت ممکن سیسمونی کودک خود را تهیه کنند. شما برای خرید ارزان‌ترین کالسکه، کریر و لباس نوزاد می‌توانید به فروشگاه‌های عبدل آباد سر بزنید.
خیابان احد یکی از خیابان‌های محله عبدل‌آباد برای خرید سیسمونی در تهران است. در این خیابان فروشگاه‌های زیادی هستند که شما می‌توانید مایحتاج کودک خود را از آنجا تهیه کنید.
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به بازار عبدل‌آباد، ایستگاه مترو خط ۳ است. شما بعد از ایستگاه شهرک شریعتی که در مجاورت با این محله قرار دارد، می‌توانید در ایستگاه مترو عبدل آباد پیاده شده و خودتان را با پیاده‌روی کوتاهی به خیابان احدی بروید.

آدرس: بزرگراه نواب، بزرگراه شهید چراغی، عبدل آباد، خیابان احسانی، خیابان احدی.

بازار سیسمونی عبدل آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amirhossein Rezanejad

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


اصلا قضیه خرید سیسمونی از کجا آمده است؟

وقتی برای اولین بار صاحب فرزندی می‌شوید باید لوازم مورد‌نیاز و لباس‌های نوزادی کودک‌تان را تهیه کنید. حالا سیسمونی چیست باید بگوییم به مجموعه وسایل و لباس‌های کودک سیسمونی گفته می‌شود.
از آنجا که خرید سیسمونی لذت شیرین و متفاوتی دارد اما دغدغه‌هایی را هم دارد. این‌که چرا والدین عروس سیسمونی را باید بخرند و یا برند لوازم بچه خارجی باشد یا ایرانی باشد، قیمت‌ لوازمی که می‌خرید گران باشد یا ارزان؟ همه داستان‌های خود را دارد.
با همه این دغدغه‌ها باید گفت سیسمونی را والدین عروس تهیه می‌کنند که این روزها زوج‌های جوان خودشان هم دست به‌کار شدند و دوست دارند در انتخاب لباس و لوازم کودک‌ سهمی داشته باشند.
از طرفی هزینه خرید سیسمونی کودک و نوزاد بسیار بالاست و دقت به جزئیات و خرید لوازم غیرضروری می‌تواند این هزینه‌ها را افزایش دهد و هزینه زیادی را برای خانواده بگذارد.
پس خریدهای آگاهانه و باصرفه می‌تواند چالش‌های خرید سیسمونی را کم کنید و خاطرات خوشی را برایتان بگذارد.

برندهای لباس کودک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Samadi

بیشتر بخوانید: پارک های غرب تهران برای تفریح کودکان


در خرید سیسمونی باید به چه مواردی توجه کنید

نکاتی هستند که شما در هنگام خرید سیسمونی در تهران باید به آن توجه کنید. مثلا شما زمانی که برای خرید سیسمونی اقدام می‌کنید، لازم است که حتما برندها و محصولات کودک را بشناسید.

  • توجه به برند و جنس اسباب‌بازی‌ها

 گاهی بعضی از پدرومادرها فکر می‌کنند که شاید خرید اسباب بازی و جنس آن از اهمیت زیادی برخوردار نباشد و می‌توان هر جنس اسباب بازی را برای کودک خود خریداری کرد.
اگر با دقت این موضوع بررسی شود می‌توان گفت موضوع خیلی مهم است و تا حدود زیادی با سلامتی کودک‌تان در ارتباط است. چون شما با خرید اسباب بازی‌های مناسب می‌توانید سلامتی کودک خود را حفظ کنید.

  • خرید لوازم بهداشتی سازگار با پوست کودک

یادتان باشد لوازم بهداشتی سیسمونی باید با پوست نوزاد سازگار باشد، مواد شیمیایی مضر نداشته باشد، آبرسان، نرم‌کننده و مغذی باشد، ضدحساسیت باشد و التهاب ایجاد نکند.

لوازم بهداشتی بچه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hossein Mostajab

  • دقت در انتخاب جنس پوشاک و لباس

هنگام خرید سیسمونی، فقط به راحتی و نیاز نوزاد توجه کنید، نه به شیک و مجلسی‌بودنش. بهترین جنس برای لباس نوزاد کتان و نخ‌ است، چون انتخاب این جنس‌ها در پوست نوزاد حساسیت ایجاد نمی‌کند.

  • توجه در خرید لوازم تغذیه سیسمونی

در خرید وسایل تغذیه‌ای کودک به‌خصوص شیشه شیر، بیشتر از هر چیزی باید حواستان به جنس آن باشد. در تولید این لوازم نباید از مواد مضر استفاده شده باشد.

پس پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر اقدامی یک چک لیست خرید سیسمونی آماده کنید تا در زمان خرید گیج و سردرگم نشوید.

خرید سیسمونی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Abasi

بیشتر بخوانید: باشگاه اسب سواری کودکان، از تفریحات مینیاتوری بچه‌ها


خلاصه که باید گفت خرید لباس کودک، هم می‌تواند بسیار مفرح و سرگرم‌کننده باشد و هم بسیار خسته‌کننده. تفاوت این دو تنها بستگی به این دارد که از کجا و در چه زمانی برای خرید لباس کودک اقدام کرده‌اید. در این یادداشت تهران مبله، بهترین مراکز خرید سیسمونی در تهران را معرفی کردیم تا شما بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن، هر آن چه که کودک‌تان به آن نیاز دارید را با قیمت مناسب خریداری کنید.


سوالات متداول

در تهران از کجا سیسمونی بخریم؟

بازار بزرگ تهران، خیابان بهار جنوبی، جمهوری، سعادت آباد، خیابان ولیعصر، خیابان شریعتی، میدان سنایی، بازار عبدل آباد و بازارچه گاندی از بهترین جاها برای خرید سیسمونی در تهران است.

قدیمی ترین مرکز خرید سیسمونی در تهران کجاست؟

خیابان بهار از معروفترین و قدیمی‌ترین جاهای تهران برای خرید سیسمونی و لباس کودک در تهران است که قیمت گران‌تری هم دارد.
برای خرید سیسمونی در غرب تهران کجا برویم؟

پاساژ سروستان در سعادت آباد یکی از بهترین مراکز خرید سیسمونی در تهران است که با یکبار رفتن می‌توانید هر چه که می‌خواهید را از اینجا خرید کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.