شهربازی هورا پارک کجاست؟ ساعت کاری و قیمت بازی‌ها

شهربازی هورا پارک در جنت آباد جنوبی و در مجتمع تجاری تفریحی سمرقند است. اگر ساکن غرب پایتخت هستید و می خواهید در همان نزدیکی ها به یک شهربازی سرپوشیده بروید، پاساژ سمرقند را انتخاب کنید.
این شهربازی یک شهربازی جذاب با بازی‌های متفاوت و دوست داشتنی برای کودکان ۳ سال به بالا است.
هورا پارک بازی‌های گروهی، جایزه‌ای، ورزشی، ویدیویی، غرفه‌های عکاسی، گریم فانتزی و بوفه خوراکی متنوعی را در خود جای داده. طوری که کودکان ساعت‌ها اینجا سرگرم بازی و تفریح می‌شوند .از مزیت‌های این شهربازی، امکان پاساژگردی برای پدر و مادرها و بزرگ‌ترهای خانواده است.
برای دیدن مسیرهای دسترسی و قیمت بازی‌های شهربازی هورا پارک با تهران مبله همراه باشید.


دسترسی به شهربازی هورا پارک

برای رفتن به این شهربازی رو بسته تهران می‌توانید هم از ماشین شخصی و هم از مترو و اتوبوس استفاده کنید. مسیرهای دسترسی هر یک را برایتان در ادامه خواهیم گفت:

  • دسترسی با ماشین شخصی

 شهربازی هورا در جنت آباد جنوبی، پاساژ سمرقند، نبش بلوار لاله، طبقه سوم است. شما می‌توانید در هر نقطه تهران که هستید به سمت جنت آباد جنوبی بروید و در نبش خیابان لاله با ماشین به پارکینگ پاساژ‌ سمرقند بروید و با آسانسور راهی طبقه سوم و شهربازی هورا پارک شوید.

روی نقشه ببینید!هوراپارک در مرکز خرید سمرقند

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

  • دسترسی با مترو و اتوبوس

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مجتمع تجاری تفریحی سمرقند ایستگاه متروی صادقیه است. با بیرون آمدن از مترو شما می‌توانید با تاکسی از ایستگاه مترو صادقیه به مرکز خرید سمرقند بروید. البته از مترو تا مجتمع سمرقند ۱۰ دقیقه بیشتر راه نیست.
اتوبوس‌های خط ۲۸۶ پایانه مترو صادقیه جنت آباد جنوبی در ایستگاه پنجم پیاده شوید. از اینجا تا تقاطع بلوار لاله فقط ۲۰۰ متر مسیر پیاده‌روی دارید تا به شهربازی هورا در پاساژ سمرقند برسید.

آدرس شهربازی هورا پارک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Armin Salehi

بیشتر بخوانید: پارک های غرب تهران برای تفریح کودکان


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با شهربازی هورا پارک

آدرس: جنت آباد جنوبی، مجتمع سمرقند، ،نبش لاله، طبقه سوم.

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه :۱۶ تا ۲۲ شب و پنجشنبه و جمعه ۱۴ تا ۲۲ شی.

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۶۲۳۹۴۴

صفحه اینستاگرام: hoorapark0

بازی های شهربازی هوراپارک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Javad Fadayi

بیشتر بخوانید: مرکز خرید اپال، جایی لوکس و باصفا در غرب تهران


شهربازی هورا پارک چه بازی‌هایی دارد و برای چه سنی مناسب است؟

 شهربازی هورا پارک از بهترین شهربازی های تهران است که ۱۵۰۰ متر مربع مساحت دارد. این شهربازی با داشتن بازی‌های جذاب گروهی لحظات شادی را برای کودکان می‌سازد. البته اینجا علاوه بر سرگرمی، قسمت‌هایی مثل غرفه های عکاسی، گریم فانتزی برای کودکان دارد.
بیشتر دستگاه‌های بازی شهربازی هورا پارک در چهار رده سنی جوان، نوجوان، رده سنی ۶ تا ۱۱ سال و زیر ۶ سال دسته بندی شدند. البته برای زیر سه سال محدودیت وجود دارد.
در صورتی که به این شهربازی رفتید، نگران جای پارک نباشید چون در پارکینگ مرکز خرید سمرقند فضای زیادی برای پارک در اختیار مراجعان شهربازی قرار می‌گیرد.
پاساژ سمرقند در کنار شهربازی هورا پارک سینما، فروشگاه برای خرید و عکاسی، رستوران و کافه هم دارد و شما می‌توانید چند ساعتی را اینجا در کنار فرزندان خود سرگرم گشت‌و گذار و بازی باشید. 

شهربازی مخصوص کودکان تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس padideh_maraviya

بیشتر بخوانید: شهربازی بیلینو کجاست؟



انواع بازی های هورا پارک در غرب تهران

در این شهربازی ۸۷ بازی و دستگاه مختلف سرگرمی مثل کلید طلایی، ستاره شناس، قارچ سحرآمیز، چنگک عروسک، اسب گردان، ماشین اوت ران، خانه بازی، گیم دایناسور، بازی دوز، خانه شن و ماسه، علاءالدین، شادینو، گیم موتور مسابقه، مینی بولینگ، گیم تانک، بالن باست وجود دارد.
هر چند ایرهاکی کودک و بزرگسال، تکان دهنده ۲۰۶، بسکتبال، ماشین برقی، مسابقه کارنیوال، واقعیت مجازی، اردک آبی، پرندگان وحشی، دریم بولینگ، گیم بازی موتور، فوتبال دستی، پرش قورباغه، فانی بال، فانی تایم، پل بال، قایق مسابقه، ماهی پرنده، پرش خرگوش ها، مسلسل دوبل، هیتینگ مستر، اسب موزیکال، چرخ و فلک کودکان، استخر توپ و اتاق بازی، بازی‌های سه بعدی، عروسک فیل هندی و بسیاری از بازی‌های دیگر هم اینجا هستند تا روزتان را بسازند.
همچنین بازی‌هایی مثل گردونه اسپین، توپ و شانس، گردونه شانس، انرژی زون، عنکبوت، قطار، برل آف، گردونه شانس بولینگ، چکش، آسترو و مشت زنی از بازی‌های جایزه دار شهربازی هورا پارک است.

شهربازی رو بسته تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Dhanraj Hari

بیشتر بخوانید: شهربازی سرزمین عجایب؛ از شهربازی‌ های سرپوشیده تهران


قیمت بازی های شهربازی هورا پارک چقدر است؟

این مجموعه در بیشتر روزهای سال به مشتریان خود تخفیف‌های نسبتا مناسبی می‌دهد، همین دلیلی شده تا اینجا از شهربازی های ارزان قیمت تهران باشد. البته حداقل شارژ برای ورود به شهربازی ۳۰۰ هزار تومان است که تقریبا برای ۴تا ۵ بازی است.
البته برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها باید در هنگام مراجعه حضوری به بخش باجه‌‌های فروش بلیط شهربازی هورا پارک مراجعه کنید تا قیمت‌ها را دقیق بدانید.

استخر توپ هوراپارک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Farzad Falah

بیشتر بخوانید: محله های غرب تهران؛ از سعادت آباد تا چیتگر و تهرانسر 


خیلی وقت‌ها ممکن است به فکر اجاره آپارتمان مبله در تهران بیفتید. مثلا برای سفر به تهران و داشتن یک اقامت راحت با امکاناتی شبیه به خانه خودتان، جایی که بدون محدودیت رفت‌وآمد داشته باشید و حتی جای پارک برای ماشین شما داشته باشد. برای اجاره همچین جایی کافی است از واحدهای اقامتی تهران مبله رزرو کنید. جایی که خدمات و نظافت هتلینگ به شما داده می‌شود و شما می‌توانید برای اقامت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و حتی رهن کامل آن‌ها را انتخاب کنید.


حالا نوبت شماست که به ما بگویید آیا تابه‌حال به شهربازی هورا پارک رفته‌اید؟ اگر پاسخ مثبت است نظرتان در مورد این شهربازی و قیمت‌ بازی‌ها چطور است؟ بازی‌های اینجا بیشتر مناسب کدام رده سنی است؟ آیا رفتن به هورا پارک را به بقیه هم پیشنهاد می‌دهید. نظرات و تجربه‌های خود را با ما و خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید. 


سوالات متداول

آدرس هورا پارک کجاست؟
این شهربازی در جنت آباد جنوبی، پاساژ سمرقند، نبش لاله، طبقه سوم است.
شهربازی هورا پارک تا چه ساعتی باز است؟
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و آخر هفته از ساعت ۱۴ تا ۲۲ باز است.
آیا قیمت بازی های هورا پارک گران است؟
این شهربازی همیشه برای بازی تخفیف دارد و شما می‌توانید هنگام مراجعه از آفرهای ویژه آنجا استفاده کنید و برایتان قیمت‌ بازی‌ها ارزان تمام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.