شهربازی سرزمین عجایب؛ از شهربازی‌ های سرپوشیده تهران

شهربازی سرزمین عجایب، از قدیمی‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده شهر تهران است. اسم این شهربازی را احتمالا بارها از تلویزیون شنیده باشید که می گوید سرزمین عجایب کی حاضره کی غایب؟ از آن روزها سال‌هاست که می‌گذرد اما سرزمین عجایب هنوز هم جایی برای بازی کودکان و حتی بزرگسالان در غرب تهران است.
البته سرزمین عجایب به‌جز وسایل بازی جذاب و بازی‌های کامپیوتری مختلفی که برای کودکان و افراد کم سن و سال‌تر دارد، وسایل بازی مثل ماشین برقی کوبنده، سفینه گردان، شبیه ساز هواپیما یا بوفالوی وحشی هم دارد که بیشتر مخاطبان آن بزرگسالان هستند.
تازه این مجموعه چند لاین برای بازی بولینگ دارد. در حقیقت اگر دست فرزند خود را بگیرید و سری به این شهربازی جذاب بزنید، هم خودتان سرگرم می‌شوید و هم فرزند شما از تفریح و بازی لذت می‌برد.


چطور به شهربازی سرزمین عجایب تهران برویم؟

شما برای رفتن به شهربازی سرزمین عجایب می‌توانید از خودرو شخصی و مترو و اتوبوس استفاده کنید:

  • دسترسی با ماشین شخصی

اگر با ماشین شخصی خود می‌خواهید به این شهربازی بروید، باید از میدان پونک به سمت بلوار اشرفی اصفهانی که بعد از پل همت قرار گرفته است، رفته و اول مرکز خرید تیراژه را پیدا کنید. طبقه چهارم و آخر مرکز خرید تیراژه منتظر شماست تا برایتام روزتان را بسازد. برای دیدن آدرس دقیق شهربازی روی نقشه ببینید را کلیک کنید:

روی نقشه ببینید!

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

  • دسترسی با مترو و اتوبوس

اگر بخواهید یک روش راحت‌تر برای رفتن به سرزمین عجایب انتخاب کنید، باید از مترو و با اتوبوس استفاده کنید. ایستگاه مترو صادقیه، تاکسی و ون‌های میدان پونک یا BRT (اتوبوس های خط ویژه) مربوط به دانشگاه علوم تحقیقات همان چیزی است که شما به آن احتیاج دارید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi


شماره تماس، ساعت کاری و دیگر اطلاعات شهربازی سرزمین عجایب

به این نکته توجه کنید که سرزمین عجایب به خاطر سرپوشیده بودن، شرایطی را ایجاد کرده که شما در تمام فصل‌های سال بتوانید به آنجا بروید. در واقع این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ عصر تا ۲۳ شب باز است و در روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ بامداد به شما خدمات می‌دهد.
آدرس: بلوار اشرفی اصفهانی، قبل از پل شهید همت، مرکز خرید تیراژه، طبقه چهارم.
شماره تماس: ۰۲۱۴۴۴۹۲۰۰۰/۰۲۱۴۴۴۱۷۵۶۰
صفحه اینستاگرام: wonderland.iran
وب سایت: https://wonderlandiran.ir



بازی‌های سرزمین عجایب تهران

شهربازی سرزمین عجایب تهران در مرکز خرید تیراژه، دنیایی از اتفاقات عجیب و هیجان انگیز است. شما مثل آلیس با وارد شدن از در ورودی این مجموعه، به سرزمین عجایب می‌روید. البته با دیدن وسایل بازی و اسباب بازی‌هایی که در این مجموعه است، شاید شما هم مثل آلیس هوس کنید شربت کوچک شونده را بخورید و به دوران کودکی برگردید تا بتوانید از این بازی‌ها لذت ببرید.
سرزمین عجایب ۳۰۰ بازی متنوع دارد که در میان آنها تعدادی بسیار محبوب است که در ادامه مهمترین آن‌ها را خواهیم گفت:

  • بولینگ؛ مهارت‌های کودکتان را اینجا به چالش بکشید

 این بازی چند دهه‌ای است که در ایران باب شده و طرفداران خاص خودش را دارد. در شهربازی سرزمین عجایب هم این بازی وجود دارد که می‌توانید در کنار دوستان و حتی فرزندان خود از آن لذت ببرید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

  • بازی چنگکی؛ با زحمت خودتان را به یکی از اسباب بازی‌ها برسانید

 چنگکی یکی دیگر از سرگرمی‌های شهربازی سرزمین عجایب تهران است. این بازی به این صورت است که یک محفظه شیشه‌ای پر از اسباب بازی در مقابل شما است. شما باید به کمک همین دسته چنگکی که درون محفظه قرار دارد را حرکت دهید و یکی از اسباب بازی‌ها را بردارید.

  • سفینه گردان؛ مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان

این بازی بیشتر برای نوجوانان مناسب است تا کودکان. برای ایمنی کودکان خود سعی کنید آن‌ها را در فضاهای دیگر شهربازی سرزمین عجایب سرگرم کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

  • شبیه ساز هواپیما؛ شلوغ‌ترین بخش شهربازی سرزمین عجایب

شبیه ساز هواپیما باید گفت از مهیج‌ترین بخش‌ها در شهربازی سرزمین عجایب است. این بازی می‌تواند هر کودکی را به شغل خلبانی علاقمند کند. برای انجام این بازی کافی است کودک خود را درون اتاقکی بنشانید و سپس در آنجا را ببندید. کودک با حرکت دادن فرمان هواپیمایی که روبروی خود قرار دارد اتاقک را به حرکت در می‌آورد.

  • سفر دریایی؛ آشنایی کودکان با دنیای زیر آب

 در این بازی می‌توانید کودک خود را بدون هیچ وسیله‌ای به اعماق آب‌ها ببرید و با انواع ماهی‌ها و چگونگی زندگی آن‌ها آشنا کنید.

  • از دیگر بازی‌های شهربازی سرزمین عجایب برای کودکان

قطار، چرخ و فلک، شبیه ساز رانندگی، ایر هاکی، سه گا، سرزمین ماجراجویان، رالی، قصر بادی، تیراندازی و سیمولاتور اشاره کرد. این بازی‌ها بیشتر برای کودکان بالای ۷ یا ۸ سال طراحی شده است. با این حال نباید ناامید شوید، چرا که برای کودکان زیر ۷ سال هم بازی‌های متنوعی در سرزمین عجایب مثل خلبان کوچولو، سفر دریایی، ماشین فرفره، اتاق بازی و سرسره کودکان طراحی شده که کودکان شما را سرگرم کنند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس foroz forozani

بیشتر بخوانید: ۵ تا از بهترین آپارتمان‌ های مبله غرب تهران


امکانات شهربازی سرزمین عجایب برای کودکان

از امکانات شهربازی سرزمین عجایب می‌توان به محل گریم کودک، باجه فروش لوازم شعبده بازی، اتاقک عکسبرداری فوری و اتاق تولد کودک اشاره کرد.،
حالا اگر پس از بازی و تفریح خسته شدید و نیاز به تجدید قوا داشتید، اصلا نگران نباشید، چرا که در این مجتمع رستوران لمزی و آیس پک هم هستند. با این‌ همه امکانات فکر نمی‌کنیم حوصله کسی، با هر ‌سن‌‌و‌‌سالی‌‌ که داشته باشد، در شهربازی سرزمین عجایب سر برود.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: پارک های غرب تهران برای تفریح کودکان


هزینه بلیط سرزمین عجایب چقدر است؟

برای ورود به این شهربازی شما باید یک کارت اعتباری تهیه کنید که جلوی درب ورودی شهربازی می‌توانید آن را تهیه کنید. مبلغی از این کارت جهت ورودی شما و کودکانتان به سرزمین عجایب است.
علاوه بر آن می‌توانید به هر مقدار که دوست دارید کارت اعتباری خود را شارژ کنید.
بعد از آن هنگام استفاده از هر دستگاه مبلغی از شارژ کارت شما کم می‌شود. والدینی که با کودکان زیر ۱۰ سال خود به این شهربازی می‌روند تنها باید پول ورودی شهربازی را بپردازند.
راستی به جز سالن بولینگ سرزمین عجایب، بقیه وسایل بازی با کارت اعتباری شما کار می‌کنند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Ostad

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


اگر می خواهید از یک تفریح خانوادگی جذاب در تهران لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم بازدید از شهربازی سرزمین عجایب را در برنامه تفریحات خود در تهران قرار دهید. اگر شما قبلا به همراه کودک خود به این شهربازی رفته‌اید لطفا نظرات خود را در مورد شهربازی سرزمین عجایب با ما درمیان بگذارید. اینکه وسایل بازی و امکانات آنجا چطور بود ؟ قیمت بازی‌ها و ورودی‌ها به نظر شما ارزان بود یا گران؟ آیا این شهربازی به درد بزرگترها هم می‌خورد؟به نظرتان چه چیزی بهش اضافه شود بهتر است؟ تجربیات شما راهنمای خوبی برای کاربران ما در تهران مبله خواهد بود.


سوالات متداول

سرزمین عجایب تهران کجاست؟
بلوار اشرفی اصفهانی، قبل از پل شهید همت، مرکز خرید تیراژه، طبقه چهارم آدرس شهربازی سرزمین عجایب است.
شهربازی سرزمین عجایب تا ساعت چند باز است؟
این شهربازی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۳ شب و در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ بامداد باز است.
نزدیکترین مترو به شهربازی سرزمین عجایب کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو صادقیه نزدیکترین ایستگاه به این شهربازی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.