بازار گنجینه تهران، مرکز فروش ظروف یکبار مصرف

بازار گنجینه تهران جایی است که بزرگترین مشکلات مهمانی شما یعنی شستن ظرف و تمیز کاری را برایتان حل می‌کند.  این بازار محل پخش ظروف يكبار مصرف تهران است و شما می‌توانید ظرف‌های مورد نیاز برای برگزاری مراسم و مهمانی خود را از پاساژ‌ گنجینه تهیه کنید و حتی اگر صاحب رستوران و کافه باشید اینجا می‌تواند ظرف و ظروف مورد نیازتان را بخرید. 

در ادامه با‌هم بیشتر به بررسی بازار گنجینه و اینکه چقدر این بازار به ما قرار است کمک کند خواهیم پرداخت. پس در ادامه همراه ما باشید.


بازار گنجینه کجاست؟

پاساژ گنجینه در محله گمرک و در خیابان کارگر جنوبی و خیابان مختاری غربی قرار دارد. شما در این خیابان اگر خودتان را به پلاک ۶۷ برسانید می‌توانید انواع ظروف یکبار مصرف را برای مهمانی‌های خود اینجا پیدا کنید.

از آنجا که همه ما دوست داریم هم به مهمانی برویم و هم دوستان و خانواده خود را مهمان کنیم، در هر دو حالت قطعا می‌خواهیم دورهمی‌ها به ما خوش بگذرد و در کنار کسانی که برایمان مهم هستند، لحظات خوبی را داشته باشیم.

اما همین که اسم ظرف شستن و استفاده از تمیزکاری بعد مهمانی به میان می‌آید کمی سست می‌شویم البته با آمدن ظرف‌های یکبار مصرف مهمانی شما دیگر این دغدغه‌ را ندارید. 

 

هرچند استفاده از ظروف یکبار مصرف برای محیط زیست مضراست اما اگر دیگر چاره‌ای نداشتید می‌توانید به بازار گنجینه سر بزنید. شما برای رفتن به این بازار می‌توانید روی لینک روی نقشه ببینید کلیک کنید تا با گوگل مپ به راحتی به این بازار برسید.

رو نقشه ببینید!

پخش ظرف یکبار مصرف

منبع عکس گوگل مپ، عکاس reihane 396 

بیشتر بخوانید: محدوده طرح ترافیک تهران کجاست؟


در فروشگاه‌ها و مغازه‌های پاساژ گنجینه تهران چه خبر است؟

مجتمع تجاری گنجینه و همه مغازه‌های کناری این پاساژ از مهم‌ترین مرکز خرید عمده و پخش ظرف پلاستیکی و یکبار مصرف در ایران هستند.

بیشتر ظرف‌هایی که اینجا برای فروش می‌رسند محصولات کارخانه ظروف یکبار مصرف تهران و کارخانه‌های تولیدکننده بطری پلاستیکی هستند که در بازار گنجینه شعبه دارند.

حالا اگر برای مراسم و مهمانی بزرگ خود به دنبال ظروف یکبار مصرف هستید و یا صاحب یک رستوران یا یک کافه هستید و یا حتی یک کارگاه یا کارخانه تولیدی هستید فرقی نمی‌کند، شما می‌توانید از یک کارتن تا یک کامیون ظرف یکبار مصرف از گنجینه خریداری کنید.

البته شما در مغازه‌های گنجینه می‌توانید انواع دسرخوری‌ها، لیوان‌های کوچک و بزرگ خوش‌آمد‌گویی، انواع سالاد‌خوری و پذیرایی و سفره یکبار مصرف و هر آنچه که برای مهمانی لازم دارید را پیدا کنید.

همانطور که گفتیم بسیاری از مغازه‌های پاساژ گنجینه متعلق به کارخانه‌های برندهای مختلف ظروف یکبار مصرف هستند و با توجه به لیست اجناس مغازه ظروف یکبار مصرف، شما می‌توانید با قیمت و کیفیت مناسب هر آنچه که می‌خواهید را خریداری کنید.

آدرس پاساژ گنجینه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس reihane 396

بیشتر بخوانید: شرایط اجاره روزانه خانه در تهران


چرا در مهمانی‌های خود بهتر از ظروف یکبار مصرف استفاده کنید؟

یکی از بزرگترین نکته‌هایی که در استفاده از ظروف یکبار مصرف است این موضوع است که این ظرف‌ها هر ابعادی که بخواهید را دارند و با ظاهر شیک و متنوع هم بسیار مقاوم و ارزان هستند.

از جهتی هم خیال‌تان راحت است که شکسته‌شدن آنها اهمیت چندانی ندارد و نیاز به تمیز کردن پس از مهمانی نیست. 

حتی شما می‌توانید برای روی میز پذیرایی برای سرو تنقلات و خوراکی‌های مختلف از ظروف بزرگ یکبار مصرف استفاده کنید و با کاسه‌های کوچک کنار آن مهمان‌ها را در انتخاب خوراکی و مقدار آن آزاد بگذارید.

پس با این حال باید سعی کنید در پاساژ گنجینه تهران از برندهایی خرید کنید که ظروف یکبار مصرف فاقد بی پی ای دارند و از تولیدکننده‌های معتبر هم هستند.

مرکز فروش ظرف یکبار مصرف

منبع عکس گوگل مپ، عکاس reihane 396

بیشتر بخوانید: معرفی تمامی محله های شهر تهران


اصلا ظروف یکبار مصرف چه کاربردی در زندگی امروزی دارد؟

این روزها از ظروف یکبار مصرف می‌توان برای نگهداری خیلی از چیزها استفاده کرد. مثلا اگر شما صاحب یک مغازه ویتامینه باشید می‌توانید از لیوان یکبار مصرف برای سرو نوشیدنی سرد و گرم استفاده کنید. هرچند در این حالت شما حتی می‌توانید ظرف‌های مخصوص به خود را با آرم و نشان برند بر روی لیوان‌ها چاپ کنید.

از طرفی دیگر امروزه سرعت زندگی بسیار بالا رفته و سبک زندگی تغییر کرده، داشتن ظروف یکبار مصرف که با خیال راحت مواد غذایی را داخل آن قرار دهید بسیار مهم شده و با این حال استفاده از این ظروف در زندگی هر کسی بیشتر از قبل شده است.

نکته دیگر در مورد کاربرد ظروف یکبار مصرف این است که امروزه برای بسته بندی مواد غذایی باید ظرف آن مقاوم و با‌دوام باشد پس چه چیزی بهتر از طرف یکبار مصرف می‌تواند باشد که هم ارزان است و هم وزن مناسبی دارند. البته در جابه‌کردن هم اذیت نمی‌شوید.

ظرف یکبار مصرف

منبع عکس گوگل مپ، عکاس farzad noori

بیشتر بخوانید: طباخی های تهران، جایی با غذاهای چرب‌و‌چیلی خوشمزه


مسیرهای دسترسی تهرانی‌ها به پاساژ گنجینه

شما برای رفتن به پاساژ گنجینه می‌توانید هم از وسایل نقلیه عمومی و هم خودرو شخصی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید با استفاده از مترو راهی این بازار شوید باید در خط یک در ایستگاه مترو راه آهن پیاده شوید و با کمی پیاده‌روی خودتان را به گنجینه برسانید.

اما اگر می‌خواهید با اتوبوس به بازار گنجینه بروید باید در ایستگاه اتوبوس مختاری پیاده شوید. این ایستگاه برای کسانی که با وسیله نقلیه عمومی می‌خواهند راهی بازار شوند بسیار آسان و خوش‌مسیر است.

مسیر رفتن با خودرو شخصی هم به این‌صورت است که شما از هر نقطه تهران که بخواهید به گنجینه بروید نیاز است که خودتان را به محله گمرک تهران برسانید و بعد وارد کارگر جنوبی شده و در خیابان مختاری غربی دنبال این پاساژ باشید. 

توجه داشته باشید که بازار گنجینه پارکینگ اختصاصی ندارد و در این محل جای پارک به‌سختی پیدا می‌شود و ممکن است ساعت‌ها معطل این موضوع شوید.

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


شاید کمتر کسی امروزه می‌تواند ادعا کند که ظروف و مواد یکبار مصرف در زندگی او نقشی ندارند. اگر به دور اطراف خود نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که شاید ۷۰ درصد چیزهایی که استفاده می‌کنید پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف است. به گونه‌ای که شاید زندگی بدون آن‌ها دور از تصور و عجیب به نظر برسد. با این حال آیا شما تابه‌حال به بازار گنجینه تهران رفته‌اید؟ اصلا می‌دانستید که اینجا مرکز پخش ظروف یکبار مصرف در تهران است؟ اگر تجربه خرید از این پاساژ را دارید با خوانندگان ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید. نظرات شما راهنمای خوبی برای ما خواهد بود.


سوالات متداول

مرکز فروش ظروف یکبار مصرف در تهران کجاست؟

پاساژ گنجینه در محله گمرک تهران مرکز پخش انواع ظروف یکبار مصرف در تهران است که شما می‌توانید هر آنچه که برای رستوران، کافه و یا مهمانی خود را نیاز دارید از آنجا تهیه کنید.

نزدیکترین مترو به بازار گنجینه تهران کدام است؟

مترو ایستگاه راه آهن شما را در کمترین زمان ممکن به این بازار می‌رساند.

از کدام مغازه‌ها در بازار گنجینه باید خرید کرد؟

در این مجتمع تجاری فروشگاه‌های زیادی شعبه دارند شما می‌توانید به فروشگاه‌هایی که برند هستند بروید و هر آنچه که لازم دارید را بخرید.

نظرات بسته شده است.