فلای لند،‌ یه جایی نزدیک آسمون تهران

فلای لند تهران در همین مدت کوتاه که در پارک پرواز تاسیس شده، توانسته یک تنه با چاشنی تفاوت و تنوع در دل تهرانی‌ها جا باز کند. این مجموعه مثل دیگر رستوران‌های تهران با فضاهای روباز و چیدمان جذاب نیست. اینجا شما می‌توانید خاطره‌های زیادی از لذت تیوپ‌سواری تا خوردن غذاهای خاص در فودکورت را تجربه کنید.
البته از سازه‌های طراحی‌شده این مجموعه که از سازه‌های خاص با نورپردازی فوق‌العاده‌ است، نمی‌توان به این راحتی گذشت. چون تماشای ویوی تهران از فلای لند و عکاسی در هر نقطه‌ای از آن می‌تواند حسابی حالتان را خوش‌ کند.


حالا فلای لند دقیقا کجای تهران است؟

این مجموعه جذاب در شمال تهران و در منطقه دو پایتخت و در داخل پارک پرواز سعادت آباد قرار دارد. 

آدرس دقیق فلای لند تهران در سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، بلوار پیام و خيابان آهنگرانی و بلوار شقایق است. شما می‌توانید روی نقشه ببینید را کلیک کنید و دقیق موقعیت آن را پیدا کنید.

روی نقشه ببینید!

فلای لند فودکورت

منبع عکس صفحه اینستاگرام flyland.foodpark

بیشتر بخوانید: با تفریحات لوکس در تهران آشنا شوید


چطور به فلای لند تهران برویم؟

شما برای رفتن به این مجموعه در تهران راه‌های مختلفی دارید، هم می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی هم با خودرو شخصی راهی این مجموعه شوید.

 اگر تصمیم گرفتید که با خودروی شخصی به این مکان بروید باید خودتان را به محله سعادت‌آباد تهران برسانید. بعد از رسیدن به چهارراه سرو، وارد بلوار پیام شده و خیابان آهنگرانی را پیدا کنید. فلای لند دو در ورودی برای مراجعان دارد. یادتان باشد که هر کدام از درهای ورودی‌ به این فودپارک را انتخاب کنید، شما مشکلی از نظر جای پارک نخواهید داشت.

اگر هم می‌خواهید که با وسایل نقلیه عمومی به این مجموعه بروید پیشنهاد می‌کنیم که در مرحله اول اتوبوس را انتخاب کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به فلای لند ایستگاه بهرود است که تقریبا یک کیلومتر با مجموعه فاصله دارد و شما می‌توانید پیاده و یا با تاکسی‌های خطی خودتان را به فلای لند برسانید. ایستگاه مترو میدان صنعت هم گزینه دیگر برای رفتن به اینجاست.
البته به این نکته توجه داشته باشید که فاصله مترو تا فلای لند تقریبا زیاد است و باید در میدان صنعت سوار تاکسی‌های خطی شوید و به آنجا بروید. اگر  هم در غرب تهران و در محله پارک پرواز زندگی می‌کنید، می‌توانید تاکسی‌ های شهرک به بام تهران را در ابتدای بلوار پاکنژاد پیدا کنید و با آنها به این پارک تفریحی تهران بروید.

فود پارک پرواز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammadian Adstitu

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


امکانات تفریحی و رفاهی فلای لند تهران، کجا بگردیم و چی بخوریم؟

اگر در تهران دنبال جای خفن برای تفریح و خوش‌گذرانی هستید، فلای لند بهترین جا برای شماست. هم رستوران و کافه دارد و هم پیست‌های هیجان‌انگیز برای تیوپ‌سواری و اسکی. حالا اگر آماده‌اید که بیشتر درباره فلای لند بدانید با ما باشید.

  • فود پارک فلای لند، با منظره زیبا در بام پرواز

فود پارک فلای لند تهران، جذابیت‌های زیادی دارد به‌خصوص برای جوانان و کسانی که عاشق عکاسی و سلفی گرفتن هستند. از آنجا که این پارک بر روی یکی از بام‌ های تهران به نام بام پرواز قرار گرفته منظره بسیار زیبا و حیرت انگیزی دارد که در انتظار تهرانی‌هاست.
البته که اینجا بخشی به اسم اسنو پارک وجود دارد که بسیار مهیج است. شما در اسنوپارک می‌توانید لذت پیست تیوپ سواری، اسکی و اسنوبرد را تجربه کنید.
در این مجموعه در کنار طراحی خاص و نورپردازی ویژه، شما می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را هم از فودکورت سفارش دهید و در هوای دلپذیر و نمای زیبای رو به تهران نوش‌جان کنید.

فودپارک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sepehr Faraji

بیشتر بخوانید: اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران

  • شهربازی فلای لند، جایی برای تفریح و شادی کودکان

شهربازی این پارک در نزدیک پارک پرواز قرار دارد که روباز است. این شهربازی بیشتر برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال است. وسایل بازی اینجا تا دلتان بخواهد برای کودکان متنوع و جذاب است و بچه‌ها می‌توانند چند ساعتی را شهربازی فلاای لند سرگرم بازی و شادی شوند.
این نکته را در یاد داشته باشید که شهربازی فلای لند از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب باز است. 

  • پیست هیجان‌انگیز تیوپ سواری 

اگر در تهران به‌دنبال یک روز هیجان‌انگیز هستید بهترین انتخاب برای شما رفتن به پیست تیوپ سواری فلای لند است. در این مجموعه تفریحی پیست اسکی مصنوعی، تیوپ سواری و اسنوبرد وجود دارد. از آنجا که این تفریح این روزها برای جوانان و نوجوانان بسیار جذاب شده و می‌توانند ساعات خوش و ماندگاری را در کنار دوستان‌شان با عکس‌های یادگاری از تفریح در پیست ثبت کنند.

اینجا سه مسیر مختلف به‌طول ۵۰، ۱۵۰ و ۱۷۰ متر دارد که از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر جهت آموزش اسکی و اسنوبرد و از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا ۲۴ بامداد جهت تیوب‌سواری است. پس اگر می‌خواهید به این مجموعه تفریحی بروید، حتما قبل از رفتن چک کنید تا در آنجا بازی و تفریح در پیست زیاد معطل نشوید.

اسنوپارک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس parvaneh sarie

بیشتر بخوانید: پیست دیزین، حرفه ای ترین پیست اسکی تهران

  • رستوران و کافه از جدانشدنی‌های خوشمزه و جذاب فلای لند

شاید این روزها بخواهید به فلای لند تهران بروید باید بگوییم  وقتی که شما برای اولین بار وارد مجموعه می‌شوید، برای نشستن می‎‌توانید هم از فضای باز تراس و هم از فضای سرپوشیده داخل مجموعه انتخاب کنید. از آنجا که فضای بیرونی و داخلی با سبک‌های خاص و زیبا طراحی شدند می‌تواند برای هر سلیقه‌ای مناسب و حتی مورد قبول باشد.

۱. جذابیت فضای داخلی فلای لند تهران

فضای داخلی این مجموعه به ‌سبک پاپ‌آرت است که ‌بیشتر طراحی‌ها و نقاشی‌های رنگارنگ و بسیار جذاب هستند که دیدنش می‌تواند تجربه جدیدی برایتان باشد.

این رستوران در طبقه همکف، سالنی بزرگ شبیه به یک فودکورت را دارد که غرفه‌های آن به‌صورت گروهی و تحت نظر مجموعه فعالیت دارند.

حالا اگر تصمیم دارید که در فضای داخلی رستوران بنشینید با سالنی بزرگ از فودکورت‌های مختلف روبه‌رو می‌شوید که همه متعلق به مجموعه فلای‌لند هستند.

طوری که شما وقتی جایی را برای نشستن در سالن انتخاب می‌کنید، به شما منویی کلی فودکورت داده می‌شود و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را سفارش دهید.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر دوستانی دارید که بدغذا هستند اصلا نگران نباشید، تنوع غذا در فودکورت فلای لند تهران بسیار زیاد است. هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند برای خود غذا و یا نوشیدنی انتخاب کند.

فلای لند پارک پرواز

منبع عکس صفحه اینستاگرام flyland.foodpark

بیشتر بخوانید: کافه های لاکچری تهران، از شیک‌ترین تا لوکس‌ترین های پایتخت

۲. فضای جذاب تراس و رو به نمای شهر تهران

در انتهای طبقه همکف فلای لند تهران تراس بزرگی دیده می‌شود که برای هر کسی می‌تواند جذاب باشد، چون چشم‌انداز زیبایی از شب‌های تهران را اینجا شما می‌توانید ببینید.

میزهای چوبی بزرگ و دیوارهایی نوستالژیک اینجا شما را وادار می‌کند قبل از رسیدن غذا روی میز حتما چند عکس به یادگار در آرشیو خود ذخیره کنید.

از آنجا که رستوران این مجموعه در ارتفاعات پارم پرواز ساخته شده در زمستان با منظره سفید‌پوش برف و در فصل‌های دیگر با آب‌وهوای خوب و دلنشین حال هر کسی را خوش می‌کند.
البته که تراس فلای لند تهران با فضای دلنشین و منوی متنوع، جای خیلی خوبی برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی مثل جشن تولد و سورپرایز‌های خاص است.

شما می‌توانید با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه فلای لند، برای دورهمی‌ها کاری و یا تولدها و جمع‌های خانوادگی درخواست سرویس اضافه داشته باشید.

۳. منوی رستوران و کافه فلای لند،اینجا برای همه سلیقه‌ها غذا هست 

منوی رستوران و کافه این مجموعه خیلی خاص و متفاوت نیست. اما برگرها، پیتزاها، پاستاها و غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع صبحانه، پیش‌غذا، انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و شیرینی خوب و با‌کیفیتی دارد.

 همگی کیفیت خوبی دارند.
از نظر قیمت باید بدانید که تقریبا همه چیز اینجا گران است و شما با منو ارزان روبه‌رو نخواهید شد و قیمت‌ها از متوسط رو به بالاست.
البته حواستان باشد به‌خاطر قرارگیری این مجموعه تفریحی در پارک پرواز، این پارک هم مثل هر کجای دیگر تهران نیاز به مراقبت دارد، پس لطفا در نظافت و تمیزی محیط اطراف پارک دقت کنید و آسیبی به تجهیزات آنجا نرسانید.

آدرس فلای لند

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amir Berry

بیشتر بخوانید: پاراگلایدر تهران، بدون بال پرواز کن

  • داشتن مسیر نقاله، تجربه لذت‌بخشی از پیاده‌روی در سطح شیب‌دار

با توجه به اینکه مسیر دسترسی از پایین مجموعه با نوار نقاله‌ایی با شیب زیاد به بالا منتقل می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم خانم‌هایی که کفش پاشنه بلند می‌پوشند از مسیر نقاله استفاده نکنند و در ورودی شمالی را برای وارد و خارج شدن به فلای لند تهران انتخاب کنند.

اما اگر کفش مناسب داشته باشید، ترجیحا کفش اسپرت یا کتانی، تجربه استفاده از نوار نقاله می‌تواند از تجربه‌های لذت‌بخش برایتان باشد.


اطلاعات و دیگر راه های ارتباطی

آدرس: سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، بلوار پیام، خیابان آهنگرانی.

ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است.

شماره تماس: ۰۲۱۱۴۹۴/۰۲۱۲۲۳۷۱۷۰۰

وبسایت: flyland.menusaz.com

صفحه اینستاگرام: flyland.foodpark‌

فلای لند پارک پرواز چیست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس shakhes

بیشتر بخوانید: لیست بهترین تفریحات تهران ؛ معرفی مراکز تفریحی شهر تهران


آیا شما تا به حال به فلای لند تهران رفته‌اید؟ برای دیدن منظره‌های اطراف و شهر تهران به نظر شما تراس فلای لند چطور است؟ به نظر شما نوار نقاله بسیار جالب است؟‌ شما چه چیزی را در فودکورت فلای لند سفارش دادید؟ آیا از کیفیت غذا و رفتار پرسنل راضی بودید؟ نظرات و تجربه‌های رفتن به فلای لند را برای ما در تهران مبله بنویسید. قطعا نوشته‌های شما راهنمای خوبی برای خوانندگان ما خواهد بود.


سوالات متداول

فلای لند کجاست؟
این مجموعه در پارک پرواز سعادت آباد قرار دارد.
فلای لند تهران چه امکاناتی برای تفریح و خوش‌گذارنی دارد؟
این مجموعه با داشتن فودکورت، کافه، پیست تیوب‌سواری، پیست اسکی و اسنوبرد قرار است لحظات خوشی را برای تهرانی‌ها بسازد.
منوی رستوران فلای لند چه غذاهایی دارد؟
اینجا شما می‌توانید انواع صبحانه، پیش‌غذا، انواع غذاهای ایرانی، برگر، مرغ سوخاری، پیتزا، پاستا، انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و شیرینی را سفارش دهید.
ساعت کاری فلای لند تا چند است؟
ساعت کاری کافه و رستوران همه روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ بامداد باز هستند و صبحانه فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر است.
قیمت غذاهای فلای لند چطور است؟
در فلای لند همه منوهای غذایی تقریبا گران هستند و سعی کنید با جیب پر به این مجموعه بروید.
در فلای لند کودکان خود را کجا ببریم؟
شهربازی جایی برای سرگرم شدن فرزندان در این مجموعه است. برای استفاده از این شهربازی باید کودک شما در محدوده سنی ۲ تا ۱۲ سال باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.