پاراگلایدر تهران، بدون بال پرواز کن

تا حالا به این فکر کردید که پرواز در آسمان مثل پرنده چه حسی دارد؟ قطعا حس شیرین و عجیبی است که در پاراگلایدر تهران می‌توانید آن را تجربه کنید. حالا کسانی که به‌دنبال آرامش در پرواز هستند و یا هیجانات پروازی را دوست دارند، می‌توانند به این مرکز تفریحی بروند و رویاهای خود را واقعی کنند.

البته باید گفت که این روزها باب شده که خیلی‌ها بلیط پاراگلایدر تهران را برای هدیه دادن به دوستان‌شان انتخاب می‌کنند و بعضی‌ها هم تمایل دارند به طور همزمان با دوستانشان این نوع پرواز را تجربه کنند.

ما مطمئن هستیم هر انگیزه‌ای که از پرواز با پاراگلایدر تهران دارید، برایتان فراموش‌نشدنی و زیبا خواهد بود.


چطور برای تجربه پرواز به پاراگلایدر تهران برویم؟

این روزها آدم‌ها دنبال هیجانند و دلشان می‌خواهد تجربه‌های جدید داشته باشند. حالا اگر این تفریح رفتن به پاراگلایدر تهران باشد که عالی می‌شود. شما برای رفتن به پاراگلایدر تهران باید اول خودتان را به شهران در اتوبان شهید باکری برسانید.
آدرس هم در انتهای بزرگراه شهید باکری و در بلوار سیمون بولیوار و انتهای بلوار جنت آباد شمالی است که شما آدرس دقیق آن را می‌توانید روی نقشه مشاهده کنید. 

روی نقشه ببینید!

پاراگلایدر در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ZERO GRAVITY

البته شاید بخواهید با وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس‌های جنت آباد شمالی در متروی صادقیه، بی‌آرتی‌های پایانه آزادی به‌سمت دانشگاه علوم تحقیقات و تاکسی‌های مسیر اشرفی اصفهانی و جنت آباد به سایت پاراگلایدر تهران بروید.


جذابیت سایت پرواز پاراگلایدر برای عاشقان پرواز و خلبانی

سایت پرواز شهران یک سایت پرواز محبوب در بین سایت های پاراگلایدر تهران و حتی ایران است. چون اینجا امکان آموزش و تجربه پروازی برای سطح‌های مختلف از آموزش مبتدی‌ گرفته تا حرفه‌‌ای‌ انجام می‌شود.

شما برای لذت بردن از پرواز در سایت پرواز پاراگلایدر شهران لازم نیست که حتما پرواز با پاراگلایدر را کامل بلد باشید.

این مجموعه برای سوارکاران پاراگلایدر حرفه‌ای، مبتدی و حتی علاقه‌مندان به پرواز امکانات و تجهیزات پاراگلایدر را دارد.

البته که مبتدی‌ها و علاقه‌مندان به پرواز پاراگلایدر می‌توانند با کمک و همراهی مربی حرفه‌ای پرواز را تجربه ‌کنند و اگر هم دل‌شان بخواهد تنهایی پرواز کنند، حتما باید آموزش‌ پاراگلایدر را قبل از پرواز یاد بگیرند تا ایمن تفریح کنند.

در سایت پاراگلایدر تهران مربیان زیادی هستند که در زمینه آموزش پاراگلایدر فعالیت می‌کنند و درصورت علاقه‌مندی، شما می‌توانید از مهارت و دانش هر کدام استفاده کنید و بعد از یادگرفتن اصول پرواز با پاراگلایدر، خودتان تنهایی به دل آسمان بزنید.

پاراگلایدر سواری در تهران

منبع عکس وب سایت پاراگلایدر شهران

بیشتر بخوانید: با تفریحات لوکس در تهران آشنا شوید


آیا همه می‌توانند با یک آموزش در پاراگلایدر تهران پرواز کنند؟

بله شما اگر علاقه‌مند به پرواز با پاراگلایدر باشید می‌توانید به سایت های پاراگلایدر تهران بروید و پرواز دلچسبی را آن‌ها تجربه کنید. ولی قبل از هر چیزی لازم است که شما یک بدن آماده و سالم برای انجام این تفریح یا ورزش هنری داشته باشید.
چون پاراگلایدر ورزشی است که تقریبا به قدرت و استقامت بدنی بالا نیاز دارد چون مدت زمان ۱۵ تا ۲۰  دقیقه‌ای که در آسمان هستید از نظر روحی باید در شرایط خوبی باشید تا بدون دغدغه در اوج آسمان تفریح کنید.

به این نکته توجه کنید کسانی که ترس از ارتفاع دارند و در پرواز سرشان گیج می‌رود، حتما باید در پاراگلایدر تهران، پرواز دونفره تفریحی را امتحان کنند.
در کنار همه این مواردی که گفتیم، داشتن آمادگی ذهنی بالا و وزن مناسب (بین ۱۵ تا ۱۰۰) هم به شما کمک می‌کند هنگام پرواز اگر اتفاقی هم برایتان بیفتد، تصمیم درست و منطقی بگیرید و مدیریت بحران کنید.

راستی اگر مبتلا به بیماری‌های خاص مثل مشکلات قلبی، صرع و اضطراب هستید، بهتر است از این تفریح صرف‌نظر کنید و یا با مشورت با پزشک خود سوار پاراگلایدر شوید.

پاراگلایدر معروف تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arash Payamyar

بیشتر بخوانید: باشگاه های سوارکاری تهران، جایی برای تفریحات گران‌قیمت و مهیج 


چطور می‌توان بلیط پاراگلایدر تهران را خرید؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت پرواز پاراگلایدر تهران به‌صورت آنلاین بلیط پرواز خود را رزرو کنید. البته شما قبل از رزرو سعی کنید به خود مجموعه زنگ بزنید و با اطلاعات دقیق بلیط پاراگلایدر خود را بخرید.

فراموش نکنید که هر پروازی که در این مجموعه انجام می‌شود فقط برای یک نفر است، یعنی فقط شما و خلبان داخل پاراگلایدر هستید و چون پرواز تفریحی است، بیشتر از یک مسافر ظرفیت ندارند.
راستی اگر برای چند نفر می‌خواهید بلیط پرواز پاراگلایدر تهیه کنید، باید به تعداد نفراتی که قرار است به آنجا بروید، بلیط تهیه کنید.

البته این نکته را بدانید که برای سورپرایز شدن و تولد دوستان‌تان اگر می‌خواهید از وسایل دودزا و رنگی استفاده کنید، حتما قبل از پرواز با خلبان و مربی خود حتما هماهنگ کنید تا وسایل لازم برای شما تهیه شود.

پاراگلایدر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sareh mohebbi

بیشتر بخوانید: آپارتمان مبله در تهران ، بدون محدودیت در تهران بمانید


قیمت پاراگلایدر تهران چقدر است؟

پاراگلایدر تهران از تفریحات لوکس و پرهیجان تهران است و از نظر هزینه هم قیمت گرانی دارد. اگر بخواهید قیمت دقیق بلیط پاراگلایدر تهران را بدانید، باید بگوییم که در مهرماه ۱۴۰۲ هزینه این تفریح بین  ۶۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
شاید بپرسید که تفاوت قیمت برای چیست؟ خوب است بدانید که این تفاوت قیمت به‌خاطر مدرک و سطح مربی و یا امکانات سایت است که در پاراگلایدر تهران قرار است از آن استفاده کنید.

مثلا پروازهای عادی بیشتر برای افراد حرفه‌ای و تک نفره است که می‌توانند یک پرواز آرام را تجربه کنند.
اما در پرواز‌های همزمان خلبان در کنار سوارکار است که با‌هم می‌توانند صحبت کنند و حتی فیلم و عکس هم بگیرند.

در پروازهای وی‌آی‌پی که بیشترین زمان پرواز را دارد و دو برابر وقت معمولی پرواز است، هزینه به‌نسبت زیاد و دو برابر قیمت عادی حساب می‌شود.

در پروازهای آکروباسی که برای مانورهای مختلف در حین پرواز انجام می‌شود، بیشترین هیجان را سرنشین پاراگلایدر می‌تواند تجربه کند و به‌همین خاطر هزینه هم گران است.

پرواز های آکروباسی پاراگلایدر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arash Payamyar

بیشتر بخوانید: بام محک تهران، غروب آفتاب را اینجا ببین


ساعت کاری پاراگلایدر تهران چطور است؟

ساعت پرواز در شش ماه اول سال از ساعت ۳ بعدازظهر تا غروب آفتاب است و در شش ماه دوم سال از ساعت ۱۲ ظهر تا غروب آفتاب پروازهای تفریحی انجام می‌شود.


تجهیزات و وسایل شخصی که باید با خود به پاراگلایدر تهران ببریم؟

  • پوشیدن لباس مناسب

بهتر است که به‌خاطر تغییر شرایط آب‌وهوایی، در زمان رفتن به پاراگلایدر تهران حتما لباس مناسب بپوشید و به صورت چند لایه لباس بپوشید تا در برابر سرد و گرم شدن‌ها در هنگام راه رفتن در قبل پرواز و در حین پرواز به مشکل نخورید.

در پرواز پاراگلایدر شما بر روی صندلی خود نشسته و تحرک خاصی نخواهید داشت. به همین دلیل احتمال اینکه در روزهای پاییزی و زمستانی, سرمای باد را حس کنید زیاد است.  در تابستان نیاز به پوشیدن لباس گرم نیست.

  •  داشتن بطری کوچک آب

 حتما در پرواز یک بطری کوچک آب به‌همراه خود داشته باشید.

  • پوشیدن دستکش نازک و جوراب 

شما در پرواز با پاراگلایدر حتما یک جفت دستکش نازک به دستان خود بپوشید و برای پاها هم از جوراب استفاده کنید. پوشیدن جوراب در این تفریح می‌تواند مچ پای شما را در برابر آسیب‌های احتمالی زمان تیک آف و یا فرود نجات دهد.

تجهیزات پاراگلایدر تهران

منبع عکس وب سایت paraglidertehran

بیشتر بخوانید: شب های شگفت انگیز تهران ؛ شب‌گردی در تهران

  • پوشیدن کفش کوهنوردی

 کفش های کوهنوردی می‌تواند راه حل مناسبی برای سوار شدن در پاراگلایدر باشد. در این میان پوشیدن کفش ورزشی جلو بسته بسیار مهم است. یادتان باشد که از پوشیدن کفش‌های مجلسی، رسمی یا کفشی که کفی لغزنده‌ای دارد در پاراگلایدر تهران دوری کنید.

  • استفاده از عینک آفتابی

استفاده از عینک آفتابی در پرواز با پاراگلایدر به شدت توصیه می‌شود تا چشم‌های شما را از هر نوع آسیب باد و گرما دور کند.

  • همراه بردن گوشی یا فلش مموری

اگر می‌خواهید فیلم پرواز پاراگلایدر خود را داشته باشید حتما با خود فلش ببرید. در صورتی که فلش مموری ندارید از همکاران پرواز بخواهید که لحظات ثبت شده پرواز شما را به گوشی همراه شما ارسال کنند.

قیمت بلیط پاراگلایدر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ef2257

بیشتر بخوانید: مرکز شهر تهران کجاست؟ تیتر خبری همیشگی‌ تهرانی‌ها


آیا شما قبلا تجربه پرواز با پاراگلایدر تهران را داشته‌اید؟ حس پرواز در آسمان تهران چطور است؟ از کجاها در این پرواز دیدن کردید؟ آیا این برای امتحان کردن این تفریح پرهزینه تهران ارزش دارد که اینقدر پول خرج کنیم؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را به ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

پاراگلایدر تهران کجاست؟

آدرس پاراگلایدر تهران در انتهای بزرگراه شهید باکری و در بلوار سیمون بولیوار و انتهای بلوار جنت آباد شمالی قرار دارد.

بهترین سایت پرواز پاراگلایدر تهران کدام است؟

سایت‌ پروازی شهران از بهترین و محبوب‌ترین سایت های پروازی در بین پاراگلایدرهای تهران است.

آیا امکان آموزش پرواز در پاراگلایدر تهران وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید قبل از پرواز آموزش چند ساعته را در کنار مربیان و خلبانان حرفه‌ای در پاراگلایدر تهران ببینید و بر فراز آسمان بزنید.

قیمت پرواز در پاراگلایدر تهران چقدر است؟
هزینه پرواز در پاراگلایدر تهران تقریبا  ۶۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. در مهرماه ۱۴۰۲ است که البته با توجه با نوع پرواز و مربی و خلبان قیمت‌ها متفاوت است.

مدت زمان پرواز در پاراگلایدر چقدر است؟
شما کل پروازتان در آسمان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.