بازار عبدل آباد تهران، آدرس، قیمت‌ها و ساعت کاری

اگر هوس خرید پارچه‌های رنگی، پرده‌های شیک و خاص کرده‌اید و می‌خواهید خرید خوب و به‌صرفه‌ای داشته باشید، پیشنهاد ما به شما بازار عبدل آباد تهران است

بازاری که لذت گشتن‌های طولانی و خستگی‌های آن در تابستان با آبمیوه یا یخ در بهشت خنک و در زمستان با لوبیا و لبوی گاری دست‌فروش‌ها به در می‌شود.

اگر می‌خواهید در مورد بازار عبدل آباد بیشتر بدانید و همچنین خریدهای خوب و با‌کیفیتی داشته باشید با ما در تهران مبله همراه شوید.


بازار عبدل آباد کجاست؟ موقعیت و تصاویر بازار عبدل آباد

بازار عبدل اباد در منطقه ۱۹ تهران و در محله‌ای به‌نام عبدل آباد قرار دارد. شما برای رفتن به این بازار باید از هر نقطه تهران که هستید به سمت جنوب تهران و بزرگراه آزادگان بروید.

این بازار تهران از شمال به بزرگراه شهید چراغی، از جنوب به خیابان شکوفه، از شرق به خیابان مطهری و از غرب به بزرگراه شهید کاظمی می‌رسد. یادتان باشد که محله عبدل آباد با محله‌های نعمت آباد، محله جلیل، شکوفه و شهرک ولیعصر همسایه است و دسترسی خوبی به این محله‌های تهران دارد.

عبدل آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hojatollah Vaheb

بیشتر بخوانید: اجاره مبله تهران، بی‌دغدغه و بدون دردسر سفر کنید


چطور به بازار عبدل آباد تهران برویم؟

شما برای اینکه با نشانی دقیق به بازار عبدل آباد تهران بروید باید به بزرگراه نواب، بزرگراه جوانه، شهرک شکوفه، خیابان احسانی بروید و به این بازار شلوغ و پرتردد برسید.

البته که برای رفتن به بازار عبدل آباد تهران شما انتخاب‌های بیشتری دارید یعنی هم می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی و هم خودرو شخصی راهی این بازار شوید.  انتخاب با شماست که با کدام یک خودتان را به این بازار برسانید. 

  • دسترسی با مترو

 مترو قطعا بهترین انتخاب برای رفتن به بازار عبدل آباد خواهد بود. چون در مترو شلوغی خیابان‌های تهران و پشت ترافیک ماندن را ندارید و خیلی سریع‌تر به بازار می‌رسید و فرصت بیش‌تری برای بازدید و خرید دارید.

شما برای استفاده از مترو باید خودتان را به خط قائم آزادگان برسانید و در ایستگاه متروی عبدل آباد از مترو پیاده شوید.

این ایستگاه در بزرگراه چراغی نبش خیابان ورزش قرار دارد و با دو خروجی که یکی به سمت بازار عبدل آباد و خروجی دیگر به سمت اتوبان چراغی است شما را راهی بازار عبدل آباد می‌کند.

مترو تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Gh

بیشتر بخوانید: با نقشه مترو تهران، چهارگوشه تهران را بهم بدوزید

  • دسترسی با اتوبوس بی آر تی

ایستگاه بی‌آرتی نعمت آباد ایستگاهی است که از آن جا می‌توانید پیاده به عبدل آباد بروید. حالا با توجه به اینکه در کجای تهران هستید باید مسیر حرکت خود را انتخاب کنید.
اگر در شمال تهران هستید و می‌خواهید به بازار عبدل آباد بروید، می‌توانید از بی آر تی تجریش به میدان راه آهن استفاده کنید و در میدان راه آهن با تاکسی‌های خطی عبدل آباد خودتان به بازار آن برسانید.

  • دسترسی با تاکسی

شما برای رفتن به عبدل آباد با تاکسی انتخاب‌های بیشتری دارید فقط باید مشخص کنید که در کدام سمت تهران هستید.

مثلا اگر در شمال تهران هستید باید با تاکسی به میدان راه آهن بروید و در آن جا با استفاده از تاکسی‌های عبدل آباد می‌توانید به راحتی به بازار برسید.

اگر غرب تهران هستید باید با تاکسی به میدان آزادی بروید و از آن جا با استفاده از یک تاکسی دیگر به بازار عبدل آباد بروید.

شاید هم در شرق تهران هستید با تاکسی از سه راه تهرانپارس و یا سه راه افسریه به ترمینال جنوب و میدان بهمن بروید و از آنجا تا بازار دیگر راهی ندارید.

اگر هم که در مناطق جنوبی تهران هستید، می‌توانید به نازی آباد بروید و از آن جا با یک تاکسی به بازار عبدل آباد برسید.

نکته مهم برای رفتن با ماشین شخصی، پیدا کردن جای پارک است که با توجه به شلوغی و بافت متراکم این محله چند پارکینگ در نزدیکی بازار هستند تا شما با خیال راحت ماشیت خود را آنجا پارک کنید و راهی بازار شوید.

روی نقشه ببینید!

پارچه در عبدل آباد تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahshid Far

بیشتر بخوانید: معرفی تمامی محله های شهر تهران


اگر این روزها برنامه سفر به تهران دارید و می‌خواهید به‌جای رفتن به هتل در واحدهای مبله شیک و تمیز تهران اقامت داشته باشید، برای اجاره خانه روزانه در تهران کافی است با تهران مبله تماس بگیرید تا با راهنمایی همکاران ما بتوانید در واحدهای لوکس  و تمیز و بدون محدودیت زمان شب خوبی را در تهران پشت سر بگذارید.


همه چیزهایی که باید درباره بازار عبدل آباد بدانید

بازار عبدل‌آباد از قدیمی‌ترین بازارهای دائمی تهران است که همه آنجا را به اسم بورس پارچه می‌شناسند به‌خصوص پرده. اما می‌توان گفت پوشاک، لوازم‌خانگی، مبلمان و هر آنچه که بخواهید را در این بازار می‌توانید پیدا کنید.

بازار عبدل آباد تقریبا همیشه شلوغ و پر از جمعیت است که برای پیدا کردن کالا، پارچه یا پوشاک مورد‌ نظرشان به این‌طرف و آن‌طرف می‌روند.

اینجا افرادی هستند که فریاد حراجی سر می‌دهند و مشغول بازاریابی برای بساط خودشان یا مغازه و فروشگاه‌های نزدیک هستند.

این شلوغی و جنب‌وجوش در بازار عبدل آباد تهران نشان از جریان زندگی با تمام سختی‌هایش است و حتی تماشای آن برای چند دقیقه می‌تواند امید را در دل کاشته و شورونشاط را در هر کسی بالا ببرد.

لباس بچگانه و سیسمونی در عبدل آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad reza imani

چرا به عبدل آباد تهران بازار ارزان فروشان می‌گویند؟

البته که باید گفت بازار عبدل آباد به اسم بازار ارزان‌فروشان هم معروف شده، چرا که این بازار برعکس خیلی از بازارهای شهر تهران، پارچه، پوشاک و پرده‌های خوب را باقیمت‌های مناسب‌تری برای مشتریان دارد و همین دلیلی برای شلوغی این بازار است.

راستی بعد از اینکه به این بازار بروید می‌بینید که همه‌ کوچه‌ها و خیابان‌های محدوده‌ بازار عبدل آباد برای خودشان بازاری شدند و به بازارهای خیابان‌های دیگر راه دارند. 

تا جایی که می‌توان گفت بازار عبدل آباد به همراه بازارهای مجاور و فروشگاه‌های خود، هر چیزی که شما نیاز داشته باشید را دارند، آن‌هم باقیمت‌ مناسب و شاید به‌دوراز انتظار!

در بازار عبدل آباد از پارچه تا خوراکی‌های مختلف و حتی حیواناتی مثل مار و لاک‌پشت را پیدا می‌کنید. همه نوع کالا و مدل‌ها از پارچه، پوشاک، کیف و کفش گرفته تا پرده و مبلمان در این بازار به‌ فروش می‌رسد.

 با اینکه به این بازار نسبت به بازارهای دیگر شهر تهران زیاد پرداخته‌ نشده‌ ولی بیشتر وقت‌ها خیلی بهتر از تصور بسیاری از افراد است و بعد از یک بار سر زدن به این بازار، شما دوباره به این بازار خواهید رفت.

پرده فروشی بازار عبدل آباد تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Farhad Sabbaghi

بیشتر بخوانید: بورس خرید ظرف در تهران کجاست؟


چه چیزهایی از بازار عبدل آباد می‌توان خرید؟

شما با رفتن به بازار عبدل آباد تهران از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید پیدا کنید. ما در این بخش هر یک از کالاهایی که به‌صورت تخصصی اینجا هستند را به شما معرفی خواهیم کرد، پس در ادامه همراه باشید:

  • بازار پرده فروشان

اگر به دنبال پرده‌های باکیفیت بالا و قیمتی مناسب برای خانه یا محل کارتان هستید یا حتی اگر مدلی خاص و لوکس را در نظر دارید، به بازار پرده عبدل‌آباد بروید. این بازار به‌همراه فروشگاه‌های خود در خیابان گلاویز و خیابان زنهاری محله‌ عبدل‌آباد است. اینجا احتمالا می‌توانید آن چیزی که در ذهن دارید یا مشابه آن را پیدا کنید.

در راسته پرده فروشان عبدل آباد انواع مختلف پرده با تنوع بالا و تمامی لوازم جانبی پرده مثل میله پرده و کلی لوازم خاص به‌همراه خدمات نصب و دوخت پرده ارائه می‌شود.

  • راسته پارچه‌فروشان

شاید این روزها به دنبال پارچه‌های مختلف و خاص برای خانه و یا جهیزیه می‌گردید. اگر پرس‌وجو کنید اسم بازار عبدل‌آباد و پارچه‌هایش را از خیاطان کار بلد قطعا خواهید شنید.

اینجاست که باید سریع خودتان را به بازار عبدل آباد برسانید و در بازاری با تنوع بالا و قیمت مناسب پارچه‌هایی که می‌خواهید را پیدا کنید.

قسمت پارچه‌فروشی بازار عبدل‌آباد از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارهای پارچه در تهران است که پارچه‌هایی با تنوع بالا را به مشتریان می دهد تا با رضایت کامل از اینجا بروند. البته جدا از قیمت و کیفیت پارچه، نکته‌‌ای که در این بازار وجود دارد عرضه‌ پارچه به انواع مختلف است.

یعنی در بازار عبدل‌آباد پارچه‌ها به‌صورت متری، کیلویی، طاقه‌ای و تکه‌ای عرضه می‌شوند. مشتریان با توجه به نیاز خود به انواع پارچه می‌توانند یکی از این راه‌ها را انتخاب کنند.

البته برای مزون‌داران و کسانی که به دنبال خرید پارچه به‌صورت عمده و زیاد هستند، خرید کیلویی و گاهی تکه‌ای پیشنهاد می‌شود. چراکه این نوع عرضه‌ی پارچه معمولا ارزان‌تر بوده و بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

پرده فروشان بازار عبدل آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس حسین فریاد

  • بازار پوشاک عبدل آباد

در بازار عبدل‌آباد انواع مختلفی از پوشاک‌های زنانه، مردانه و بچگانه توسط فروشگاه‌های بزرگ و کوچک و دست‌فروشان عرضه می‌شود. شاید قیمت‌ها و کیفیت هر کدام از فروشگاه‌ها متفاوت باشد، اما خریدار دست‌خالی از بازار عبدل‌آباد بیرون نمی‌رود و در اکثر مواقع اگر کسی به دنبال لباسی خاص باشد، همان یا بهترش را پیدا می‌کند.

فروشگاه های پوشاک عبدل آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس یعقوب ذاکری

اینجا انواع مانتو، شال و روسری، کیف و کفش، کت‌وشلوار و لباس‌های زمستانی با قیمت‌های معقول‌تر را می‌توان خریداری کرد.

  • بازار مبلمان عبدل‌آباد

مبلمان از دیگر کالاهایی است که در بازار عبدل‌آباد عرضه می‌شود. بازار مبل عبدل‌آباد از معدود بازارهای مبلمان است که تنوع زیاد، قیمت مناسب و کیفیت خوب را باهم ارائه می‌کند.

پخش مبلمان در بازار عبدل‌آباد بیشتر به قیمت ارزان معروف است و اجناس بازار عبدل‌آباد نسبت به بازارهای مختلف و معروف شهر تهران قیمت خوبی دارند. البته این ارزان بودن قیمت‌ چیزی از تنوع ارائه‌شده در این بازار کم نمی‌کند.

نعمت آباد نزدیک به بازار مبلمان عبدل آباد

منبع: گوگل مپ، عکاس Arash Sadatian

شما در بازار مبل عبدل آباد می‌توانید انواع مبلمان اداری و راحتی، انواع میز و صندلی‌های مختلف را بخرید. بازار مبل عبدل‌آباد انواع مبل‌های نو و دست‌دوم را با توجه به بودجه‌تان به شما پیشنهاد و ارائه می‌دهد.
البته بازار مبلمان عبدل‌آباد فقط به فروش مبلمان محدود نمی‌شود، بلکه خدمات مختلف دیگر برای تعمیرات یا تعویض مبلمان را نیز ارائه می‌کنند. اینجا انواع وسایل تزئینی و دکوری‌های مختلف، شیک و متناسب با دیزاین‌های گوناگون را دارد و شما می‌توانید وقت بگذارید و بچرخید و هر یک که نیاز است را بخرید.

  • دست‌فروشان

دست‌فروشان بازار عبدل آباد شاید از جذاب‌ترن بخش‌های این بازار باشد که از ابتدای خیابان احسانی و حتی قبل‌تر از آن و نرسیده به بازار اصلی شروع شده و تا خود بازار عبدل‌آباد و داخل خیابان احسانی و بازار عبدل‌آباد ادامه دارد.

این دست‌فروشان اجناس متفاوتی مانند انواع خوراکی (مانند تنقلات و خشکبار و زیتون) و انواع پوشاک (مانند لباس راحتی، شلوار و لباس‌های بچگانه) و کیف و کفش و دمپایی و… را به فروش می‌رسانند و می‌توان اجناس جالبی را در بساط آن‌ها پیدا کرد.

گاهی در روزهای شلوغ سال این دست‌فروشان تا ورودی ایستگاه متروی عبدل‌آباد هستند و وقتی از مترو خارج شوید با آن‌ها روبه‌رو شده و شلوغی بازار عبدل‌آباد به شما نشان داده می‌شود. 

به گفته‌ مردم و فروشندگان، شلوغی بازار عبدل‌آباد بیشتر به‌خاطر دست‌فروشانی است که در خیابان احسانی و اطراف آن ایجاد می‌شود. 

در حال حاضر بازار عبدل‌آباد خالی از دست‌فروشان نیست و همچنان بسیاری از فروشندگان، در جای‌جای خیابان بساط پهن می‌کنند که گفته‌شده به مغازه‌داران همان قسمت اجاره‌بها پرداخت می‌کنند که با این‌ وجود آن‌ها هم شرایط بهتر و فروش بیشتری داشته باشند.

دست فروشی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Fardin Namorde

بیشتر بخوانید: بورس لوازم آرایشی تهران کجاست؟


قیمت‌ها در بازار عبدل‌آباد چطور است؟

همان‌طور که در بالا گفتیم قیمت‌ها در بازار عبدل‌آباد بهتر و معقول‌تر از خیلی از بازارها و مراکز خرید بزرگ و کوچک در تهران است. انگار فروشندگان جنوب شهر و بازار عبدل‌آباد منصف‌تر و بامروت‌تر از جاهای دیگر تهران هستند.
البته این قیمت‌های مناسب به دلیل موقعیت مکانی بازار عبدل‌آباد و جایگاه اجتماعی محلی‌های آنجاست.

تا جایی که بعضی از اجناس و کالاهای ارائه‌شده در بازار عبدل‌آباد حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد و گاهی بیشتر از سایر بازارها ارزان‌تر است. این بازار که به بازار ارزان‌فروشان معروف است، خوشبختانه هنوز بر این نام و خصوصیت باقی‌مانده است.
البته همیشه استثنا نیز وجود دارد و برخی از فروشگاه‌های آن برعکس قاعده‌ بازار عبدل‌آباد بازی می‌کنند و اجناس را کمی بالاتر از عرف بازار ارائه می‌دهند.
اما با این اوصاف بازار عبدل‌آباد، بازار ارزانی‌ها به‌حساب می‌آید و بسیاری از افراد هم این ادعا را تائید می‌کنند.

بعضی وقت‌ها هم فروشنده‌ها خصوصا در بازار پارچه، برای فروش باقی‌مانده‌ محصول خود که مثلا کمی از طاقه باقی‌مانده، آن را با تخفیف‌های خوبی حتی تا ۵۰% تخفیف به خریداران می‌فروشند.

کیف فروشی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Omid KokabPeyk

بیشتر بخوانید: تیمچه های بازار بزرگ، هم خرید کنید و هم تماشاچی باشید


عید نوروز در بازار عبدل‌آباد چه خبر است؟

همه‌ی بازارها در حوالی عید نوروز حال و هوایی بهاری به خود می‌گیرند و بازار عبدل‌آباد هم دقیقا همین‌طور است. اگر در روزهای پایانی سال و نزدیک به عید نوروز، سری به بازار عبدل‌آباد بزنید، حال‌و‌هوای دلتان بسیار عوض می‌شود.
شلوغی بازار عبدل‌آباد در این روزها چند برابر می‌شود و تمامی کوچه‌ها و خیابان‌هایی که به خیابان احسانی و بازار عبدل‌آباد می‌رسند پر از خریداران و فروشندگان است.

شاید اگر از افرادی که از بازار بیرون می‌آیند بپرسید، بعضی از آن‌ها ابراز پشیمانی از آمدن به بازار عبدل‌آباد کنند اما دیدن بعضی از نوجوانانی که با پدر خود به بازار آمده‌اند و بساط ماهی قرمز یا وسایل آتش‌بازی چهارشنبه‌سوری را جلوی خود پهن کرده‌اند، شلوغی بازار عبدل‌آباد را برای چند لحظه از سرتان بیرون می‌کند.

از طرفی بیشتر فروشندگان برای بازاریابی بهتر در بین جمعیت در بازار عبدل‌آباد روی صندلی یا چهارپایه‌ای می‌ایستند و با نشان دادن کالاها قیمت آن‌ها را داد می‌زنند.

پارچه فروشی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: معرفی پارک های غرب تهران ؛ گشت و گذار در نوروز


ساعت و روزهایی کاری بازار عبدل آباد 

بازار عبدل‌آباد از بازارهایی است که  پر از فروشنده و مشتری است و همه‌ روزهای هفته به‌جز روزهای تاسوعا و عاشورا و روزهای اول عید در طول سال باز است. البته ممکن است بعضی از مغازه‌ها در روزهای تعطیل باز باشند ولی بیشتر فروشگاه‌ها در تمامی روزهای سال مشغول کار هستند.

بازار عبدل‌آباد از صبح زود برپاست و فروشگاه‌های مختلف درحال ارائه‌ کالا و خدمات به مشتریان هستند. 

بهترین زمان برای مراجعه به این بازار هم ساعات اولیه‌ صبح و حدود ساعات ۹ تا ۱۰ است. در این ساعت همه‌ حجره‌ها باز هستند و بنا‌به رسم قدیمی در مغازه اسپندی دود کرده و جلوی آن را آب‌ و جارو کرده‌اند و خود را آماده‌ روزی پرفروش و ارائه‌ کالاهای خود به مشتریان کرده‌اند. البته این بازار ۱۰ تا ۱۱ شب می‌بندد.

دست فروش های بازار تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: اجاره خانه مبله، اقامتی بی‌دردسر در جای‌جای تهران


جاهای دیدنی و رستوران‌های اطراف بازار عبدل آباد

حتما تجربه کرده‌اید که وقتی به نیت خرید بیرون از خانه می‌روید وسط راه گرسنه و خسته شوید و دنبال یک رستوران با غذاهای مطمئن باشید. باید بهترین رستوران‌های اطراف بازارها را بشناسید. همچنین بعد از خرید ممکن است دلتان بخواهد دوروبر را بچرخید و جاهای دیدنی آن اطراف را هم ببینید.

بهترین رستوران های بازار عبدل آباد

رستوران خانواده یا امینی

این رستوران مواد اولیه باکیفیتی برای پخت غذاهایش استفاده می‌کند. فضای این رستوران سنتی است.

آدرس: خیابان احد کوچه ۱۶ رستوران خانواده

رستوران خان باجی

رستوران خان باجی یک فضای سنتی قدیمی دارد. در این رستوران غذاهای ایرانی سرو می‌شوند.

آدرس:‌ بلوار شکوفه،خیابان احد،خیابان پنجاه و چهارم

جاهای دیدنی اطراف عبدل آباد

پردیس سینمایی کیان

پردیس سینمایی کیان در بلوار چراغی قرار دارد. این پردیس سینمایی ۳ سالن سینما دارد. این‌جا برای خرید هم می‌توانید بروید چون دو طبقه تجاری دارد، همچنین دو طبقه شهربازی سرپوشیده.

پردیس سینمایی کیان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Farhad Moshiri

از جاهای دیگر اطراف عبدل‌آباد می‌توان به بوستان شهید کاظمی و بوستان ولایت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: ۲۰ تفریح مختلف در بوستان ولایت تهران که نباید از دست داد!


به ما بگویید که آیا شما تاکنون به بازار عبدل‌آباد تهران رفته‌اید؟ قیمت اجناس این بازار به چه صورت است؟ آیا از قیمت‌ها راضی بوده‌اید؟ نظر خودتان را ما در میان بگذارید.


سوالات متداول

 

بازار عبدل آباد کجاست؟

 بازار عبدل آباد در بزرگراه نواب، بزرگراه شهید چراغی (جوانه)، شهرک شکوفه و خیابان احسانی قرار دارد.

اسم دیگر بازار عبدل آباد چیست؟

بازار احسانی. اما همه این بازار را به اسم محله عبدل آباد می‌شناسد و کمتر به آن بازار احسانی گفته می‌شود.

از بازار عبدل آباد چی داره؟

انواع پارچه، پرده، لباس، کیف، چمدان، کت و شلوار، پتو، روتختی، کفش و وسایل ورزشی، لباس‌های سایز بزرگ، بدلیجات، لوازم آرایشی، وسایل سیسمونی، لوازم‌خانگی و حتی مبل را می‌توان خریداری کرد.

قیمت‌ها در بازار عبدل آباد چگونه است؟

در بازار عبدل آباد تمامی کالاها حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از دیگر بازارهای تهران است.

ساعت کاری بازار عبدل آباد تا چند است؟

این‌جا بازاری است که اصلا با تعطیلی هیچ گونه آشنایی ندارد. همه مغازه‌ها از ساعت ۹ یا ۱۰ صبح تا ۲۲ شب باز هستند.

این‌جا بازار لباس دست دوم هم هست؟

بله این‌جا چند سمساری و  فروشگاه هم پیدا می‌کنید که لباس دست دوم با قیمت مناسب می‌فروشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.