کافه بابل؛ با منو متنوع و قهوه خوب به همراه قیمت و آدرس

اگر پای خود را در کافه بابل در خیابان وصال شیرازی بگذارید، هر گوشه از این کافه می‌تواند حس کنجکاوی شما را قلقلک دهد. چون فضای کافه با ترکیبی از فضای مدرن و قدیمی طراحی شده، سبکی که برگرفته از فضای کافه‌های آمریکایی دهه‌ هفتاد و هشتاد میلادی است. کافه بابل فقط یه کافی‌شاپ و رستوران نیست، یک موزه به تمام معنا است.
پس وقتی می‌گوییم که کافه بابل حس کنجکاوی شما را قلقلک می‌دهد، پس بی‌راه نگفتیم. شما با رفتن به این کافه، انگار چند ساعتی را در یک سفر هیجان‌انگیزی هستید و قرار است کلی چیزهای تازه کشف کنید.
با ما در این یادداشت تهران مبله همراه باشید تا در مورد کافه صبحانه بابل، ساعت کاری، منو و امکانات دورکاری در این کافه بیشتر بدانید.


چطور به کافه بابل برویم؟

اگر شما در حوالی مرکز شهر تهران باشید، گزینه‌های زیادی مثل تاکسی، اتوبوس، مترو و حتی پای پیاده برای رسیدن به این کافه را دارید:

دسترسی با مترو

شاید ما هم مثل خیلی‌ها به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص با مترو عادت دارید، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به کافه بابل، متروی میدان انقلاب است.
پس از بیرون آمدن از این ایستگاه، به سمت خیابان وصال شیرازی حرکت کنید و این خیابان را به سمت بلوار کشاورز بالا بروید. نرسیده به بلوار، همان لوگوتایپ معروف بابل روی شیشه‌ کافه را می‌توانید از دور هم ببینید.
اتوبوس و تاکسی‌هایی که از سمت انقلاب به سمت بلوار کشاورز در حرکت هستند هم می‌توانند شما را به بابل وصال برسانند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ramin Payandeh

بیشتر بخوانید: بهترین کافه های تهران؛ لذت کافه‌گردی‌ با تهران مبله


اطلاعات، ساعت کاری و راه ارتباطی با کافه

آدرس: تهران بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، نبش بن‌بست هما، پلاک ۱۱۹.(روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۵۲۶۰۴

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۱۰صبح تا ۱۱ شب، جمعه‌ها از ۲ بعد از ظهر تا ۱۱ شب.

صفحه‌ اینستاگرام: babel.coffeehouse

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad hosein soltani

بیشتر بخوانید: ۱۰ تا از بهترین کافه های دانشجویی تهران


کافه بابل بیشتر پاتوق چه کسانی است؟

این کافه پس از چند سال فعالیت در محدوده‌ بلوار کشاورز و خیابان وصال، این روزها به پاتوق خیلی از دانشجوهای دانشگاه تهران تبدیل شده. پس تصویر عجیبی نیست که وقتی وارد بابل می‌شوید، دانشجو‌هایی رو ببینید که غرق در جزوه و کتاب و درس و پروژه‌ هستند.
پس اگر شما هم مثل خیلی‌ها درس خواندن و مطالعه کردن در فضای کافه را به فضای خانه یا کتابخانه عمومی ترجیح می‌دهید، رفتن به بابل را از دست ندهید.
بابل برای مواقعی مثل این روزها که برق خانه‌ها و محل کار قطع می‌شود، پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است تا شما را سرحال کند.



حس‌وحال بابل برای مشتریانش چطور است؟

لذت کافه‌گردی در تهران با همان لوگوتایپ کافه بابل که روی شیشه‌ی ورودی‌ طراحی شده، شروع می‌شود. این کافه سه طبقه است و طبقه همکف بدون سیگار است. پس اگر آلرژی خاصی به دود سیگار دارید، یا از دود و بوی سیگار اذیت می‌شوید، حتما به این نکته توجه کنید.
فضای بزرگ این کافه به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی گوشه‌ دنج و خلوتی را برای خودتان انتخاب کنید. با این کار به راحتی می‌توانید پشت لپ‌تاپ مشغول کار خود شوید، یا جلسه‌ی کاری‌تان را برگزار کنید یا اصلا خودتان را فقط غرق در تماشای جزییات زیاد کافه و اشیاء جالب و قاب‌شده‌ رو دیوارهای کافه کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad hosein soltani

بیشتر بخوانید: کافه های صبحانه دار تهران همراه با آدرس و تصاویر و منو


منو کافه بابل چی برای خوردن دارد؟

 قهوه‌های تخصصی بابل برای قهوه‌خورهای مرکز شهر تهران نیازی به تعریف ندارد. تا جایی که اگر به صفحه اینستاگرام کافه بابل بروید این جمله معروف را در کپشن‌ها می‌بینید که نوشته قهوه آدم‌ها رو به هم نزدیک می‌کنه، قهوه‌ خوب نزدیک‌تر.
اینجا خوردن یک فنجان قهوه دمی با یک اسلایس از کیک‌های روز یا تارت‌ها و پنکیک‌های ویژه‌ بابل، علاوه بر اینکه روزتان را می‌سازد، می‌تواند شما را در معاشرت‌های کافه هم شریک کند.
در کنار قهوه، این کافه منوی غذایی متنوعی هم دارد. شما می‌تونید از پاستاهای پنه ناپولیتن، از برگرها اسموکی‌برگر، پستو برگر، باربیکیو برگر، و سالادهایی مثل سالاد هالومی و پنینی‌هایی مثل چیکن پستو، پنینی هات‌داگ و پنینی چیکن آلفردو سفارش دهید.
البته تنوع و گستردگی‌ این گزینه‌ها در منو کافه بیشتر است و دست شما را در انتخاب خوراکی دلخواه آن هم برای وعده‌های غذایی باز گذاشته است.
قیمت در کافه قدیمی بابل نسبت به دیگر کافه های تهران مناسب و خوب است. البته کیفیت غذاها و نوشیدنی‌ها فوق‌العاده‌است و شما می‌توانید با رفتن به این کافه روز خود را بسازید.

منو کافه بابل

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Esmaeilian

بیشتر بخوانید: کافه های مرکز تهران؛ فهرستی برای کافه‌روهای آماتور و حرفه‌ای


در حوالی کافه بابل از کجاهای تهران دیدن کنیم؟

موقعیت مکانی خوب کافه از مزیت‌های بی‌شمار بابل است. نزدیکی به دانشگاه تهران، پارک لاله، موزه‌‌ هنرهای معاصر این امکان را به شما می‌دهد که حتی بین کلاس‌های خسته‌کننده‌ دانشگاه، یا بعد از چند ساعت وقت گذرانی در پارک لاله، یا بعد از بازدید از موزه هنرهای معاصر، به بابل سر بزنید.

کافه بابل کجاست؟

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Behnamnw

بیشتر بخوانید: با نقشه مترو تهران؛ چهارگوشه تهران را به هم بدوزید


این بار نوبت شماست که در مورد کافه‌های تهران بگویید. اگر تا به‌حال به کافه بابل چهارراه ولیعصر رفته‌اید؟ فضای آنجا را چطور دیدید؟ منو این کافه چطور بود؟ رفتار پرسنل و قیمت‌ خوراکی و نوشیدنی کافه چطور است؟ نظرات و تجربه‌های شما برای ما و خوانندگان تهران مبله بسیار مفید خواهد بود.


سوالات متداول

کافه بابل کجاست؟
این مجموعه در بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، نبش بن‌بست هما، پلاک ۱۱۹ است.
نزدیکترین مترو به کافه بابل کدام ایستگاه است؟
مترو چهارراه ولیعصر یا همان ایستگاه تئاتر شهر.
ساعت کاری کافه بابل تا چند است؟
۱۰ صبح تا ۱۱ شب اینجا باز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.