محل زندگی پولداری تهران کجاست؟

بدون اغراق، زندگی پولدارهای تهران همیشه برای مردم زیادی جذاب بوده است. از گوشی و لباس‌های مارک آنها گرفته تا خانه های اعیانی تهران، همگی جذابیت خاصی دارند و به دلیل لوکس بودن، افراد زیادی می‌خواهند درباره آنها بیشتر بدانند. در ضمن، برخی هم می‌خواهند بدانند که محل پولدارهای تهران کجاست تا با رفتن به آنجا، از نزدیک شاهد قصرهای لوکس و زیبای این شهر باشند.
ما نیز در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که محل پولدارهای تهران کجاست و چرا پولدارها خانه های بالا شهر تهران را برای زندگی انتخاب می‌کنند. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.


 اسم محل پولدارهای تهران

در این بخش علاوه بر اسم محله های پولدارهای تهران، به طور خلاصه درباره هر کدام توضیح می‌دهیم:

  • نیاوران؛ لوکس ترین محله تهران برای زندگی و اقامت

محله نیاوران یکی از گران ترین مناطقی است که خانه های پولدارهای تهران در آن قرار دارد. این محله در شمالی‌ترین منطقه تهران واقع شده است و به دلیل وجود ساختمان‌ها و برج‌های فراوان در این منطقه، بافت مدرن‌تری نسبت به محله‌های دیگر دارد. از بناهای تاریخی این محله می‌توان به کاخ نیاوران اشاره کرد که متعلق به دوره قاجار و پهلوی است. به دلیل سکونت افراد پولدار در این منطقه، امکانات رفاهی آن نیز بسیار لاکچری هستند.

منبع عکس وب سایت wikimedia

  •  فرمانیه؛ خیابان سفارت ها و خانه های لوکس شمال شهر تهران

فرمانیه یکی دیگر از محله‌های پولدارهای پایتخت است که شیک ترین خانه های تهران در آن قرار دارند. تنوع سازه‌های این محله به حدی است که در کنار هر ویلای مجلل، ساختمان‌های بلندی قرار دارد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. قرار گرفتن این محله در شمال تهران نیز آب و هوای بسیار خوبی را برای زندگی در فرمانیه ایجاد کرده است.
به علاوه، این محله دسترسی آسانی به امکانات رفاهی و تفریحی دارد که آن را به گزینه‌ای عالی برای زندگی افراد مرفه تبدیل می‌کند. بسیاری از مجلل‌ترین و زیباترین برج‌های تهران در این محله ساخته شده‌اند. از جمله این برج‌ها می‌توان به برج های دوقلوی رولکس، میلان، پارامیس، آسمان و فرمانیه اشاره کرد که هر کدام دارای امکانات فوق‌العاده لوکسی برای اقامت هستند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali kashani zadeh

  •  ولنجک؛ محله مدرن و شیک شمال تهران

اگر به دنبال یک زندگی آرام و به دور از هیاهوی شهر در یکی از مناطق پولداران تهران هستید، قطعا ولنجک بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این منطقه در دامنه قله توچال قرار دارد و نسبت به سایر مناطق تهران، محیط آرام‌تری دارد. از مکان‌های مهم این منطقه می‌توان از تله کابین توچال، بام تهران، درکه، دانشگاه شهید بهشتی و سالن اجلاس سران را نام برد.

منبع عکس وب سایت wikimedia

  •  الهیه؛ محله خارجی نشین های تهران

الهیه یکی از قدیمی ترین و گران ترین مناطق مسکونی تهران محسوب می‌شود که در شمال آن واقع شده است. این منطقه با داشتن شرایط آب و هوایی عالی، مناظر سرسبز، خیابان‌های مسکونی آرام، دسترسی به بزرگراه‌های فراوان و وجود برج‌های مجلل، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سکونت ثروتمندترین افراد تهران و ایران است. این منطقه همچنین به دلیل وجود ساختمان‌های دیپلماتیک و سفارت‌خانه‌های فراوان، محل زندگی بسیاری از خارجی‌ها است.

  •  فرشته؛ محله مرفه نشین تهران

خیابان فرشته، یکی از معروف ترین خیابان های ایران است که در منطقه الهیه قرار دارد. این خیابان با خانه‌های مجلل، پنت هاوس‌های مدرن با امکانات کامل پنت هاوس‌های فول آپشن و برج‌های دیدنی، یکی از گران ترین مناطق تهران محسوب می‌شود و برای سکونت در آن باید پول زیادی خرج کنید.



  •  زعفرانیه؛ محل پولدارهای تهران

در گذشته، منطقه زعفرانیه به دلیل داشتن شرایط حاصلخیز، بیشتر برای کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گرفت. قسمت اعظم این زمین‌ها متعلق به حسینعلی خان مویدالممالک بود كه تا نزدیكی باغ فردوس ادامه پیدا می‌کرد. کاخ سعدآباد نیز در اینجا قرار دارد و جزو پربازدیدترین جاذبه‌های منطقه محسوب می‌شود. تاریخچه نام این محله، به دوران قاجاریه برمی‌گردد و بسیاری بر این باورند که این منطقه به دلیل درهای طلایی کاخ سعد آباد، به زعفرانیه معروف شده است.
همانطور که اشاره کردیم، زعفرانیه یک منطقه کوهستانی است که در دامنه رشته کوه البرز قرار دارد. بنابراین شما نمایی از ارتفاعات توچال را در مقابل خود خواهید داشت. ساختمان‌های این منطقه عموما به بلندی سایر مناطق تهران نیستند و دلیل آن قرار گرفتن منطقه بر روی گسل شمالی تهران است. با این حال، این چیزی از لوکس و گران بودن منطقه کم نمی‌کند. امکاناتی مانند مجلل‌ترین مدارس تهران، رصدخانه زعفرانیه و فرهنگستان هنر در این منطقه قرار دارند. همچنین سفارتخانه‌های زیادی در این منطقه واقع شده‌اند.

منبع عکس وب سایت wikimedia

  •  محمودیه؛ محله پرطرفدار برای اعیان نشین های تهران

تاریخچه محله محمودیه ارتباط تنگاتنگی با دو محله زعفرانیه و ولنجک دارد، زیرا محمودیه بین این دو محله واقع شده است. در پاسخ به سوال محل پولدارهای تهران کجاست؟ باید گفت که منطقه محمودیه هم یکی از مجلل ترین و گران ترین مناطق تهران است که افراد ثروتمند زیادی در آن زندگی می‌کنند. از مراکز لوکس آن می‌توان مرکز خرید معروف پالادیوم اشاره کرد.

  • اقدسیه؛ محله ای جذاب و دنج برای زندگی

اقدسیه محله‌ای در شمال شرق تهران است که قدمت آن به دوران قاجاریه می‌رسد و ساخت و ساز در آن در زمان پهلوی آغاز شد. این محله دارای تعداد زیادی رستوران لوکس و کافه‌های شیک و مدرن است. همچنین مراکز خرید معروفی مانند مرکز خرید آوا سنتر در این محله قرار دارند. به غیر از موارد فوق، از دیگر امکانات رفاهی این منطقه گران قیمت و مجلل می‌توان به پارک های متعدد، مساجد و مراکز مذهبی، بیمارستان‌های نیکان و چمران اشاره کرد.

منبع عکس وب سایت wikimedia

  •  تجریش؛ محله ای پر از شور و زندگی

تجریش، مرکز لواسانات در شهرستان شمیرانات در استان تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک تهران بزرگ واقع شده است و بسیاری از خانه های بالا شهر تهران را در خود جای می‌دهد. این منطقه از نظر تاریخی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در گذشته به عنوان یکی از روستاهای ری به شمار می‌رفت. یکی از قدیمی‌ترین بناهای منطقه، بازار تجریش است که از زمان گذشته در این منطقه به یادگار باقی مانده است. امروزه مراکز خرید مجلل و رستوران‌های متعددی در تجریش ساخته شده‌اند که در کنار آب و هوای مناسب، شرایط خوبی را برای داشتن یک زندگی پولداری و لوکس را فراهم می‌کنند. پس اگر می‌خواهید بدانید که محل پولدارهای تهران کجاست، یک سر به تجریش بزنید و یکی از این محله های پولدار را از نزدیک ببینید.

اگر دلتان اجاره آپارتمان مبله لاکچری و تمیز در تهران می‌خواهد که قیمت عجیب غریبی هم نداشته باشد، روی آپارتمان‌ های شمال تهران مبله حساب کنید. این واحدها با ارائه بهترین امکانات روزهای اقامت شما در تهران را لذت‌بخش می‌کنند.

  •  کامرانیه؛ محله ای با برج هی لوکس و زیبا

کامرانیه تنها محله قدیمی بالاشهر تهران است که از دو قسمت شمالی و جنوبی تشکیل می‌شود. این محله با ویژگی‌های مجلل و لکس خود، از شمال به منظریه و نیاوران، از جنوب به بزرگراه صدر و اختیاریه، از شرق به فرمانیه و از غرب با چیذر و دزاشیب همسایه است. ساختمان‌های معروفی مانند برج کوه نور و برج روما رزیدنس نیز در این محله قرار دارند که جزو شیک ترین خانه های تهران محسوب می‌شوند.

منبع عکس وب سایت wikimedia

  • سعادت آباد؛ با پنت‌هاوس های جدید و گران

سعادت آباد محله‌ای است که شنیدن نام آن هم حتی شهری لوکس را برای ما تداعی می‌کند. این منطقه از امکانات مدرن و گران قیمت تشکیل شده است و افراد مرفه زیادی در آن زندگی می‌کنند. سعادت آباد در شمال شهر تهران واقع شده است و با طراحی و معماری خاص و زندگی لوکس و پر جنب و جوش، یکی از برجسته‌ترین نقاط پایتخت به شمار می‌رود. به دلیل مجلل بودن این منطقه، زندگی در سعادت آباد به نمادی از زندگی شهری پیشرفته و برتر تبدیل شده است. تا جایی که خیلی‌ها در پاسخ به سوال محل پولدارهای تهران کجاست؟ اولین گزینه‌ای که به زبان می‌آورند، سعادت آباد است.

منبع عکس وب سایت wikimedia

  •  شهرک غرب؛ محله آمریکایی نشین تهران

بدون شک وقتی صحبت از مناطق پولداران تهران به میان است، نام شهرک غرب هم در لیست دیده می‌شود. این منطقه، یکی از محله‌های پرطرفدار و گران قیمت واقع در منطقه دو تهران است که طراحی و ساخت بسیار شیک و مدرنی دارد.
شهرک غرب توسط طراحان آمریکایی طراحی و ساخته شده است و امکانات آموزشی و رفاهی زیادی در اطراف این محله وجود دارد. سبک معماری غربی در کنار حضوری آمریکایی‌ها در این محله، باعث شده‌اند تا برخی از آن به عنوان محله آمریکایی نشین تهران یاد می‌کنند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Kourosh Kally

بیشتر بخوانید: شرایط و قوانین اجاره روزانه خانه در تهران


آشنایی با اسم برج ‌های معروف و خانه های پولدارهای تهران

تا به اینجای متن به شما گفتیم که محل پولدارهای تهران کجاست؛ اکنون تنها چند خانه و برج کم نظیر در این محله‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • برج رولکس فرمانیه؛ لاکچری ترین خانه در ایران

برج رولکس فرمانیه یکی از مجلل ترین و مدرن ترین برج های تهران است که با مساحت ۲۶۰۰ متر مربع، در خیابان فرمانیه تهران قرار دارد. این برج مجلل با امکانات بی‌نظیر خود، مانند یک هتل 5 ستاره محسوب می‌شود و به دلیل همجوار بودن با گالری ساعت رولکس، این نام را به خود اختصاص داده است.
برج رولکس با امکانات رفاهی متعدد و معماری کلاسیک به عنوان گران ترین مجتمع مسکونی تهران شناخته می‌شود. در یک کلام می‌توان گفت که این برج یک انتخاب سلطنتی برای یک زندگی ایده‌آل و مرفه محسوب می‌شود.
کاخ باشکوه رولکس میزبان زندگی کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی، علی دایی، کریم باقری و بسیاری افراد مشهور دیگر بوده است که می تواند گواهی بر مدرن و ایده‌آل بودن این برج باشد. هنگام بازدید از عکس خیابان ها و کوچه های بالا شهر تهران، حتما این برج را هم دیده‌اید.

محل پولدارهای تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amirparsa Azizsoltani

  • برج چناران الهیه؛ با پنت هاوس های همه چیز تمام در تهران

طراحی و معماری منحصر به فرد برج چناران تهران، باعث شده است که این مکان عنوان شیک‌ترین و گران‌ترین مجتمع ایران را به خود اختصاص دهد. این سازه جدیدترین و مدرن‌ترین فناوری‌های روز دنیا را به زیباترین شکل در کنار هم قرار داده است. فضای کلاسیک و زیبای مجموعه، علاوه بر اینکه آرامش زیادی به ساکنین می‌دهد، تمامی نیازهای یک زندگی بسیار مرفه را نیز تامین می‌کند.
این برج دارای واحدهای آپارتمانی از ۲۶۰ تا ۵۵۰ متر مربع است. این واحدها از بالاترین استانداردهای روز دنیا استفاده می‌کنند و شرایط ایده‌آلی را برای ایجاد امکانات رفاهی لوکس و زندگی مجلل، به وجود آورده‌اند. معماری و طراحی برج چناران، تلفیقی از سبک سنتی ایرانی و کلاسیک مدرن است.
علاوه بر معماری داخلی خاص و متفاوت، طراحی بسیار ایده‌آل و منحصر به‌فردی نیز در فضای بیرونی این مجموعه اجرا شده است. این برج، توسط درختان انبوه کهنسال احاطه شده است و با وجود آبشارها، نهرهای آب و حوضچه‌های مصنوعی، چشم‌اندازهای عالی را ایجاد می‌کند.

خانه و برج محل پولدارهای تهران کجاست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sareh mohebbi

  •  برج آلتون کورت نیاوران؛ داشتن شیک ترین خانه ها برای پولدارهای تهران

این برج کلاسیک، یک ساختمان ۲۴طبقه است و از ۶۰ واحد مسکونی در متراژهای مختلف تشکیل می‌شود. مجلل‌ترین واحدهای مجتمع به صورت دوبلکس و تریپلکس اجرا شده‌اند و دارای زیربنای ۵۰۰ و ۶۴۰ متر مربع هستند. این واحدهای منحصر به‌فرد، پنت هاوس بوده و دارای ویژگی‌های بسیار متفاوتی نسبت به واحدهای دیگر هستند.

در لابی آن می‌توانیم معماری و طراحی بسیار زیبایی را مشاهده کنیم. این بخش به دلیل وجود پنجره‌های بلند و بزرگ رو به فضای سبز، علاوه بر نورپردازی مناسب، فضای بسیار دلنشینی را برای قسمت ورودی ساختمان فراهم کرده است. در ضمن، فضای سبز آن با طراحی زیبا، آبنماها و نورپردازی جذاب، مکانی دلنشین را برای صرف وقت و ایجاد اوقات خوشی برای ساکنین فراهم کرده است.

از دیگر امکانات بسیار خاص مجموعه می‌توان به فضاهای ورزشی آن که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، باشگاه ورزشی، زمین تنیس و مسیر پیاده‌روی اشاره کرد. همه این‌ها در کنار هم باعث شده‌اند تا این برج به یکی از گران ترین برج های شهر و شیک ترین خانه های پولدارهای تهران تبدیل شود.

محله پولدارهای تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Seltoon

  •  برج روما رزیدنس کامرانیه؛ محل زندگی خیلی از سلبریتی ها در تهران

این برج مجلل به ارتفاع ۷۱ متر، در خیابان کامرانیه واقع شده است و عظمت چشمگیری را به نمایش می‌گذارد. معماری برج روما رزیدنس، به سبک نئوکلاسیک است و به دلیل طراحی متفاوت پلان، ساختمان از نور طبیعی روز حداکثر استفاده را می‌کند. این برج به صورت صلیبی طراحی شده است که امکان دریافت نور خورشید از جهات مختلف و دیدن نور بهتر در ساختمان را فراهم می‌کند.
لابی آن به عنوان ورودی برج، دارای طراحی و معماری بسیار مجلل و دارای فضای بسیار مناسبی است که در کنار نورپردازی و مبلمان بسیار زیبا، جلوه فوق العاده‌ای را در هنگام ورود افراد ایجاد می‌کند. این برج مجلل و باشکوه در کنار همه زیبایی‌ها و معماری چشم نوازش، دارای امکانات فراوانی بوده و تمامی نیازهای یک زندگی مجلل و مرفه را برآورده کرده است. از ویژگی‌های آن می‌توان به فضاهای تفریحی و ورزشی اشاره کرد.

محل پولدارهای تهران کجاست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس javid khani

  •  برج آسمان فرمانیه؛ لوکس ترین برج شمال شرق تهران

بدون شک، برج آسمان فرمانیه یکی از شاهکارهای معماری در تهران و حتی کل ایران است. این مجموعه نمایشی از زندگی مجلل ثروتمندان منطقه را نشان می‌دهد. امکانات رفاهی فراوان و متنوعی در این برج وجود دارند که از مهمترین آنها می‌توان به سالن اجتماعات، شوتینگ زباله، چندین آسانسور برای بارگیری و تخلیه افراد و سالن ورزشی اشاره کرد. در ضمن، استخر، سونا، جکوزی، جایگاه فرود هلیکوپتر و سالن ماساژ، برخی دیگر از امکانات این برج به حساب می‌آیند.
معماری و دکوراسیون داخلی این مجموعه به قدری زیبا است که بدون شک به محض ورود به برج، ساعت‌ها مجذوب آن خواهید شد. همچنین سازه این برج بر اساس استانداردهای جهانی ساخت شده است و در برابر زلزله مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

برج آسمان فرمانیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Shayan

بیشتر بخوانید: هتلینگ و راهنمای اقامت در برج ها و آپارتمان مبله لوکس تهران


چرا پولداری تهران دوست دارند در مناطق گران و لاکچری تهران زندگی کنند؟

جواب این سوال تا حدی مشخص است؛ بدون شک محله پولدارهای تهران امکانات بیشتری دارد و هرچه پول بیشتری بپردازید، امکانات هم افزایش می‌یابد. برخی از دلایلی که پولدارهای دوست دارند در این مناطق زندگی کنند، عبارت‌اند از:

  •   سواد و تحصیلات حاکم بر منطقه
  •   میزان استفاده از تکنولوژی‌های روز و اینترنت بهتر
  •   آب و هوای بهتر
  •   دسترسی راحت به زیرساخت‌های شهر
  •   میزان جرم و جنایت کمتر و امنیت بیشتر
  •   فرهنگ غنی‌تر ساکنین منطقه
  •   زیبایی بصری منطقه، شامل سرسبزی، تمیزی، جذابیت بیشتر
  •   وجود امکانات مثل مراکز آموزشی مختلف، مراکز فرهنگی و مذهبی و مراکز درمانی مدرن‌تر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Reza

بیشتر بخوانید: محله های شمال تهران


اقامتی جذاب در خانه‌ و محل پولدارهای تهران

اگر قصد اجاره اقامتگاه در محله پولدارهای تهران را دارید، می‌توانید از تهران مبله کمک بگیرید. ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که شما بتوانید با توجه به نیاز خود، انواع سوئیت را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه، اجاره کنید. کافیست وارد سایت ما شوید و بعد از مشاهده سوئیت‌ها، گزینه مورد نظرتان را با قیمتی مناسب اجاره کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس  Yegane Niazi

بیشتر بخوانید: لوکس ترین مناطق تهران برای اقامت کجاست؟


سوالات متداول

گران ترین محل پولدارهای تهران کجاست
نیاوران، تجریش، زعفرانیه، الهیه، کامرانیه، شهرک غرب، سعادت آباد، اقدسیه و محمودیه، جزو گرانترین محله های تهران محسوب می‌شوند.
بالا شهر تهران کجاست؟
طبق اصطلاحی که بین اکثر افراد رایج شده است، مناطق شمالی تهران که لوکس و گران قیمت هستند را می‌توانیم به عنوان بالا شهر تهران معرفی کنیم.
 آیا شهرک غرب منطقه پولدارهای تهران است؟
بله؛ شهرک غرب با معماری مدرن، خاص و لوکس خود، هزینه زندگی بالایی دارد و به عنوان یکی از مناطقی محسوب می‌شود که پولدارهای تهران در آن زندگی می‌کنند.
خانه سلبریتی‌های سرشناس در کدام یک از مناطق تهران است؟
منطقه ۱ تهران بهترین و لوکس‌ترین منطقه تهران است. دلیل آن هم وجود برج‌های عظیم و شگفت‌انگیزی مثل برج چناران، برج رولکس است که افراد سرشناس و موفق در آنجا زندگی می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.