لیزر تگ های تهران، برای یک ماجراجویی خفن آماده شوید

اگر به‌دنبال یه بازی پرهیجان‌ هستید که آدرنالین خون‌تان در آن سر به فلک بکشد به لیزر تگ های تهران بروید. جایی که با داشتن نورهای چشمک‌زن و بازی‌های اکشن، ترکیبی می‌تواند بهترین گزینه برای لذت بردن در کنار دوستان، خانواده و حتی همکاران باشد
با این حساب وقت آن رسیده که موس و کیبورد را کنار گذارید و با رفتن به بهترین لیزر تگ های تهران، سناریوهای جنگی بچینید و در میدان نبرد هیجان‌انگیز سرگرم بازی شوید.


قبل از همه باید بدانیم که لیزر تگ چطور بازی است؟

لیزر تگ یک بازی باحال و پرتحرک است که قرار است شما را حسابی به هیجان بیاورد. لیزرتگ را همه به اسم پینت‌ بال لیزری می‌شناسند، در اصل این بازی نسخه‌ الکترونیکی‌ بازی جذاب پینت‌بال است. در این بازی از تفنگ‌های لیزری برای تگ کردن حریف‌ استفاده می‌شود و به‌صورت هم‌زمان باید حواس‌‌تان باشد که در هدف لیزر تیم مقابل قرار نگیرید.
راستی باید بدانید که بازی لیزرتگ در محیطی نیمه تاریک، خیالی و بدون رنگی شدن لباس انجام می‌شود که سناریوهای مختلفی دارد و در آن زمین‌های متنوع بازی و تجهیزات جذابی متناسب با سناریو به شما می‌دهند.
توجه کنید اینجا شما می‌توانید با هر سن‌وسالی بازی کنید و یک تفریح هیجان‌انگیز و چند منظوره را بدون محدودیت سنی و جنسیتی در کنار دوستان‌تان تجربه کنید.

لیزرتگ تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس hasan habibi75

بیشتر بخوانید: بولینگ عبدو، جایی هیجان‌انگیز در لابه‌لای تفریحات تهران


حالا لیزرتگ با پینت بال چه فرقی دارد؟

تفاوت لیزر تگ با پینت‌بال در این است که در بازی لیزرتگ برعکس بازی پینت بال، خبری از گلوله‌های پلاستیکی و کبودی و درد بنیست. در این بازی برخلاف پینت‌بال، با کمک تفنگ‌های لیزری و سنسورهای روی لباس بازیکن‌ها، مشخص می‌شود که نشانه به هدف خورده است یا نه.
برای برنده‌شدن در بازی لیزرتگ شما نیاز به یک استراتژی قوی دارید. فراموش نکنید که این بازی، یک بازی تیمی است و اگر با هم‌تیمی‌ها به هماهنگی نرسید، احتمالا تیم‌ شما قلع‌وقمع خواهد شد!
پس در بازی لیزرتگ سرعت حرکت و واکنش‌ شما خیلی مهم است تا هدف شلیک بازیکن‌های حریف قرار نگیرید.

پنت بال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahdieh Soroor

بیشتر بخوانید: با تفریحات لوکس در تهران آشنا شوید


در تهران برای بازی لیزرتگ کجا برویم؟

برای اطلاع از لیست معروف ترین لیزر تگ های تهران در مناطق مختلف شهر به همراه مشخصات، باید بگوییم جای درستی آمده‌اید، چون قرار است اینجا چند تا از بهترین مراکز لیزر تگ‌ تهران را به شما معرفی کنیم تا بیشتر آن‌ها را بشناسید.

  • لیزرتگ پرواز تهران، لذت دورهمی دوستانه در جنگ تیرهای رنگی را تجربه کنید

 باشگاه پرواز در غرب تهران، اولین لیزرتگ تهران است که در زمین ۲۰۰۰ متر مربعی تاسیس شده است. در سالن پرواز تهران همه تجهیزات مدرن بوده و قابلیت اجرای سناریوهای مختلفی را دارد.
از جذابیت‌های این مجموعه این است که در سالن لیزرتگ امکان حضور آقایان و خانم‌ها به‌صورت هم‌زمان وجود دارد. پس شما محدودیتی از نظر جنسیتی نخواهید داشت.
جدای از قیمت ورودی به مجموعه لیزرتگ تهران که ۱۵ هزار تومان است.
هر سانس بازی لیزرتگ در این مجموعه با ۱۵ دقیقه بازی، هزینه آن در آبان‌ماه ۱۴۰۲ تقریبا ۱۵۰ هزار تومان و دو سانس ۲۲۵ هزار تومان است.

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کتاب، سه راه فرحزاد، زیر پل گلدیسان(پل یادگار امام).

شماره تماس: ۰۹۱۰۱۹۹۴۰۷۵

باشگاه لیزرتگ پرواز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Rooholla Alirezaei

  • لیزرتگ سرخه حصار، فراتر از سرگرمی را در بهترین لیزرنگ تهران تجربه کنید

اگر شما هم از بازی با موبایلتان خسته شده‌اید و به دنبال یک بازی مهیج و جذاب می‌گردید تا روزتان را بسازید، بد نیست سری به باشگاه لیزر تگ پارک سرخه حصار بزنید.

مرکز لیزر تگ‌ سرخه حصار از معروف‌ترین محل‌های تفریحی شرق تهران است که توانسته مورد علاقه شرق‌نشینان تهران باشد.
این مجموعه تفریحی در زمینی با متراژ ۲۰۰۰ متر ساخته شده که امکانات و تجهیزات فوق‌العاده‌ای برای انجام بازی پرهیجان لیزرتگ دارد.

آدرس: سه راه تهرانپارس، پارک جنگلی سرخه حصار، مرکز لیزر تگ‌ سرخه حصار.

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۵۴۳۷۰۴

لیزر تگ سرخه حصار

منبع عکس گوگل مپ، عکاس محمدرضا 

  • لیزرتگ قلعه، شبیه‌سازی بی‌نظیر از میدان جنگ با خنده و شادی

 مرکز لیزر تگ قلعه قطعا یکی از بهترین مراکز بازی‌های گروهی لیزر تگ‌ در تهران است. باشگاه قلعه زمینی در حدود ۵۰۰۰ متر مربع دارد. این مرکز هیجانی قابلیت‌های جذابی مثل نورپردازی، موسیقی، دودزا، چیدمان اصولی و حتی امکان فیلم‌برداری از بازی لیزرتگ شما را دارد. همین دلیلی شده تا این مرکز در لیست بهترین لیزر تگ های تهران قرار بگیرد.

آدرس: دهکده المپیک، بلوار زیبادشت، بعد از میدان لاله.

شماره تماس: ۰۹۱۲۶۸۸۸۸۸۴

لیزرنگ قلعه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Fallahi

  • لیزرتگ آریو ۲ تهران، از بهترین لیزر تگ های تهران برای بازی‌های بی‌خطر همراه با نورهای رنگارنگ

شعبه اول لیزر تگ آریو در کرج قرار دارد و شعبه دوم آن در قلعه سحرآمیز پارک ارم قرار گرفته است. کافی است فقط یکبار این بازی را تجربه کنید تا لذت قرار گرفتن در فضای لیزرتگ آریو را همیشه مزه کنید.

البته باید بدانید برای بازی در این مرکز سرپوشیده، شما به دو تیم ۳ تا ۵ نفره نیاز دارید تا در فضای مهیج بازی لذت‌بخشی را تجربه کنید.
دقت داشته باشید که هر سانس بازی توی مرکز لیزر تگ شعبه دوم آریو یک ساعت طول می‌کشد و هزینه آن هم نسبت به دیگر لیزر تگ‌ های تهران کمی بالاتر است.

آدرس: اتوبان تهران به کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست، پل اتوبان شهید باکری (لاین کندرو)، مجموعه تفریحی ارم سبز، قلعه سحرآمیز ارم.

شماره تماس: ۰۹۳۷۸۲۴۶۶۵۱

لیزرتگ آریو ۲ تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Rahman Sadeghi

  • لیزرتگ دنیای نور تهران، موزیک، نور، دود و آتش با انواع سناریوها فقط اینجاست

 دنیای نور یکی از سالن‌های سرپوشیده برای بازی های لیزر تگ‌ در تهران است. هر راند بازی در این مجموعه فقط ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. سناریوهای مختلفی از لیزرتگ را می‌توان در مرکز دنیای نور اجرا کرد.

داشتن آژیر و سیستم ویبراتور بر روی جلیقه و تغییر رنگ LED ها در این لیزرتگ باعث لذت‌بخش شدن این بازی در زمان اصابت تیر‌های لیزری به جلیقه‌ها می‌شود.
راستی یکی دیگر از جذابیت‌های این مرکز امکان استفاده از نارنجک، بمب، مین و نورپردازی‌های خیره‌کننده به‌همراه افکت‌های صوتی است که همین بازی را جذات‌تر و پر‌هیجان‌تر می‌کند.

آدرس: بزرگراه رسالت، شهربازی مرکز خرید دنیای نور، طبقه ششم.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۳۳۹۵۹۵

لیزر تگ تهران

منبع عکس اینستاگرام باشگاه لیزرتگ دنیای نور

  • لیزرتگ دریاچه چیتگر، رقابت کنید تا در لیزر تگ های تهران برنده شوید

 باشگاه فایتر که در نزدیکی دریاچه چیتگر است، مرکزی به اسم مرکز لیز رتگ دارد. از مزایای رفتن به مرکز لیزر تگ چیتگر این است که دکوراسیون متفاوت، نورپردازی چشم‌گیر، موسیقی و تجهیزات مدرنی دارد که می‌تواند حسابی آدرنالین خون‌تان را بالا ببرد.

اینجا هیجان، آدرنالین، تحرک، همه دست‌به‌دست هم دادند که یک روز عالی را در کنار دوستان، خانواده و حتی هم‌کلاس‌های خود داشته باشید. در لیزرتگ چیتگر فقط باید رقابت کنید و امتیاز کسب کنید تا برنده بازی‌های جذاب شوید.

آدرس: همت غرب، دریاچه چیتگر، انتهای دریاچه چیتگر، شهرک سرو آزاد، پارک سرو آزاد، پشت میوه و تره بار لطیفی فر، مرکز لیزر تگ‌ چیتگر.

شماره تماس: ۰۹۱۰۸۴۸۵۷۶۲

لیزرتگ دریاچه چیتگر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Noori

  • لیزرتگ مالک اشتر تهران، هیجان، شادی و حرکت در میدان نبرد در بهترین لیزر تگ های تهران

مجموعه تفریحی مالک اشتر تهران، انواع بازی‌های جذاب مثل پینت‌بال، ایرهاکی و البته لیزرتگ را ارائه می‌دهد. در این میان لیزر تگ‌ از جدیدترین بازی‌های این مجموعه برای بالا بردن آدرنالین خون است
پس تا می‌توانید در زمین‌ چمن لیزرتگ مالک اشتر جیغ بکشید و در میدان جنگی با رقص نورها با هم رقابت کنید.
البته لیزرتگ مالک اشتر مجهز به سیستم صوتی، نورپردازی و روشنایی کامل در ساعات شب است و شما می‌توانید در تایم شب با دوستان خود اینجا برای بازی بروید.

آدرس: تهران، خاوران، بلوار ده حقی، میدان مالک اشتر، مجموعه تفریحی مالک اشتر.

شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۵۱۱۶۴

  • لیزرتگ توچال (کلوپ واقعیت مجازی)، فراموش نشدنی و دل‌نشین در بین لیزر تگ های تهران

مرکز لیزر تگ‌ توچال در مجموعه ورزشی و باشگاه تیراندازی توچال قرار گرفته است. این مرکز می‌تواند مقصد خوبی برای تجربه هیجان و تماشای تهران از منظره‌ای متفاوت و البته قشنگ باشد.
لذت این بازی وقتی بیشتر می‌شود که با تفنگ‌های نوری شما به جان تیم حریف خود می‌افتید و در یک رقابت هیجانی برنده بازی می‌شوید. 

آدرس: ولنجک ، مجموعه ورزشی توچال ، ابتدای جاده سلامتی، 50 متر بالاتر از ایستگاه مینی بوس.

شماره تماس: ۰۹۳۸۰۱۶۱۳۱۱

لیزرتگ تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Rooholla Alirezaei

  • لیزرتگ شوتر تهران، همراه با باران لیزر، رقص نور و آتش بازی در نیاوران

 مرکز شوتر تهران در منطقه‌ کوهستانی نیاوران و در مجموعه فرهنگی ورزشی و تفریحی پارسیان است. اینجا در محیطی امن و آرام با مساحت حدود ۳۰۰۰ متر ساخته شده است. مرکز لیزر تگ شوتر تهران با داشتن تجهیزات مدرن، آتش‌بازی، افکت‌های ویژه و نورپردازی حرفه‌ای یه محیط جذاب و متفاوت است و تجربه‌ خاصی از بازی لیزرتگ را برای شما می‌تواند رقم بزند.

آدرس: دریاچه شهدای خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج، بعد از تقاطع امیری صفت، نرسیده به بام لند، مجاورت زمین فوتبال.

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۱۱۲۴۲۰

لیزرتگ های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Indoor

بیشتر بخوانید، معرفی بهترین تفریحات سر پوشیده تهران


سناریو بازی لیزر تگ های تهران از کجا آمده‌؟

یکی از مزایای بازی لیزرتگ این است که این بازی را به شکل‌های مختلفی می‌‌توان انجام داد. بازی بسته به زمین و تجهیزاتی که دارد، می‌تواند سناریوهای مختلف داشته باشد. البته روش بازی متفاوت همیشه جذاب بود و ما در ادامه در مورد سناریوها مفصل صحبت می‌کنیم:

  • سناریو مسابقه مرگ تیمی

در این سناریو دو یا چند تیم برای حذف همدیگر مسابقه می‌دهند و تیمی که بیشترین بازمانده از بازیکن‌ها را در پایان بازی داشته باشه، برنده‌ بازی است.

  • سناریو گرفتن پرچم

دو تیم در این بازی سعی می‌کنند پرچم همدیگر را بگیرند و در‌عین‌حال باید حواس‌شان باشد که پرچم خودشان را از دست ندهند. اگر پرچم را رها کنند تیم حریف برنده بازی می‌شود.

  • سناریو پادشاه تپه

بازیکن‌ها سعی می‌کنند در این بازی یک منطقه تعیین‌شده را تصرف کنند و به‌دفاع از منطقه تصرف‌شده بپردازند. تیمی که بتواند زمان بیشتری را در منطقه تصرف شده باشد، آن تیم برنده بازی است.

سناریو لیزرتگ

منبع عکس گوگل مپ، عکاس nader Saffari

بیشتر بخوانید: باشگاه های سوارکاری تهران، جایی برای تفریحات گران‌قیمت و مهیج 


باید و نبایدهایی که حتما باید در بازی لیزر تگ آویزه گوشتان کنید

در بازی لیزرتگ لازم است که قبل از شروع بازی در بهترین لیزر تگ های تهران، با قوانین دقیق محل بازی و سناریو آن آشنا بشید تا بتوانید بهترین تجربه را داشته باشید. در ادامه هر یک را برایتان خواهیم گفت:

۱. پوشیدن جلیقه و هدبند برای بازیکن‌ها در بازی لیزرتگ برای همه الزامی است.

۲. در طول بازی کسی حق ندارد بازیکن حریف یا تجهیزاتش را دست بزند.

۳. در بازی هیچ یک از افراد حق استفاده از کلمات و رفتار نامناسب را درحین‌بازی ندارد.

۴. بازیکن‌ها در طول بازی باید از دستورهای داور حتما پیروی کنند. 

۵. یادتان باشد که ورود بازیکن به بازی یا خروج بازیکن از بازی حتما با مجوز داور صورت می‌گیرد.

۶. بازیکن‌ها باید اهداف بازی و قوانین تعیین‌شده توسط داور را در هر سناریوی بازی حتما رعایت کنند.

تجهیزات لیزر تگ

منبع عکس از وب سایت آریولند

بیشتر بخوانید: پیشنهادهای متنوع برای تفریحات کم‌هزینه در تهران


نظر شما در مورد بازی لیزرتگ چیست؟ آیا قبلا برای انجام این بازی به مرکز لیزرتگ های تهران رفته‌اید؟ این بازی چه جذابیتی دارد که همه دوست دارند برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنند؟ نظرات و تجربه‌های ارزشمند شما راهنمای خوبی برای ما و خوانندگان تهران مبله خواهد بود.


سوالات متداول

بهترین لیزر تگ های تهران کدام‌ها هستند؟

در تهران برای بازی لیزر‌ تگ شما می‌توانید به مرکز لیزرتگ پرواز، سرخه حصار، قلعه، چیتگر، مالک اشتر، دنیای نور، آریو و شوتر نیاوران بروید.

اولین لیزرتگ تهران کجا تاسیس شد؟

باشگاه پرواز در غرب تهران، اولین لیزرتگ تهران است که شما می‌توانید یک روز خاطره‌انگیزی و شیرینی را اینجا برای خود و دوستان و حتی خانواده خود رقم بزنید.

فرق لیزرتگ با پینت بال در چیست؟

پینت بال بیشتر با توپ‌ها و گلوله انجام می‌شود که در حین تیر زدن کمی درد دارد اما لیزرتگ با تیرهای نوری انجام می‌شود و جا‌‌ن‌تان را با محدودیت نور می‌سنجد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.