جاهای دیدنی تهران در تابستان

جاهای دیدنی تهران در تابستان به قدری متعدد و متنوع می باشند که بدون شک بازدید از آن ها بسیار لذت بخش است. در واقع جاهای دیدنی تهران در تابستان نه تنهای مناسب برای گردشگری در روز های گرم تابستان می باشد، بلکه باید اشاره کنیم که با سفر به این جاذبه های گردشگری می توانید از دیدنی ترین و جذاب ترین مناظر و چشم انداز ها بازدید کنید. استان بزرگ تهران، به عنوان پایتخت ایران دارای زیبا ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی می باشد. این جاذبه ها به قدری جذاب و دیدنی هستند که برخی از آن ها در سازمان ملی یونسکو ثبت شده اند. به همین سبب باید اشاره کنیم که این شهر به طور دائم، میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان می باشد. به ویژه در فصل تابستان، که جاهای دیدنی تهران در تابستان بسیار متعدد و گوناگون هستند و بازدید از آن ها بسیار لذت بخش است.

جاهای دیدنی تهران در تابستان، از متنوع ترین و جذاب ترین مناطق گردشگری و دیدنی می باشد. به دلیل قرار داشتن شهر تهران در دامنه جنوبی رشته کوه البرز، جاهای دیدنی متعددی در ارتفاعات این رشته کوه قرار دارد که بازدید از آن ها برای هر فردی واجب است. به همین سبب باید اشاره کنیم که شناخت برخی از مکان ها و جاذبه های دیدنی تهران در تابستان می تواند به شما کمک کند تا اوقات بسیار خوب و لذت بخشی را در این مناطق بگذرانید. همانطور که می دانید فصل تابستان، به ویژه در اوایل این فصل، هوا به صورت آزار دهنده ای گرم می شود. و این مساله سبب می شود تا سپری کردن اوقات در این زمان کمی سخت تر شود. در این مواقع، آشنایی با جاهای دیدنی تهران در تابستان، می تواند کمک بسیار خوبی برای شما باشد.

با بازدید از جاهای دیدنی تهران در تابستان، می توانید عالی ترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در آن ها سپری کنید و لحظات بسیار خوش و لذت بخشی را در گرم ترین روز های سال تجربه کنید. به منظور آشنایی با دیدنی ترین و جذاب ترین بخش های شهر تهران، در ادامه این مطلب، برخی از محبوب ترین و جذاب ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان را ذکر کرده ایم. با آشنایی با این جاذبه های گردشگری می توانید عالی ترین و به یاد ماندنی ترین خاطرات خود را در آن ها بگذرانید. یکی از بهترین مواردی که در خصوص جاهای دیدنی تهران در تابستان وجود دارد این است که می تواند در تعطیلات آخر هفته، به ای سفر ها پرداخت و اوقات خوبی را در آن ها سپری کرد.

سفری نیم روزی یا حتی یک روزه، یکی از بهترین گزینه ها برای شاغلین و افراد کارمند است. پس اگر شاغل هستند و روز های گرم تابستان برای شما آزار دهنده می باشد،  توصیه می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید و با برخی از جذاب ترین و بهترین جاهای گردشگری تهران در تابستان آشنا شوید.

تهران کجا بریم؟

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، طاقت ها کم تر شده و همه افراد به دنبال مکانی برای فاصله گرفتن از گرما هستند. در واقع، برخی از روز های سال، به قدری گرم و آزار دهنده است که انسان ها دوست دارند تا در همان لحظه، در مکانی کاملا زیبا با آب و هوای عالی باشند. و خوشبختانه باید اشاره کنیم که شهر تهران، در یکی از عالی ترین و بهترین موقعیت های مکانی در کشور ایران قرار گرفته است. وجود کوه های سر به فلک کشیده در بخش شمالی این کشور سبب شده تا افراد بسیار زیادی روز های گرم سال را در این مناطق و در آب و هوای بی نظیر و لذت بخش آن بگذرانند. لازم به ذکر است که جاهای دیدنی تهران در تابستان، به گونه ای هستند که نه تنها بازدید از آن ها در فصل تابستان کاملا لذت بخش است، بلکه در سایر فصل ها نیز می توان از آن ها بازدید کرد و خاطرات بسیار خوش و به یاد ماندنی ای را در این مکان ها ساخت.

اگر قصد دارید تا با عالی ترین و مناسب ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان آشن شوید، مطالعه لیست زیر را از دست ندهید.

لیست جاهای دیدنی تهران در تابستان

برای تجربه بهترین خاطرات در فصل تابستان و گذراندن بهترین  به یاد ماندنی ترین اوقات، می توانید از بهترین جاهای دیدنی تهران در تابستان بازدید کنید. موقعیت مکانی این جاذبه های گردشگری به گونه ای است که می توانید در مدت زمان بسیار کمی به آن ها دسترسی پیدا کنید و در نهایت، یکی از لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در آن مکان ها سپری کنید. با ما در آشنایی با بهترین جاهای دیدنی تهران در تابستان آشنا باشید.

1.    تنگه واشی

تنگه واشی یکی از مشهور ترین و جذاب ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان می باشد. در واقع به علت محدود بودن زمان بازدید از این منطقه گردشگری بسیار زیبا و دیدنی، شور و اشتیاق برای بازدید از آن بسیار بالا می باشد. در واقع تنگه واشی، مکانی است که تنها زمان بازدید از آن، تابستان می باشد. همین مساله سبب شده است تا امروزه تبدیل به یکی از بهترین و زیبا ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان به شمار رود. تنگه واشی، ترکیبی از زیبا ترین و محبوب ترین جاذبه ها و پدیده های طبیعی است که همه ساله، افراد بسیار زیادی را از نقاط مختلف ایران به سمت خود جذب می کند.

این جاذبه گردشگری جذاب، یکی از مناسب ترین و بهترین مکان ها و جاهای دیدنی تهران در  تابستان به شمار می رود. علت هم وجود آب و هوای بسیار خنک و عالی در آن منطقه است. تنگه واشی نه تنها جزو مناطق گردشگری به شمار می رود، بلکه می توان گفت که ریشه هایی از فعالیت های تفریحی را نیز دارد. چرا که برای بازدید از تنگه واشی باید مسیری را درون تنگه های نسبتا پر آب، بپیمایید. و هیجان انگیز ترین بخش این سفر، به این گونه است که تمامی طول مسیر، دمای آب این رودخانه، بسیار پایین است. و در نتیجه، عبور از میان رودخانه ای با آب بسیار بسیار سرد، در تنگه هایی که صخره های آن سر به فلک کشیده است، یکی از  چالش های سفر به این منطقه می باشد.

طبیعتاً قرار گرفتن در رودخانه ای با آب بسیار بسیار سرد، در گرم ترین روز های سال بسیار لذت بخش می باشد. به همین سبب هر ساله، بلافاصله بعد از فرا رسیدن فصل تابستان، افراد بسیار زیادی برای بازدید از تنگه واشی اقدام می کنند و اوقات خود را در این منطقه می گذرانند. ارگ تا به حال از تنگه واشی بازدید نکرده اید، توصیه می کنیم حتما برای بازدید از این جاذبه گردشگری اقدام کنید و یکی از بهترین و عالی ترین خاطرات خود را در این منطقه تجربه کنید. تنگه واشی یکی از مهم ترین و اصلی ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان است که همه ساله تور های متعددی برای بازدید از این منطقه برگزار می شود.

2.    دربند

دربند یکی دیگر از بهترین و مناسب ترین جاهای گردشگری در شهر تهران می باشد که می توان گفت یکی از مناسب ترین و عالی ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان است. این جاذبه گردشگری در شمال شهر تهران قرار دارد و یکی از بهترین مکان ها برای گردش و تفریح می باشد. چرا که دربند تهران، دارای مسیر دسترسی بسیار راحت و آسانی بوده و می توان در کوتاه ترین زمان به آن دسترسی پیدا کرد. دربند، مکانی دیدنی و جذاب در کوه های شمال شهر تهران بوده که می توان مسیری طولانی را در دل کوه ها پیمود. دربند شهر تهران، مکانی بسیار نوستالژی برای تمامی افراد این شهر می باشد. چرا که از زمان های بسیار قدیم، مورد توجه افراد بوده و به همین سبب، در طول زمان، امکانات و شرایط متعددی در این منطقه اضافه شد.

جاهای دیدنی تهران در تابستان دارای انواع بسیار زیادی می باشند اما دربند تهران یکی از محبوب ترین و جذاب ترین این مکان ها می باشد. چرا که در این منطقه، تعداد بسیار زیادی از رستوران ها و کافه های متعددی قرار دارد که می توان اوقات بسیار خوبی را در آن ها گذراند. همچنین اقامت در کنار رودخانه دربند و نوشیدن چای و خوردن غذاهای سنتی ایرانی آن هم در آب و هوای بسیار خنک، لذت بخش است.

دربند مکانی مناسب برای ورزشکاران و کوهنوردان نیز می باشد که می توان به سادگی در بهترین و عالی ترین مسیر ها اقدام به پیاده روی کرد. اگر تا به حال به بازدید از دربند نرفته اید توصیه می  کنیم حتما زمان مناسبی را برای بازدید تعیین کنید. طبیعتا قدم زدن در ارتفاعات البرز آن هم در منطقه دربند بسیار لذت بخش است و می توانید لذت بخش ترین اوقات خود را در بازدید از جاهای دیدنی تهران در تابستان سپری کنید.

3.    درکه

یکی دیگر از بهترین و مناسب ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان که می توانید روز های گرم تابستانی خود را در آن بگذرانید، درکه می باشد. سفر به درکه و گذراندن اوقات در کنار رودخانه این محله، بسیار لذت بخش می باشد. در این منطقه از شهر تهران، درختان بسیار بسیار قدیمی و تنومند وجود دارند که جذابیت های منطقه را بیشتر کرده است. همچنین باید اشاره کنیم که در محله درکه، همانند دربند تهران، رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارد که می توانید اوقات بسیار خوب و لذت بخشی را در آن ها سپری کنید. این رستوران ها به سبک های مختلفی دکوراسیون شده اند و همین مساله سبب شده است تا توجه افراد زیادی به این منطقه جلب شود. درکه در ارتفاعات شهر تهران، و در میان کوه های البرز قرار گرفته است.

و این مساله سبب شده تا آب و هوای بسیار خنک و سردی در آن وجود داشته باشد. ناگفته نماند که بسیاری از کوه نوردان و ورزشکاران، به منظور ورزش کردن و کوهنوردی، به این منطقه می آیند و از مسیر محبوبی که در منطقه درکه تعبیه شده است استفاده می کنند. اگر تا به حال از درکه تهران، که یکی از بهترین و مناسب ترین مکان ها برای گردش و تفریح می باشد بازدید نکرده اید، و یکی از روز های تابستانی خود را در این منطقه نگذرانده اید، توصیه می کنیم بازدید از آن را حتما در برنامه های خود قرار دهید. چرا که درکه یکی از مناسب ترین و بهترین جاهای دیدنی تهران در تابستان بوده و می توانید از آب و هوای عالی و همچنین محیط بسیار زیبا و دیدنی آن لذت ببرید.

4.    فرحزاد

از دیگر مکان ها و جاهای دیدنی تهران در تابستان می توان به فرحزاد اشاره کرد. فرحزاد نیز همانند دربند و درکه می باشد. چرا که این منطقه، در ارتفاعات البرز قرار دارد. و به همین سبب، آب و هوای بسیار خوبی در آن وجود دارد. فرحزاد نیز یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد که به مرور زمان، وسعت آن زیاد شده است. همچنین باید اشاره کنیم که فرحزاد شهر تهران، دارای رستوران ها و کافه های متعددی است. به همین سبب، یکی از بهترین و عالی ترین پاتوق ها برای جوانان می باشد. همچنین باید اشاره کنیم که فرحزاد تهران، به دلیل داشتن تنوع بسیار زیاد در رستوران و کافه ها یکی از بهترین و عالی ترین مناطق برای افراد سخت پسند و تنوع طلب است.

فرحزاد یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در تابستان

جالب است بدانید که در گرم ترین روز های سال، آب و هوای فرحزاد تهران بسیار خنک و عالی بوده. در نتیجه به جرات می توان گفت یکی از بهترین و عالی ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان می باشد. در نتیجه باید اشاره کنیم که اگر قصد دارید تا روز های تابستانی خود را در مکانی بسیار دیدنی و جذاب، و همچنین خوش آب و هوا بگذرانید، توصیه می کنیم بازدید از فرحزاد را از دست ندهید.

5.    مجموعه گردشگری توچال

جاهای دیدنی تهران در تابستان، بسیار بسیار زیاد است. اما یکی از پر بازدید ترین و محبوب ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان، که اتفاقا افراد بسیار زیادی برای بازدید از آن اقدام می کنند، مجموعه تفریحی و گردشگری توچال است. منطقه توچال تهران، یکی از عالی ترین و بهترین مکان ها برای گردش و تفریح است. چرا که در ارتفاعات شهر تهران واقع شده است. همچنین باید اشاره کنیم که به دلیل وجود خطوط تله کابین در این منطقه، که می توانند افراد را تا ارتفاعی نزدیک به 4000 متر ببرند. به همین سبب باید اشاره کنیم که توچال تهران، یکی از عالی ترین و بهترین جاهای دیدنی تهران در تابستان به شمار می روند. روز های گرم تابستان، به ویژه آن روز هایی که بسیار طاقت فرسا هستند، زمان بسیار مناسبی برای بازدید از منطقه توچال تهران می باشند.

با بازدید از این منطقه می توانید به یکی از شمالی ترین بخش های واقع شده در محدوده شهر تهران بروید و نمای بسیار عالی و زیبایی را از بالا به شهر تهران داشته باشید. اگر قصد دارید تا به بازدید از منطقه توچال تهران بروید، باید اشاره کنیم که دسترسی به این منطقه نیز بسیار آسان بوده و می توانید عالی ترین و بهترین لحظات خود را در آن ها سپری کنید. نا گفته نماند که این منطقه، علاوه بر داشتن آب و هوای بسیار خوب و همچنین منظره ای بسیار زیبا، مکانی است که می توان در آن به انجام بسیاری از فعالیت های تفریحی پرداخت.

به همین سبب اگر تا به حال از مجموعه توچال بازدید نکرده اید و همچنین به دنبال جاهای دیدنی تهران در تابستان هستید تا بتوانید در این روز های گرم، با پیمودن مسافت های بسیار کم به خنک ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران دسترسی پیدا کنید، توصیه می کنیم حتما برای بازدید از توچال که یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی تهران در تابستان است برنامه ریزی کنید.

بازدید از جاهای دیدنی تهران در تابستان را از دست ندهید!

بدون شک در شهر تهران و به خصوص در اطراف آن، انواع مختلفی از جاهای دیدنی وجود دارد که می توان اوقات خوشی را به ویژه در فصل تابستان در آن گذراند. اما باید اشاره کنیم که برخی افراد به دلیل شاغل بودن و عدم داشتن زمان بسیار زیاد برای تجربه سفر کردن، دوست دارند تا نزدیک ترین مکان ها و جاهای دیدنی تهران در تابستان را کشف کنند تا بتوانند برای مدت کوتاهی هم که شده، از آب و هوای خوب بهره مند شوند. به همین سبب توصیه می کنیم اگر شما نیز دوست دارید تا در مدت زمانی کوتاه به جاهای دیدنی تهران در تابستان دسترسی پیدا کنید و از بهترین و محبوب ترین مکان ها که می توان گفت بازدید از آن ها در فصل تابستان بسیار لذت بخش است، آگاهی داشته باشید، می توانید از مواردی که در لیست بالا ذکر شده استفاده کنید و بهترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در این مکان ها بگذرانید. و با بازدید از جاهای دیدنی تهران در تابستان، بهترین و به یاد ماندنی ترین تابستان خود را بگذرانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.