پاساژ قائم تجریش؛ مسیرهای دسترسی و راه‌های ارتباطی

بازار قائم تجریش از قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران است. این پاساژ موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان به مناطق مختلف تهران دارد. مغازه های پاساژ قائم تجریش انواع مختلفی از کالاها مثل طلا و جواهرات، پوشاک، کیف‌و‌کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم التحریر، وسایل الکترونیکی و گالری هنری و نقاشی دارد.
برای اطلاع از آدرس، مسیرهای دسترسی و فروشگاه‌های این مجتمع تجاری با ما در تهران مبله همراه باشید. 


چطور به پاساژ قائم تجریش برویم؟

برای رسیدن به پاساژ قائم تجریش، بسته به اینکه کجا هستید و وسیله شما چیست؟ راه‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید با اتوبوس و مترو و یا خودرو شخصی و حتی پیاده راهی این بازار بروید.

  • دسترسی با خودرو شخصی

شما اگر در تهران باشید مسیرهای مختلفی را می‌توانید برای رفتن به پاساژ قائم انتخاب کنید. بسته با موقعیت خودتان می‌توانید از بزرگراه‌های مدرس، صدر، چمران و نیایش استفاده کنید و خودتان را به میدان تجریش و کوچه زعیم برسانید.

البته پاساژ قائم در ساعت‌های شلوغ جای پارک برای ماشین ندارد و همین مشکل همیشگی کسانی است که با خودرو شخصی به این پاساژ می‌روند.

  • دسترسی با مترو و اتوبوس

خطوط مترو تهران بهترین و سریع‌ترین وسیله برای رسیدن به پاساژ قائم تجریش است. خط مترو یک(تجریش به کهریزک) به‌راحتی شما را به پاساژ قائم می‌برد. برای این کار کافی است در آخرین ایستگاه یعنی ایستگاه مترو تجریش پیاده شوید و با پیاده‌روی کوتاهی به سمت خیابان شهرداری حرکت کنید. پاساژ قائم در نزدیکی این خیابان است.
در این میان اتوبوس‌های شهری و BRT هم شما را به پاساژ قائم می‌رسانند. چون خیلی از خطوط اتوبوس‌های تهران مقصدشان میدان تجریش است.

  • دسترسی با پیاده‌روی

اگر در نزدیکی منطقه تجریش هستید، می‌توانید با پیاده‌روی کوتاهی به پاساژ قائم برسید. میدان تجریش و خیابان‌های اطراف آنجا طوری است که پیاده‌روی بسیار راحت و لذت‌بخش است. 

  • دسترسی با تاکسی های خطی و اینترنتی

تاکسی‌های خطی تهران در مسیرهای مختلف پایتخت در حرکت هستند که به سمت میدان تجریش می‌روند. شما در هر جای تهران که باشید می‌توانید به مقصد تجریش تاکسی بگیرید.
البته که اگر مسافر تهران باشید می‌توانید با تاکسی‌های اینترنتی از محل اقامت خود به‌راحتی راهی پاساژ قائم شوید. 

راستی اگر از شهرهای دیگر برای خریدهای ضروری به تهران سفر کرده باشید، می‌توانیدبا اجاره آپارتمان مبله تهران، خیال خودتان را از جای مناسب اقامت‌تان در تهران راحت کنید تا با دل آسوده خریدتان را انجام دهید.

پاساژ قائم تجریش

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Persia_T2


اطلاعات ضروری پاساژ قائم تجریش

آدرس: میدان تجریش، خیابان شهرداری، کوچه زعیم. بازار قائم تجریش (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ٬۰۲۱۲۸۰۳

صفحه اینستاگرام: bazaarghaem‌

ساعات کاری: بازار قائم روزهای شنبه تا پنجشنبه  از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. در روز جمعه هم پاساژ قائم تعطیل است.



از فروشگاه‌های پاساز قائم چی بخریم؟

  • خرید طلا از مغازه های پاساژ قائم

پاساژ قائم تجریش طلا فروشی‌های زیادی دارد. اگر به‌دنبال خرید طلا در شمال تهران هستید، به طبقه منفی ۲ بازار قائم تجریش بروید. اینجا به‌خاطر تنوع بالای اجناس تبدیل به بورس طلای تهران شده است.
کسانی که قصد خرید طلاهای مناسبتی مثل خرید عروسی و ازدواج را دارند، باید به فروشگاه‌های طلافروشی بازار قائم تجریش بروند.
در مغازه‌های طبقه‌ ۲- این پاساژ انواع دستبند، سرویس طلا، انگشترها و حلقه را می‌توانید متناسب با سلیقه خود پیدا کنید. طوری که دیگر لازم نیست به دیگر بازارهای طلای تهران بروید.

  • فروشگاه‌های خرید لباس مردانه از پاساژ قائم

طبقه ۱- بازار قائم تجریش مخصوص لباس‌های مردانه است. کافی است گشتی کوتاه در این طبقه بزنید تا با انواع لباس‌های راحتی و مجلسی مردانه کلاسیک، اسپرت و جدیدترین مدل‌ها آشنا شوید.
حالا کافی است یک ساعتی را در طبقه منفی یک پاساژ قائم بگردید تا با خیالی راحت خرید خود را انجام داده و به خانه برگردید.

  • فروشگاه‌های خرید هدیه، لوازم تزئینی و کیف و کفش بازار قائم

طبقه همکف و دوم پاساژ قائم تجریش بازاری برای خرید وسایل تزئینی و کیف و کفش است. با ورود به این طبقه شما با مغازه‌هایی روبرو می‌شوید که پر از وسایل تزئینی، مجسمه و دکوری است. وسایلی که برای پر کردن فضاهای خالی منزل و زیبایی‌های آن بیشتر به دردتان می‌خورد.
حالا اگر می‌خواهید خانه خود را با این اشیاء تزیین کنید حتما چرخی در این طبقه بزنید و مطمئن باشید که قرار است بهترین خریدها را انجام دهید، البته با قیمت و کیفیت مناسب.
راستی در طبقه همکف در کنار وسایل تزئینی مغازه‌های کیف و کفش هم هستند. اگر گشتی بزنید ممکن است لباس‌های زنانه‌ مجلسی بسیار زیبا و مناسبی هم پیدا کنید.



  • مغازه‌های خرید لباس برای بانوان و کودکان

در طبقه چهارم می‌توانید برای خرید پوشاک بانوان و کودکان و همچنین شال و روسری بروید.

  • فروشگاه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی و تلفن‌های همراه

فروشگاه‌های طبقه‌های سوم و چهارم بازار قائم تجریش محل فروش محصولات آرایشی و بهداشتی و انواع تلفن‌های همراه و لوازم جانبی است.

  • بخش فودهال و فروشگاه ها و گالری های هنری

طبقه ششم پاساژ قائم مخصوص هنرمندان و علاقه‌مندان به آثار هنری است. اینجا گالری‌‌های مختلفی هستند و انواع تابلوهای نقاشی، طراحی، آبرنگ، میکس مدیا، آثار خطاطی و معرق‌کاری را آنجا می‌توانید پیدا کنید.
البته کلاس‌های آموزش هنری اساتید مجرب و جوان هم در این طبقه برگزار می‌شود. می‌توانید با ثبت نام در این کلاس‌های آموزشی ذوق هنری خود را به چالش بکشید.
چند رستوران و کافه‌ هم در آخرین طبقه پاساژ قائم تجریش هست که بعد از خرید می‌توانید به آن‌ها سر بزنید.

گالری پاساژ قائم

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Fernando Camacho

بیشتر بخوانید: بالا شهر تهران کجاست و چرا انقدر پر طرفداره؟


قیمت کالاها و اجناس در مرکز خرید قائم چطور است؟

پاساژ قائم با داشتن فروشگاه‌ها و واحد‌های تجاری مختلف، کالاها و اجناس متنوعی دارد. کالاهایی که بیشتر از برندهای معتبر هستند و بدون شک در دسته کالاهای گران قیمت قرار دارند.
البته کالا‌ها و محصولاتی که در پاساژ قائم هستند علاوه بر داشتن قیمت بسیار مناسب، برای خیلی از سلیقه‌های متفاوت مناسب است. در کل می‌توان گفت قیمت‎‌ها در بازار قائم نسبت به دیگر مراکز خرید تهران مناسب‌تر است.
 یادتان باشد که پاساژ قائم همیشه میزبان رویدادهای مختلف و تخفیف‌های ویژه است. همین ویژگی جذابیت آن را در بین مشتریان بیشتر کرده است.

پاساژ قائم در نزدیکی تجریش

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ardi


جاهای دیدنی تهران در نزدیکی پاساژ قائم

شما با رفتن به پاساژ قائم تهران می‌توانید از بازار سنتی و تره بار تجریش هم دیدن کنید. بازاری که سر‌زنده و پویاست و از جون آدمیزاد تا شیر مرغ آنجا پیدا می‌شود.
در این بازار سنتی کلی میوه و سبزیجات در بسته‌بندی‌های تر و تمیز است که آدم را وسوسه به خرید می‌کند.
هر چند بازار تجریش چیزهای زینتی و بدلیجات و لباس و صنایع دستی هم دارد. در نزدیکی پاساژ قائم شما می‌توانید به مراکز خریدی مثل پاساژ ارگ و تندیس بروید و یا در سینمای پاساژ ارگ فیلم‌های داغ روز را ببینید.

سینما ارگ

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Behzad Beihaghi

بیشتر بخوانید: جاذبه های تفریحی و مکان های دیدنی شمال تهران


نوبت شماست که به ما بگویید آیا تا‌به‌حال به پاساژ قائم تجریش رفته‌اید؟ اینجا را چطور دیدید؟ آیا از این مرکز خرید دست پر برگشته‌اید یا کالایی که می‌خواستید را پیدا نکرده‌اید؟ قیمت‌ها و فروشگاه‌های پاساژ قائم را چطور دیدید؟ رفتن به بازار قائم را به دیگران و دوستان‌تان پیشنهاد می‌دهید؟
لطفا تجربیات خود را با خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید تا راهنمای خوبی در رابطه با تهران‌گردی شما شود.


سوالات متداول

آدرس بازار قائم کجاست؟
این بازار در میدان تجریش، خیابان شهرداری و کوچه زعیم است.
آیا پاساژ قائم تجریش جمعه باز است؟
خیر این بازار در روزهای جمعه کلا تعطیل است.
مالک پاساژ قائم کیست؟
مالک پاساژ قائم، فردی بنام آقای حاج حسن واعظی است.
پاساژ قائم تا چه ساعتی باز است؟
شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.
فروشگاه‌های پاساژ قائم تجریش چه چیزهایی دارند؟
اینجا مغازه‌های طلافروشی و پوشاک مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم تزیینی منزل، موبایل، خدمات کامپیوتری، آثار هنری، فودکورت و کافه‌ هستند تا شما بدون دغدغه خرید کنید.
در پاساژ قائم لباس مجلسی از کجا بخرم؟
اگر به مغازه‌های طبقه‌‌های سوم و چهارم پاساژ قائم بروید، می‌توانید انواع لباس و اکسسوری‌های زنانه و لباس مجلسی‌های شیک و جدید را از اینجا با قیمت خوب بخرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.