پردیس سینمایی ارگ به همراه قیمت بلیط، آدرس و تلفن

پردیس سینمایی ارگ تهران یکی از مدرن‌ترین سینماهای تهران است که در سانس‌های متعدد، بیشتر فیلم‌های روز را در برنامه‌های اکران خود دارد. این سینما در طبقه سوم پاساژ ارگ تجریش است که با سالن‌های اختصاصی، بهترین امکانات صوتی و تصویری دارد.
سینما ارگ این روزها پذیرای خیلی از خانواده‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فرهنگ است. با رفتن به این سینما شما می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید، هم از نمایش فیلم، تئاتر و برنامه‌های فرهنگی لذت ببرند و هم خرید و تفریح داشته باشید.


چطور به پردیس سینمایی ارگ تجریش برویم؟

آدرس این سینما در میدان تجریش، مجتمع تجاری ارگ و طبقه سوم قرار دارد. شما در هر کجای تهران که باشید می‌توانید خودتان را به راحتی به سینما ارگ برسانید. برای این کار کافی است روی نقشه بزنید تا در گوگل مپ موقعیت دقیق سینما برایتان نمایش داده شود.

روی نقشه ببینید!

منبع عکس وب سایت argcenter.com

دسترسی به سینما ارگ با استفاده از خودرو شخصی و وسایل نقلیه عمومی امکان‌پذیر است:

  • استفاده از خودرو شخصی

شما در هر کجای تهران که هستید باید خودتان را به میدان تجریش برسانید. با رفتن به این میدان در ابتدا وارد خیابان ولیعصر شوید. سپس وارد خیابان سعدی شده و کمی جلوتر وارد بن بست سنبل شوید.
مرکز خرید تجاری ارگ در این بن بست است که شما می‌توانید ماشین‌تان را در پارکینگ مجموعه تجاری ارگ تجریش پارک کنید و با آسانسور به طبقه سوم بروید و از تماشای فیلم مورد نظرتان در سینما ارگ لذت ببرید.

  • استفاده از خط‌های مترو تهران

اگر بخواهید با مترو به پردیس سینمایی ارگ تجریش بروید، باید سوار خط یک مترو تهران شوید و در ایستگاه مترو تجریش از قطار پیاده شوید.
از مترو تجریش که بیرون آمدید به سمت میدان تجریش بروید و با پیاده‌روی کوتاهی خودتان را به خیابان ولیعصر برسانید و از آنجا به خیابان سعدی و کوچه سنبل بروید. همین که مرکز تجاری ارگ دیدید از طبقه همکف به طبقه سوم بروید تا به سینما ارگ برسید..

  • استفاده از اتوبوس و BRT

برای استفاده از خط اتوبوس هم شما باید سوار اتوبوس‌های خط ۷ بی آر تی میدان راه آهن به پارک وی و میدان تجریش شوید و در پایان ایستگاه پیاده شده و به خیابان ولی عصر بروید. مرکز خرید ارگ در کوچه سنبل است و شما در این کوچه به‌راحتی می‌توانید خودتان را به سینما ارگ در طبقه سوم برسانید.

سینما ارگ

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Behzad Beihaghi

بیشتر بخوانید: تالار وحدت، برنامه‌ها، اخبار و قیمت بلیط


امکانات و سالن‌های پردیس سینمایی ارگ تجریش چطور است؟

سینما ارگ با اینکه چند سالی است تاسیس شده اما در بین بهترین سینماهای تهران همیشه پرطرفدار بوده است. این سینما با داشتن سالن‌های مجهز و مدرن در کنار شهربازی و واحدهای فودکورت ارگ تجریش قرار گرفته است. در این سینما اکران فیلم از ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ آغاز شده و در سه سالن به نمایش درمی‌آید.

سه سالن نمایش فیلم پردیس سینمایی ارگ تجریش با ظرفیت‌های ۱۴۳، ۱۰۲ و ۴۶ نفر است.
هرچند علاوه بر این سه سالن، ۱۱ سالن دیگر در این مجتمع در حال ساخت و تجهیز هستند. یکی از سالن‌های در حال ساخت ظرفیت ۴۰۰ نفری دارد و بزرگترین سالن این مجموعه است و ۷ سالن دیگر با ظرفیت‌های کمتر قرار است که در آینده‌ای نه‌چندا دور اینجا افتتاح شود.

شما با رفتن به طبقه سوم مرکز تجاری ارگ علاوه بر پردیس سینمایی فودکورت و شهربازی فان تایم ارگ می‌توانید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید کنید و یا به رستوران‌ها و کافه‌های ارگ بروید و دمی استراحت کنید و غذا سفارش دهید.

از آنجا که مرکز خرید ارگ تجریش پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو را دارد شما از بابت جای پارک نگرانی نخواهید داشت.

سینما ارگ تجریش

منبع عکس وب سایت argcenter.com

بیشتر بخوانید: سینما آزادی تهران، تنها سینمای شهر فرنگ تهران


قیمت بلیط سینما ارگ تجریش چقدر است؟

قیمت فیلم‌های پردیس سینمایی ارگ تجریش را باید در سایت‌ها و حتی خود سایت سینما چک کرد. در تاریخ دی ماه ۱۴۰۲ تمامی فیلم‌ها قیمت ۶۰ هزار تومان دارند که در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه نیم‌بها می‌شود. 

البته بلیت‌های سالن ۳ سینما ارگ به صورت خانوادگی یا سازمانی هم قابل رزرو هستند که برای اطلاع از قیمت آن باید حتما با پردیس سینمایی ارگ تجریش تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در اختیارتان قرار دهند.

سالن های سینما ارگ

منبع عکس وب سایت argcenter.com

بیشتر بخوانید: لوکیشن های عکاسی تهران، ذره‌بین به دست باشید


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با سینما ارگ

آدرس: تهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری ارگ، طبقه سوم.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۹۶۵۵۷

وب سایت: cinematicket.org

اینستاگرام: cinemaarg_tajrish

قیمت سینما ارگ

منبع عکس وب سایت argcenter.com

بیشتر بخوانید: گالری های هنری تهران، سکویی برای نمایش آثار هنرمندان


آیا شما تا‌به‌حال به سینما ارگ تجریش رفتید؟ چه فیلمی را آنجا دیدید؟ آیا فضای سینما و سالن‌ها و امکانات آنجا خوب بود؟ برای ما نظرات و تجربیات خودتان را بنویسید بدون شک نوشته‌های شما راهنمای خوبی برای ما و خوانندگان تهران مبله خواهد بود.


سوالات متداول

سینما ارگ کجای تهران است؟
این سینما در شمال شهر تهران، میدان تجریش و طبقه سوم مجتمع تجاری ارگ قرار دارد.
قیمت بلیط پردیس سینمایی ارگ چقدر است؟
برای اطلاع دقیق ار قیمت بلیط سینما ارگ تجریش قبل از رفتن حتما با روابط عمومی سینما تماس بگیرید تا به شما دقیق قیمت‌ها را اعلام کنند.
نزدیکترین ایستگاه مترو به سینما ارگ کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو تجریش در خط یک مترو تهران در نزدیکی میدان تجریش و ارگ تجاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.