هلیوم پارک تهران، هزینه‌ نیم میلیونی برای دو ساعت تفریح

هلیوم پارک ایران مال، اولین ترامپولین پارک ایران است که بازی‌های متنوع و پرشوری برای سرگرمی جوانان و حتی خانواده‌ها با فرزندان‌شان دارد. اینجا با داشتن تفریحات هوایی، ورزش‌های ماجراجویانه و فضاهای سرگرمی شما را به بیشتر پریدن، بلندتر خندیدن وادار می‌کند. تا جایی که باید گفت هلیوم پارک تهران اصلا سن‌و‌سال نمی‌شناسند و همه را برای تفریح، شادی و بازی دعوت می‌کند.
پس با خیال راحت در هلیوم پارک ایران مال روی انواع ترامپولین بازی کنید و از بسکتبال، والیبال، وسطی روی ترامپولین، داج‌ بال، صخره‌نوردی، فوتبال حبابی، مسیر نینجا و … لذت ببرید.
در ادامه قرار است در مورد آدرس، مسیرهای دسترسی، قیمت بلیط هلیوم پارک تهران و بازی‌های آنجا بگوییم تا یک روز پر از آدرنالین را در هلیوم پارک ایران مال داشته باشید.


هلیوم پارک تهران کجاست؟ چطور به آنجا برویم؟

هلیوم پارک دو شعبه در ایران دارد. شعبه اول این پارک در مشهد و در برج مروارید گوهرشاد است و شعبه تهران آن در ایران مال است. آدرس هلیوم پارک تهران در منطقه ۲۲ شهرداری تهران است. شما برای رفتن به این شهربازی باید به بزرگراه شهید خرازی (غرب به شرق)، خروجی ایران مال، مرکز تجاری فرهنگی ایران مال و طبقه G۱ بروید. برای دیدن آدرس در روی گوگل مپ، روی نقشه ببینید را بزنید:

روی نقشه ببینید!

قیمت بلیط هلیوم پارک تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad hossein vakili

مسیرهای دسترسی به هلیوم پارک ایران مال

دسترسی به هلیوم پارک تهران هم از طریق خودرو شخصی و هم از وسایل نقلیه عمومی امکان‌پذیر است:

  • دسترسی با خودروی شخصی

 هلیوم پارک در شمال غرب شهر تهران و در بخش شمالی پارک جنگلی چیتگر قرار دارد. برای دسترسی به این پارک موضوعی مسیر بزرگراه شهید خرازی (غرب به شرق) را در پیش بگیرید. از خیابان چهارباغ، از خیابان ایران خودرو و از بلوار طبیعت، خروجی ایران مال را مشاهده خواهید کرد.
وارد خیابان ایران مال شوید تا به پارکینگ مجموعه برسید. با پارک ماشین در پارکینگ ایران مال دیگر دغدغه‌ای از بابت جای پارک نخواهید داشت.

  • دسترسی با مترو

ایستگاه مترو ایران خودرو در خط پنج مترو تهران، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هلیوم پارک ایران مال است که تقریبا پنج کیلومتری با آنجا فاصله دارد. پس سعی کنید ادامه مسیر را با تاکسی‌هایی که در این مسیر در حرکت هستند، سوار شوید تا شما را به ایران مال برسانند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad hossein vakili

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


راه های ارتباطی با هلیوم پارک تهران

آدرس: منطقه ۲۲ شهرداری تهران، بزرگراه شهید خرازی (غرب به شرق)، خروجی ایران مال، ایران مال، طبقه G۱.

شماره تلفن: ۰۵۱۳۱۴۳۰

وب‌سایت: heliumpark.ir

اینستاگرام: helium_park_iran@

توجه کنید: هلیوم پارک ایران مال شماره تلفن مستقیم ندارد. شما می‌توانید در دایرکت اینستاگرام هلیوم پارک و یا در هایلایت‌ها از قیمت‌ها و ساعت کاری این مجموعه در تهران با خبر شوید.

بازی های هلیوم پارک تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad hossein vakili

بیشتر بخوانید: ۸ تا از بهترین پیست های اسکیت تهران به همراه هزینه


ساعت کاری هلیوم پارک ایران مال

برای این که بتوانید به همراه خانواده و دوستان خود به هلیوم پارک بروید، باید قبل از همه چیز ساعت کاری آنجا را چک کنید. ساعت کاری این مجموعه از شنبه تا سه شنبه ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است. در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب است.
این نکته را در نظر داشته باشید که ساعات کاری مرکز خرید ایران مال در همه روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ بامداد است. شما قبل یا بعد از رفتن به هلیوم پارک تهران می‌توانید از بخش‌های مختلف ایران مال دیدن کنید.



معرفی هلیوم پارک ایران مال 

هلیوم پارک تهران در سال ۱۴۰۲ در ایران مال تهران راه‌اندازی شد. در این پارک موضوعی مراجعه‌کننده‌ها می‌توانند بیشتر از هر زمان دیگری شاد و غرق در بازی باشند. بازی‌های این پارک آدم را به تحرک بیشتر، بالا و پایین پریدن، بلندتر خندیدن و شادی بیشتر وادر می‌کند.
خوب است بدانید که هلیوم پارک برای هر سن‌وسالی بازی و سرگرمی دارد. در این پارک اگر کودک زیر ۵ سال داشتید، می‌توانید او را به محوطه بازی مخصوص خود ببرید و یا در سالن کهکشان از بازی در فضاهای مخصوص به بزرگسالان استفاده کنید.

هلیوم پارک ایران مال قیمت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad hossein vakili

بیشتر بخوانید: مرکز خرید اپال، جایی لوکس و باصفا در غرب تهران


هلیوم پارک تهران چند بخش است و کدام بخش‌های آن الان فعالیت دارد؟

هلیوم پارک دو سالن به اسم سالن کهکشان و جاذبه دارد. سالن جاذبه‌‌ هلیوم پارک هنوز افتتاح نشده و قرار است به زودی کار خود را شروع کند، اما سالن کهکشان هلیوم پارک بازی‌های مختلفی مثل نردبان معلق، سرسره و گودال فضایی، صخره، زیپ لاین و … دارد.

سالن کهکشانی هلیوم پارک تهران دو محوطه جداگانه مخصوص کودکان یک تا ۶ سال و بزرگسالان بالای هفت سال دارد.

  • بازی‌های سالن کهکشانی برای بزرگسالان؛ رقابت‌های دوستانه و پر از خنده

طبق اطلاعات وب‌سایت و تماس با مجموعه در فروردین ماه ۱۴۰۳ بازی‌هایی مثل گودال فضایی، نردبان معلق، تاب هیجان، سرسره فضایی، استخر اسفنج، منطقه پارکور، زیپ لاین، فوتبال حبابی، دیوار صخره‌نوردی، بسکتپولین، ترامپولین حرفه‌ای، طناب تعادلی، چالش نینجا و روپ کورس از بازی‌های بخش بزرگسال سالن کهکشانی هلیوم پارک تهران هستند. 

آدرس هلیوم پارک ایران مال

منبع عکس وب سایت  eliumpark.ir

  • بازی‌های سالن کهکشانی برای کودکان؛ کودکان عاشق این بخش هستند

سافت پلی (قد کمتر از ۱۲۰ سانتی‌متر)، وایپ اوت کودکان (قد کمتر از ۱۲۰ سانتی‌متر)، استخر اسفنج، سرسره‌های جذاب و چند نفره، استخر توپ، شهر لگو و الاکلنگ از بازی‌های مخصوص کودکان در فروردین ماه ۱۴۰۳ است.

خرید بلیط هلیوم پارکمنبع عکس وب سایت  eliumpark.ir

بیشتر بخوانید: لیست بهترین شهربازی های تهران؛ آدرس، ساعت کاری و عکس


هلیوم پارک ایران مال چه امکاناتی برای شما دارد؟

در هلیوم پارک تهران برای رفاه حال مراجعه‌کننده‌ها امکاناتی مثل رستوران، کافی‌شاپ، سالن تولد و دورهمی، فضای نشستن برای والدین گذاشته‌اند تا شما بدون دغدغه آنجا سرگرم شادی و هیجان شوید.
اینجا در فضای بیرون از سالن بازی، میز و صندلی‌هایی قرار داده‌ شده تا همراهان کودکان آنجا بنشینند.
کافی‌شاپ، رستوران، بوفه، نمازخانه، فروشگاه لباس و لوازم ورزشی، سرویس بهداشتی و آبخوری از جمله خدمات و امکانات جانبی هلیوم پارک تهران هستند. 

اتاق انتظار هلیوم پارک تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad hossein vakili

برگزاری تولد در سالن هلیوم پارک تهران

هلیوم پارک ایران مال میزبان تولدهای شماست. اینجا امکان برگزاری تولد با تم‌های دلخواه، پذیرایی، سرو غذا، نوشیدنی، کیک و بازی برای مهمانان شما در سالن کهکشان وجود دارد.
راستی توی اینجا اتاق تولد اختصاصی برای جشن‌های پرسروصدا و خودمانی هم است که در زمان رزرو اتاق تولد در هلیوم پارک حتما در صورت نیاز آن را از مسئول مربوطه درخواست کنید.
برای رزرو سالن تولد کافی است شما به صفحه اینستاگرام هلیوم پارک ایران مال بروید و یا با مسئول بخش تولد به شماره تماس ۰۹۰۲۰۰۳۱۴۳۹ هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

سالن تولد هلیوم پارک

منبع عکس وب سایت  eliumpark.ir

بیشتر بخوانید: فلای لند،‌ یه جایی نزدیک آسمون تهران


قیمت بلیط هلیوم پارک تهران چقدر است؟

حالا که با بخش‌های مختلف هلیوم پارک ایران مال آشنا شده‌اید، این موضوع به میان می‌آید که هزینه ورودی هلیوم پارک چقدر است؟ برای ورود به هلیوم پارک طبق اطلاعات صفحه اینستاگرام این مجموعه و قیمت تعرفه‌ها در فروردین ماه ۱۴۰۳ ورودی نفری ۲۰ هزار تومان است.
پس از آن هم باید برای هر نیم ساعت تفریح در پارک هلیوم تهران برای کودکان ۱۲۰ هزار تومان و برای بزرگسالان ۲۱۰ هزار تومان است.
شما می‌توانید هر چقدر که خواستید بلیط خود را شارژ کرده و تفریح کنید. این نکته را توجه کنید که قیمت‌ها ممکن است تغییر کند و در زمان مراجعه شما افزایش داشته باشد.

تصاویر هلیوم پارک تهران

منبع عکس وب سایت  eliumpark.ir

بیشتر بخوانید: بالن سواری در تهران، قیمت بلیط، بهترین زمان و ساعت پرواز


در نزدیکی هلیوم پارک از کجاهای ایران مال بازدید کنیم؟

پیست قایق ضربه‌ای، سالن بازی‌های لیزری، کتابخانه، پیست پاتیناژ، آب‌نمای موزیکال، باغ ایرانی، تالار آینه و فروشگاه‌های آنجا بازدید کنید.


اگر از آن دسته از کسانی هستید که به بازی دیجیتالی و اینترنتی آنلاین علاقه چندانی ندارید‌ و دنبال بازی‌های پر تحرک در فضای شاد هستید؟ هلیوم پارک تهران در ایران مال منتظر شماست.
البته شاید شما قبلا به این مجموعه تفریحی تهران رفته باشید. اگر پاسختان مثبت است از تجربه‌های خود بگویید اینکه کدام بازی آنجا را دوست داشتید؟ کدام بازی برایتان مهیج بود؟ رفتار پرسنل آنجا را چطور دیدید؟ آیا از قیمت بلیط و تعرفه‌ها راضی بودید؟
نظرات و تجربه‌های خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید، قطعا نوشته‌های شما راهنمای خوبی برای ما و خوانندگان تهران مبله خواهد بود.


سوالات متداول

هلیوم پارک تهران کجای تهران است؟
آدرس هلیوم پارک ایران مال در طبقه‌ G1 است که شما می‌توانید در مرکز تجاری تفریحی ایران مال به آنجا بروید.
چه زمانی بریم هلیوم پارک بهتره؟
این مجموعه در روزهای پنجشنبه و جمعه خیلی شلوغ است. اگر می‌خواهید وقت شما صرف ایستادن در صف نشود و از بازی کردن لذت ببرید سعی کنید اول هفته به هلیوم پارک بروید.
هلیوم پارک تهران را کی تاسیس کردند؟
این پارک موضوعی تهران در سال ۱۴۰۲ در ایران مال تهران راه‌اندازی شد.
آیا می‌توانیم در هلیوم پارک با خودمان گوشی ببریم؟
خیر. این مجموعه اجازه ورود گوشی را به داخل بخش هایش نمی‌دهد.
هلیوم پارک تا چه ساعتی باز است؟
این مجموعه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و پنجشنبه و جمعه ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است.
خرید بلیط هلیوم پارک ایران مال چطور است؟
برای خرید شما می‌توانید به وب سایت هلیوم پارک بروید و در بخش تعرفه‌ها بلیط خود را آنلاین بخرید. البته در خود مجموعه هم می‌توانید حضوری بلیط بخرید و دستبند خود را شارژ کنید.
اگر شارژ ما در وسط بازی های هلیوم پارک تمام شد چه کنیم؟
مشکلی وجود ندارد و شما می‌توانید در زمان خروج از هلیوم پارک این مبلغ را بپردازید.
آیا می‌توان در هلیوم پارک تولد برگزار کرد؟
بله. شرایط برای برگزاری تولد برای کودکان فراهم شده که شما می‌توانید برای رزرو سالن با شماره ۰۹۰۲۰۰۳۱۴۳۹ تناس بگیرید یا به صفحه اینستاگرام iranmall_birthdayroom‌ بروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.