ساندویچی فری کثیف؛ منو، آدرس و قیمت ساندویچ

ساندویچی فری کثیف همان ساندویچی فریدون در محله نیلوفر تهران است. اینجا با این که یک مغازه کوچک و نقلی است اما یکی از معروف‌ترین ساندویچی های تهران است که نامش را زیاد شنیده‌اید. صاحب این مغازه فریدون بود که سال در مغازه کوچک خود مشغول پیچیدن ساندویچ های خوشمزه بود. چند سالی است که فریدون فوت شده ولی هنوز هم ساندویچی‌ او فعال است و برای کسانی که از قدیم به این ساندویچی می‌رفتند حس نوستالژیک دارد.
در این مقاله تهران مبله می‌خواهیم از آدرس، منو، و اینکه چرا به این ساندویچی فری کثیف می‌گفتند بگوییم تا بیشتر از مالک فری کثیف و ساندویچ‌های خوشمزه‌اش بدانید.


چطور به ساندویچی فری کثیف برویم؟

دو مسیر برای رفتن به فری کثیف است که این مسیرها بستگی به شما دارد که کدام را انتخاب کنید.
مسیر اول از خیابان نیلوفر یا عشقیار، پایین‌تر از میدان نیلوفر، نرسیده به خیابان آپادانا سهروردی شمالی، خرمشهر یا همان خیابان آپادانا است.

مسیر دوم هم از عباس آباد، خیابان صابونچی (مهناز)، خیابان نیلوفر یا عشقیار، نرسیده به میدان نیلوفر است.

شما شاید بخواهید با مترو و اتوبوس به ساندویچی فری کثیف بروید. برای این کار کافی است به خط یک مترو تهران بروید و در ایستگاه متروی مصلای امام خمینی که نزدیکترین ایستگاه مترو به فری کثیف و مسیر پیاده‌روی کوتاهی با این ساندویچی قدیمی تهران دارد.
البته ایستگاه اتوبوس مهناز فاصله خیلی کوتاه با ساندویچی فری کثیف دارد. این مسیر نزدیکترین ایستگاه اتوبوس محله نیلوفر برای رسیدن به این ساندویچی است.

روی نقشه ببینید!

منو ساندویچی فری کثیف

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amir Khosravi

بیشنر بخوانید: فرهنگسرای ارسباران، پاتوق هنرمندان و هنردوستان


در نزدیکی فری کثیف کجا ماشین خود را پارک کنیم؟

نکته مهم که باید توجه داشته باشید این است که شما اگر با ماشین خود به ساندویچی فری کثیف رفته باشید اصلا نگران جای پارک نباشید. چون رو‌به‌روی ساندویچ فریدون، جای پارک زیاد است و یک پارکبان هم حضور دارد که به شما در پارک کردن خودرو کمک کند.

حتی اگر زمانی به آن‌جا رفتید و در خیابان اصلی جای پارک پیدا نکردید، باز هم نگران نباشید. تمام کوچه پس ‌کوچه‌های خیابان خرمشهر و عشقیار پر از جای پارک‌ بوده و برای مشتریان این اغذیه‌فروشی قدیمی و معتبر امن است.



داستان فری کثیف و راز خوشمزگی ساندویچ‌هایش

 علت معروف شدن فری کثیف به‌خاطر پیام‌های ضد تبلیغی است که رقبایش بر علیه او راه انداختند. اما همین تبلیغات باعث شد که از همه جای تهران برای یکبار هم که شده به این ساندویچی بیایند. این موضوع را می‌توان از صف‌های طولانی مشتریان که در در مغازه فری کثیف هستند، فهمید که منتظر هستند از ساندویچ‌های آنجا که به سبک قدیمی درست می‌شوند، نوش جان کنند.

ممکن است بپرسید اصلا ساندویچ کثیف چیه؟! نگران نباشید اینجا اصلا خبری از کثیفی نیست. این اسم فقط یک عنوان جالب شده که توسط مردم برای ساندویچ‌های این مغازه در نظر گرفته شده است.
در اصل کسی از علت این نامگذاری‌ها اطلاع دقیقی ندارد. شاید آن‌روزها یک شوخی در میان جوان‌هایی بوده ‌است که به این ساندویچی می‌آمدند. احتمالا با توجه به قیمت مناسب و کیفیت عالی غذاها، این نام را دهان به دهان گفتند که ناخواسته در بین مردم جا انداختند.

در منو فری کثیف در تهران ساندویچ‌ها و آیتم‌هایی وجود دارد که مختص به این ساندویچی است. در واقع مشابه آن شما در دیگر رستوران‌ها و ساندویچی‌های تهران پیدا نمی‌کنید.

قیمت ساندویچ‌های فری کثیف بسیار منصفانه و متناسب با منوی غذاییش است. از این رو گزینه مناسبی برای مردم است. مردمی که بی‌صبرانه و با رضایت کامل جلوی درب این ساندویچی در انتظار سفارش خود هستند.

شماره تلفن ساندویچ فریدون

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad foromand

بیشنر بخوانید: موزه رضا عباسی با ریتون های زرین هخامنشی


ساندویچی فری کثیف تا چه ساعتی باز است؟

این ساندویچی در همه روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴ بامداد باز است و شما می‌توانید به ساندویچی فری کثیف بروید خاطره‌ای دل‌انگیز و به یادماندنی را برای خود و خانواده‌تان بسازید.


آدرس و راه های ارتباطی با ساندویچی فری کثیف

آدرس: تهران، سهروردی شمالی خرمشهر، نرسیده به صابونچی، عشقیار، پلاک ۲۶.

شماره تماس: ۰۹۳۶۳۹۹۰۸۶۶

ساندویچ فری کثیف اینستاگرام: fereydoonsandwich‌

عکس ساندویچ فری کثیف اینستاگرام

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Matin Matin

بیشنر بخوانید: مرکز خرید اندیشه، محبوب دل خانم‌های تهرانی


سوالات متداول

ساندویچی فری کثیف کجاست؟
آدرس این ساندویچی در خیابان نیلوفر یا عشقیار، پایین‌تر از میدان نیلوفر، نرسیده به خیابان آپادانا سهروردی شمالی، خرمشهر یا همان خیابان آپادانا است.
چه ساعتی به ساندویچی فری کثیف برویم؟
در همه روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴ بامداد اینجا باز است.
شماره تلفن ساندویچ فریدون چند است؟
۰۹۳۶۳۹۹۰۸۶۶ تنها شماره تماس ساندویچی فریدون است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.