دکترلند دارآباد، سرزمین دکترهای کوچک تهران

آیا شما هم از آن دسته از پدر و مادرهایی هستید که آرزو دارید فرزند شما در آینده یک پزشک چیره‌دست شود؟ آینده همین‌جاست در دکترلند دارآباد. حالا اگر می‌خواهید فرزندتان را در لباس یک دکتر ببینید او را با خود به دکترلند دارآباد ببرید تا از استعداد و علاقه‌ فرزند خود به پزشکی باخبر شوید.

دکترلند یک بیمارستان کوچک برای کودکان است که همه تجهیزات پزشکی در آن پیدا می‌شود. امروز با ما در تهران مبله همراه شوید تا با هم گشتی در این بیمارستان کودکانه تهران بزنیم.


دکتر لند کجای تهران است؟

دکترلند در محله دارآباد تهران و در میدان کوهپایه موزه طبیعت و حیات وحش قرار دارد. شما می‌توانید برای رفتن به این مکان تفریحی کودکان خودتان را به میدان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه برسانید و از همن‌جا می‌توانید تابلوی بزرگ دکترلند را ببینید و راهی این مجموعه تفریحی شوید.

روی نقشه ببینید!

دکترلند دارآباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: با نقشه مترو تهران، چهارگوشه تهران را بهم بدوزید

راستی دکترلند پارکینگ اختصاصی دارد و شما می‌توانید بدون داشتن دغدغه جای پارک برای خودرو خود با ماشین شخصی راهی اینجا شوید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به دکترلند، ایستگاه اتوبوس موزه حیات وحش است که دسترسی به این مکان را برای کسانی که با وسیله حمل‌ونقل عمومی می‌خواهند به آنجا بروند را آسان می‌کند.

نزدیکترین مسیر مترویی به دکتر لند دارآباد هم مترو تجریش، مترو اقدسیه و مترو نوبنیاد است که بعد از پیاده شدن از این ایستگاه‌ها با تاکسی‌های خطی می‌توانید خودتان را به این مجموعه تفریحی دارآباد برسانید.

دکترلند تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sheida Rasouli

بیشتر بخوانید: شهربازی ژوپیتر تهران، سیاره فضایی برای بازی‌و‌شادی کودکان


همه چیزهایی که در مورد دکترلند دارآباد باید بدانید

مجموعه تفریحی آموزشی دکترلند دارآباد یکی از جدیدترین مجموعه‌های تفریحی برای کودکان در تهران است که شما می‌توانید فرزندان ۴ ساله تا ۱۴ ساله خود را به آنجا ببرید.
دکترلند یک بیمارستان در ابعاد کوچک است که همه جور تجهیزات پزشکی از گوشی پزشکی، آمپول و انبر و قیچی گرفته تا دستگاه‌ سونوگرافی، سی تی اسکن و نوار قلب همه و همه را دارد.
کودک با ورود به این بیمارستان می‌تواند یک پرستار شود و به بیماران رسیدگی کند یا در لباس یک جراح به اتاق عمل برود، شاید هم دلش بخواهد دندانپزشک شود و بیفتد به جان پوسیدگی‌های دندان بیماران تا آن‌ها را درمان کند.
البته در اینجا فرزندان راهنماهای خوبی دارند که از دانش پزشکی به آنها می‌گویند و هم کمی درباره اعضای مختلف بدن به آنها اطلاعات می‌دهند. 

مرکز آموزشی تفریحی دکترلند

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahya Tabesh

بیشتر بخوانید: باشگاه اسب سواری کودکان، از تفریحات مینیاتوری بچه‌ها

خلاصه که دکترلند با شبیه‌سازی محیط یک بیمارستان و تجهیزات و امکانات واقعی می‌تواند تجربه خیلی دلنشینی برای کودکان باشد. حالا اگر شما هم از آن دسته والدینی هستید که دوست دارید در کنار تفریح و بازی، فرزندتان مطلب آموزنده‌ای هم یاد بگیرد قطعا دکترلند دارآباد گزینه مناسبی برای شماست.

راستی در این مجموعه با مشارکت سازمان اورژانس کشور، کارشناسان در بخش اورژانس دکترلند هستند و اطلاعات پایه‌­ای اورژانس مثل تشخیص بیمار اورژانس، تماس با اورژانس و اقدامات اولیه اورژانسی و تا حدودی نحوه کار اورژانس را به کودکان آموزش می‌­دهند و در پایان آموزش‌ها هم گواهینامه پایان دوره به فرزندان شما داده می‌­شود.

شهربازی کودکان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahya Tabesh

بیشتر بخوانید: شهربازی کاربازیا برج میلاد، شهر مشاغل کودکان

از دیگر ویژگی جذاب دکترلند دارآباد چیست؟

دسترسی سریع از طریق وسایل نقلیه عمومی، دسترسی به کافی شاپ، رستوران و گیفت شاپ البته با پرداخت هزینه جداگانه از ورودی، غرفه عکاسی جهت ثبت لحظات به‌یادماندنی فرزندتان با پرداخت هزینه جدا، داشتن پارکینگ جهت پارک خودرو والدین همه چیزهایی است که رفتن به این مجموعه تفریحی را راحت کرده است.

شهربازی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sonia s

بیشتر بخوانید: شهربازی فان لند، سرزمین شادی کودکان در هروی


ساعت و روزهای بازدید دکتر لند تا چند است؟

 از شنبه تا چهارشنبه دکتر لند از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ شب باز است و در روزهای پنجشنبه جمعه و روزهای تعطیل ۱۰ صبح تا ۱۰ شب این مجموعه در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اقیانوس پارک تهران، سفر جنجالی به عمق اقیانوس


قیمت بلیط دکترلند دارآباد چقدر است؟

هزینه بلیط با توجه به تعرفه‌های سالانه متغیر است و شما قبل از رفتن به دکتر لند با شماره تلفن آنجا تماس بگیرید تا از قیمت دقیق مطلع شوید.

 

دکترلند دارآباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس فاطمه پرهام نژاد

بیشتر بخوانید: شهربازی فان لند، سرزمین شادی کودکان در هروی


آدرس و راه های ارتباطی با دکتر‌لند دارآباد

آدرس: میدان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه، مجموعه موزه دارآباد

شماره تماس: ۰۲۱۲۴۵۵۷

صفحه اینستاگرام: drs.land

وب سایت: www.iran-fun.ir

مناسب سنین: کودکان و نوجوانان سن ۴ تا ۱۴ سال.


آیا شما قبلا به دکترلند دارآباد تهران رفته‌‌اید؟ این مجموعه تفریحی و آموزشی را چطور دیدید؟ چه چیزهایی اینجا برای فرزند شما جذاب بود؟ آیا فرزندتان دوست دارد دوباره به دکترلند برود؟ پیشنهادات و تجربیات خود را اینجا بنویسید تا همکاران تهران مبله بتوانند با راهنمایی شما اطلاعات دقیق‌تری را برای خوانندگان قرار دهند.


سوالات متداول

دکتر لند کجاست؟

این مجموعه تفریحی و آموزشی کودکان در آدرس میدان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه و مجموعه موزه دارآباد قرار دارد.

هزینه بازدید از دکتر لند چقدر است؟

هزینه بلیط با توجه به تعرفه‌های سالانه متغیر است و شما قبل از رفتن به دکتر لند با شماره تلفن ۰۲۱۲۴۵۵۷ تماس بگیرید تا از قیمت دقیق مطلع شوید.

چه روزهایی می‌توان به بازدید از دکتر لند رفت؟

از شنبه تا چهارشنبه دکتر لند از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ شب باز است و در روزهای پنجشنبه جمعه و روزهای تعطیل ۱۰ صبح تا ۱۰ شب این مجموعه در حال فعالیت است.

آیا دکترلند پارکینگ برای پارک خودرو دارد؟

بله. مجموعه تفریحی دکترلند پارکینگ اختصاصی دارد و شما می‌توانید بدون داشتن دغدغه جای پارک با ماشین شخصی راهی اینجا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.