موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی، اوج هیجان‌و‌شادی فقط اینجاست

اگر شیفته‌ ماجراجویی و تفریحات پر‌هیجان در تهران هستید، موتورسواری در باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی می‌تواند حالتان را جا بیاورد. اینجا سرعت و هیجان در جاده ناهموار و پر از پستی‌و‌بلندی آن‌قدر زیاد است که می‌توانید در امنیت کامل از یک شیب تند صحرایی بالا‌ و‌ پایین بپرید و یک روز خوش و پر‌خنده را بسازید.


باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی کجای تهران است؟

این مجموعه در ضلع شمالی بزرگراه بابایی، خروجی شهرک امید قرار دارد و شما می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی و خودرو شخصی راهی باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی شوید. با خودرو شخصی در هر نقطه‌ای از تهران که باشید می‌توانید به شرق تهران بروید و از آنجا راهی اتوبان بابایی شوید و خودتان را به خروجی شهرک امید برسانید و از آنجا تابلو پیست کاملا مشخص است.

موتورسواری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Darzi

بیشتر بخوانید: اقیانوس پارک تهران، سفر جنجالی به عمق اقیانوس


چرا همه باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی دوست دارند؟

همانطور که گفتیم باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی یکی از انتخاب‌های خوب شما برای تجربه یک موتور سواری هیجان انگیز و دلچسب در تهران است. اینجا با داشتن تپه های خاکی مناسب برای موتورهای آفرود و تریل است. 

خوب اگر خوش‌شانس باشید و در یک روز بارانی و برفی به اینجا بروید می‌توانید در داخل برف‌ها و گل‌ولای با موتورهای چهارچرخ تا می‌توانید تفریح کنید تا آدرنالین خونتان بالا برود.

 راستی شما برای موتور سواری در این باشگاه باید حداقل۱۳ سال داشته باشید و از لباس‌های مناسب و ایمن استفاده کنید.

هر چند اگر از آن موتورسوارهای حرفه‌ای باشید، طی یک ماجراجویی به‌یادماندنی می‌توانید ۱۵ دقیقه از دیوار راست بالا بروید و در شیب‌های تند و مسیرهای گل‌آلود، به دور از نگرانی از چپ کردن موتورسواری کنید. 

موتورسواری بابایی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Akbar Nemati

بیشتر بخوانید: بانجی جامپینگ تهران، هیجان سقوط از ارتفاعات پایتخت


در باشگاه موتورسواری اتوبان بابایی به چه موتورهایی می‌توان سوار شد؟

موتورهای چهار‌چرخ بیشترین موتورهای مورد استفاده در باشگاه موتورسواری بابایی هستند و افراد با سوار شدن بر آن‌ها می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند یعنی هم تفریح کنند‌ هم ورزش.

موتورهای اینجا امنیت بالایی دارند پس نگران سقوط و چپ شدن این موتورهای کوچک نباشید، چون این موتورها چهار چرخ دارند و موتور‌سوارن بدون کمترین حادثه‌ و اتفاقی می‌توانند در کل پیست موتورسواری کنند و از تپه‌های خاکی بالاوپایین بروند.

اگر بخواهید لذت موتورسواری با موتورهای چهارچرخ را با تفریحات دیگر مقایسه کنید، باید این موضوع را بدانید که تمام تفریحات پرهیجان و لذت‌بخشی كه تا الان داشتید را باید یک کفه ترازو بگذارید و لذت سواری با این ماشین‌های چهار چرخ را طرف دیگر تا حس متفاوت آن را درک کنید.

البته بیشتر موتورهای چهارچرخ باشگاه موتورسواری اتوبان بابایی را برای حرکت‌های نمایشی استفاده می‌شوند که مشتاقان و طرفداران زیادی هم دارد، چون این موتورها شادی و هیجان خیلی خوبی را به شما می‌دهد.

طوری که شما تا چند روز بعد از برگشت از باشگاه موتورسواری صحرایی بابایی، یادآوری آن لحظات شاد حالتان را خوش می‌کند.

باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس amir rafikhah

بیشتر بخوانید: پارک های آبی تهران، موجی از شادی و هیجان فقط در چند ساعت


ساعت کاری باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی تا چند است؟

ساعت کاری باشگاه موتورسواری اتوبان بابایی روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۰ شب باز است. البته روزهای جمعه افرادی که عاشق پرش با موتورهای کراس هستند اینجا را برای موتورسواری انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پت شاپ های تهران پر از خوراکی‌ها و وسایل بامزه برای حیوان خانگی


هزینه‌های استفاده از موتورهای چهارچرخ باشگاه صحرایی بابایی چقدر است؟

شما برای اطلاع از قیمت بلیط موتورسواری در باشگاه صحرایی بابایی لازم است که حتما قبل از رفتن تماس بگیرید تا از قیمت‌ها باخبر شوید.

توجه داشته باشید که هر سانس موتورسواری در باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی یک ساعت است.

هر چند اگر تجربه‌ای در موتورسواری نداشته باشید، آموزش‌های ابتدایی به شما داده می‌شود و در صورتی که بخواهید حرفه‌ای موتورسواری کنید، آموزش تخصصی موتور وجود دارد و خانم‌ها و آقایان می‌توانند با کرایه و اجاره تجهیزات لازم برای موتورسواری از امکانات پیست موتورسواری بابایی استفاده کنند.


راه های ارتباطی با باشگاه موتورسواری بابایی

 آدرس: تهران، ضلع شمالی اتوبان بابایی، خروجی شهرک امید، مجموعه تفریحی ورزشی موتورسواری اتوبان بابایی

شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۰۵۹۰۰۰

موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Asghar Nasrollah

بیشتر بخوانید: نقشه بی آر تی تهران، حرکت در سرعت‌های بالا فارغ از ترافیک‌


دیدنی های تهران در نزدیکی باشگاه موتورسواری اتوبان بابایی کدامند؟

در حوالی باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی جاهای تفریحی تهران زیاد هستند شما می‌توانید بعد از یک موتورسواری هیجان‌انگیز ادامه تفریحات خود را به پارک کوثر، مجتمع فرهنگی تفریحی طلائیه، باشگاه تیراندازی مهام، بوستان جنگلی یاس و زمین بازی کودکان بروید و با کلی خاطره خوش به خانه برگردید.


در این مقاله سعی کردیم یکی از مهیج‌ترین تفریحات تهران یعنی باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی را معرفی کنیم. در این باشگاه با هم در پیچ‌و‌خم‌ها و پستی‌وبلندی‌های گشتی زدیم و اطلاعات مهمی که لازم بود از باشگاه‌های موتور سواری صحرایی اتوبان بابایی تهران بدانید را با شما به اشتراک گذاشتم. 

حالا به ما بگویید که آیا شما به فعالیت‌‌های هیجان‌انگیز در تهران علاقه دارید؟ دوست دارید برای موتورسواری در تهران به باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی بروید؟

شاید هم قبلا به این پیست رفته‌ باشید، آیا از امکانات و موتورسواری در آنجا راضی بودید؟ یا خاطره‌ای از موتورسواری در باشگاه صحرایی اتوبان بابایی را دارید که برایتان هیجان‌انگیز باشد؟ تجربیات خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید. قطعا تجربه‌های شما راهنمای خوبی برای خوانندگان تهران مبله خواهد بود.


سوالات متداول

باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی کجاست؟

این مجموعه تفریحی ورزشی در ضلع شمالی بزرگراه بابایی و خروجی شهرک امید قرار دارد.

ساعت کاری باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی تا چند است؟

باشگاه موتورسواری بابایی روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۰ شب باز است.

قیمت موتورسواری در باشگاه صحرایی اتوبان بابایی چقدر است؟

شما برای اطلاع از قیمت‌ها باید با شماره ۰۲۱۶۶۰۵۹۰۰۰ تماس بگیرید تا مسئولان مجموعه شما را در رابطه با قیمت‌ها راهنمایی کنند.

حداقل سن برای حضور در باشگاه موتور سواری صحرایی بابایی چند سال است؟

حداقل سن برای حضور در باشگاه موتور سواری صحرایی ۱۳ سال است که شما می‌توانید با کرایه موتور و آموزش‌های ابتدایی اینجا در روی تپه‌های خاکی در پستی و بلندی‌ها موتورسواری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.