گالری پروژه های آران در کوچه لولاگر تهران

یکی از معروفترین گالری‌ هنری تهران، گالری پروژه های آران است. این گالری در نزدیکی خیابان نوفل لوشاتو فضایی جذاب و دل‌انگیز بری علاقه‌مندان به هنر دارد. در گالری پروژه‌ های آران‌ آثار هنری هنرمندان معاصر در زمینه‌های نقاشی، لیتوگرافی و آثار حجمی به نمایش گذاشته شده. اگر از علاقه‌مندان به کافه‌گردی و یا از هنردوستان و هنرمندان هستید حتما به این گالری آران سر بزنید، چون بودن در آن حس خوبی به شما می‌دهد.


آدرس گالری پروژه های آران و مسیرهای دسترسی به آن

این گالری در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به سفارت فرانسه، کوچه لولاگر، پلاک ۵ قرار دارد.

روی نقشه ببینید!

گالری پروژه های آران تهرانمنبع عکس گوگل مپ، عکاس Ehsan Amiri

نزدیکترین مترو به گالری پروژه های آران، ایستگاه مترو فردوسی یا مترو چهارراه ولیعصر در خط چهار مترو تهران است. از این ایستگاه‌ها که بیرون بروید، در خیابان انقلاب به‌سمت خیابان حافظ حرکت کنید و پس از آن در خیابان نوفل لوشاتو، به کوچه لولاگر بروید تا راهی گالری آران شوید.
البته اتوبوس‌های مسیر میدان بهارستان به میدان جمهوری هم شما را به گالری پروژه های آران می‌رسانند. برای این کار کافی است در ایستگاه اتوبوس حافظ پیاده شوید و پس از حرکت به‌سمت شمال به خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر و گالری آران برسید.

بیشتر بخوانید: گالری های هنری تهران، سکویی برای نمایش آثار هنرمندان



در گالری پروژه‌های آران از چه چیزهای دیدن کنیم؟

در بین گالری های تهران، کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که گالری آران و یا پروژه‌های آران نشناسد. چون این گالری در مرکز تهران و خیابان نوفل لوشاتو است و کسانی که به دیدن کوچه لولاگر و پیتزا داوود بروند حتما اسم آنجا را شنیده و یا در روی دیوار دیده‌اند.
در این گالری آثار هنری هنرمندان معاصر در زمینه‌های نقاشی، لیتوگرافی و آثار حجمی در فضای کوچک و بامزه به نمایش درآمده و همه می‌توانند از آنها دیدن کنند. معماری گالری آران بسیار جذاب و محیط بسیار دوست‌داشتنی است. طوری که شما با رفتن به آن نه‌تنها از آثار هنری بلکه از فضای زیبا هم لذت می‌برید.

اسم گالری های نقاشی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ehsan Amiri

در طبقه بالای این گالری، کافه ری‌را کوچه لولاگر است که پس از بازدید از گالری، می‌توانید به این کافه بروید و از خوراکی‌های خوشمزه نوش‌جان کرده و با دوستان خود گپ بزنید.

کافه ری را در نزدیکی گالری آران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Negin Tootoonchian

بیشتر بخوانید: کافه های مرکز تهران، فهرستی برای کافه‌روهای آماتور و حرفه‌ای


اطلاعات و راه های ارتباطی با گالری پروژه های آران

آدرس: تهران، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۰۷۹۷۵

روزهای تعطیل: شنبه‌ها، یکشنبه ها

ساعات کاری: ۱۳ بعد‌از‌ظهر تا ۱۸ عصر.

وبسایت: http://www.aarangallery.com

گالری آران از بهترین گالری های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: اجاره خانه مبله، اقامتی بی‌دردسر در جای‌جای تهران


دیدنی های تهران در نزدیکی گالری پروژه های آران

  • کوچه لولاگر؛ قرینه‌ترین کوچه در خیابان نوفل لوشاتو 

کوچه لولاگر در تهران کوچه‌ای است که در نزدیکی پیتزا داوود قرار دارد. این کوچه برای خیلی‌ها دیدنش جای تعجب دارد. چون اگر به معماری کوچه دقت کنید، می‌بینید که ابتدا و انتهای کوچه لولاگر، درهای ورود و خروج دارد. اگر به خانه‌های کوچه لولاگر نگاه کنید می‌بینید که در هر سمت کوچه لولاگر خانه‌ها با معماری و ظاهر متفاوت ساخته شدند. خانه‌هایی که به‌شکل قرینه در دو طرف کوچه هستند.
البته این قرینگی تا جایی پیش‌ رفته که نه‌تنها در خانه‌ها و نماها بلکه در بالکن‌ها، پنجره‌ها و حتی درختان کاشته‌شده حیاط‌ هر خانه هم رعایت شده است.

ساختمان های کوچه لولاگر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sara farsi

  • پیتزا داوود، قدیمی‌ترین پیتزافروشی تهران

اینجا اولین پیتزا فروشی تهران است که همه آن را به اسم پیتزا داوود می‌شناسند. جایی که مردم برای خوردن پیتزا به سبک دهه چهل به مغازه آقا داوود می‌آیند تا از طعم لذیذ این پیتزا نوش‌جان کنند.
از آنجا که سال تاسیس پیتزا داوود به سال ۱۳۴۰ می‌رسد، باید گفت اینجا از اولین پیتزا فروشی‌های کوچک تهران هم است. از روزی که این پیتزافروشی تاسیس شده تا به‌امروز تنها چند میز و صندلی داخل مغازه دارد و بقیه مشتریان برای خوردن پیتزا باید روی چهارپایه‌های رنگی جلوی پیتزا فروشی بنشینند.

منوی پیتزا داوود چند نوع پیتزا مثل پیتزا پنیر، پیتزا پیاز، پیتزا فلفل، پیتزا سوسیس، پیتزا کالباس، پیتزا مخلوط و پیتزا قارچ را دارد و کمی محدود است. شما با توجه به ذائقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و سفارش دهید.

منو پیتزا داوود

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Emad Rahmanian

  • بوتیک هتل حنا؛ از خانه‌های قدیمی کوچه لولاگر که هتل شد

این هتل با بازسازی خانه‌های ۹۰ ساله خانواده لولاگرها در سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده و اتاق‌های آنجا هر کدام اسمی دارند از اتاق دنج، نور، کنج گرفته تا اجاق، همسایه، لولاگر و کمان. اگر می‌خواهید یک بالکن اختصاصی بزرگ داشته باشید به اتاق اجاق بروید. رستوران بوتیک حنا منوی متنوعی دارد و شما می‌توانید طعم غذاهای مختلف ایران و جهان را آنجا بچشید.

هتل حنا کوچه لولاگر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Haaamed Ziya

  • خیابان نوفل لوشاتو؛ از معروفترین و شلوغ ترین خیابان های تهران

این خیابان را همه به اسم خیابان سفارت های تهران می‌شناسند. خیابانی که بسیار شلوغ و پررفت‌وآمد است و خیلی از اداره‌های دولتی آنجا هستند. همین دلیلی شده تا جمعیت زیادی برای انجام کارهای اداری و سفارتی و حتی کارهای فرهنگی خود به خیابان نوفل لوشاتو بروند.

خیابان نوفل لوشاتو تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Shoaib Ahmadi

بیشتر بخوانید: برای گشت و گذار در مرکز تهران کجا بریم؟


نظر شما درباره گالری پروژه های آران چیست؟ آیا این گالری هنری تهران را می‌شناختید و یا برای دیدن آثار به آنجا رفته‌اید؟ اگر بله که از تجربیات خود بگویید که محیط آنجا را چطور دیدید؟ آثار هنری گالری را دوست داشتید؟ این گالری را برای بازدید به بقیه هم پیشنهاد می‌دهید؟ نظرات و تجربیات شما راهنمای خوبی برای خوانندگان تهران مبله خواهد بود.


سوالات متداول

چطور به گالری پروژه‌های آران برویم؟
این گالری تهران در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به سفارت فرانسه، کوچه لولاگر، پلاک ۵ قرار دارد.
در گالری پروژه‌های آران چه آثاری به نمایش گذاشته می‌شوند؟
این گالری به نمایش آثار هنری هنرمندان معاصر در زمینه‌های نقاشی، لیتوگرافی و آثار حجمی می‌پردازد.
مترو نزدیک به گالری پروژه‌های آران کدام است؟
ایستگاه فردوسی یا چهارراه ولیعصر در خط چهار مترو تهران.
گالری پروژه‌های آران تا چه ساعتی باز است؟
ساعت کاری مجموعه از ساعت ۱ ظهر تا ۱۸ عصر است.
گالری پروژه های آرن چه روزهایی تعطیل است؟
شنبه و یکشنبه گالری آران تعطیل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.