سرزمین کودک آفتاب تهران؛ پاساژ مخصوص کودکان در نزدیکی چیتگر

سرزمین کودک آفتاب یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران برای کودکان در منطقه ۲۲ است. این مجتمع فضاهای زیادی مثل مرکز خرید، شهربازی آفتاب، کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های شاد گروهی کودکان مثل پیک‌نیک، مجسمه‌سازی و آب بازی برای کودکان دارد.
مجتمع آفتاب یک پاساژ شیک مخصوص کودکان در غرب تهران است که ۱۰ طبقه دارد. از این ده طبقه ۳ طبقه آن با ۱۰۰ واحد به مرکز خرید سرزمین کودک آفتاب و ۵ طبقه به بخش اداری اختصاص دارد.
برای اطلاع از آدرس، مسیرهای دسترسی و ساعت کاری در ادامه این یادداشت تهران مبله همراه ما باشید. 


سرزمین آفتاب کجاست و چطور به آنجا برویم؟

سرزمین آفتاب کودکان در منطقه ۲۲ و در نزدیکی دریاچه چیتگر و بام لند قرار دارد. برای رسیدن به آدرس سرزمین آفتاب با خودروی سواری، روی نقشه ببینید را دنبال کنید تا این مجموعه ویژه کودکان و والدین را دقیق مسیریابی کنید.

روی نقشه ببینید!

سرزمین آفتاب در نزدیکی چیتگر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hossein Maleki

برای دسترسی به مجتمع آفتاب می توانید از سه ورودی مستقل در شمال، جنوب و شرق استفاده کنید:

از شمال به خیابان علامه جعفری (ورودی غربی دریاچه چیتگر)، از جنوب به میدان موج (ورودی شرقی دریاچه چیتگر و بام لند) و از شرق به میدان موج.

ورودی و دسترسی اصلی مجتمع تجاری اداری آفتاب از طریق بزرگراه همت سپس بلوار کاشان است.

نزدیک‌ترین مترو به سرزمین کودک آفتاب، متروی چیتگر در جنوب پارک جنگلی چیتگر و مقابل پارک آبی اپارک است که در فاصله ۳.۵ کیلومتری این مکان قرار دارد.

عکس شهربازی آفتاب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس vahid Nazari

راه‌های ارتباطی با سرزمین کودک آفتاب

آدرس: منطقه ۲۲، اتوبان شهید همدانی، بلوار کاج، بلوار هوانیروز، بلوار کاشان، میدان موج.

شماره تلفن: ۰۲۱۴۶۰۲۸۸۷۶

ساعت کاری: این مجتمع تجاری تفریحی کودکان همه روزه از ۱۰ صبح تا ۲۱.۳۰ باز است.

شهربازی آفتاب در تهران

منبع عکس وبسایت sunlandkids



در بخش های مختلف مجتمع تفریحی آفتاب چه خبر است؟

برای اینکه بیشتر در مورد خود سرزمین کودک آفتاب و بخش‌هایی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند بدانید هر بخش را جدا کردیم تا بدانید در این مجموعه چه خدماتی به کودکان و خانواده‌ها ارائه می‌شود:

  • مرکز خرید سرزمین کودک آفتاب

این مجموعه بهترین محل برای خرید لباس بچه گانه، کیف و کفش، لوازم تحریر و نوشت افزار، اسباب بازی و سایر کالاهای مورد نیاز کودکان است که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است.
کالاها و اجناسی که والدین می‌توانند در مرکز خرید سرزمین کودک آفتاب با برندهای داخلی و خارجی تهیه کنند، شامل لوازم سیسمونی و زایمان، جوراب و کلاه، داروخانه و کالاهای بهداشتی نوزاد و کودک، آرایشگاه تخصصی کودکان، لوازم تولد و مهمانی، انواع اکسسوری و طلا، انواع کالای خواب نظیر روتختی و بالشت اس که با قیمت‌های مختلف در مغازه‌های این مرکز خرید به فروش می‌رسد.

مرکز خرید سرزمین آفتاب چیتگر

منبع عکس وبسایت sunlandkids

  • شهربازی کودک آفتاب

از پرطرفدارترین بخش‌های سرزمین کودک، شهربازی سرزمین کودک آفتاب است که به صورت سرپوشیده، قابل استفاده در ۴ فصل سال برای والدین دارای کودک است.
در این شهربازی بخش شهر مشاغل با بازی‌هایی همراه با آموزش درآمدزایی، لوازم تفریحی مناسب برای کودکان  ۳ تا ۱۴ سال وجود دارد. بخش واقعیت مجازی، بازی‌های دیجیتالی و دو شبیه ساز نصب شده است تا یکی از تفریحات مناسب کودکان تهران در غرب تهران را شکل دهد.

شهربازی کودک در غرب تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس vahid Nazari

  • کلاس‌های آموزشی کودک آفتاب

کلاس‌های آموزشی خوبی برای والدین و کودکان در سرزمین آفتاب برگزار می‌شوند که با موضوع رشد و استعدادیابی کودک، آموزش‌های تربیتی نوین، شیوه صحیح رفتار والدین با کودکان زیر نظر مربیان برجسته این رشته‌های آموزشی مورد توجه مردم قرار دارد.
در بخش‌های دیگر کلاس مجسمه‌سازی با خمیر، برنامه شنا مادر و کودک در استخری مجهز، کلاس آشپری با بچه‌ها و پیک‌نیک کودکان هم در این مجموعه به طور هفتگی انجام می‌شوند.
در دیگر بخش‌های آموزشی در مجتمع آموزشی تفریحی سرزمین کودک آفتاب تهران، کلاس موسیقی، کارگاه سفالگری و نقاشی، خانه کودک با بازی‌های فکری آموزشی همچون شهر مشاغل اشاره کرد که بنا بر سلیقه کودکان، می‌توانید در هر کدام از این کلاس‌ها شرکت کنید.
با بودن چنین جایی کودکان شما از بدو خردسالی و سنین کم، می‌توانند استعداد و هنرهای ذاتی خود را بشناسند تا در آینده و بزرگسالی در یکی از آن‌ها به طور حرفه‌ای مشغول کار شوند.

زمین بازی در سرزمین آفتاب چیتگر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس CoCCo lino

  • فودکورت سرزمین کودک آفتاب

مجتمع تجاری تفریحی سرزمین کودک آفتاب تهران، یک تالار پذیرایی، بخش فودکورت همراه با ده‌ها کافه رستوران و از همه مهمتر بخش شهربازی سرپوشیده سرزمین کودک آفتاب است که دستگاه‌های بازی ویژه برای کودکان ۳ تا ۱۵ سال دارد.
فودکورت این مجموعه در بالاترین طبقه به صورت روف گاردن، محل خوبی برای میل غذاهای سالم والدین در کنار کودکان است. در سالن تولد هم پدر و مادرها می‌توانند برنامه جشن تولد کودک خود را در محیطی جذاب و رنگی، همراه با تزئینات جالب توجه با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه‌های آن، برگزار کنند.

امکانات رفاهی سرزمین آفتاب

منبع عکس وبسایت sunlandkids

  • دیگر امکانات رفاهی سرزمین آفتاب منطقه ۲۲

از امکانات رفاهی دیگر مجتمع سرزمین آفتاب برای مراجعین می‌توان به آسانسور، پله برقی، راهنمای صوتی، تهویه مناسب، نیمکت، اطلاعات، پارکینگ خودروهای سواری و بوفه تنقلات اشاره کرد.

پاساژ مخصوص کودکان در غرب تهران

منبع عکس وبسایت sunlandkids

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


نظر شما در مورد این مجتمع تفریحی کودکان در نزدیکی چیتگر چیست؟ آیا این مجموعه واقعا تخصصی در حوزه کودک مشغول به فعالیت است؟ تا به‌حال کودکان خود را برای بازی و تفریح به اینجا برده‌اید؟ امکانات و بخش‌های مختلف سرزمین کودک آفتاب را چطور دیدید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

چطور به سرزمین کودک آفتاب برویم؟
برای دسترسی به مجتمع آفتاب می‌توانید از سه ورودی شمالی خیابان علامه جعفری( ورودی غربی دریاچه چیتگر)، از جنوب به میدان موج (ورودی شرقی دریاچه چیتگر و بام لند) و از شرق به میدان موج استفاده کنید.
نزدیکترین مترو به سرزمین کودک آفتاب چیتگر کدام ایستگاه است؟
مترو چیتگر که ۳.۵ کیلومتر با مجموعه فاصله دارد.
سرزمین  کودک آفتاب برای کدام گروه سنی کودکان مناسب است؟
اینجا برای کودکان ۳  تا ۱۵ سال بسیار مناسب و جذاب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.