باشگاه انقلاب، آدرس، امکانات، قيمت كلاس های ورزشی

باشگاه انقلاب تهران پاتوق ورزشی ورزشکاران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به ورزش است. شاید بارها شما اسم باشگاه انقلاب را شنیده‌اید و یا ممکن است برای ورزش کردن به آنجا رفته باشید. باشگاهی مجهز با امکانات فوق‌العاده و خاص که با داشتن سالن‌های سرپوشیده و باز، انواع رشته‌های ورزشی در آنجا برگزار می‌شوند و برای تهرانی‌ها بسیار جذاب است.
حالا اگر در شمال تهران به‌‌دنبال جایی برای ورزش، تفریح، سرگرمی و آرامش هستید، حتما به این باشگاه سر بزنید. البته ما امروز در تهران مبله اطلاعاتی درباره آدرس، نحوه عضویت، استخر، جاده تندرستی، امکانات و هر چیزی که باید در مورد باشگاه انقلاب بدانید را به شما خواهیم گفت.


باشگاه انقلاب کجاست؟

این مجموعه ورزش تهران در خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش) قرار دارد. باشگاه انقلاب چهار در ورودی دارد که درب جنوبی آن به سمت اتوبان نیایش، درب شرقی در کنار بوستان ملت است، درب غربی باشگاه در خیابان سئول و درب شمالی آن در خیابان نمایشگاه بین‌المللی تهران است.
شما برای دیدن آدرس دقیق می‌توانید روی نقشه ببینید را کلیک کنید.

روی نقشه ببینید!

باشگاه انقلاب تهران کجاست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس D. R saeed Mirzaie

چطور به باشگاه انقلاب برویم؟

برای رفتن به مجموعه ورزش انقلاب شما می‌توانید هم از وسایل نقلیه شخصی و هم از اتوبوس و مترو استفاده کنید:

  • دسترسی با ماشین شخصی

این مجموعه در حدفاصل بزرگراه نیایش و خیابان سئول است. بهترین مسیر دسترسی به باشگاه انقلاب تهران از خیابان ولیعصر است. شما در این خیابان پس از رسیدن به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، وارد بلوار حاشیه‌ای نیایش شوید و از اولین خروجی خارج شده و این مسیر ادامه دهید تا به در ورودی غربی باشگاه برسید.

از بابت جای پارک هم خیال‌تان راحت باشد شما می‌توانید بلیط پارکینگ باشگاه انقلاب را به‌ صورت اینترنتی از طریق وب سایت باشگاه تهیه کنید و ماشین خود را در پارکینگ این مجموعه بدون نگرانی پارک کنید و به تفریح و ورزش بروید.

دسترسی به باشگاه انقلاب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sajad Imanian

  • دسترسی با اتوبوس و مترو

در صورتی که تصمیم دارید از اتوبوس‌های BRT تهران استفاده کنید. باید سوار اتوبوس‌های خط هفت تندرو (پارک وی به پایانه معین) در طول خیابان ولیعصر شوید و در ایستگاه نیایش پیاده شوید. شما می‌توانید با گذر از کنار پارک ملت، بعد از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ورودی باشگاه برسید.

همچنین اگر بخواهید از خط‌های مترو تهران برای رفتن به باشگاه انقلاب استفاده کنید، باید در ایستگاه مترو شهید حقانی از قطار خط یک تهران پیاده شوید و ادامه مسیر را با تاکسی بروید.
هر چند  ایستگاه مترو شهید صدر در فاصله نزدیکی از باشگاه انقلاب دارد، شما می‌توانید از این ایستگاه برای رسیدن به این باشگاه استفاده کنید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس kasra moghaddam

بیشتر بخوانید: بهترین مکان های ورزشی در تهران


باشگاه انقلاب تهران در گذر زمان

این باشگاه تهران در سال ۱۳۳۷ و در دوران پهلوی دوم ساخته شد. اسم این مجموعه در زمان افتتاحیه، کلوپ شاهنشاهی بود که بعد از انقلاب اسم آن را تغییر دادند. مساحت باشگاه انقلاب حدود یک میلیون متر مربع است و در خوش‌آب‌وهواترین منطقه‌ تهران تاسیس شده تا ورزشکاران و مردم بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.
بد نیست بدانید که در قبل از انقلاب فقط مقام‌های کشوری اجازه‌ ورود به این باشگاه را داشتند.

گلف مجموعه ورزشی انقلاب

منبع عکس وبسایت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

هر چند در سال‌های اولی که مجموعه ورزشی انقلاب راه‌اندازی شده بود، فقط زمین تنیس، پیست اسب‌سواری و زمین‌های گلف را داشت که بعدها انواع رشته‌های ورزشی هم به آن اضافه شد.
الان می‌توان گفت باشگاه انقلاب از مجهزترین باشگاه های ورزشی تهران است که نه فقط برای ورزش بلکه به‌عنوان یک جای تفریحی هم در بین تهرانی‌ها شناخته می‌شود.
تازه این مجموعه الان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است و ساختمان آکادمی ملی المپیک را هم در آنجا ساخته شده است.

زمین تنیس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamed Zarepoor

بیشتر بخوانید: ورزشگاه آزادی تهران، ظرفیت ورزشگاه و قیمت بلیط‌ها


هزینه های عضویت در باشگاه انقلاب چقدر است؟

هزینه مورد نیاز برای بودن در باشگاه ورزشی انقلاب بستگی به رشته ورزشی دارد که می‌خواهید در آن فعالیت کنید.

شما برای عضویت در این باشگاه، باید به سایت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب مراجعه کنید و در صورت پرداخت اینترنتی حق عضویت و هزینه ورودی باشگاه انقلاب، می‌توانید به این مجموعه بروید.

هزینه‌های عضویت در مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ طبق تعرفه‌های سایت به شرح زیر است:

  • پرداخت  ۱٬۳۳۰٬۰۰۰ تومان هزینه دریافت حق عضویت سالانه برای یک نفر. البته این هزینه برای افراد بالای ۶۵ سال سن به ۹۳۱۰۰۰ تومان است.
  •  برای اعضای درجه یک خانواده‌هایی که کارت بنیاد شهید برای جانبازی دارند و یا جز خانواده شهدا  و ایثارگری هستند، قیمت‌.۵۳۲٬۰۰۰ تومان است.
  • نرخ صدور کارت عضویت برای ورود هم ۲۷۰۰۰ هزار تومان است.
  • بلیط یکبار ورود مهمان ایرانی به این باشگاه رایگان بوده اما بلیط یکبار ورود مهمان خارجی ۳۷۲۰۰۰ تومان است.

از نکات مهمی که در مورد حق عضویت مجموعه ورزشی انقلاب باید بدانید این است که هزینه استفاده از جاده تندرستی باشگاه انقلاب با حق عضویت انجام می‌شود.
اما سایر بخش‌ها و سالن‌های ورزشی هزینه جداگانه دارند که معمولا با حق عضویت کمتر از استفاده آزاد می‌شود.

استخرهای باشگاه انقلاب تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس M Alef

توجه داشته باشید که ورود به باشگاه انقلاب بدون عضویت هم مجاز است. شما می‌توانید بدون داشتن عضویت با پرداخت هزینه ورودی در هر زمان که بخواهید به آنجا بروید. یادتان باشد که ورود عموم افراد به داخل مجموعه مجاز است. فقط توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به باشگاه انقلاب ممنوع است.

بیشتر بخوانید: بالن سواری در تهران، قیمت بلیط، بهترین زمان و ساعت پرواز


باشگاه انقلاب چه امکانات و سالن‌هایی دارد؟

این باشگاه تهران امکانات ورزشی متنوعی دارد. پرطرفدارترین بخش‌های مجموعه ورزشی انقلاب در بین مراجعان زمین گلف، جاده تندرستی، استخر آفتاب و چهار فصل آقایان و خانم‌ها و سالن تنیس است.

باید گفت که در این مجموعه تقریبا تمام ورزش‌ها، به‌خصوص ورزش‌های محبوب مثل فوتبال، تنیس، شنا و … اینجا سالن یا زمین اختصاصی دارند. همین یکی از دلایل جذابیت مجموعه ورزشی انقلاب با باشگاه‌های دیگر تهران است، چون در این باشگاه برای هر رشته ورزشی هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان سالن اختصاصی دارد.
از طرفی بسیاری از رشته‌ها حتی برای کودکان هم در باشگاه انقلاب تهران فضای اختصاصی دارند. در ادامه رشته‌های ورزشی فعال در این مجموعه را به شما توضیح خواهیم داد:

  • جاده تندرستی باشگاه انقلاب، بدون نگرانی در فضای زیبا پیاده‌روی کنید

از جذاب‌ترین و شلوغ‌ترین قسمت‌های این باشگاه، جاده تندرستی است. اینجا آنقدر پرطرفدار است که در طول روز خیلی از افراد برای پیاده‌روی و ورزش‌های صبحگاهی از آن استفاده می‌کنند.

طول این جاده تقریبا ۲.۵ کیلومتر است و به‌خاطر داشتن درختان بزرگ در دور‌تادورش، محیط سالم و تمیزی را برای ورزش ایجاد کرده.

دقت داشته باشید که جاده تندرستی برای پیاده‌روی و دویدن آرام است و دوچرخه‌سواری، اسکیت و دویدن با سرعت بالا که مزاحم ورزشکاران می‌شود در این جاده ممنوع است.

در جاده تندرستی به این نکات توجه کنید

این جاده به نوعی طراحی شده که دو بخش شیب دار و مسطح دارد و سالمندان یا کسانی که زانو درد و کمر درد دارند می‌توانند به بخش مسطح جاده تندرستی بروند و ورزش کنند.
اگر پیاده‌روی در جاهای پر شیب را دوست دارید، می‌توانید از بخش شرقی جاده تندرستی باشگاه انقلاب که شیب ۴۰ درجه دارد استفاده کنید. 

جاده تندرستی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali t.s

اگر هم تابه‌حال به هر دلیلی از پیاده‌روی و تفریح در مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب جا مانده‌اید، الان زمان آن رسیده تا با سفر به پایتخت و اجاره آپارتمان های مبله شمال تهران بتوانید در محیط زیبای طبیعی، در کنار دیگر ورزشکاران، ورزش و پیاده‌روی کنید و نگران رد شدن ماشین، موتورسیکلت، دوچرخه و یا اسکیت نباشید.

  • زمین گلف باشگاه انقلاب،‌ تنها زمین گلف استاندارد ایران

مجموعه ورزشی تفریحی انقلاب یک زمین گلف ۶۳ هکتاری دارد. این بازی ورزشی لذت‌بخش و در عین حال جذاب است که به تمرکز و قدرت بدنی بسیار بالایی نیاز دارد. همانطور که گفتیم این زمین تنها زمین گلف استاندارد در ایران است که جز فضاهای باشگاه انقلاب است.
قیمت بلیط زمین گلف باشگاه انقلاب برای ایرانی‌ها کمی پایین‌تر از خارجی‌هاست. با گرفتن کارت عضویت می‌توانید با هزینه مناسب‌تری در گلف باشگاه انقلاب بازی کنید.

زمین گلف

منبع عکس گوگل مپ، عکاس hamid mansouri

  • زمین تنیس باشگاه انقلاب بزرگترین زمین تنیس خاورمیانه در تهران

مجموعه ورزشی انقلاب هفت استادیوم تنیس و ۳۰ زمین روباز خاکی دارد. یکی از جذابت‌های زمین تنیس مجموعه انقلاب این است که زمین تنیس‌ها طوری به‌هم‌پیوسته و پشت‌سرهم ساخته شده‌اند که شما می‌توانید با نشستن در استادیوم، چهار بازی را هم‌زمان ببینید
البته یادتان باشد که این ورزش با جذابیت انکار‌نشدنی‌ و جالبش، نیاز به تجهیزات نسبتا گران‌قیمت و زمین مناسبی دارد. همین باعث شده که قیمت کلاس تنیس باشگاه انقلاب ۱۴۰۲ با دیگر کلاس‌های سالن کمی گران‌تر باشد.

زمین تنیس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Selim Mezher

  • استخر باشگاه انقلاب، خوشگذرانی در فضای مجهز و مفرح

اگر شما هم به تفریح در پارک های آبی تهران علاقه دارید، باشگاه انقلاب پیشنهاد جذابی برایتان خواهد بود. از آنجا که این باشگاه چند استخر سرپوشیده و روباز دارد، جایی برای علاقه‌مندان به شنا، آفتاب‌گرفتن، آب‌درمانی و ورزش‌های آبی است.

استخر آفتاب که همه آن را به اسم استخر بین‌المللی باشگاه انقلاب می‌شناسند، اولین پارک آبی ایران است که کلی امکانات و تجهیزات ورزشی و تفریحی دارد.
استخر آفتاب دو بخش سرپوشیده و روباز هم برای آقایان و هم بانوان دارد.

استخرهای سرپوشیده و روباز مخصوص بانوان، فرصت مناسبی برای سپری‌کردن یک روز مفرح و آرامش‌بخش برای بانوان در باشگاه انقلاب تهران است.

 

استخر سرپوشیده

منبع عکس گوگل مپ، عکاس M Alef

استخر چهارفصل مخصوص آقایان در باشگاه ورزشی انقلاب است که با داشتن سالن رختکن، سالن کراس‌فیت، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر بزرگسالان و کودکان، زمین والیبال ساحلی، زمین بسکتبال، فروشگاه‌های ورزشی، سالن ورزش‌های گروهی، رستوران و بوفه فرصت مناسبی را برای آقایان فراهم کرده تا در آنجا تفریح کنند.

برای ثبت نام استخر باشگاه انقلاب شما می‌توانید هم آنلاین و هم حضوری به این مجموعه مراجعه کنید.

هزینه های باشگاه انقلاب تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arman Farno

  • بولینگ باشگاه انقلاب تهران، 

سالن بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب یکی از پاتوق‌های جذاب جوانان برای بازی و شادی  در شمال تهران است. این سالن ۲۴خط بولینگ با تجهیزات حرفه‌ای دارد. شما می‌توانید برای بولینگ بازی، کفش‌ و لباس را از همان بولینگ باشگاه  اجاره کنید و لازم نیست حتما از قبل با خودتان این وسایل را به‌همراه ببرید.
ساعت کار بولینگ باشگاه انقلاب در همه روزهای هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب است و شما می‌توانید در این بازه زمانی به بولینگ مراجعه کنید.

باشگاه بولینگ انقلاب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس SMA

  • باشگاه بدنسازی انقلاب،‌ همزمان خانواده‌ها می‌توانند اینجا ورزش کنند

سالن بدنسازی باشگاه انقلاب در ضلع شمال غربی مجموعه ورزشی انقلاب است. این باشگاه با داشتن منظره زيبا و دستگاه‌های بدنسازی مجهز و استاندارد روز دنيا، از همه کسانی که دوست دارند بدنسازی را جدی دنبال کنند، محیط فوق‌العاده‌ای دارد.
باشگاه بدنسازی انقلاب دو سالن جدا برای آقایان و بانوان دارد که هم‌زمان خانواده‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

باشگاه بدنسازی انقلاب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Madoud Lak

بیشتر بخوانید: باشگاه های سوارکاری تهران، جایی برای تفریحات گران‌قیمت و مهیج 


دیگر امکانات ورزشی باشگاه انقلاب

جالب است بگوییم که تمام بخش‌های مختلفی که ما تا اینجا گفتیم از بحش‌های پرطرفدار و محبوب باشگاه انقلاب بود. از آنجا که این باشگاه بسیار مجهز و پیشرفته است در بقیه رشته‌های ورزشی هم سرآمد است که بعضی از آنها برایتان در ادامه کوتاه توضیح می‌دهیم:

  • سالن فوتسال: سالن‌ چند منظوره، سالن خانوادگی و سالن ۳ در این مجموعه برای ورزش در رشته فوتسال است.
  • سالن والیبال: این ورزش در سالن‌ ۳، سالن ۱۱، سالن خانوادگی، سالن یادگار امام و سالن سی نگین همیشه برگزار می‌شود.
  • سالن بسکتبال: سالن خانوادگی، سالن ۳، سالن سی نگین هم برای بازی‌ بسکتبال بسیار مناسب است.
  • سالن تیر و کمان: محل برگزاری این ورزش در سالن یادگار امام و سالن خانوادگی بیشتر برپا می‌شود.
  • سالن پینگ‌‌پنگ: آکادمی اسکیت در قسمت جنوبی مجموعه انقلاب و جنب خیابان اصلی، روبه‌روی سالن اسکیت سرپوشیده است که شما می‌توانید از فضای این مجموعه برای پینگ پنگ هم استفاده کنید.
    پینت‌بال، ژیمناستیک، بدمینتون، اسکواش، پدل، ماهیگیری و … از دیگر امکاناتی هستند که برای تفریح و ورزش شما در این باشگاه فراهم شده است.

پینگ پنگ

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Diba TS

بیشتر بخوانید: نمایشگاه بین‌المللی تهران ؛ مکانی برای رویدادهای متنوع و جذاب


ساعت کاری باشگاه انقلاب تا چند است؟

ساعات کار مجموعه ورزشی انقلاب در روزهای عادی به جز تعطیلات در همه روزهای هفته برای ورود اعضا از ساعت  ۶ صبح تا ۲۳: ۳۰ شب است.
البته یادتان باشد که ساعت کاری قسمت‌های اداری باشگاه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ است.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس hamid mansouri

بیشتر بخوانید: محله های شمال تهران


آدرس و دیگر اطلاعات مورد نیاز مجموعه ورزش انقلاب

آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر ، ابتدای اتوبان نیایش ، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب.

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۱۶۶۵۲

ساعت کاری: ۶ صبح تا ۲۳ شب.

سایت باشگاه انقلاب: www.enghelabsportcomplex.com

صفحه اینستاگرام: ‌enghelab.sportscomplex@

سالن بدنسازی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nima Rahdari

بیشتر بخوانید: اجاره خانه مبله، اقامتی بی‌دردسر در جای‌جای تهران


در نزدیکی باشگاه انقلاب از چه جاهایی دیدن کنیم؟ 

از آنجا این باشگاه در شمال شهر تهران قرار دارد، شما می‌توانید در نزدیکی این مجموعه ورزشی فرهنگی از دیگر جاهای دیدنی تهران هم بازدید کنید. 

  • پارک ملت، ایده‌آل برای همه سلیقه‌ها

این پارک از قدیمی‌ترین پارک های تهران است که شما می‌توانید در خیابان خاطره‌ساز ولیعصر از آنجا دیدن کنید. پارک ملت جایی برای پیاده‌روی، دیدن دوستان و حتی دیدن منظره شب است و در تمام فصل‌های سال زیبایی خاص خودش را دارد.
البته باید گفت این پارک از لوکیش‌های عکاسی در تهران هم است و شما می‌توانید در کنار خانواده و دوستان از اینجا کلی عکس یادگاری با خود به‌خانه ببرید.

پارک ملت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس shahin sharifzad

  •  کاخ سعدآباد، گنجینه تاریخ معاصر تهران

این کاخ تهران جایی است که در آن اتفاقات تاریخی زیادی رخ داده، تا جایی که گر زبانی برای سخن گفتن داشت، قطعا داستان های جذابی از گذشته برایمان داشت. کاخ سعدآباد از نظر معماری خیلی زیبا و دیدنی است و اگر یک بار به آن جا بروید، دلتان نمی‌خواهد که بیرون بیایید و دوست دارید ساعات بیشتری را در آنجا قدم بزنید. 

کاخ سعدآباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ÁŠHKÂŇ sadeghpour

  • پارک جمشیدیه، جایی برای تفریح در روزهای تعطیل

پارک جمشیدیه را همه به اسم پارک سنگی هم می‌شناسند. این پارک یکی از جاهای دیدنی محبوب برای تهرانی‌‌هاست که در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها همیشه شلوغ است. چون بوستان جمشیدیه تهران در مسیر اصلی صعود به پناهگاه کلک‌چال قرار دارد و خیلی از کوهنوردها برای صعود به این قله از این پارک رد می‌شوند.

پارک جمشیدیه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hossein Tehrani

بیشتر بخوانید: جاذبه های تفریحی و مکان های دیدنی شمال تهران


یادتان باشد که با عضویت در مجموعه فرهنگی انقلاب دیگر نیازی به رفت‌و‌آمد بین باشگاه‌های مختلف ندارید و می‌توانید انواع ورزش‌ها را در یک مجموعه انجام دهید. حالا به ما بگویید نظر شما در مورد باشگاه انقلاب چیست؟ آیا شما قبلا به این مجموعه رفته‌اید؟ چه تجربه‌ای از جاده تندرستی و سالن‌های ورزشی این مجموعه دارید؟ آیا قیمت‌های کلاس‌های ورزشی اینجا واقعا گران است؟ رفتار پرسنل آنجا با مراجعان چطور است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید تا خوانندگان ما بتوانند از راهنمایی‌های شما استفاده کنند.


راستی اگر برای اقامت کوتاه مدت به تهران می‌آیید، می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران هر مقدار بخواهید در پایتخت بمانید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. تهران مبله سعی کرده تا جای ممکن خیال شما را از بابت اقامتگاه در تهران راحت کند.


سوالات متداول

باشگاه انقلاب کجاست؟
آدرس مجموعه ورزشی انقلاب در خیابان ولی‌عصر و در حد فاصل بزرگراه نیایش و خیابان سئول است.
درهای ورودی باشگاه انقلاب کدامند؟
اینجا ۴ در ورودی دارد. در جنوبی باشگاه انقلاب به سمت اتوبان رفسنجانی (نیایش) و در شمالی آن به خیابان نمایشگاه بین‌المللی است. ورودی شرقی باشگاه انقلاب جنب بوستان ملت و ورودی غربی در مجاورت خیابان سئول است.
شرایط عضویت در باشگاه انقلاب چطور است؟
برای عضویت در باشگاه باید حق عضویت سالانه یا ماهانه پرداخت شود. با کارت عضویت شما می‌توانید فقط از جاده تندرستی رایگان استفاده کنید. برای استفاده از بقیه بخش‌ها باید تعرفه مخصوص هر کدام از سالن‌ها و ورزش‌ها را جداگانه پرداخت کنید.
نزدیک‌ترین مترو به باشگاه انقلاب کدام ایستگاه است؟
مترو حقانی و مترو صدر در خط یک مترو تهران از نزدیکترین خط‌ها به باشگاه انقلاب هستند.
چه روزهایی باشگاه انقلاب تعطیل است؟
تعطیلی مجموعه‌های ورزشی بیشتر به تصمیم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بستگی دارد. شما برای اطلاع از تعطیلات باشگاه می‌توانید با بخش اطلاعات مجموعه تماس بگیرید و یا از وبسایت انقلاب آن را پیگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.